Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 Va rog recomandati echipa serioa...

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari
 

Qatar Airways incepe operarea curselor Bucuresti-Doha

- - - - -
  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#37
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,481
  • Înscris: 19.04.2009
Am luat pana la urma prin KLM, am prins oferta Posted Image Oricum, pe aceleasi date, mergea rezervare OTP-NRT prin aplicatia de mobil la qatar, dar imi dadea un pret mult mai mare, fata de SOF-NRT   ( SOF-OTP-DOH-NRT ), pe aceleasi date, si nu prea inteleg de ce.
Din cate am aflat, eroarea aia provine de la IATA, se mai intalneste si pe la alte companii.

In concluzie, pentru cei din S tarii, e mai convenabil sa se plece din Sofia, chiar daca mai fac o oprire la Bucuresti :lol:

Edited by lex404, 08 March 2013 - 15:35.


#38
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,481
  • Înscris: 19.04.2009
Edit.

Tot cu Qatar plec, MUC-DOH-TYO, 620E de bucata.

Edited by lex404, 12 March 2013 - 23:49.


#39
raul_6776

raul_6776

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,550
  • Înscris: 03.04.2010
28.04.2013  -  Recrutare insotitori de bord

#40
raul_6776

raul_6776

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,550
  • Înscris: 03.04.2010
In perioada 20.01.2014 - 22.01.2014  tarife speciale pentru zborurile dus-intors cu plecare din Bucuresti, detalii in link.

Edited by raul_6776, 20 January 2014 - 08:18.


#41
raul_6776

raul_6776

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,550
  • Înscris: 03.04.2010
Qatar Airways recruteaza in data de 16.02.2014 la Timisoara insotitori de zbor, detalii in link.

Edited by raul_6776, 07 February 2014 - 20:25.


#42
George2210

George2210

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 385
  • Înscris: 02.04.2010
Salut, am o rezervare Bucuresti-Singapore si intoarcere Bangkok-Bucuresti. Orarul zborului Doha-Singapore s-a modificat. Am dreptul sa modific rezervarea si sa plec cu o zi mai devreme sau sa ma intorc cu o zi mai tarziu? Multumesc!

#43
alexxxxx

alexxxxx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 06.02.2004
Consensul general la chestiile astea e ca merge modificata daca orarul s-a schimbat cu peste 3h (adica ajungi la destinatie cu peste 3h mai tarziu).
Daca trebuie vreo actiune din partea ta (confirmare online sau telefonica ca ai luat la cunostinta) atunci ai sanse mari sa mearga schema.
Cel mai bine e sa-i suni.

#44
George2210

George2210

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 385
  • Înscris: 02.04.2010

View Postalexxxxx, on 05 august 2014 - 12:02, said:

Consensul general la chestiile astea e ca merge modificata daca orarul s-a schimbat cu peste 3h (adica ajungi la destinatie cu peste 3h mai tarziu).
Daca trebuie vreo actiune din partea ta (confirmare online sau telefonica ca ai luat la cunostinta) atunci ai sanse mari sa mearga schema.
Cel mai bine e sa-i suni.

Nu sunt 3 ore, sunt aproape doua. Acum cativa ani cei de la Easyjet mi-au oferit posibilitatea sa schimb data pentru o modificare a orarului cu cateva minute. M-as astepta ca o companie de "5 stele" sa ofere macar aceleasi optiuni ca un low cost. O sa-i sun sa vad.

#45
George2210

George2210

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 385
  • Înscris: 02.04.2010
Mda, i-am sunat acum si mi-au spus ca e o modificare de doar doua ore si nu vor sa-mi schimbe data. Se pare ca serviciile lor de “5 stele” sunt mai slabe decat la un low cost.

#46
alexxxxx

alexxxxx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 06.02.2004
Exagerezi. Tu vroiai sa beneficiezi de o mica schimbare de orar ca sa schimbi data unui bilet non-ref non-change. Asta n-are nimic de-a face cu x stele si cu serviciile companiei, pe langa faptul ca stelele alea se iau si se dau pe bani si nu valoreaza mai mult decat marketingul din spatele lor. Ca puteai sa nimeresti un agent ok care sa te ajute asta-i altceva, insa n-are nimic de-a face cu serviciile oferite de companie.

#47
George2210

George2210

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 385
  • Înscris: 02.04.2010

View Postalexxxxx, on 06 august 2014 - 10:10, said:

Exagerezi. Tu vroiai sa beneficiezi de o mica schimbare de orar ca sa schimbi data unui bilet non-ref non-change. Asta n-are nimic de-a face cu x stele si cu serviciile companiei, pe langa faptul ca stelele alea se iau si se dau pe bani si nu valoreaza mai mult decat marketingul din spatele lor. Ca puteai sa nimeresti un agent ok care sa te ajute asta-i altceva, insa n-are nimic de-a face cu serviciile oferite de companie.
Cum n-are de-a face? E si asta un serviciu oferit pasagerilor, sa aiba optiunea sa schimbe data daca tu le schimbi orarul. Agentii ar trebui sa fie instruiti de companie, nu sa faca fiecare cum il taie capul. De fapt compania trebuia sa-mi spuna de la inceput in mail ca pot sa schimb sau sa anulez. Pana acum mereu am putut face asta si credeam ca e un drept standard al pasagerilor.
Si daca ma uit mai bine, vad ca nici numarul zborului nu mai e acelasi. Adica ei ma muta pe alt zbor fortat, fara sa pot face nimic!

Edited by George2210, 06 August 2014 - 11:35.


#48
George2210

George2210

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 385
  • Înscris: 02.04.2010
"Qatar Airways reserves the right to deny boarding if the card originally used for the purchase cannot be presented by the cardholder at check-in or the above document is not provided."
WTF!?  Mi-am schimbat cardul.

#49
vali_geodezu

vali_geodezu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 517
  • Înscris: 27.11.2009
Daca schimbi cardul, te duci cu cardul expirat.

#50
George2210

George2210

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 385
  • Înscris: 02.04.2010

View Postvali_geodezu, on 13 august 2014 - 13:59, said:

Daca schimbi cardul, te duci cu cardul expirat.

Nu pot, ca mi l-a taiat cu foarfeca si l-a aruncat la cosul de gunoi.

#51
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,481
  • Înscris: 19.04.2009
De asta eu imi iau biletele prin Paypal. Sa nu ma trezesc pana la zbor ca am cardul pierdut/ furat/ expirat. Oricum eu am si card la Qatar Airways, poate n-as avea asa mare bai daca nu as prezenta cardul de credit original Posted Image

#52
George2210

George2210

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 385
  • Înscris: 02.04.2010
Nu inteleg de ce cer cardul. La alte companii n-am auzit de asa ceva. Compania asta a ajuns in coada listei mele, ca  tara de care apartine era de mult timp.

#53
alexxxxx

alexxxxx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 06.02.2004
Cer cardul in general doar in cazurile in care name on card e altul fata de name on booking. Adica s-a platit cu cardul altcuiva. Cum Romania e tara cu risc major de frauda electronica (multumim baietilor din Valcea in mod special), daca cumperi un bilet de avion cu un card furat si ai apucat sa zbori, compania n-are cum sa-ti ia zborul inapoi. Iar pagubitul este despagubit de Visa/MasterCard/Amex doar facand dovada ca n-a zburat el si ca cardul a fost clonat. Care Visa/MC isi recupereaza banii de la comerciant, ca nu s-a asigurat de faptul ca plata a fost legitima.

Ca n-ai auzit tu la alte companii nu inseamna ca nu exista. Te asigur ca la majoritatea companiilor, undeva in termeni si conditii, scrie ca isi rezerva dreptul sa-ti ceara cardul original de pe care a fost facuta plata la check in. Turkish, AirFrance, KLM, you name it. Doar ca Qatar aplica treaba asta mai des, mai ales in Ro, am auzit de doua cazuri, cunoscuti de-ai mei. Daca nu ma insel, chiar in procesul de rezervare, la plata, bifezi pe undeva ca cel de pe card calatoreste cu tine si poate arata cardul la check in. Intr-un caz mergeau pe rezervari diferite insa cu acelasi zbor, deci s-a rezolvat, loco, in altul, chiar la mine la firma, s-a rezolvat prin fotografierea cardului si trimitere pe mail, i-a aratat pe smartphone si a fost ok.

Eu cand am schimbat cardul, ori am cerut sa mi se restituie intact, ceea ce au si facut, ori am solicitat scrisoare (de la ING) cum ca cardul cu nr. cutare a apartinut lui cutare.

Daca ai status sau macar esti membru intr-un frequent flyer program (ffp) din alianta din care face parte si compania, cu ceva zboruri la activ, sansele sa-ti ceara cardul sunt nule. Daca n-ai status/nu esti membru in ffp, zborul este platit online (cu cat mai aproape de data zborului cu atat mai mult) cu un card al altcuiva si ai nationalitate dintr-o zona de risc (Romania, Rusia, etc) atunci  ai sanse mari si poti avea probleme. Nu doar la Qatar, la orice companie.

Sper ca acum sa fie mai clar care-i logica... Daca ai platit cu cardul tau nu mi-as face nici o problema.

#54
George2210

George2210

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 385
  • Înscris: 02.04.2010
Multumesc pentru explicatii. Da, am platit cu cardul meu.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate