Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a

* * * * * 3 votes
  • This topic is locked This topic is locked
10482 replies to this topic

#1747
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 24.01.2012
La multi ani!

#1748
dangre

dangre

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 24.01.2010

View Postfonrabie, on 25 iulie 2011 - 00:26, said:

e simplu ... drujba mergea dar se accelera singura si am incercat de acolo de la alea 2 surubele si am stricato Posted Image socu la drujba mea daca il trag se acopera gura de la carburator nu stiu cat de soc e ala:) ea nu mai porneste decat daca ii bag benzina in cap din rezervor nu trage nenorocita:(( ce sa ii mai fac sa o aduc la liman:)

1. Pãrerea mea este sã te duci la un service cu ea, asta în cazul în care vrei sã o folosești, dacã vrei sã înveți sã o repari urmeazã sfaturile de mai sus.
2. Motoferãstrãul dumitale se tura aiurea din mai multe motive:
a. amestec carburant necorespunzãtor
b. întreținere necorespunzãtoare (filtru aer nespãlat, filtru benzinã neânlocuit la timp, etc) nu degeaba orice motoferãstrãu este însoțit de o carte tehnicã.
c. depozitare necorespunzãtoare
d. și cel mai puțin probabil defecționarea carburatorului.
Nu știu de ce cumpãrați motoferãstraie din astea no name fãrã service asigurat în zona în care locuiți?
Cât despre faptul cã un motoferãstrãu este mai bun cu cât este mai mare este total fals. Un motoferãstrãu se alege în funcție de necesitãți. Dacã este folosit ocazional, nu vãd de ce trebuie sã fie profesional? Motoferãstraiele profesionale ( ca de altfel orice unealtã în general ) sunt proiectate sã munceascã 8 h/zi. Voi îl folosiți așa? Iar puterea motorului se alege în funcție de diametrul mediu al lemnului care se taie.

#1749
fan_ms440

fan_ms440

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 474
  • Înscris: 01.07.2011
salut,am citit si eu postul tau,felicitari pt sfaturi...................dar ai raspuns unui mesaj care a fost scris in urma cu 1 an si cateva luni,probabil intre timp s-a rezolvat,dar oricum apreciez promtitudinea ta

Edited by scaiba, 02 January 2013 - 11:07.
Citat ºters


#1750
dangre

dangre

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 24.01.2010
Am văzut că postarea este veche, dar de câțiva ani mă tot lovesc de chestia asta (mulți se plâng că nu le merg motoferăstraiele și nu știu de ce, dar când îi întrebi despre înreținere dau din umeri)

Edited by scaiba, 02 January 2013 - 11:29.
Citat ºters


#1751
andolis49

andolis49

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 163
  • Înscris: 19.09.2007
La Multi Ani tuturor drujbarilor! Un an bun fara incidente! Cateva poze cu jucaria la curatat :)) Si o poza cu vecina chinezoaica care asteapta primavara :)

Attached Files



#1752
zippo68

zippo68

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,745
  • Înscris: 10.11.2008
Tema de casa drujbisti.Am un Tacometro Japonez luat de la casa Husqvarna marca ii Opama SET-302R.Citeste bine turatiile la husqvarna 357xp,stihl 260,stihl 200T,020T dar cand il pun la 201T o sula.Citeste doar relentiul restul cand o accelerez bate la 3000-4000 RPM.Doar daca o accelerez in sprituri bate pe la 10 mii sau 11 mii.

#1753
fan_ms440

fan_ms440

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 474
  • Înscris: 01.07.2011
poate tacho tau nu si-a revenit din betia facuta de revelion Posted Image ia incearca sa citesti rpm la 201t si cu un alt tacho,asa o sa iti faci o idee depre cauza problemei,in rest toate cele bune........PS:mi-am taiat jos catalizatorul din 044kat,si i-am marit gaura de evacuare,un pic ajustat "surubelul" "L" de la carb,si am trezit "bestia" din hibernare,un fel de muffler mod,made in Romania,ce parere ai?

#1754
zippo68

zippo68

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,745
  • Înscris: 10.11.2008
Nu am alt tach.Acum un minut i-am masurat compresia 90 PSI.Ce naiba ii noua.La 200 T modelul anterior ei 15oPSI.Ce zici.?Cat despre catalizator bine ai facut.Ii facut sa nu polueze atata ca vezi doamne drujba polueaza o gramada.Ai marit gaura OK i-ai dat putina respiratie mai buna.In orice caz drujbele care ies acuma sant un CACAT fie stihl fie husqvarna.

#1755
nikk2009

nikk2009

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.04.2009
Cred ca tacho  e OPPAMA  PET 302R si nu e chiar ieftin .
In manualul anexat se face vorbire de masurari eronate ( cu antena sau fara ) date de semnalul prea mare sau prea mic ,
izolatie cablu bujie cu probleme , etc.

Si ar mai fi ceva : Stihl Ms201T are aprinderea comandata  de procesor care controleaza turatia si amestecul  functie de sarcina.

I also wondered about the revs of the saw as I was making the cut. I wasn’t getting that “scream”. STIHL informed me that while the MS 201 T has the same engine displacement as the 200, it actually produces more horsepower. It does, however, use a new ignition system controlled by a microprocessor to automatically set ignition timing precisely for the demands of the engine. What this means is we operators won’t be able to over speed the engine when it is in a no-load condition or if we get a bad batch of fuel or have excessive leaning of the fuel-air ratio. STIHL did this because the older generation of saw engines were susceptible to “red lining” in these types of situations. That could result in damage to internal parts and some expensive repairs.

Attached Files


Edited by nikk2009, 03 January 2013 - 15:02.


#1756
zippo68

zippo68

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,745
  • Înscris: 10.11.2008
]

Da asa-i nu a fost ieftin in banii astia daca cascam ochii si ma interesam mai bine cumaram un tach Stihl edt8 si cu 10 euroi mai ieftin.Cred ca tachul stihl edt7 sau edt8 de ultima generatie citeste rpm-il lui 201T.In rest ai dreptate ma gande-am si eu la astea.

Edited by zippo68, 03 January 2013 - 15:15.


#1757
menghiMC

menghiMC

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 07.03.2010
Anul 2012 a fost prea aglomerat pentru mine ,si nu am avut timp pentru calculator,asa ca venii si eu sa va urez la multi ani ,sanatate si tot ce va doriti pe 2013.

#1758
fan_ms440

fan_ms440

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 474
  • Înscris: 01.07.2011
mai am acum doar 044 kat si ms361,daca imi mai cumpar una dintre 026,ms260 sau ms 261 pot spune ca l-am prins pe d-zeu de picior

#1759
zippo68

zippo68

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,745
  • Înscris: 10.11.2008
Lasa 261 si noiile astea cacaturi.Baga un 026 sau 260..Am vazut ca ti-ai maritat 346 xpg-ul

#1760
fan_ms440

fan_ms440

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 474
  • Înscris: 01.07.2011
l-a luat un membru de pe forum,acum sunt in cautarea unuia dintre modelele de mai sus,cine stie de unde sare iepurele,poate am noroc si gasesc unul in stare buna,sau macar acceptabila si la un pret bun,vorba ceea.............restul e cancan

#1761
nikk2009

nikk2009

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.04.2009
@ Zippo68 : Se pare ca tacho e OK, dar MS261 are un sistem electronic incompatibil chiar si cu predecesorii EDT8...

Stihl EDT 8 tachometer for 2 - and 4-stroke engines
Simple speed measurement on chainsaws, trimmers, lawn mowers, motorcycles
Device either contact in the vicinity of the spark plug hold or clamp the cable provided to the spark plug wire and make sure the current speed of the device.
Measuring range from 0 to 16,000 revolutions / minute
Battery lasts for approximately 10,000 hours
It is the latest model of the equipment manufacturer Stihl and suitable for the new devices with electronic engine management.
These saws have the exciter second one Magnets for the control of the electronic system of the carburetor. This disrupts the magnetic predecessors EDT 8

Edited by nikk2009, 03 January 2013 - 22:18.


#1762
zippo68

zippo68

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,745
  • Înscris: 10.11.2008
Asa ca nici un EDT-8 nu mi-ar folosii.Iar de cate ori vreau sa o pun la reglaj fin trebe sa o duc la reprezentanta sa mi-o puna ei la ordenador?Pai daca-i asa ma cac pe ea si o marit.Sau ii schimb bobina si volanta cu de la 200 T daca i-mi permite.Model de caca au scos si daca continua asa se duc naibii sulii pe suflet.Toti dar toti specialistii care lucreaza in domeniul arboriculturii si si-au luat 201T plang de aiurea ce e.

#1763
nikk2009

nikk2009

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.04.2009
Eu am inteles ca EDT 8 se descurca, modelele anterioare nu .
Cred ca cel mai bine ar fi o intrebare la reprezentanta ...

#1764
fan_ms440

fan_ms440

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 474
  • Înscris: 01.07.2011
si m-am gandit sa va prezint un viitor tapinar,care la 6 luni a inceput sa ascuta lantul de pe MS 361.........E un pamflet,va rog luati-o ca atare

Attached Files



Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate