Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Boagiu: Anvelopele all-season pot fi considerate anvelope de iarna!
Last Updated: Oct 19 2011 12:51, Started by
polizei
, Jan 21 2011 01:48
·
0
#37
Posted 23 January 2011 - 14:54
Salut,
Cred ca este mai mult decizia fiecaruia daca isi echipeaza masina iarna doar cu cauciucuri all season sau cu cauciucuri de iarna. Tinand cont ca in Romania se schimba legea in functie de ... nu ma mir ca in 2 ani dupa ce toata lumea si-a cumparat all seasons sa nu mai fie suficiente ptr iarna si atunci trebuiesc cumparate si cele de iarna. Eu am pe masina cauciucuri all seasons Firestone Affinty (dar nu am vazut nici un fulg pe ele), iar ptr iarna am Toyo Observe G-02 plus. Cand este frig afara si merg cu caucicurile all seasons simt masina mai rigida, caucicurile all seasons au alta compozitie a cauciucului si devin foarte rigide aproape ca ar fi de plastic. Cauciucurie de iarna consider ca sunt cele mai indicate ptr sezonul rece. Astazi dimineata cand am iesit cu masina erau -21 grade (cu factorul vant se simtea ca la -31 grade), credeti ca niste cauciucuri all seasons s-ar fi comportat precum cele din "testele independente"? Attached Files |
#38
Posted 23 January 2011 - 16:12
#39
Posted 23 January 2011 - 17:47
tavktm, on 23rd January 2011, 01:38, said: Iarna anvelope de iarna si vara anvelope de vara ! Asa e cel mai bine. Este drept ca sunt cateva modele de anvelope all-season, (goodyear vector, vredestein quatrac etc) care se pare ca fac fata iarna destul de binisor (dar nu ca cele de iarna 100%). La fel si vara nu vor fi la aceeasi inaltime ca cele de vara. de mute ori sunt si sesizabil mai scumpe. Am folosit Quatrac dar 2 mai multe zeci de mii de kilometrii. Nu au fost probleme cu ele chiar la minus 30 grade pe zapada si gheata cat timp au avut carne destula. Nu erau la fel de bune pe zapada si gheata ca cele de iarna dar erau foarte aproape. Tanand cont ca am tras singura data masina pe dreapta la o zapada de prin 26 aprilie sunt interesat de a folosi si in luna aprilie cauciucuri iarna sau all season. Ce nu stiu e uzura comparativa intre cauciucurile de iarna si cele all season. Colegii tau sau busit pe uscat sau pe zapada, gheata. Edited by cipaul, 23 January 2011 - 17:50. |
#40
Posted 23 January 2011 - 17:57
ce tot o bananaim atat...cauciucurile all season "fac fata" atat vara cat si iarna, dar este o solutie in lipsa de altceva, sa nu deranjez pe cineva, nu toti dispun de bani. un cauciuc all season nu se vor comporta niciodata ca un cauciuc de vara, vara sau ca un cauciuc de iarna, iarna.
tavktm, on 23rd January 2011, 01:38, said: Un aspect foarte important, chiar daca avem anvelope de iarna sau all-season, trebuie sa adaptam mersul la conditiile de drum si la performantele masinii si a anvelopelor, atat vara cat si airna. Stiu ca suna banal dar este foarte important, de mute ori exista tentatia de hazard pentru ca avem impresia ca masina este foarte stabila si controlabila atunci cand avem anvelope de sezon. Este bine sa nu intram in aceasta capcana !!! totul se rezuma la acest aspect, la care completez cu tractiunea spate. un exemplu: vineri la dus, DN1...uscat...in afara localitatilor 130-140km/h, astazi la intors 100 - 105km/h, si ciudat si spre bucuria mea.... cam toti mergeau la fel, nici un nervos intre orele 14.00-16.00. probabil ca vin mai pe seara...sa vezi accidente. |
#41
Posted 23 January 2011 - 21:54
PS: scuze de eroare...rectific...nu se va comporta...ca in mod sigur atacam ....
Edited by AlinE, 23 January 2011 - 21:55. |
#42
Posted 23 January 2011 - 22:03
ce chestie! la -1 grad nu am putut sa misc masina 5 cm oricat m-am chinuit. la -3 grade am dat cheie si am plecat ca pe asfalt. botul era putin asezat pe zapada.
cred ca -1..1*C e cea mai periculoasa temperatura ca se formeaza o pelicula de apa. nu ca iarna nu-i ca vara dar nici iarna nu-i ca iarna tot timpul. Edited by undercoverbrother, 23 January 2011 - 22:05. |
#43
Posted 23 January 2011 - 22:09
Da, intr-adevar, asa e. In jurul valorii de zero grade, e cel mai nasol.
|
#44
Posted 23 January 2011 - 23:18
cipaul, on 23rd January 2011, 17:47, said: Ce nu stiu e uzura comparativa intre cauciucurile de iarna si cele all season. Colegii tau sau busit pe uscat sau pe zapada, gheata. Din pacate despre uzura, si numarul de kilometri pe care-l poate face un cauciuc in general imi este foarte greu sa ma pronunt. Variaza foarte mult, de la masina, dimensiunea anvelopei, modelul si marca anvelopei, cai putere, tractiune, stil de mers, drumuri, etc. In general vorbim de distante cuprinse intre 30.000 - 120.000 de kilometri pentru turisme si 4x4, pentru autoutilitare si autocamioane este cu totul altfel iarasi. E greu de tras vre-o concluzie. Ca parere, cred ca cele all season se uzeaza mai repde decat cele de vara, si mai greu decat cele de iarna. Este un compromis si un raport intre aderenta si randament kilometric, nu le putem avea pe toate la maxim. Colegii erau cu anvelope de iarna pe drumuri cu zapada si polei, in general drumuri de iarna. Si totusi, trebuie atentie si iarna, cu anvelope de iarna. Daca putem creea o regula neoficila sa zic asa; Cu anvelopele de IARNA TREBUIE sa mergem IARNA la fel cum am merge cu cele de VARA !!! |
#46
Posted 23 January 2011 - 23:31
Mi-am încins ambreiajul ajutând una bucată prost și una bucată proastă să scoată golfu din parcare la Plus. Mult prea rupți, nu știau nici de cârligul înfiletabil, nici să descuie portbagajul, nimic. De făcut balans, etc., să îmi fie mai ușor să îi scot, nici nu mai zic. Până să vin la ei, în loc să scoată mașina au încălecat pe bordura dintre locurile de parcare.
Praf, praf, praf! Când i-am scos mirosea a ferodo încins. Învățătură de minte, să mai ajut altă dată imbecili. Edited by SonyAD, 23 January 2011 - 23:32. |
|
#47
Posted 24 January 2011 - 20:05
Oaleo, de cand a venit iarna v1.5 iar am dat de slickeri....
Chiar in fata mea, unul cu un BMW serie 3 nou, luat de la reprezentanta, dar echipat de iarna cu de-ala de vara profil in v facea niste opturi cu fundul de mi-era ca intra in ala stationat sa faca stanga. Ai 30k€ sa iei ditai masina si nu ai tu 400€ sa ii pui si cauciucuri de iarna? Of muica... |
#48
Posted 24 January 2011 - 20:16
Dimineata la fel: ultima versiune de iarna, pe stradute dezapezit ... nu ca deh e capitala, 3 reisari cu cauciucuri de vara la fiecare intersectie pe unde trebuia sa trec. Primul s-a intepat ca nu (mai) poate sa inainteze, a tras pe dreapta. Al 2-lea a insistat pana a facut gheata si mici santuri sub roti, s-a asezat masina pe burta, a zis adio. Al 3-lea se impotmolise exact la iesirea pe bulevard (mai exact in vreo 10 cm de zapada framantata cu o latime de maxim 20 cm, de care nu reusea sa treaca). Astuia i-am dat claxon sa nu se mai miste, am urcat pe bordura si am trecut fara probleme. Avea niste ochi cat cepele (probabil nu intelegea cum un parlit cu un Clio il depaseste pe el, si pe trotuarul plin de zapada + gheata, in momentul in care el se blocase in mijlocul stradutei de niste zapada framantata). Dupa ce am trecut de el a inceput sa claxoneze ca disperatul. Cat am stat pana a trecut coloana de pe bulevard, facea acelasi balet fara succes. Hotarator, cele de vara sunt fantastice pe vremea asta. All season am avut numai pe Zafira, putin mai ok fata de cele de vara, insa nu se compara cu cele dedicate de iarna. Insa din punct de vedere financiar sunt o solutie.
|
#49
Posted 24 January 2011 - 20:38
Ceva fantastic, atunci, cum mă descurc eu cu cașcarabeta încălțată cu pneuri de vară.
|
#50
Posted 24 January 2011 - 20:38
senzatia cu cauciucuri de vara pe vremea asta este de superba. peste cativa ani ai cum sa povestesti ca mergeai iarna pe gheata cu slapi , cum derapai , cum ii intreceai pe toti ...
astia cu cauciucuri de iarna nu o sa aiba nici o amintire proprie , poate doar tot a unuia cu slapi |
#51
Posted 24 January 2011 - 20:40
|
#52
Posted 24 January 2011 - 20:40
#53
Posted 24 January 2011 - 21:48
#54
Posted 24 January 2011 - 21:49
aalinn, on 24th January 2011, 20:38, said: senzatia cu cauciucuri de vara pe vremea asta este de superba. peste cativa ani ai cum sa povestesti ca mergeai iarna pe gheata cu slapi , cum derapai , cum ii intreceai pe toti ... astia cu cauciucuri de iarna nu o sa aiba nici o amintire proprie , poate doar tot a unuia cu slapi Îți dai seama că e o mare catastrofă dacă mașina nu se comformează imediat și întocmai intenției șoferului din spatele oricărei comenzi date, oricât de bruscă, exagerată sau inadecvată. Așa mă așteptam și eu să răspundă ambreiajul și accelerația, când m-am urcat prima oară la volan; ca și când eram în NFS și apăsam o tastă iar mașina pleca sau mișcam de mouse și sărea cursorul. Când mi-a fugit prima dată spatele în trafic, tot așa; să mă scap pe mine și nu altceva. Așa ceva nu ar fi trebuit să se întâmple!, etc. În loc să ne ascuțim șofatul pentru condiții și situații mai puțin de perfecte mai bine cheltuim niște bani ca să rămânem liniștiți autosuficienți. Până intrăm ca zmeii într-o curbă pe interior, îmbibați de falsul sentiment de siguranță și control conferit de mersul cu gumele de iarnă prin oraș, și o sfeclim. Dacă nu cumva ne salvează ESP-ul (poate ar trebui interzisă circulația mașinilor fără ESP?). Și pneurile de iarnă au limitele lor, nu sunt fermecate, și s-ar putea să te surprindă nasol când le atingi pentru prima oară dacă nu ai făcut nici o iarnă cu șoșoni de August. Limitele fiind mai largi, când te împiedici de ele și consecințele sunt mai triste. Cu pneurile de vară știi de la început cum stai: prost; și conduci în consecință: ponderat și prevăzător. Înveți de nevoie să pleci cu a 2-a, să faci balans cu mașina ca să ieși din împotmoleală, să fii ponderat cu accelerația, direcția și frâna, să frânezi înainte de curbe și nu cu roțile bracate, să folosești cu preferință frâna de motor, etc. Conduci cu morcovu-n fund, ceea e un lucru foarte sănătos chiar dacă enervant pentru alții. calinkgb, on 24th January 2011, 20:40, said: ..........ai noroc? De multe ori. O dată nu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users