Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Boagiu: Anvelopele all-season pot fi considerate anvelope de iarna!
Last Updated: Oct 19 2011 12:51, Started by
polizei
, Jan 21 2011 01:48
·
0
#1
Posted 21 January 2011 - 01:48
Ministrii au fost interesati sa afle, daca pot folosi anvelope all season la masinile personale, iar acestea sa fie considerate anvelope de iarna. Discutiile s-au purtat,in cadrul sedintei de guvern de ieri cand membrii executivuluiau discutat, ordonanta privind obligativitatea anvelopelor de iarna. Premierul Boc a intrebat, urmarit atent de ministri interesati de masinile personale, daca pneurile all season respecta noile norme, Boagiu spunand ca acestea pot fi folosite in continuare.
Proiectul de ordonanta initiat de Ministerul Transporturilor privind obligativitatea echiparii autovehiculelor cu anvelope de iarna pentru sezonul rece a fost discutat de Guvern in prima lectura. Surse participante la discutii au declarat, citate de Mediafax, ca atat premierul Emil Boc, cat si ceilalti membri ai Cabinetului au dorit sa stie de la ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, daca anvelopele all season sunt suficiente pentru a respecta noua legislatie propusa de catre minister. Ministrul Boagiu a prezentat prevederile ordonantei, in care au fost incluse mai multe tipuri de anvelope obligatorii pentru iarna, iar premierul, urmarit atent de mai multi ministri care se afla in aceasta situatie, a intrebat daca este suficient sa echipeze automobilul cu anvelope all season. Ministrul a raspuns ca acest tip de anvelope va fi suficient pentru sezonul rece, reiesind ca, intr-un astfel de caz, nu mai este necesara echiparea cu anvelope exclusiv de iarna", au aratat sursele citate. Ministerul Transporturilor si Infrastructurii a lansat in dezbatere publica un nou proiect de ordonanta care prevede obligativitatea echiparii autovehiculelor cu anvelope de iarna in sezonul rece si estimeaza ca statul va incasa TVA de 445 milioane euro din vanzarile de cauciucuri. Conform proiectului, conducatorii vehiculelor care nu sunt dotate cu anvelope de iarna in sezonul rece vor fi penalizati cu 9 pana la 20 de puncte, amenda si retinerea certificatului de inmatriculare sau inregistrare al masinii. sursa Edited by polizei, 21 January 2011 - 01:49. |
#2
Posted 21 January 2011 - 01:51
Ministrul ori nu stie despre ce e vorba ori vor face o lege harcea-parcea. Pai ori trebuie all-season ori de iarna.
|
#3
Posted 21 January 2011 - 01:53
Are de la mine o bere
Pe cauciucele mele "all season" made in ghermania apar si semnele : soare si fulg de nea. De ce le-or fi pus ei? De prosti? Nu cred. Edited by cosminlive, 21 January 2011 - 01:54. |
#4
Posted 21 January 2011 - 07:53
Quote În prezent în România este înmatriculat un parc de 5,38 milioane de vehicule rutiere, din care aproximativ 1,1 milioane nu necesită echiparea cu anvelope speciale (remorci, tractoare, troleibuze, mopede etc.). Prevederile prezentei ordonane urmează să fie aplicate pentru circa 4,28 milioane vehicule, din care aproximativ 70.000 reprezintă parcul aflat în dotarea instituiilor publice, Aceasta ar însemna că, în condiiile în care s-ar face echiparea completă a întregului parc auto public, efortul bugetar poate fi evaluat la aproximativ 28 milioane euro. Diferena de 4,21 milioane autovehicule care aparin diverselor persoane fizice i juridice ar reprezenta un efort de 1,85 miliarde euro, din care ar reveni bugetului de stat numai din TVA-ul încasat suma de 445 milioane euro, ceea ce înseamnă venituri suplimentare la bugetul de stat i nu cheltuieli. Precizăm că la acest calcul nu s-au avut în vedere economiile rezultate din reducerea accidentelor rutiere i a consecinelor acestora. Pct.7 Nota de fundamentare OG http://www.mt.ro/tra...nvelope DTR.pdf OGul va trebui sa treaca prin parlament deci va mai putea suferi modificari pana la 1.11.2011. |
#5
Posted 21 January 2011 - 14:59
Conform directivelor europene cele cu simbolul M+S sunt cele care sunt considerate "de iarna", restul simbolurilor sunt de informare si marketing.
Toate anvelopele all season pe care le-am vazut poarta simbolul M+S deci... nimic nou sub soare. Edited by cadillac, 21 January 2011 - 15:03. |
#6
Posted 21 January 2011 - 15:10
pai asa era si pana acum.
daca aveau M+S erau ok si din cate am vazut, maj anv AS au inscriptia M+S. daca ei au cerut cateva luni, eu le-am dat tot anul (vara pe spate si pe viitor si pe fata am allseason m+s iar iarna de sezon m+s+fulg). asta asa ca sa se sature. in plus de asta voi putea sa le schimb cand vreau eu nu cand vor ei daca varianta finala a legii va fi dupa calendar nu dupa conditiile meteo. |
#7
Posted 21 January 2011 - 15:26
La conditiile de drum din romanica cele mai proaste all season din comert sunt arhisuficiente in 99% din cazuri.Restul de 1% lanturi.
LE: Daca vreti sa o "faultati" pe madam boagiu cautati primavara prin piata niste sh-uri all season la max 50 lei perechea si nu mai papa ea nici 10% din cei 400 mil euro. sic |
#8
Posted 21 January 2011 - 15:27
....1,85 miliarde euro, din care ar reveni bugetului de stat numai din TVA-ul încasat suma de 445 milioane euro....
huhhh...asa se intampla cand un ziarist este perpendicular cu un minim de cultura economico-contabila. arunca informatii false...si noi le luam de bune. niciodata statul nu va castiga suma aia doar din TVA datorita acestei legi, poate doar in 10-12 ani. eu unul nu vad motivul pentru care ar interzice "all season" iarna, atata timp cat fabricantul garanteaza ca poti merge in bune conditii pe timp rece. |
#9
Posted 21 January 2011 - 18:17
Bai o fi asa de greu sa te uiti pe legea data de nemti si sa o adaptezi acolo unde este necesar ptr conditiile din Ro?
Astia tot ce le bese prin minte scot si pe gura, cat de greu o fi sa scoti un proect de lege coerent cap coada, adaptat la nevoile din tara! |
#10
Posted 21 January 2011 - 18:26
@AlinE nu e vorba de un ziarist. Asa a scris (calculat) un functionar numit de PDL sau un secretar de stat din Ministerul Transporturilor. Nota de fundametare este un f*ckin' act oficial pe baza caruia guvernul adopta ordonanta si care trebuie sa demonstreze impactul economic, social si urgenta acestei masuri.
Sper ca proverbul cu socoteala de acasa sa functioneze si in cazul guvernului |
|
#11
Posted 21 January 2011 - 18:29
Asta e o intrebare care nu trebuia pusa. Cred ca si ultima oara erau valabile anvelopele all season, insa cineva a vrut sa fie interesant si a mai pus o intrebare inutila. E normal ca anvelopele all season sa fie valabile si iarna, dupa nume. Pai daca ei interziceau anvelopele all season iarna le sareau in cap europenii banuiesc, era putin impotriva la orice, limita drepturile neamtului sa vina in romania, desi era aliniat standardului de iarna si oricum, nu stiu ce ar face un neamt in romania, dar totusi.
Si vad ca sunt unii care se plang, parerea mea este ca cine nu-si permite anvelope, e clar ca nu-si permite nici masina, si mai mult ca sigur ia ITP-ul pe spaga si asa mai departe, si oricum, asta nu este nici un abuz din partea nimanui, asa este normal in orice tara civilizata, la fel cum nu sunt multe lucruri abuzuri, insa rumanii le iau ca abuzuri. |
#12
Posted 21 January 2011 - 18:39
test_driver, on 21st January 2011, 18:29, said: Si vad ca sunt unii care se plang, parerea mea este ca cine nu-si permite anvelope, e clar ca nu-si permite nici masina, si mai mult ca sigur ia ITP-ul pe spaga si asa mai departe, si oricum, asta nu este nici un abuz din partea nimanui, asa este normal in orice tara civilizata, la fel cum nu sunt multe lucruri abuzuri, insa rumanii le iau ca abuzuri. Varianta veche a ordonantei era ceea mai idioata posibila: obliga soferii care nu circula pe zapada sa cumpere cauciucuri de iarna pt. a putea circula intr-o perioda de timp. Adica obligi unii soferii sa circule cu cauciucuri mai proaste decat cele care le folosesc in conditii de carosabil uscat. Varianta actuala supuse discutiilor este in regula. Foarte multi soferi nu vor cumpara anvelope de iarna fiindca nu au nevoie de ele, se pot lipsi foarte usor de masina in conditii de carosabil acoperit cu zapada, gheata, polei. Pur si simplu ar pierde mai mult timp tot schimband la cauciucuri decat ar castiga folosind masina. Cred ca totusi vor alege cauciucuri all season datorita performantelor mult mai bune in conditii de carosabil uscat decat la cele de iarna + cauciucuri de vara. |
#13
Posted 21 January 2011 - 19:01
Asta este parerea ta, si anume ca o anvelopa de vara este mai buna pe asfalt uscat decat una de iarna, in conditiile in care este iarna, adica afara este mult sub 7 grade. E drept ca zilele astea au fost de multe ori 10 grade, insa ce te faci maine, sau poimaine ca am auzit ca o sa ninga? O sa le schimbi de cate ori e uscat si cald afara? Legea ar trebuii sa dea o perioada de tranzit lunga, si sa fie foarte maleabila cu temperatura. Adica sa pui cauciucurile intre Octombrie si Decembrie, insa daca sunt sa zicem 10 nopti cu temperaturi sub 7 grade sa se dea avertismente soferilor prinsi cu anvelope de vara + puncte penalizare, iar daca esti prins dupa 15 decembrie direct amenda, mare. Iar daca esti prins in Octombrie, si afara e zapada la fel, direct amenda, nu se mai pune avertismentul. Insa in romania daca-i dai romanului un deget el te ia cu totul, nu toata mana, si daca nu-ti pune Data fixa romanul o va freca mereu, va face contestatii, se va certa aiurea, etc. Asa ca ideea de dinainte nu era deloc rea, anvelopele de iarna sunt mult mai bune ca cele de vara si pe uscat daca afara este frig, sau cel putin la fel de bune, na, ca sa nu o dam in divergente.
Uite aici E buna explicatia, insa nu pe viu, caut acum ca si eu sunt interesat sa ma amuz cu niste filmulete Edited by test_driver, 21 January 2011 - 19:05. |
#14
Posted 21 January 2011 - 19:54
test_driver, on 21st January 2011, 19:01, said: Asta este parerea ta, si anume ca o anvelopa de vara este mai buna pe asfalt uscat decat una de iarna, in conditiile in care este iarna, adica afara este mult sub 7 grade. ......Asa ca ideea de dinainte nu era deloc rea, anvelopele de iarna sunt mult mai bune ca cele de vara si pe uscat daca afara este frig, sau cel putin la fel de bune, na, ca sa nu o dam in divergente. Din ce am vazut in toate testele independente e cam invers cum spui tu: cele de vara au o aderenta cu aproape 30% mai buna decat cele de iarna pe uscat chiar la temperaturi putin negative. Chiar din cauza asta se intampla acum multe accidente foarte grave cu masini ajungand pe contrasens incaltate cu cauciucuri de iarna. Soferii au intiparita in minte informatia gresita pe care o ai si tu. |
#15
Posted 21 January 2011 - 21:04
cipaul, on 21st January 2011, 19:54, said: Din ce am vazut in toate testele independente e cam invers cum spui tu: cele de vara au o aderenta cu aproape 30% mai buna decat cele de iarna pe uscat chiar la temperaturi putin negative. Chiar din cauza asta se intampla acum multe accidente foarte grave cu masini ajungand pe contrasens incaltate cu cauciucuri de iarna. Soferii au intiparita in minte informatia gresita pe care o ai si tu. Da si tu un link, te rog, in care oricare dintre"toate testele independente" spun ca anvelopele de vara sunt mai eficiente decat cele de iarna IARNA !!! (pe uscat, zapada, polei sau ce suprafata vrei tu) |
|
#16
Posted 21 January 2011 - 21:17
teste genul celor nemtesti cand au reusit sa rastoarne loganul?
ma lasi cu testele...din proprie experienta iti spun ca e bine sa fi echipat iarna corespunzator. nu stii cand te prinde o lapovita, ninsoare sau chiar ploaie la 1-2 grade. eu am patit-o si 40 km nu am putut sa dau a treia, cum o fortam un pic, cum imi intra dsc-ul in functiune, imi era o mila de cutie, troncanea ca toti dracii. asa ca iarna...cauciucuri de iarna...fara discutii. Edited by AlinE, 21 January 2011 - 21:19. |
#17
Posted 21 January 2011 - 21:39
amstel, on 21st January 2011, 21:04, said: Da si tu un link, te rog, in care oricare dintre"toate testele independente" spun ca anvelopele de vara sunt mai eficiente decat cele de iarna IARNA !!! (pe uscat, zapada, polei sau ce suprafata vrei tu) Nu numai cele de vara sunt mai bune ci chiar cele all season: http://www.autoexpre...ry_braking.html Pentru cei interesati/responsabili asta nu ar trebui sa fie o surpriza. Edited by cipaul, 21 January 2011 - 21:45. |
#18
Posted 21 January 2011 - 21:44
Anul trecut am mers cu alea de vara, cand pe jos nu era zapada. Pe asfalt uscat / umed, nu aveam nicio problema, nici la frane mai serioase.
Acum am de iarna (Vredestein Wintrac XTreme, cauciucuri de peste 1000lei/buc) si sunt clar mai slabe, in aceleasi conditii - poate temperatura usor mai ridicata decat anul trecut, dar clar sub 7 grade. Nu tot ce zboara pe net se mananca |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users