Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

pastrarea numarului de telefon in caz de reziliere contract

- - - - -
  • Please log in to reply
73 replies to this topic

#55
leonktp

leonktp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,283
  • Înscris: 01.06.2008
o sa vedem ce se intampla pe parcurs,oricum la inceputul lui aprilie  depun notificarea si in shop

#56
leonktp

leonktp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,283
  • Înscris: 01.06.2008
o intrebare pentru cei avizati:
in cazul in care cei de la orange ma ameninta ca pierd numarul in caz de reziliere,legea 304/2003, suprima toate clauzele lor contractuale invocate de derbedei?
totusi ancom da liber zapciului sa fie  stapan absolut pe plantatie http://www.ancom.org...tilizatori_4916

Edited by leonktp, 20 February 2013 - 14:52.


#57
Venboteam

Venboteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,312
  • Înscris: 05.01.2012
Daca refuza cu indarjiresa te treaca pe prapay, cere portarea in alta retea. Sunt obligati sa iti accepte portarea iar dupa o perioada poti reveni in Orange.

#58
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View Postleonktp, on 20 februarie 2013 - 14:43, said:

totusi ancom da liber zapciului sa fie  stapan absolut pe plantatie http://www.ancom.org...tilizatori_4916

Solutia data de ANCOM este extrem de dubioasa si da masura, in cel mai bun caz, a lipsei de cunoastere a legii de catre aceasta institutie a statului roman, platita din impozitele tale si ale mele, care ar trebui sa apere cetatenii din banii carora traieste, deoarece:
-  in conformitate cu Legea Serviciului Universal, Art 28, punctul 1, “ANRC va impune furnizorilor de servicii de telefonie destinate publicului, inclusiv furnizorilor de servicii de telefonie mobila destinate publicului, obligatia de a asigura abonatilor lor, la cerere, posibilitatea de a-si pastra numarul de telefon, indiferent de tipul si furnizorul serviciului“; asta inseamna ca nu au cum sa iti refuze trecerea la cartela, fiind obligati prin lege sa iti asigure migrarea la acest produs, atata timp cat il au in portofoliu. Nu cred ca la ANCOM nu este cel putin un jurist care cunoaste treaba asta.
- Codul Consumului, la art. 28, prevede ca este interzis refuzul vanzarii unui produs sau prestarea unui serviciu fara un motiv justificat conform legilor in vigoare. Intrucat pe aici, si nu numai, sunt nenumarate relatari despre migrari la cartela, rezulta ca acest lucru este tehnic posibil pentru toata lumea. Iarasi nu cred ca la ANCOM nu e cel putin un jurist care stie de prevederile codului consumului.
Daca totusi, in cel mai pur stil execrabilo - balcanic refuza fara nici un motiv aparent, sau cu minciuni, sa te treaca la cartela, porteaza instantaneu in alta parte (ai unde, nu asta e problema) si revii pe prepay la Orange. Chiar daca ti se pare un efort, si este, merita pentru a nu le oferi placerea de a pierde numarul.

#59
leonktp

leonktp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,283
  • Înscris: 01.06.2008
imi cer scuze daca sunt insistent si nu as vrea sa se considere ca fac spam,insa as vrea sa va intreb daca in contractul semnat cu orange se prevede ca acceptam clauzele lor in defavoarea legii?nu am nici un model de contract in casa.multumesc

Edited by leonktp, 21 February 2013 - 10:48.


#60
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,023
  • Înscris: 09.05.2006
Acum un an am trecut pe cartela prepay, prin notificare scrisa. Apoi nu le-am mai raspuns la telefon celor de la retentie pentru ca le-am cerut justificare scrisa in caz de aviz negativ. Bineinteles ca pe cei de la Orange i-au mancat degetelele si mi-au trimis SMS-uri ca "in lipsa dialogului cu reprezentantul Orange, cererea nu se va finaliza"(!). Atunci m-am dus la OPC si am depus reclamatie pentru abuz, intrucat nu pot fi obligat sa port convorbiri inregistrate de Orange si...s-a rezolvat.

#61
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004

View Postleonktp, on 21 februarie 2013 - 10:47, said:

imi cer scuze daca sunt insistent si nu as vrea sa se considere ca fac spam,insa as vrea sa va intreb daca in contractul semnat cu orange se prevede ca acceptam clauzele lor in defavoarea legii?nu am nici un model de contract in casa.multumesc
Contractul se supune legilor Romaniei, nu invers. In caz de contradictie intre clauzele contractuale si legi, legea primeaza si clauza respectiva e nula.

Edited by Getodacul, 21 February 2013 - 12:59.


#62
leonktp

leonktp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,283
  • Înscris: 01.06.2008
vesti proaspete de pe front.am fost in shop sa depun notificarea scrisa,insa domnul de acolo nu a vrut sa mi-o primeasca si mi-a dat modelul lor standardizat pt cerere
de reziliere.normal,am refuzat,si am plecat.desi sunt un tip coleric de felul meu,azi am fost foarte calm.intrebare pt 'helper':
este normal asa ceva?in ce baza a refuzat sa-mi primeasca cererea?...nu-i nimic mai am inainte 4 luni de 'lupte',ca de nu portare scrie pe mine
sincer chiar am fost scarbit,pai bine bre 14 ani am fost vaca buna de muls,si cand acum va cer sa ma lasati pe prepay va moare vitelul?astept in continuare idei..fara portare deocamdata.aceasta a fost notificarea mea:
/[ http://i48.tinypic.com/17s19d.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by leonktp, 21 February 2013 - 16:11.


#63
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,023
  • Înscris: 09.05.2006
Ai uitat sa scrii data limita pana la care astepti raspunsul scris.

Nu m-as mai complica sa scrii baza legala. Notifici cerintele tale si ii lasi pe ei sa justifice refuzul pana la o anumita data.

Edited by clausio, 21 February 2013 - 17:52.


#64
leonktp

leonktp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,283
  • Înscris: 01.06.2008

View Postclausio, on 21 februarie 2013 - 17:50, said:

Ai uitat sa scrii data limita pana la care astepti raspunsul scris.

Nu m-as mai complica sa scrii baza legala. Notifici cerintele tale si ii lasi pe ei sa justifice refuzul pana la o anumita data.
am trimis si o scrisoare cu confirmare de primire la posta.nu cred ca mai e nevoie de data limita pentru ca am cerut expres incetarea contractului cu 28.06.2013.

#65
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

Quote

Intrebare pt 'helper':
este normal asa ceva?in ce baza a refuzat sa-mi primeasca cererea?...

Da, si helperul o sa iti raspunda ca e normal.  Posted Image

Evident ca e un abuz, probabil au instructiuni sa impiedice rezilierea cu orice pret. Bine ca nu ai completat cererea, acolo scrie ca intelegi si accepti faptul ca s-ar putea sa iti pierzi numarul - o minciuna si un fals mare cat Europa House, evident.
Trimite notificarea scanata, cu semnatura si data pe ea la [email protected] si cere-le sa o trimita unde trebuie, cu cc: evident la tine. Ar fi bine sa trimiti si prin fax la 021 203. 3413. Pastreaza foaia cu confirmarea de primire.
Din pacate e foarte multa bataie de cap, cand te saturi de toate sicanele astea, care apar drept multumire dupa 14 ani de plata a abonamentului (iti dai seama cati bani dau pe tine ca abonat, de fapt), ia in calcul o dubla portare.



Quote

sincer chiar am fost scarbit,pai bine bre 14 ani am fost vaca buna de muls,si cand acum va cer sa ma lasati pe prepay va moare vitelul?

Sincer? Da, exact asa stau lucrurile.

#66
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,023
  • Înscris: 09.05.2006
Are cineva un formular de reziliere din Shop ? Scanat.

Sau stie cineva formularea lui?

In 2012 nu era nici o precizare cu eventuala pierdere a numarului.

S-au adaptat?

#67
leonktp

leonktp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,283
  • Înscris: 01.06.2008
Din ce am văzut sumar se pare ca așa este,poti pierde numarul,i-am aruncat inapoi fituica,am ramas uimit profund,am mai reziliat acum 4 ani un abonament cu o cerere de mana,totul a fost fff simplu,ideea  este ca cel de la RC sin shop a studiat cererea pret de vreo 30 secunde,si apoi a refuzat,..

Edited by leonktp, 21 February 2013 - 18:35.


#68
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,023
  • Înscris: 09.05.2006
S-au curvit maxim deci...

#69
medley

medley

    custom attitude

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,879
  • Înscris: 06.05.2005

View Postleonktp, on 21 februarie 2013 - 16:02, said:

in ce baza a refuzat sa-mi primeasca cererea?
de ce crezi ca era obligat sa ti-o primeasca?
tip de contract gasesti pe site la Orange, alaturi de TCG(ca intrebai mai sus daca are cineva model).

Edited by medley, 21 February 2013 - 20:28.


#70
leonktp

leonktp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,283
  • Înscris: 01.06.2008
ieri am trimis un mesaj din webcare la orange pt ai intreba de ce nu am fost lasat sa depun notificarea scrisa de mine,azi am primit raspunsul,foarte prompti:
"Inca de la inceput, permiteti-mi sa va asigur ca Orange Romania isi doreste ca prin toate actiunile sale sa fie alaturi de clientii sai, atat prin disponibilitate cat si prin calitatea serviciilor oferite.

Referitor la sesizarea dumneavoastra, precizez faptul ca, in cadrul reprezentantelor noastre Orange se solicita completarea unor anumite formulare, in functie de solicitarea adresata, tocmai pentru a putea gestiona intr-un mod cat mai eficient cererile initiate de catre clientii nostri.

Totodata, in situatia in care doriti sa optati pentru o alta modalitate de a ne transmite o cerere, aveti la dispozitie urmatoarele cai prin care ne puteti transmite solicitarea:

- cerere scrisa si semnata prin fax la numarul 021 203 34 13
- cerere scrisa si semnata utilizand pagina noastra http://www.orange.ro/contact/, caz in care solicitarea trebuie sa fie insotita de o copie a cartii de identitate (scanata sau fotografiata), trimisa ca atasament
- cerere scrisa si semnata, din cadrul contului online, transmisa ca atasament

In speranta ca detaliile oferite au ajutat la clarificarea situatiei, ramanem la dispozitia dumneavoastra prin intermediul Serviciului Clienti sau prin sectiunea de contact a paginii noastre de web.

Cu stima,
.............
Problem Solving Executive

Orange Romania
www.orange.ro"

#71
viocons72

viocons72

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,386
  • Înscris: 25.06.2005
Foarte bine explicat, daca ai facut asa nu ai de ce sa iti faci probleme.

#72
aligina

aligina

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 17.02.2011

View Postaligina, on 17 februarie 2011 - 12:30, said:

Am si eu o problema de genul... doar ca mai complicata!

Eu si sotul meu avem o nelamurire legata de furnizorul de servicii de telefonie ORANGE.
Sotul meu lucreaza in Politie. Acum aproape 2 ani, pe cand era membru IPA (International Police Association), a mutat abonamentele in grupul lor.
Intre timp a iesit din cadrul asociatiei si a solicitat rezilierea contractelor care si expirasera, cu trecerea numerelor pe cartela.
Consultantul Orange care l-a contactat i-a precizat ca nu poate trece numerele pe cartela ci trebuie sa ne faca neaparat abonamente, altfel vor inchide numerele. A argumentat ca numerele noastra (pe care le avem de 10 respectiv 8 ani) nu sunt proprietatea noastra Posted Image .
Nu stiu exact cum au fost trecute abonamentele in grupul IPA... cu cedarea numerelor? Oricum facturile au fost platite de catre sotul meu!

Am inteles ca exista legea portabilitatii, care intr-o oarecare masura sustine ca numarul de telefon este proprietatea clientului si avem dreptul sa schimbam si operatorul!
Este legal? Daca ne facem abonamente noi pentru un an (fara a achizitiona telefoane) putem renunta dupa 1-2 luni?

Sincer ... noua ni s-a parut abuziv! Doream sa trecem pe cartela pentru a putea urmarii cat vorbim, cu cine si ce abonament ar fi meritat.

Revin cu povestea mea. Vorbisem cu cineva de la protectia consumatorului, care verificand numerele a spus ca nu are ce face deoarece numerele sunt proprietatea IPA (practic le cedasem lor).
Cei de la IPA ne-au dat pe mana "rechinilor" de la Orange, care ne-au impus sa trecem pe abonament (ceva de genul 8 euro+tva, foarte slabut privind minutele incluse). Asa ca sotul trecut ambele numere pe numele lui si a facut un abonament pe o perioada de un an.
Tinand cont ca nu beneficiasem de telefoane sau oferte speciale, conform contractului aveam dreptul sa renuntam la abonament dupa cateva luni (domnul de la protectia consumatorului asa ne-a sfatuit sa facem). Trecem intr-o dupamasa pe la Orange Shop si ii zicem la una dintre dudui ca noi GATA reziliem contractul si vrem sa depunem cerere scrisa. Ne asigura ca nu trebuie cerere scrisa, ca a inregistrat ea si ca ne va contacta cineva. Asta se intampla pe la sfarsitul lui aprilie 2011. Asteptam o saptamana-doua si nimic, sun la ei si mi se raspunde ca nu a fost inregistrat nimic. Imi creste tensiunea si ii spun ca reziliem contractul si vrem sa trecem pe cartela PrePay, ma pune sa il dau la telefon pe posesorul contractului, ca norocul ca era langa mine, operaorul spune: "Cererea a fost inregistrata, incepand cu data de 6 iunie (cam asa ceva) veti fi pe cartela.". Ma gandeam... A! ce simplu a fost! In 27 mai plecam intr-o scurta vacanta la Istambul si tre sa imi activez roaming-ul, vezi sa nu! Sun la departamentul Serviciul Clienti si mi se spune ca nu pot pentru ca nici eu si nici sotul nu avem destula vechime in retea. Mi se ofera o blestemta de optiune, cu care am iesit foarte scump. Pe operatoare o intreb daca nu cumva mi se prelungeste perioada contractuala si imi spune ca nu si ca incepand cu data de 6 iunie voi fi pe cartela. Vine si data de 6 iunie si Orange liniste, ii sun si mi se spune ca urmeaza sa ma contacteze cineva de la ei si ca nu era in data de 6, ci mai incolo cu cateva zile ca timpul care ne fusese dat era in zile lucratoare nu calendaristice (am obiectat dar am lasat-o moarta ca am vazut ca nu am cu cine). Peste cam o saptamana il suna pe sotul meu cineva de la Orange si ii spune ca trebuie sa pastreze abonamentul pe o perioada de un an, dar ca eu pot sa trec pe cartela. Bine, ne multumim si cu atat. Incepand cu data de 7 iulie 2011 urma sa fiu pe cartela. Dupa cateva zile de la discutie il suna un tip de la "departamentul tehnic". Un nene cu voce serioasa si vocabular foarte persuasiv. Sotul meu ii da numarul meu si ii spune sa imi explice mie toata situatia. Incepe domnul sa imi spuna ca numarul meu nu poate fi trecut pe cartela PrePay ca fac parte dintr-un "lot special de numere", eu o tin pe a mea ca eu vreau neaparat numarul ca pe mine nu ma intereseaza, ca nu cred ca "sunt atat de speciala". Intr-o perioada m-a sunat tot la 2-3 zile sa imi spuna ca nu se poate, dar am fost tare pe pozitie. Vine si termenul limita in care trebuia sa ne solutioneze cererea (telefonica) de trecere pe cartela si uite ca eu raman fara credit, dar cartela functioneaza. Imi zic... deci nu sunt "speciala"  Posted Image
Eram trecuta pe cartela de ceva vreme si ma suna "prietenul meu" (domnul cu vocabular persuasiv care lucra la "departamentul tehnic"). Il las sa isi spuna povestea cu "numarul special" si la sfarsit ii spun: "Dar eu sunt pe cartela cam de 3 luni. Cum va explicati?" La care nenea incurcat spune: "Inseamna ca s-a rezolvat."

Se apropie un an (martie 2012) si ii aduc aminte sotului de extraordinara "aniversare". OK. Se face anul, trecem pe cartela-Asta ziceam noi. Suna sotul, i se raspunde ca trebuie sa sune dupa ce se implineste anul. Ok, mai asteptam o luna. Suna din nou, si o tanti amabila ii spune: "Bine, bine, cererea a fost inregistrata. Va va contacta cineva in decurs de 30 zile (parca)". Se implinesc si acestea... Si cei de la Orange "liniste". Resuna sotul meu si un nene ii zice: "zile lucratoare"...  Il contacteaza cineva de la comercial si ii spune ca numarul nu poate fi trecut pe cartela si incearca sa il convinga ca totusi cat e de important numarul de telefon, la care sotul meu ii transmite ca el renunta la numar, ca nu il intereseaza, oricum are toate contactele si nu il costa foarte mult sa trimita un sms la toata lumea cu noul numar de telefon. In aceeasi zi il suna o duduie si ii face o "super oferta" pentru abonament cu 200 min in Orange fata de cat avea optiunea. Sotul meu spune: "Nu ma intereseaza, oricum nu folosesc nici macar jumatate din minutele pe care le am acum.". In nici 2 ore tanti revine cu o oferta chiar mai buna decat la cartela (800 min Orange, 200 min nationale, cred ca si ceva sms-uri si plateste 4 euro+TVA).

In concluzie: Daca sunteti tari pe pozitie puteti trece pe PrePay sau puteti negocia un abonament mai avantajos. Legat de cererea telefonica noi am invocat ca tinand cont ca convorbirea este inregistrata, putem oricand face o plangere la protectia consumatorului si putem chiar solicita inregistrarea din baza lor de date. Am ajuns la concluzia ca cei de la Orange au departament specializat  de "dus clientul cu zaharelul" si de "intins nervii". Firma la care lucrez are abonament business la Vodafone (factura lunara e in jur de 8000 de lei), din experienta pot spune ca si ei sunt praf la capitolul relatii clienti.
Mult succes si nervi de otel celor care vor sa treaca pe cartela PrePay sau sa rezilieze contractul. Sper sa va motiveze istorioara mea.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate