Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!
 Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 

pastrarea numarului de telefon in caz de reziliere contract

- - - - -
  • Please log in to reply
73 replies to this topic

#37
giovani20x

giovani20x

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 07.02.2008

View Postmedley, on 5th August 2011, 08:31, said:

Da dar atentie daca se face inainte ca sa se dezactiveze Fluturele atunci sa le spuna alora la care porteaza ca numarul vine de pe un abonament reincarcabil, nu prepay. Daca se asteapta ca numarul sa redevina prepay pe orange si abia apoi se face portarea o sa fie mai simplu. Se poate oricum dar e bine de mentionat asta cu Fluturele ca altfel nu o sa iasa din prima portarea.
Aha..ok.ms frumos

#38
leonktp

leonktp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,283
  • Înscris: 01.06.2008
vreau sa readuc la viata acest topic,as vrea sa aflu noi informatii de la cei care au reusit trecerea de la abonament la prepay,mai am un pic si intru in ultimele 3 luni contractuale.

#39
foka123

foka123

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 19.06.2009

View Postleonktp, on 01 februarie 2013 - 18:15, said:

vreau sa readuc la viata acest topic,as vrea sa aflu noi informatii de la cei care au reusit trecerea de la abonament la prepay,mai am un pic si intru in ultimele 3 luni contractuale.

Ieri a sunat mama la orange pentru a rezilia contractul. Mai are o luna pana ii expira contractul.
Eu, citind una alta pe aici, m-am "tiganit" putin cu mama, spunandu-i sa se duca sa faca cerere scrisa la Shop. Ea fusese inainte sa ii spun asta, iar cei de acolo, i-au spus ca trebuie sa sune la 411 pentru a face cerere acolo.
Am tacut si a sunat.
Acolo, o tanti cam nefe, a tot incercat s-o convinga pe mama sa-si pastreze abonamentul, ca e de 10 ani in retea, ca nu stiu ce. Mama, ca sa scape de convingeri, i-a zis ca pleaca din tara si n-are rost sa tina abonamentul degeaba
Nu stiu exact discutia, ca auzeam doar ce ii raspundea mama si mi-am facut o mica idee cam cum a decurs convorbirea.
A intrebat daca isi poate pastra numarul de telefon, iar tipa i-a zis initial ca nu se poate, apoi a dat-o la intors ca de fapt se poate, dar imediat cum s-a inchis abonamentul, trebuie sa incarce pentru a nu pierde numarul. Mi s-a parut plauzibila treaba, ca m-am gandit ca are o perioada de gratie mai mica la inceput.
Ce mi-a dat de banuit ca don'soara ar fi mancat ceva bun... A zis ca la fiecare 30 de zile e OBLIGATA sa-si incarce contul pentru a nu pierde numarul.
Am cautat pe site-ul lor in TCG si nu am gasit nimic relevant in treaba asta. Iar daca stau sa sun de n ori la ei, sigur mi se vor spune n variante.
Oricum, astept data de 6-7 martie sa vedem ce se intampla cu abonamentul.

#40
chaosss

chaosss

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,730
  • Înscris: 24.10.2005
Mie mi-au zis ca daca inchid abonamentul pierd numarul, ceea ce s-a si intamplat.
La cat m-am chinuit sa il inchid, chiar nu mi-a mai pasat de numarul ala.

#41
Florin_lou

Florin_lou

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,559
  • Înscris: 26.03.2006
eu am inchis abonamentul, vechi din 2000 si nu am pierdut numarul. Totul e o negociere. Nu am folosit nici plecarea din tara nici alt motiv decat faptul ca nu pot sa-mi ofere ce au pe cartela, adica flexibilitate, luna asta vreau sa vorbesc mai mult, incarc mai mult, luna viitoare nu vreau, nu incarc si gata.

Edited by Florin_lou, 03 February 2013 - 08:24.


#42
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
Negociere, negociere, dar trebuie sa ai si cu cine. Totul a devenit o loterie, se pare ca Orange si-a "pregatit" personalul la fara frecventa prin intermediul universitatii "Spiru Haret". Vad ca multinationalele ce activeaza in Romania inca nu observa cat de mult pierd din cauza personalului de la "Relatii clienti". Majoritatea celor care se lovesc de acel departament raman cu un gust amar.

#43
gika_killeru'

gika_killeru'

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,468
  • Înscris: 03.01.2006
nu stiu cum dumneeu nu obtineti mentinerea numarului pe cartela  .... eu mai am 2 saptamani si ii expira contractul .... acum 2 sapt i-am sunat si le-am zis ca vreau reziliere si trecerea nr pe prepay .... dupa ce au luat cei de l retentii legatura cu mine si nu au putut sa-mi ofere ce doream am mai cerut inca o data trecerea la prepay. mi-au spus bineinteles ca nu se poate si i-am rugat sa imi trimita refuzul scris pe e-mail .... dupa 10 sec pe hold mi s-a confirmat pastrarea nr pe prepay . e simplu .... cereti scris refuzul .... cum ei nu au temei legal in refuzarea cererii, vi se va aproba pastrarea numarului

#44
Venboteam

Venboteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,312
  • Înscris: 05.01.2012

View Postfoka123, on 03 februarie 2013 - 02:12, said:

A intrebat daca isi poate pastra numarul de telefon, iar tipa i-a zis initial ca nu se poate, apoi a dat-o la intors ca de fapt se poate, dar imediat cum s-a inchis abonamentul, trebuie sa incarce pentru a nu pierde numarul. Mi s-a parut plauzibila treaba, ca m-am gandit ca are o perioada de gratie mai mica la inceput.
Ce mi-a dat de banuit ca don'soara ar fi mancat ceva bun... A zis ca la fiecare 30 de zile e OBLIGATA sa-si incarce contul pentru a nu pierde numarul.
Am o matusa care a trecut de pe abonament pe prepay, pastrandu-si numarul, si stiu sigur ca de cel putin 3 luni nu a mai incarcat cartela. Dar aceasta inca este activa.

Edited by Venboteam, 08 February 2013 - 16:46.


#45
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011
@venboteam - pentru ca la trecere primesti doua luni active cu 12 perioada de gratie, de aceea.

#46
Florin_lou

Florin_lou

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,559
  • Înscris: 26.03.2006
exact, eu am primit 1,5 euro activi 60 zile, normal ca daca voiam o optiune (4 euro cea mai mica) trebuia sa incarc.

#47
Venboteam

Venboteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,312
  • Înscris: 05.01.2012

View Postfoka123, on 03 februarie 2013 - 02:12, said:

A zis ca la fiecare 30 de zile e OBLIGATA sa-si incarce contul pentru a nu pierde numarul.

View PostVenboteam, on 08 februarie 2013 - 16:45, said:

Am o matusa care a trecut de pe abonament pe prepay, pastrandu-si numarul, si stiu sigur ca de cel putin 3 luni nu a mai incarcat cartela. Dar aceasta inca este activa.

View Postbiogood, on 09 februarie 2013 - 05:39, said:

@venboteam - pentru ca la trecere primesti doua luni active cu 12 perioada de gratie, de aceea.

De aici ce rezulta? Ca e obligata sa reincarce la fiecare 30 de zile? Eu am raspuns colegului/colegei  @ foka123 care a spus ca duduia il (o) minte ca trebuie sa reincarce la fiecare 30 de zile pentru a nu pierde numarul. Ceea ce nu e adevarat.
Ai doua luni active si 12 luni perioada de gratie. Vrei sa vorbesti, incarci, nu vrei sa vorbesti, ai gratie 12 luni. Dar nu te obliga nimeni sa incarci la fiecare 30 de zile ca sa nu pierzi numarul.

Edited by Venboteam, 09 February 2013 - 11:42.


#48
foka123

foka123

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 19.06.2009

View PostVenboteam, on 09 februarie 2013 - 11:40, said:

De aici ce rezulta? Ca e obligata sa reincarce la fiecare 30 de zile? Eu am raspuns colegului/colegei  @ foka123 care a spus ca duduia il (o) minte ca trebuie sa reincarce la fiecare 30 de zile pentru a nu pierde numarul. Ceea ce nu e adevarat.
Ai doua luni active si 12 luni perioada de gratie. Vrei sa vorbesti, incarci, nu vrei sa vorbesti, ai gratie 12 luni. Dar nu te obliga nimeni sa incarci la fiecare 30 de zile ca sa nu pierzi numarul.

Colegu' :))
Eu am intrebat din curiozitate, pentru ca nu mai stiam cum sta treaba cu trecerea de la abonament la cartela. Eu stiam ca se poate pastra numarul fara nicio problema, dar am mai auzit de cazuri in care n-au ramas cu numarul, insa nu mai retin daca e vorba de orange sau alta companie.

Deci, din moment ce a cerut pastrarea numarului, ei sunt obligati sa permita pastrarea numarului. Nu mai conteaza ce a incercat sa explice tuta la telefon.

#49
leonktp

leonktp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,283
  • Înscris: 01.06.2008
ce parere aveti de aceasta instiintare?este ok?

C A T R E ,ORANGE ROMANIA S.A.
Subsemnatul ............, telefon contact ..........,
CNP ......., titularul abonamentului pentru numarul ......., abonament aflat in ultimele 4 (patru) luni contractuale, va solicit in baza articolului 28 din Legea 304/2003 (republicata):
1.Rezilierea abonamentului mai sus mentionat incepand cu data de 28.06.2013.
2.Trecerea simultana a numarului.............pe cartela Prepay.
3.Alocarea punctelor ThankYou noii cartele Prepay pentru numarul ..............
In cazul unui raspuns negativ la oricare dintre aceste solicitari, doresc raspuns in scris, cu motivatia refuzului la adresa:

Cu respect!

#50
viocons72

viocons72

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,386
  • Înscris: 25.06.2005
Este bine, cu citeva observatii.
1. Este notificare nu instiintare;
2. Eu am adaugat si adresa de domiciliu la notificare (cu toate ca nu este obligatorie);
3. Nu stiu daca ai baza legale pentru transferarea punctelor pe cartela.

Cu modelul asta am reziliat 4 numere de telefon si trecute pe cartela fara probleme (numerele mele si ale parintilor)

Edited by viocons72, 11 February 2013 - 11:35.


#51
leonktp

leonktp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,283
  • Înscris: 01.06.2008

View Postviocons72, on 11 februarie 2013 - 11:32, said:

Este bine, cu citeva observatii.
1. Este notificare nu instiintare;
2. Eu am adaugat si adresa de domiciliu la notificare (cu toate ca nu este obligatorie);
3. Nu stiu daca ai baza legale pentru transferarea punctelor pe cartela.

Cu modelul asta am reziliat 4 numere de telefon si trecute pe cartela fara probleme (numerele mele si ale parintilor)
adresa am precizat-o la ultimul punct,pentru instiintare in caz de refuz al trecerii pe prepay.notificarea ai depus-o in shop sau prin fax?

Edited by leonktp, 11 February 2013 - 12:22.


#52
viocons72

viocons72

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,386
  • Înscris: 25.06.2005
.Notificarea am scriso de mina, apoi scanata si trimisa prin webcare si fax. Ultimele doua numere reziliate in 02.02.2013.

Edited by viocons72, 11 February 2013 - 13:40.


#53
leonktp

leonktp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,283
  • Înscris: 01.06.2008

View Postviocons72, on 11 februarie 2013 - 13:37, said:

.Notificarea am scriso de mina, apoi scanata si trimisa prin webcare si fax. Ultimele doua numere reziliate in 02.02.2013.
exact asa am procedat si eu..desi mai am de asteptat inca vreo 3 luni,sa vedem ce imi ofera la retentie.chiar sunt curios

#54
viocons72

viocons72

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,386
  • Înscris: 25.06.2005
Te aburesc cu fel de fel de oferte, dar in mare te momesc cu ofertele de abonamnete standar coafate putin, nu se compara beneficiile de la abonament cu cele de la cartela.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate