Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Qatar Airways incepe operarea curselor Bucuresti-Doha
Last Updated: Aug 09 2017 18:51, Started by
Courage
, Jan 17 2011 17:09
·
0
#37
Posted 08 March 2013 - 15:34
Am luat pana la urma prin KLM, am prins oferta Oricum, pe aceleasi date, mergea rezervare OTP-NRT prin aplicatia de mobil la qatar, dar imi dadea un pret mult mai mare, fata de SOF-NRT ( SOF-OTP-DOH-NRT ), pe aceleasi date, si nu prea inteleg de ce.
Din cate am aflat, eroarea aia provine de la IATA, se mai intalneste si pe la alte companii. In concluzie, pentru cei din S tarii, e mai convenabil sa se plece din Sofia, chiar daca mai fac o oprire la Bucuresti Edited by lex404, 08 March 2013 - 15:35. |
#38
Posted 12 March 2013 - 23:49
Edit.
Tot cu Qatar plec, MUC-DOH-TYO, 620E de bucata. Edited by lex404, 12 March 2013 - 23:49. |
#40
Posted 20 January 2014 - 08:18
In perioada 20.01.2014 - 22.01.2014 tarife speciale pentru zborurile dus-intors cu plecare din Bucuresti, detalii in link.
Edited by raul_6776, 20 January 2014 - 08:18. |
#41
Posted 07 February 2014 - 20:25
Qatar Airways recruteaza in data de 16.02.2014 la Timisoara insotitori de zbor, detalii in link.
Edited by raul_6776, 07 February 2014 - 20:25. |
#42
Posted 05 August 2014 - 10:34
Salut, am o rezervare Bucuresti-Singapore si intoarcere Bangkok-Bucuresti. Orarul zborului Doha-Singapore s-a modificat. Am dreptul sa modific rezervarea si sa plec cu o zi mai devreme sau sa ma intorc cu o zi mai tarziu? Multumesc!
|
#43
Posted 05 August 2014 - 12:02
Consensul general la chestiile astea e ca merge modificata daca orarul s-a schimbat cu peste 3h (adica ajungi la destinatie cu peste 3h mai tarziu).
Daca trebuie vreo actiune din partea ta (confirmare online sau telefonica ca ai luat la cunostinta) atunci ai sanse mari sa mearga schema. Cel mai bine e sa-i suni. |
#44
Posted 05 August 2014 - 12:16
alexxxxx, on 05 august 2014 - 12:02, said:
Consensul general la chestiile astea e ca merge modificata daca orarul s-a schimbat cu peste 3h (adica ajungi la destinatie cu peste 3h mai tarziu). Daca trebuie vreo actiune din partea ta (confirmare online sau telefonica ca ai luat la cunostinta) atunci ai sanse mari sa mearga schema. Cel mai bine e sa-i suni. Nu sunt 3 ore, sunt aproape doua. Acum cativa ani cei de la Easyjet mi-au oferit posibilitatea sa schimb data pentru o modificare a orarului cu cateva minute. M-as astepta ca o companie de "5 stele" sa ofere macar aceleasi optiuni ca un low cost. O sa-i sun sa vad. |
#45
Posted 06 August 2014 - 09:44
Mda, i-am sunat acum si mi-au spus ca e o modificare de doar doua ore si nu vor sa-mi schimbe data. Se pare ca serviciile lor de “5 stele” sunt mai slabe decat la un low cost.
|
#46
Posted 06 August 2014 - 10:10
Exagerezi. Tu vroiai sa beneficiezi de o mica schimbare de orar ca sa schimbi data unui bilet non-ref non-change. Asta n-are nimic de-a face cu x stele si cu serviciile companiei, pe langa faptul ca stelele alea se iau si se dau pe bani si nu valoreaza mai mult decat marketingul din spatele lor. Ca puteai sa nimeresti un agent ok care sa te ajute asta-i altceva, insa n-are nimic de-a face cu serviciile oferite de companie.
|
|
#47
Posted 06 August 2014 - 11:32
alexxxxx, on 06 august 2014 - 10:10, said:
Exagerezi. Tu vroiai sa beneficiezi de o mica schimbare de orar ca sa schimbi data unui bilet non-ref non-change. Asta n-are nimic de-a face cu x stele si cu serviciile companiei, pe langa faptul ca stelele alea se iau si se dau pe bani si nu valoreaza mai mult decat marketingul din spatele lor. Ca puteai sa nimeresti un agent ok care sa te ajute asta-i altceva, insa n-are nimic de-a face cu serviciile oferite de companie. Si daca ma uit mai bine, vad ca nici numarul zborului nu mai e acelasi. Adica ei ma muta pe alt zbor fortat, fara sa pot face nimic! Edited by George2210, 06 August 2014 - 11:35. |
#48
Posted 13 August 2014 - 13:54
"Qatar Airways reserves the right to deny boarding if the card originally used for the purchase cannot be presented by the cardholder at check-in or the above document is not provided."
WTF!? Mi-am schimbat cardul. |
#50
Posted 13 August 2014 - 14:02
#51
Posted 17 August 2014 - 12:41
De asta eu imi iau biletele prin Paypal. Sa nu ma trezesc pana la zbor ca am cardul pierdut/ furat/ expirat. Oricum eu am si card la Qatar Airways, poate n-as avea asa mare bai daca nu as prezenta cardul de credit original
|
|
#52
Posted 18 August 2014 - 09:24
Nu inteleg de ce cer cardul. La alte companii n-am auzit de asa ceva. Compania asta a ajuns in coada listei mele, ca tara de care apartine era de mult timp.
|
#53
Posted 20 August 2014 - 20:23
Cer cardul in general doar in cazurile in care name on card e altul fata de name on booking. Adica s-a platit cu cardul altcuiva. Cum Romania e tara cu risc major de frauda electronica (multumim baietilor din Valcea in mod special), daca cumperi un bilet de avion cu un card furat si ai apucat sa zbori, compania n-are cum sa-ti ia zborul inapoi. Iar pagubitul este despagubit de Visa/MasterCard/Amex doar facand dovada ca n-a zburat el si ca cardul a fost clonat. Care Visa/MC isi recupereaza banii de la comerciant, ca nu s-a asigurat de faptul ca plata a fost legitima.
Ca n-ai auzit tu la alte companii nu inseamna ca nu exista. Te asigur ca la majoritatea companiilor, undeva in termeni si conditii, scrie ca isi rezerva dreptul sa-ti ceara cardul original de pe care a fost facuta plata la check in. Turkish, AirFrance, KLM, you name it. Doar ca Qatar aplica treaba asta mai des, mai ales in Ro, am auzit de doua cazuri, cunoscuti de-ai mei. Daca nu ma insel, chiar in procesul de rezervare, la plata, bifezi pe undeva ca cel de pe card calatoreste cu tine si poate arata cardul la check in. Intr-un caz mergeau pe rezervari diferite insa cu acelasi zbor, deci s-a rezolvat, loco, in altul, chiar la mine la firma, s-a rezolvat prin fotografierea cardului si trimitere pe mail, i-a aratat pe smartphone si a fost ok. Eu cand am schimbat cardul, ori am cerut sa mi se restituie intact, ceea ce au si facut, ori am solicitat scrisoare (de la ING) cum ca cardul cu nr. cutare a apartinut lui cutare. Daca ai status sau macar esti membru intr-un frequent flyer program (ffp) din alianta din care face parte si compania, cu ceva zboruri la activ, sansele sa-ti ceara cardul sunt nule. Daca n-ai status/nu esti membru in ffp, zborul este platit online (cu cat mai aproape de data zborului cu atat mai mult) cu un card al altcuiva si ai nationalitate dintr-o zona de risc (Romania, Rusia, etc) atunci ai sanse mari si poti avea probleme. Nu doar la Qatar, la orice companie. Sper ca acum sa fie mai clar care-i logica... Daca ai platit cu cardul tau nu mi-as face nici o problema. |
#54
Posted 22 August 2014 - 14:08
Multumesc pentru explicatii. Da, am platit cu cardul meu.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users