Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a
Last Updated: Feb 27 2018 15:37, Started by
schwaig
, Jan 20 2011 15:23
·
0
#9649
Posted 19 July 2017 - 21:57
ddaannii, on 19 iulie 2017 - 20:43, said:
Baiatul respectiv zice ca drujba lăsată mai mult timp cu carburant lărgește membrana chiar dacă nu o sparge apar probleme de alimentare și automat funcționare defectuoasa..... Goliți și lăsați sa meargă pana se oprește. zippo68, on 19 iulie 2017 - 21:15, said:
Reprezentantele din romania sant mizerii pline de idioti. |
#9650
Posted 19 July 2017 - 22:02
#9652
Posted 19 July 2017 - 22:27
La conservare nu are cum, azi aer mâine benzina și tot asa mai departe, asta înseamnă că o folosește zilnic.
Era vorba de perioade mari de timp, sezon, un an asa.....aproximativ. |
#9653
Posted 20 July 2017 - 11:31
Revin cu H 135...am cumparat-o din reprezentanta...reglajul carburatorului a fost facut de omul din reprezentanta in momentul pornirii. Ieri dupa masa am incercat o pornire, respectat pasii...cu greu a pornit si cu aceleasi tentative de a smulge sfoara. Am sa inlocuiesc benzina cu un amestec nou cu benzina luata proaspat din pompa si daca manifestarea continua ma prezint cu ea la reprezentanta. Cel care mi-a probat-o si instruit la momentul achizitiei, a spus ca este obligatoriu benzina cu cfra octanica 98...asa sa fie oare?
|
#9654
Posted 20 July 2017 - 13:12
''obligatoriu'' este doar sa le devii client ''fidel''.pentru asta ti-au ''reglat-o''.
|
#9655
Posted 20 July 2017 - 13:48
Merge si cu benzina de 95 fara nici o problema. Eu folosesc de 98. Putin mai in spate se prezentau diferentele intre benzina de 95 si cea de 98. Da-o-n ma-sa ca nu e racheta sa aiba nevoie de cine stie ce combustbil. E un amarat de motor in 2 timpi...
Suma respectelor, Alydor |
#9656
Posted 20 July 2017 - 14:55
Am o Husqvarna 435 x-torq, de un an , și tot așa pornește, la fel am crezut la început, că nu am înțeles eu procedura de pornire, dar pe urmă m-am obișnuit.
|
#9657
Posted 20 July 2017 - 15:38
Nu ca ma laud, chiar sunt curios. Porneste mai greu ca dereglata mea?
La filmarea asta inca nu aflasem de decompresor, trebuia sa trag cu incredere de sfoara ca sa nu ma intoarca din drum. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/AnkjKgcr620?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#9658
Posted 20 July 2017 - 19:51
lepetir, on 20 iulie 2017 - 11:31, said:
Revin cu H 135...am cumparat-o din reprezentanta...reglajul carburatorului a fost facut de omul din reprezentanta in momentul pornirii. Ieri dupa masa am incercat o pornire, respectat pasii...cu greu a pornit si cu aceleasi tentative de a smulge sfoara. Am sa inlocuiesc benzina cu un amestec nou cu benzina luata proaspat din pompa si daca manifestarea continua ma prezint cu ea la reprezentanta. Cel care mi-a probat-o si instruit la momentul achizitiei, a spus ca este obligatoriu benzina cu cfra octanica 98...asa sa fie oare? lepetir, on 20 iulie 2017 - 11:31, said:
Revin cu H 135...am cumparat-o din reprezentanta...reglajul carburatorului a fost facut de omul din reprezentanta in momentul pornirii. Ieri dupa masa am incercat o pornire, respectat pasii...cu greu a pornit si cu aceleasi tentative de a smulge sfoara. Am sa inlocuiesc benzina cu un amestec nou cu benzina luata proaspat din pompa si daca manifestarea continua ma prezint cu ea la reprezentanta. Cel care mi-a probat-o si instruit la momentul achizitiei, a spus ca este obligatoriu benzina cu cfra octanica 98...asa sa fie oare? rEGLAJUL CARBURATORULUI NU SE FACE DECAT DUPA RODAJ SI E UN REEGLAJ . zippo68, on 20 iulie 2017 - 19:49, said:
iDIOTI SI MINCINOSI DE LA 95 IN SUS rEGLAJUL CARBURATORULUI NU SE FACE DECAT DUPA RODAJ SI E UN REEGLAJ . sI REEGLAJUL SE FACA SCOTAND LIMITATOARELE DE MISCARE ALE CELOR DOUA REGLAJE l SI h |
|
#9659
Posted 21 July 2017 - 03:04
Ceva e in neregula cu reglajul asta....adica firma husky....mare brand international care detine si johnsered si poate multe alte branduri......produce o drujba care trebuie reglata dupa prima utilizare???? Ce dracu inseamna asta....?? Dementza totala..... pai eu sunt un utilizator hobby....nu am habar de reglaje ce fac? Ma plimb cu ea prin service-uri? Pai in cazul asta iau dracu un stihl si il reglez niciodata.....)
Numai aberatii.....pai ce cauta vanzatorul ala dibaci sa regleze la un produs nou? Adica aia din fabrica le trimit dereglate si le regleaza un meserias din Romania.... Nu ti'e clar ca boul ala a reglat'o de mama mama.... Din punctul meu de vedere cifra octanica a benzinei nu cred ca poate influenta trasul sforii din mana....... |
#9660
Posted 21 July 2017 - 06:33
Acele capace de limitare, sunt facute pentru ca motoferastraele respective sa fie in conformitate cu normele EPA in ceea ce priveste emisiile de noxe, astfel incat blocheaza utilizatorul casnic sa faca mari ajustari ale carburatorului si sa depaseasca aceste norme.
Fara demontarea limitatoarelor si reglarea personalizata a carburatorului, acele drujbe care au capacele acestea, nu for functiona la adevaratul lor potential. Concluzia o trage fiecare. |
#9661
Posted 21 July 2017 - 06:47
Observ ca am creat o polemica legat de reglajul carburatorului...in practica lucrurile s-au petrecut astfel: tehnicianul de la service a despachetat drujba, a montat lama si lantul, mi-a aratat si explicat cum trebuiesc montate, la ce sa am grija, care sunt functiunile, cum sa intind lantul, rolul si functionarea franei. Apoi a pregatit amestec nou de carburant, a alimentat, inclusiv cu ulei de ungere, a tras de cateva ori la sfoara, a pornit si la accelerare avea tendinta sa moara motorul. Atunci a luat o surubelnita si a rotit unul din reglaje, spunandu-mi ca eu sa nu ublu acolo. Asta a fost tot reglajul carburatorului....omul a fost foarte OK, nu s-a grabit si mi-a explicat cu rabdare cam tot ce scrie si in manual.
|
#9662
Posted 21 July 2017 - 08:05
Drujbele noi necesita un mic reglaj DUPĂ rodaj. fie ele Husqvarna sau stihl. Faptul ca era dereglata de noua nu e ceva nemaivăzut. Dă-i bice!
|
#9663
Posted 21 July 2017 - 11:03
pentru situatii de acest gen, exista carburatoare unde nu poti sa reglezi nimic. ghici de ce.
|
|
#9664
Posted 21 July 2017 - 11:08
Makita mea e total blocată la reglaj. Doar relantiul pot. Oricum a venit stas din fabrica
|
#9665
Posted 21 July 2017 - 11:32
Si la makita mea L si H sunt blocate dar se pot debloca dar ce rost are cand merge struna.Eu sunt multumit de ea,daca trebuie sa o pornesc de 100 de ori pe zi nu am nicio problema.Ce-i drept este noua nu are mai mult de 12 rezervoare consumate.
|
#9666
Posted 21 July 2017 - 14:00
lepetir, on 21 iulie 2017 - 06:47, said:
Observ ca am creat o polemica legat de reglajul carburatorului...in practica lucrurile s-au petrecut astfel: tehnicianul de la service a despachetat drujba, a montat lama si lantul, mi-a aratat si explicat cum trebuiesc montate, la ce sa am grija, care sunt functiunile, cum sa intind lantul, rolul si functionarea franei. Apoi a pregatit amestec nou de carburant, a alimentat, inclusiv cu ulei de ungere, a tras de cateva ori la sfoara, a pornit si la accelerare avea tendinta sa moara motorul. Atunci a luat o surubelnita si a rotit unul din reglaje, spunandu-mi ca eu sa nu ublu acolo. Asta a fost tot reglajul carburatorului....omul a fost foarte OK, nu s-a grabit si mi-a explicat cu rabdare cam tot ce scrie si in manual. Drujbele dupa rodaj se isi dau drumul cum se zice))Toate eleméntele se aseaza in locul lor sa spuneam asa.Toate cartile de instructiuni spun ca dupa rodaj trebuie facut un reglaj.Ca un-l faci un tuseste un se intampla nimic.La a mea 357 xp un l-am facut nici dupa ce i-am modificat esapamentul .Doar putin am umblat la H si relenti fara tachometru si un a tusit a mers brici si merge Este in parametri ei pusa la tachometru RMP 14100 relenti 2700. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users