Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Arzator dublu aragaz.

Presiune Centrala Ariston.

DVR 4 canale functioneaza cu un ...
 Redactare CV

Limite maxime amenzi contraven...

Folie protectoare pentru ecrane (...

Spalare masina sau nu
 Alternative la "we are sunset...

Īncheiere penala dezinvestire

Traducere limba spaniola

Family Sharing "Ask to buy...
 CI+ (Telekom) și TV JVC

Umiditate Beci

Ariston decupleaza incalzire calo...

Retea interioara CATV proasta. So...
 

Numar de telefon = Data cu caracter personal ?

- - - - -
  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1
joseph164

joseph164

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 19.11.2010
Buna!

Sa presupunem ca am un service de reparatii telefoane mobile (PJ-SRL), si as dori sa aplic urmatorul model:

Fiecarui client care va beneficia de serviciile mele de-acum incolo, sa-i ofer un Card simplu de plastic (de fidelizare), cu cele 16 cifre de identificare card si pe cealalta parte adresa, nr. telefon service, etc..
Daca clientul(*) este unul fidel si va reveni la service, pentru a beneficia iarasi de serviciile "atelierului", si prezinta acest Card de fidelitate va beneficia de tarife reduse(-25%) fata de tarifele de referinta afisate.

Doresc sa implementez asocierea Card-Client in urmatorul mod:

Inregistrez si stochez (adica realizez o baza de date); cele 16 cifre de pe Card, la care ii asociez doar un numar de telefon mobil(sa presupunem ca acesta ar fi numarul de contact al clientului caruia vreau sa-i ofer acest Card de fidelizare - dar poate sa-mi dea orice alt numar de telefon pe care el il doreste); conditia fiind ca acel SIM (=nr. de telefon) sa-l aiba asupra lui, pentru a putea verifica numarul de telefon asociat (printr-un simplu BIP de pe telefonul acestuia, pe telefonul meu mobil <al firmei>, astfel va fi afisat nr. de telefon asociat SIM-ului).

Prin urmare va beneficia de fidelizare oricare persoana care va prezenta Cardul si va avea asupra lui acest SIM (=numar de telefon asociat), indiferent de modelul de telefon al persoanei in care este introdus acest SIM; important este ca telefonul sa fie functional, pentru a putea verifica numarul de telefon asociat; insa nici nefunctionalitatea telefonului nu este o problema, deoarece SIM-ul poate fi introdus pentru a verifica numarul de telefon asociat, in oricare alt telefon din service.

Astfel oricine care vine cu Cardul si SIM-ul asociat cu numar verificabil, este servit la un pret redus, indiferent de serviciile tipice(GSM) de care are nevoie, indiferent de modelul de telefon cu care vine, sau chiar pentru 10 telefoane care au nevoie de service.
Binenteles SIM-ul asociat nu-l retinem pe timpul executarii serviciilor cerute, astfel SIM-ul impreuna cu Cardul, va ramane in continuare ca un bilet de intrare pentru a beneficia de reduceri in continuare.

Deci inregistrez si stochez doar cele 16 cifre ale Cardului si un numar de telefon mobil asociat unui SIM (de forma 0123. 45.67.89); pentru a putea tine evidenta Cardurilor de fidelizare emise (astfel prin clonarea de Carduri similare, persoanele rau intentionate in lipsa unui SIM asociat, nu vor putea obtine nimic - adica clonare nu va avea loc! neavand sens).

Clientului "fidel" (= detinator Card + detinator SIM <nu neaparat proprietar cu acte asupra acestui SIM - acest lucru n-am cum sa verific!>), ii voi estima pretul serviciilor cerute; ii intocmesc si completez contractul de prestari de servicii, acesta deja pe numele respectivului(pe baza de carte de identitate/buletin), prin care se descrie felul serviciilor si pretul pe care il va plati ulterior (prin factura, chitanta), cand se va prezenta pentru a-si ridica telefonul/telefoanele.

INTREBARI:

A) Conform legii nr.677/21.11.2001 Art.3 pct.a) in cazul de fata numarul de telefon asociat SIM-ului, respectiv numarul de Card fidelizare, se considera sau nu "date cu caracter personal" ? (a se retine: nu mai asociez nici o alta data, informatie acestora).

In functie de acest raspuns DA/NU, se considera ca efectuez sau nu "prelucrare de date cu caracter personal care fac parte dintr-un sistem de evidenta", adica intru sau nu sub incidenta Legii 677/21.11.2001

B)Consider ca prin intocmirea unui contract de prestari servicii, facturi, chitante (impus printr-un act normativ), introducand date personale de identificare ale beneficiarului, deja se poate vorbi de "prelucrare de date cu caracter personal", dar deoarece nu vor fi incluse in nici un sistem de evidenta (structura organizata de date cu caracter personal), trebuie sa ma inregistrez ca operator de date cu caracter personal inscris in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal ?

Multumesc anticipat, pentru raspuns!


(*)deoarece perechea "Card+SIM asociat" este transmisibila si nu este asociata cu date prin care se poate identifica o persoana (din punctul meu de vedere): clientul(*) poate fi azi unul, maine altul.

PS:va rog nu-mi sugeratii solutii mai viabile, deoarece situatia pe care am prezentat-o, este pentru a primi un raspuns la intrebari in situatia contextuala data.

Edited by joseph164, 25 January 2011 - 19:01.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate