Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Icoanele in Biserica Ortodoxa
#25777
Posted 27 April 2020 - 18:36
vinciun, on 01 aprilie 2020 - 00:19, said:
imaginea lui Isus, sa zicem, iti amintesti mereu de el. Daca il ai mai des in minte si comportamentul este influentat de subconstient. |
#25778
Posted 29 April 2020 - 18:17
https://media.hotnew...tara-medici.jpg
Biserica Ortodoxa s-a simtzit frustrata, atacata, jignita, la aparitia acestei icoane. cu toate astea, la un studiu amanuntit de caz, trebe recunoscut ca icoana prezinta un adevar adanc, incontestabil. care desigur, e jignitor,, frustrant, sinu doar pt BO ci si pt sectele crestine netemeinice total incompetente laolalta in cazu acesta de virusare. Edited by Dude_2nd, 29 April 2020 - 18:18. |
#25779
Posted 29 April 2020 - 18:36
Notsure, on 27 aprilie 2020 - 18:36, said:
Vrei sa ajungi si tu spanzurat ca prostul pe cruce din cauza altora? Asa model ti-ai gasit? Vezi ca-s persoane care iau faptele borfasilor pe bani si fac puscarie in locul lor, poti face o invarteala de-asta, dar gratis, sa speli pacatele altora, daca te atrage asa tare filosofia asta de viata. |
#25780
Posted 29 April 2020 - 22:03
Dude_2nd, on 29 aprilie 2020 - 18:17, said:
https://media.hotnew...tara-medici.jpg Biserica Ortodoxa s-a simtzit frustrata, atacata, jignita, la aparitia acestei icoane. cu toate astea, la un studiu amanuntit de caz, trebe recunoscut ca icoana prezinta un adevar adanc, incontestabil. care desigur, e jignitor,, frustrant, sinu doar pt BO ci si pt sectele crestine netemeinice total incompetente laolalta in cazu acesta de virusare. Biserica Ortodoxa a reactionat foarte bine, adica exact cum a vrut Dumnezeu sa actioneze. Pentru ca icoanele de care vorbesti sunt absolut GENIALE! https://ortodox.info...iBRB6rp4aeuEwog |
#25781
Posted 30 April 2020 - 07:45
icoanele sunt intr-adevar geniale. pt ca cu aceasta ocazie, asistam la o schimbare de paradigma. Sfintii infatisati pe icoanele ortodoxe sunt incompetenti in a combate virusu. Toti credinciosii asteapta acum cu sufletu la gura si coada-ntre picioare tratamentu medical, sfantu mir pt mirungerea prin vaccinare, caci toti sfintii si sfintzisorii icoanelor ortodoxe s-au ascuns, iar inchinatorii lor stau la coada la Sf. Medic pt a fi testati/tratati.
|
#25782
Posted 30 April 2020 - 20:10
Dude_2nd, on 30 aprilie 2020 - 07:45, said:
icoanele sunt intr-adevar geniale. pt ca cu aceasta ocazie, asistam la o schimbare de paradigma. Sfintii infatisati pe icoanele ortodoxe sunt incompetenti in a combate virusu. Toti credinciosii asteapta acum cu sufletu la gura si coada-ntre picioare tratamentu medical, sfantu mir pt mirungerea prin vaccinare, caci toti sfintii si sfintzisorii icoanelor ortodoxe s-au ascuns, iar inchinatorii lor stau la coada la Sf. Medic pt a fi testati/tratati. Icoanele nu sunt pentru ca sa combata ele insele virusul, ci ca sa fie combatut de cei care privesc la aceste icoane. De exemplu, daca te uiti cu atentie, se poate vedea ca in una din icoane este reprezentata zeul Shiva, zeul Mortii si distrugerii. Si sunt exact patru icoane, adica exact cat cei patru cai apocaliptici. Da, priviti-le cu atentie, ca cei care le-au facut nu sunt prosti deloc, deloc, deloc! |
#25783
Posted 04 May 2020 - 20:20
Sunt doar trei icoane!
Cele doua icoane de sus sunt identice. |
#25784
Posted 05 May 2020 - 11:26
#25785
Posted 21 June 2020 - 00:08
Dude_2nd, on 09 ianuarie 2011 - 09:37, said:
cum sta treaba cu inchinarea/cinstirea/adorarea icoanelor ortodoxe, in locul Dumnezeului care asa cum credem toti de pe aici[ :console: ] este viu si adavarat, si care cere inchinarea noastra directa.Sau, cum sta treaba cu abureala ca ortodoxia nu se inchina pozei, ci dumnezeului din acea poza. in loc cu nevasta/sotul ori partenerul/parternera sexuala. daca inlocuim nevasta cu Dzeu, icoanele cu pozele porne am avea solutia pildei tale. Numai ca acuzatia ce o aduci cultului icoanelor ortodoxe e gresita. Caci insasi conceptul de Dzeu e gresit definit. Musai ca si definitia icoanelor sa fie gresita in interpretarea ta. Dzeu in orice religie ar fi (zeu, totem, etc) este o creatie antropomorfa, nu este deloc abstracta, nu este deloc dezbracata de caracteristici umane. Ba din contra. La iudei Yahvee e o fiinta la fel de rea ca si Satana. Povestea lui Iov exemplifica asertiiunea asta. In definitiv, Povestea lui Iov il pune la egalitate pe Yahvee cu Stalin sau Hitler. |
#25786
Posted 21 June 2020 - 03:33
|
#25787
Posted 21 June 2020 - 10:25
belemistul, on 21 iunie 2020 - 00:08, said:
Numai ca acuzatia ce o aduci cultului icoanelor ortodoxe e gresita. Caci insasi conceptul de Dzeu e gresit definit. Musai ca si definitia icoanelor sa fie gresita in interpretarea ta. icoanele sunt singurele obiecte care NU pot fi justificate in Crestinizm. |
#25788
Posted 23 June 2020 - 20:11
#25789
Posted 14 April 2021 - 15:22
LittleToby, on 10 ianuarie 2011 - 21:14, said:
...... Faptul ca ma gandesc la un sfant, asa cum si ucenicii Apostolilor se gandeau la Sfintii Apostoli, si faptul ca il rog pe acel sfant sa se roage pentru mine la Dumnezeu, asa cum si ucenicii Sfintilor Apostoli se rugau la ei ca sa se roage pentru ei la Dumnezeu, acest fapt este bun si bineplacut lui Dumnezeu. ... Sunt Ortodox, spun asta pentru a nu fi interpretata interventia mea altfel decat o cautare. Mi-ar prinde bine macar putina luminare! Am problema asta de cate ori ma aflu intr-o biserica si urmez "ritualul", ma simt vinovat orice as face: Daca trec si pup icoanele (ca asta se intampla in biserica, hai sa recunoastem), ma simt vinovat in fata Lui Dumnezeu: daca gresesc? Daca trec fara sa le pup, ma simt vinovat in fata Bisericii si implicit tot in fata Lui Dumnezeu, intrebarea fiind aceeasi: daca gresesc? Toti ceilalti o fac! Nu am probleme in a saruta sau a ma inchina in fata incoanei Lui Isus, in niciun caz nu ma rog icoanei, ma rog Celui pe care Îl reprezinta, ma rog Lui Isus! Ca atare, am mai discutat problema asta cu oameni cu adevarat credinciosi, oameni de credinta Ortodoxa pe care consider ca Dumnezeu mi i-a scos in cale fara sa-i caut. Ideea pe care am inteles-o este urmatoarea: Nu ne inchinam sfintilor ci ii folosim ca intemediari, ei fiind mult mai aproape de Isus si de Dumnezeu decat am putea fi noi, atat prin sfintenia lor de pe lumea asta cat si prin faptul ca au trecut in lumea cealalta. Deci nu ne inchinam lor dar totusi ne rugam la ei, le adresam rugaciuni... Si vreau sa fac o distinctie intre rugaminte si rugaciune. Lui Dumnezeu ii adresez o rugaciune, unui om ii adresez o rugaminte. Adica oamenilor nu le adresez rugaciuni ci doar Lui Dumnezeu si consider rugaciunea principala forma de inchinare a omului. O alta chestiune pe care am observat-o eu, este aceea ca in Ortodoxie rugaciunile adresate sfintilor sunt mai mult rugaciuni lumesti. Nu stiu cum sa explic pentru a ma face inteles. Adica te rogi Lui Dumnezeu pentru sufletul tau, pentru lucruri lumesti, pentru orice, dar cand te rogi unui sfant o faci doar pentru ceva lumesc: sanatate, sa-ti mearga bine, etc. Asa mi s-a parut mie, ca e o distinctie clara, ca in niciun caz acelui sfant nu i se cer lucrurile care sunt doar in puterea Lui Dumnezeu si niciodata nu am auzit interpretarea ca ai putea obtine acele lucruri peste voia Lui Dumnezeu. Acum intrebarile mele, care sper sa nu supere pe nimeni, sunt:
Ar putea cineva ca, din cauza necunoasterii, sa isi vanda sufletul chiar in biserica, inchinandu-se efectiv la sfinti sau chiar la incoana careia ii atribuie puteri magice? Va rog nu raspundeti doar pentru a va afla in treaba! |
#25790
Posted 14 April 2021 - 16:03
post editat
Edited by Alireza, 14 April 2021 - 16:04. |
#25791
Posted 18 April 2021 - 18:23
Lexon, on 14 aprilie 2021 - 15:22, said: Sunt Ortodox, spun asta pentru a nu fi interpretata interventia mea altfel decat o cautare. Mi-ar prinde bine macar putina luminare! Am problema asta de cate ori ma aflu intr-o biserica si urmez "ritualul", ma simt vinovat orice as face: Daca trec si pup icoanele (ca asta se intampla in biserica, hai sa recunoastem), ma simt vinovat in fata Lui Dumnezeu: daca gresesc? Daca trec fara sa le pup, ma simt vinovat in fata Bisericii si implicit tot in fata Lui Dumnezeu, intrebarea fiind aceeasi: daca gresesc? Toti ceilalti o fac! Nu am probleme in a saruta sau a ma inchina in fata incoanei Lui Isus, in niciun caz nu ma rog icoanei, ma rog Celui pe care Îl reprezinta, ma rog Lui Isus! Ca atare, am mai discutat problema asta cu oameni cu adevarat credinciosi, oameni de credinta Ortodoxa pe care consider ca Dumnezeu mi i-a scos in cale fara sa-i caut. Ideea pe care am inteles-o este urmatoarea: Nu ne inchinam sfintilor ci ii folosim ca intemediari, ei fiind mult mai aproape de Isus si de Dumnezeu decat am putea fi noi, atat prin sfintenia lor de pe lumea asta cat si prin faptul ca au trecut in lumea cealalta. Deci nu ne inchinam lor dar totusi ne rugam la ei, le adresam rugaciuni... Si vreau sa fac o distinctie intre rugaminte si rugaciune. Lui Dumnezeu ii adresez o rugaciune, unui om ii adresez o rugaminte. Adica oamenilor nu le adresez rugaciuni ci doar Lui Dumnezeu si consider rugaciunea principala forma de inchinare a omului. O alta chestiune pe care am observat-o eu, este aceea ca in Ortodoxie rugaciunile adresate sfintilor sunt mai mult rugaciuni lumesti. Nu stiu cum sa explic pentru a ma face inteles. Adica te rogi Lui Dumnezeu pentru sufletul tau, pentru lucruri lumesti, pentru orice, dar cand te rogi unui sfant o faci doar pentru ceva lumesc: sanatate, sa-ti mearga bine, etc. Asa mi s-a parut mie, ca e o distinctie clara, ca in niciun caz acelui sfant nu i se cer lucrurile care sunt doar in puterea Lui Dumnezeu si niciodata nu am auzit interpretarea ca ai putea obtine acele lucruri peste voia Lui Dumnezeu. Acum intrebarile mele, care sper sa nu supere pe nimeni, sunt:
Ar putea cineva ca, din cauza necunoasterii, sa isi vanda sufletul chiar in biserica, inchinandu-se efectiv la sfinti sau chiar la incoana careia ii atribuie puteri magice? Va rog nu raspundeti doar pentru a va afla in treaba! Țața Floarea nu are nevoie sa-i explice cineva filozofia aceasta. Ea are credința lui Simon Petru: Matei 16:17 Isus a luat din nou cuvântul şi i-a zis: „Ferice de tine, Simone, fiul lui Iona, fiindcă nu carnea şi sângele ţi-au descoperit lucrul acesta, ci Tatăl Meu, care este în ceruri. Daca ai avea si dumneata credinta aceasta, n-ai mai pune atatea intrebari. Dar este bine daca le pui, cata vreme te intereseaza intr-adevar raspunsurile si nu doar sa o faci pe interesantul. Cat priveste inchinarea fata de sfinti, te inchini lor asemenea lui Dumnezeu. Pentru ca te inchini lui Iisus Hristos asemenea lui Dumnezeu pentru ca El sta cu Dumnezeu pe scaunul de domnie al lui Dumnezeu si ne inchinam sfintilor intocmai ca lui Dumnezeu intrucat ei stau cu Hristos pe scaunul de domnie al lui Dumnezeu. Apocalipsa 3:21 Celui ce va birui îi voi da să şadă cu Mine pe scaunul Meu de domnie, după cum şi Eu am biruit şi am şezut cu Tatăl Meu pe scaunul Lui de domnie.»’ Dar se pare ca dumneata confunzi inchinarea cu plecaciunea. Ca plecaciuni face si cainele inaintea noastra, dar nu se inchina noua. Asa ca fii atent sa nu te inchini la icoane precum cainele in fata stapanului. Inchinarea in duh presupune supunere fata de acea persoana. Iar daca Dumnezeu este Comandantul Suprem, sfintii sunt simpli capitani sau sergenti, ori poate chiar generali.Ascultand de ei, asculti de Dumnezeu. De aceea se si spune ”fiilor ascultati in Domnul de parintii vostri”. |
|
#25792
Posted 20 April 2021 - 18:50
In primul rand multumesc pentru raspuns si apreciez abordarea foarte directa.
Dorel666, on 18 aprilie 2021 - 18:23, said: Daca ai avea si dumneata credinta aceasta, n-ai mai pune atatea intrebari. Quote "Cred, Doamne, ajuta necredintei mele!" Dorel666, on 18 aprilie 2021 - 18:23, said: Cat priveste inchinarea fata de sfinti, te inchini lor asemenea lui Dumnezeu. Pentru ca te inchini lui Iisus Hristos asemenea lui Dumnezeu pentru ca El sta cu Dumnezeu pe scaunul de domnie al lui Dumnezeu si ne inchinam sfintilor intocmai ca lui Dumnezeu intrucat ei stau cu Hristos pe scaunul de domnie al lui Dumnezeu. E prima data cand aud asta... Ce anume ar trebui sa aiba pentru mine mai multa relevanta: Porunca Lui Dumnezeu sau deductiile logice din care se poate intelege ca noi ar trebui sa ne inchinam nu doar Lui Dumnezeu ci si tuturor celor ce stau alaturi de El pe scaunul de domnie? Si chiar daca ar fi asa, de unde stiu eu cine vor fi aceia care vor sta alaturi de Dumnezeu? Ar insemna sa am puterea sa ii pot judeca, dar nu o am! Poate altcineva decat Dumnezeu sa stabileasca cine va sta acolo? Quote Să nu-ți faci chip cioplit și nici un fel de asemănare a niciunui lucru din câte sunt în cer, sus, și din câte sunt pe pământ, jos, și din câte sunt în apele de sub pământ! Să nu te închini lor, nici să le slujești, că Eu, Domnul Dumnezeul tău, sunt un Dumnezeu zelos, care pedepsesc pe copii pentru vina părinților ce Mă urăsc pe Mine, până la al treilea și al patrulea neam, și Mă milostivesc până la al miilea neam către cei ce Mă iubesc și păzesc poruncile Mele. Eu iau de bun termenul gelos si in cazul asta relatia dintre Mantuitor si Biserica este asemuita intamplator cu relatia dintre un barbat si o femeie, in ambele existand gelozie? Mai doresti oare o mireasa dupa ce constati ca, desi decalara ca te iubeste, se mai pupa si cu altii pentru ca "se spune ca tu i-ai primit pe scaunul tau si eu am crezut ca porunca de fidelitate nu se aplica si pentru ei"? (De ce parca suna asa de cunoscut?) Dorel666, on 18 aprilie 2021 - 18:23, said:
Dar se pare ca dumneata confunzi inchinarea cu plecaciunea. Dorel666, on 18 aprilie 2021 - 18:23, said: Cat priveste inchinarea fata de sfinti, te inchini lor asemenea lui Dumnezeu. Dorel666, on 18 aprilie 2021 - 18:23, said: Inchinarea in duh presupune supunere fata de acea persoana. Ioan 4:23 said: "Dar vine ceasul, și acum a și venit, când închinătorii adevărați se vor închina Tatălui în duh și în adevăr, fiindcă astfel de închinători dorește și Tatăl." |
#25793
Posted 27 June 2021 - 13:47
O icoană, un fragment din Biblie, un simbol de ex Crucea ajută la acordarea la o anumită energie sau energii.
Spui Acatistul de vindecare a Arhanghelului Rafael și vine energie vindecătoare. Cât de multă și cât timp? Probabil că are legătură cu credința ta, dacă te-ai mai adresat Arhanghelului Rafael etc, în definitiv totul este în oglindă, așa cum faci așa primești. "Și ne iartă nouă greșalele noastre, precum și noi iertăm greșiților noștri" "Cele dezlegare în Cer vor fi dezlegate și pe Pământ iar cele dezlegare pe Pământ vor fi dezlegate și în Cer" |
#25794
Posted 04 July 2021 - 13:20
Lexon, on 20 aprilie 2021 - 18:50, said: E prima data cand aud asta... Ce anume ar trebui sa aiba pentru mine mai multa relevanta: Porunca Lui Dumnezeu sau deductiile logice din care se poate intelege ca noi ar trebui sa ne inchinam nu doar Lui Dumnezeu ci si tuturor celor ce stau alaturi de El pe scaunul de domnie? Si chiar daca ar fi asa, de unde stiu eu cine vor fi aceia care vor sta alaturi de Dumnezeu? Ar insemna sa am puterea sa ii pot judeca, dar nu o am! Poate altcineva decat Dumnezeu sa stabileasca cine va sta acolo? Si porunca directa a lui Dumnezeu, tot logic deduci ce inseamna! Si apropo de porunca lui Dumnezeu, iata ce spune aceasta: Psalmii 99:5 Înălţaţi pe Domnul Dumnezeul nostru şi închinaţi-vă înaintea aşternutului picioarelor Lui, căci este sfânt! Psalmii 132:7 „Haidem la locuinţa Lui, să ne închinăm înaintea aşternutului picioarelor Lui!… Iar locuinta lui Dumnezeu este Templul, care a fost daramat si a fost inlocuit cu biserica formata din pietre vii, din oameni. Oameni care fac parte din acest Templu si aceasta Biserica numai si numai pentru ca s-au facut pe ei insisi asternut picioarelor lui Dumnezeu. Iar porunca iti spune direct, cu subiect si predicat, sa te inchini INAINTEA asternutului picioarelor Lui. Adica nu te inchini la asternut, ci inaintea asternutului. De ce? Pentru ca, dincolo de asternut, este Dumnezeu. Adica ma inchin inaintea sfantului, dar ascultarea o fac fata de Dumnezeu. Lexon, on 20 aprilie 2021 - 18:50, said: Nu cred ca fac confuzia asta... Aleg sa nu comentez exemplul cu cainele. Nu inteleg... Ca sa vezi ce inseamna, de fapt, inchinarea, citeste fragmentul acesta din Scrisoarea a treia a lui Eminescu: ”"Tu esti Mircea? " "Da, -mparate! " "Am venit sa mi te-nchini, De nu, schimb a ta coroana intr-o ramura de spini. " "Orice gand ai, imparate, si oricum vei fi sosit, Cat suntem inca pe pace, eu iti zic: Bine-ai venit! Despre partea inchinarii insa, doamne, sa ne ierti; Dar acu vei vrea cu oaste si razboi ca sa ne certi, Ori vei vrea sa faci intoarsa de pe-acuma a ta cale, Sa ne dai un semn si noua de mila mariei-tale...” Dupa cum vezi, te inchini cuiva doar daca devii robul si slujitorul lui. Ca, simpla plecaciune, poate fi un gest de respect, dar nu inseamna nicidecum inchinare. Asa ca, a te inchina lui Dumnezeu inseamna sa devii robul si slujitorul Lui. Iar simplul fapt ca-ti faci cruce si o metanie, nu inseamna ca esti robul Lui. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users