Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Qatar Airways incepe operarea curselor Bucuresti-Doha
Last Updated: Aug 09 2017 18:51, Started by
Courage
, Jan 17 2011 17:09
·
0
#19
Posted 13 March 2011 - 20:59
pai pana la toamna zborul se opereaza tot combinat, cu ungurii. Dar noi zburam fara escala, doar ungurii fac escala la Bucuresti si la dus si la intors. Aceleasi conditii o sa fie si cu zborul cu Sofia.
|
#20
Posted 14 March 2011 - 12:45
lex404, on 13th March 2011, 20:12, said: inseamna, ca..de acum, urmatorul lucru e valabil: [ cand am plecat prima oara in Japonia, bunica mi-a zis " ai grija sa cobori la statia care trebuie" :lol: ] inseamna ca, daca ne combina cu bulgarii...si poate mai tarziu cu altii, va trebui sa avem grija la ce "statie" ne coboram singurele zboruri gen care le stiam erau cele de la Qantas... Londra-Sydney , unde faceau o oprire pentru alimentare in Singapore [parca]...dar pentru un zborulet asa, mititel... [inteleg, sa se umple avionu de bastinasi balcanici ] |
#21
Posted 14 March 2011 - 23:47
lex404 - avioanele folosite de QR pentru Bucuresti sunt short-haul, au nevoie de alimentare dupa 5:30 ore. OTP nu e o destinatie puternica pentru DOH si nu pot umple un A320 la 2 zile, insa au obtinut drepturile necesare de operare (a nou alibertate de zbor - http://en.wikipedia....oms_of_the_air), asa ca sunt legati de Bucuresti. D-asta zborurile nu sunt DOH-BUD-OTP-DOH, ci obligatoriu cu trecere prin OTP la dus si la intors.
|
#22
Posted 18 March 2011 - 20:51
vedeti omuletii aia in verde de langa avion? sunt colegii mei
Qatar este companie de 5 stele. Attached Files |
#23
Posted 19 March 2011 - 08:53
Sincer nu sunt de acord, si chiar as vre sa stiu cum se dau stelele. Nu sunt sarcastic, insa chiar as vrea sa stiu. Dupa parerea mea Emirates au un "pachet" mult mai solid, dar poate nu stiu eu argumentele reale.
Argumentele mele: - spatiul in avioanele A320 este foarte mic. Pentru zboruri de 3-5 ore devine incomfortabil. O fi bun pt Asia unde oamenii sunt mai scunzi, dar in Vest mai traiesc si oameni peste 180cm. + PTV pe toate avioanele (putine exceptii) - PTV cu foarte multe programe indiene, comparat cu numarul de curse catre India - programele PTV vechi. Saptamana asta in brosura citeam despre programul de martie-aprilie, si cand colo in realitate era tot ala vechi. + mancarea in avion este foarte buna - serviciul nu este "de 5 stele", ci doar OK. Exemple: stewardesa care varsa suc si apa pe pasageri (de 2 ori in acelasi zbor), piloti care se poarta ca nesimtitii in aeroport (patit-o miercuri in BLR), procedeu de imbarcare in DOH foarte aiurea, cu pasagerii economy care nu se imbarca decat prin spate, chiar daca cei de business ajung la sfarsit |
#24
Posted 07 June 2012 - 16:42
Buna.Eu calatoresc ,luna aceasta cu Qatar Airways pe ruta Osaka-Doha-Bucuresti.
Este pentru prima data cand calatoresc cu ei,si cand merg singura in avion cu baieteii mei gemeni. Daca mai aveti orice detalii ,ma refer la cei care ati calatorit cu ei,m-as bucura sa aflu.Noi avem escala de 3 ore. |
#25
Posted 08 June 2012 - 06:36
Ce detalii te-ar interesa?
Nu s-a schimbat nimic la Qatar, acelasi aeroport cu transfer cu autocar, avioane noi, personal OK cu copiii, terminal cu internet gratuit dar destul de aglomerat dimineata intre 5:00 si 8:00, etc. N-ai de ce sa-ti faci griji. Daca copiii sunt maricei ai grija sa alegi la check-in un rand de 4 scaune, poate va lasa un scaun liber si astfel maresti spatiul vostru... |
#26
Posted 08 June 2012 - 21:51
CAlex, on 8th June 2012, 07:36, said: Ce detalii te-ar interesa? Nu s-a schimbat nimic la Qatar, acelasi aeroport cu transfer cu autocar, avioane noi, personal OK cu copiii, terminal cu internet gratuit dar destul de aglomerat dimineata intre 5:00 si 8:00, etc. N-ai de ce sa-ti faci griji. Daca copiii sunt maricei ai grija sa alegi la check-in un rand de 4 scaune, poate va lasa un scaun liber si astfel maresti spatiul vostru... Nu vin la Otp tot cu A320 ? Ala e in configuratie 3-3 |
#27
Posted 09 June 2012 - 05:13
eu am calatorit cu ei in ianuarie anul acesta...a fost primul meu zbor de ''5 stele'' ca sa zic asa...noroc ca aveti transfer doar de 3 ore...altfel nush zau ce ati face in Doha Airport...transferul se face usor...numai sa nu prindeti prea mult lume la control securitate...
cat despre servicii..sunt ok..nush ce sa zic...am zburat recent si cu Emirates..mie mi se par cam la acelasi nivel...ma refer la clasa economic. personal atent cu pasagerii, mancarea ok, entertainment ok in avion. drum bun. |
#28
Posted 09 June 2012 - 06:39
DOH-OTP se face cu A320, configuratie 3-3. Primul zbor este cu B777 in configuratie 3-4-3 in economy, sau A330 in configuratie 2-4-2. Pentru 3 persoane poti sa rezervi un rand de 4, daca nu este full-full.
|
|
#29
Posted 09 June 2012 - 07:35
bad post, scuze.
Edited by alexxxxx, 09 June 2012 - 07:36. |
#30
Posted 11 June 2012 - 14:22
Va multumesc mult pentru detalii.Parca m-am mai linistit.
O sa fie un drum de peste 30 de ore.(daca socotim de cand ies din casa de aici si pana ajung la Rasnov)Si de-asta imi fac multe griji pentru cum vor fii copiii. |
#31
Posted 31 July 2012 - 15:44
am zburat in iunie cu Qatar-ul pe traseul Buc-Doha-Kuala Lumpur si retur.
zborul de Buc-Doha este plin de calatori care fac doar tranzit, probabil max 10% au avut ca destinatie Doha. in Dohha a stat 2 1/2 ore la dus si aproape 3 la intors, conexiuni Ok. serviciile la bord au fost foarte bune, in conditiile in care avioanele au fost pline ochi. la mancare au respectat cu strictete ce precomandasem, vinul rosu este frantuzesc, perne si paturi pentru toata lumea, chiar cate 2 pentru cine a mai cerut in plus. scaunele sunt confortabile si chiar si la zborul din/catre Bucuresti am avut loc generos pentru picioare la cei 180cm ai mei. sistemul de entertainment este bun, cu o varietate mare de alegeri. doar pilotul de pe ultimul segment a avut accent arab, ceilalti vorbind englezeste cu accent spaniol si portughez. stewardesele sunt din toate colturile lumii si poate de aceea nu actioneaza intotdeauna la unison. terminalul din Doha este minuscul cu toate neajunsurile care au fost descrise anterior. urmeaza sa fie inaugurat in decembrie 2012 un nou terminal. nu stiu cum e la ei cu respectarea dead-line-urilor... actualmente avioanele nu vin la terminal, transferul se realizeaza cu autobuze. inconvenientul nu e major, nu patesti nimic daca stai 2 minute la 40-45C, doar experimentezi o senzatie deosebita. in concluzie, daca gasiti un pret bun catre o destinatie care va intereseaza din Asia sau Africa, Qatar-ul este o optiune de luat in seama, puteti ajunge la destinatie doar cu o conexiune iar raportul pret/calitate este excelent. |
#32
Posted 04 December 2012 - 09:04
Pentru cei interesati !
Pe 09.12.2012, intre orele 9.00-12.00 la Pullman Bucharest World Trade Center, Qatar Airways va recruta insotitori de bord din România. Conditii: - varsta minima 21 de ani, - cel putin absolvent cu diploma de bacalaureat, - sa scrie si sa vorbeasca foarte bine limba engleza, - disponibil de a se muta in Doha, - cel putin 212 cm pe varfuri cu mainile intinse. Se cere punctualitate la prezentarea la interviu. Pentru doamne, obligatoriu: - fusta panã la genunchi, - camasa cu maneca scurta, - machiaj adecvat, - parul prins la spate. Pentru domni, obligatoriu: - costum si cravata, - tinuta business, - barbieriti. Bafta !!! |
#33
Posted 23 January 2013 - 12:15
Pentru cei care au zburat spre Asia, cu Qatar, via Doha:
Cand fac check-in on-line ( am vazut ca se poate cu 36 de ore inainte de zbor ), pot sa aleg locurile in avion pe ambele segmente, in cazul meu OTP-DOH si DOH-KUL ?? Alte chestiuni importante, demne de mentionat ? De la OTP spre DOH este direct, inteleg ca nu face oprire la Sofia.... |
|
#34
Posted 04 February 2013 - 10:14
metalactual, on 23 ianuarie 2013 - 12:15, said:
Pentru cei care au zburat spre Asia, cu Qatar, via Doha: Cand fac check-in on-line ( am vazut ca se poate cu 36 de ore inainte de zbor ), pot sa aleg locurile in avion pe ambele segmente, in cazul meu OTP-DOH si DOH-KUL ?? Alte chestiuni importante, demne de mentionat ? De la OTP spre DOH este direct, inteleg ca nu face oprire la Sofia.... E cam tarziu raspunsul, dar da, poti sa faci check-in-ul pentru ambele segmente. Cel putin eu am putut, atunci cand am zburat cu ei la Seul. Si da, se zboara de la Otopeni direct la Doha, fara oprire Sofia. Edited by mr-bek, 04 February 2013 - 10:14. |
#35
Posted 06 March 2013 - 17:32
am o problema... ma chinui sa fac o rezervare pe siteul lor, OTP-NRT si primesc eroarea We are unable to find recommendations for your search. Please change your search criteria and resubmit the search. (66002 [-1])
Culmea, ca daca incerc Sofia-NRT pe aceleasi date, imi da... Probabil am sa-i sun sa-i intreb, dar am vazut ca rezervarile la telefon sunt taxate cu inca 25E ( x2 ) |
#36
Posted 07 March 2013 - 15:47
Zboruri Bucuresti Tokyo au doar vinerea iar retur au martea, vinerea si duminica din ce am vazut pe site. Tu pentru ce date ai facut cautarea?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users