Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 

Icoanele in Biserica Ortodoxa

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
25793 replies to this topic

#25777
Notsure

Notsure

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,206
  • Înscris: 15.05.2016

View Postvinciun, on 01 aprilie 2020 - 00:19, said:

imaginea lui Isus, sa zicem, iti amintesti mereu de el. Daca il ai mai des in minte si comportamentul este influentat de subconstient.
Vrei sa ajungi si tu spanzurat ca prostul pe cruce din cauza altora? Asa model ti-ai gasit? Vezi ca-s persoane care iau faptele borfasilor pe bani si fac puscarie in locul lor, poti face o invarteala de-asta, dar gratis, sa speli pacatele altora, daca te atrage asa tare filosofia asta de viata.

#25778
Dude_2nd

Dude_2nd

    Tehnocrat nihilist cronofag feral mogofan irecuperabil mem

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 37,715
  • Înscris: 04.01.2011
https://media.hotnew...tara-medici.jpg

Biserica Ortodoxa s-a simtzit frustrata, atacata, jignita, la aparitia acestei icoane.

cu toate astea, la un studiu amanuntit de caz, trebe recunoscut ca icoana prezinta un adevar adanc, incontestabil. care desigur, e jignitor,, frustrant, sinu doar pt BO ci si pt sectele crestine netemeinice total incompetente laolalta in cazu acesta de virusare. Posted Image

Edited by Dude_2nd, 29 April 2020 - 18:18.


#25779
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010

View PostNotsure, on 27 aprilie 2020 - 18:36, said:

Vrei sa ajungi si tu spanzurat ca prostul pe cruce din cauza altora? Asa model ti-ai gasit? Vezi ca-s persoane care iau faptele borfasilor pe bani si fac puscarie in locul lor, poti face o invarteala de-asta, dar gratis, sa speli pacatele altora, daca te atrage asa tare filosofia asta de viata.
Conteaza ce fel de prieteni iti alegi. Unul care isi da viata sa te salveze, sau unul care arunca vina asupra ta sa scape el. Adevaratul prieten asa il recunosti.

#25780
Dorel666

Dorel666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,869
  • Înscris: 17.04.2016

View PostDude_2nd, on 29 aprilie 2020 - 18:17, said:

https://media.hotnew...tara-medici.jpg

Biserica Ortodoxa s-a simtzit frustrata, atacata, jignita, la aparitia acestei icoane.

cu toate astea, la un studiu amanuntit de caz, trebe recunoscut ca icoana prezinta un adevar adanc, incontestabil. care desigur, e jignitor,, frustrant, sinu doar pt BO ci si pt sectele crestine netemeinice total incompetente laolalta in cazu acesta de virusare. Posted Image

Biserica Ortodoxa a reactionat foarte bine, adica exact cum a vrut Dumnezeu sa actioneze. Pentru ca icoanele de care vorbesti sunt absolut GENIALE!

https://ortodox.info...iBRB6rp4aeuEwog

#25781
Dude_2nd

Dude_2nd

    Tehnocrat nihilist cronofag feral mogofan irecuperabil mem

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 37,715
  • Înscris: 04.01.2011
icoanele sunt intr-adevar geniale. pt ca cu aceasta ocazie, asistam la o schimbare de paradigma. Sfintii infatisati pe icoanele ortodoxe sunt incompetenti in a combate virusu. Toti credinciosii asteapta acum cu sufletu la gura si coada-ntre picioare tratamentu medical, sfantu mir pt mirungerea prin vaccinare, caci toti sfintii si sfintzisorii icoanelor ortodoxe s-au ascuns, iar inchinatorii lor stau la coada la Sf. Medic pt a fi testati/tratati. :)

#25782
Dorel666

Dorel666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,869
  • Înscris: 17.04.2016

View PostDude_2nd, on 30 aprilie 2020 - 07:45, said:

icoanele sunt intr-adevar geniale. pt ca cu aceasta ocazie, asistam la o schimbare de paradigma. Sfintii infatisati pe icoanele ortodoxe sunt incompetenti in a combate virusu. Toti credinciosii asteapta acum cu sufletu la gura si coada-ntre picioare tratamentu medical, sfantu mir pt mirungerea prin vaccinare, caci toti sfintii si sfintzisorii icoanelor ortodoxe s-au ascuns, iar inchinatorii lor stau la coada la Sf. Medic pt a fi testati/tratati. Posted Image

Icoanele nu sunt pentru ca sa combata ele insele virusul, ci ca sa fie combatut de cei care privesc la aceste icoane. De exemplu, daca te uiti cu atentie, se poate vedea ca in una din icoane este reprezentata zeul Shiva, zeul Mortii si distrugerii. Si sunt exact patru icoane, adica exact cat cei patru cai apocaliptici. Da, priviti-le cu atentie, ca cei care le-au facut nu sunt prosti deloc, deloc, deloc!

#25783
barbu78

barbu78

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,590
  • Înscris: 03.11.2011
Sunt doar trei icoane!
Cele doua icoane de sus sunt identice.

#25784
Dorel666

Dorel666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,869
  • Înscris: 17.04.2016

View Postbarbu78, on 04 mai 2020 - 20:20, said:

Sunt doar trei icoane!
Cele doua icoane de sus sunt identice.

Daca sunt patru si doua sunt identice, cred ca raman trei. Se pare ca ai gresit la calcule... Si aceste trei ar trebui sa reprezinte triada hindusa, adica Shiva, Vishnu si Brahma.

#25785
belemistul

belemistul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,485
  • Înscris: 03.06.2020

View PostDude_2nd, on 09 ianuarie 2011 - 09:37, said:

cum sta treaba cu inchinarea/cinstirea/adorarea icoanelor ortodoxe, in locul Dumnezeului care asa cum credem toti de pe aici[ :console: ] este viu si adavarat, si care cere inchinarea noastra directa.Sau, cum sta treaba cu abureala ca ortodoxia nu se inchina pozei, ci dumnezeului din acea poza.
pilda ta, explicata in fraza asta de mai sus, ar fi ca masturbatorul isi face actul sexual cu poza,
in loc  cu nevasta/sotul ori partenerul/parternera sexuala.

daca inlocuim nevasta cu Dzeu, icoanele cu pozele porne am avea solutia pildei tale.

Numai ca acuzatia ce o aduci cultului icoanelor ortodoxe e gresita.

Caci insasi conceptul de Dzeu e gresit definit.
Musai ca si definitia icoanelor sa fie gresita in interpretarea ta.

Dzeu in orice religie ar fi (zeu, totem, etc) este o creatie antropomorfa, nu este deloc abstracta,
nu este deloc dezbracata de caracteristici umane.
Ba din contra.
La iudei Yahvee e o fiinta la fel de rea ca si Satana.
Povestea lui Iov exemplifica asertiiunea asta.
In definitiv, Povestea lui Iov il pune la egalitate pe Yahvee cu Stalin sau Hitler.

#25786
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014

View PostDorel666, on 30 aprilie 2020 - 20:10, said:


Icoanele nu sunt pentru ca sa combata ele insele virusul,
Posted Image
culmea ipocriziei

#25787
Dude_2nd

Dude_2nd

    Tehnocrat nihilist cronofag feral mogofan irecuperabil mem

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 37,715
  • Înscris: 04.01.2011

View Postbelemistul, on 21 iunie 2020 - 00:08, said:

Numai ca acuzatia ce o aduci cultului icoanelor ortodoxe e gresita.

Caci insasi conceptul de Dzeu e gresit definit.
Musai ca si definitia icoanelor sa fie gresita in interpretarea ta.

cultu icoanelor e o aberatie care conduce la sodomie. fapt dovedit dit stiintific in BO astazi.
icoanele sunt singurele obiecte care NU pot fi justificate in Crestinizm.

#25788
Dorel666

Dorel666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,869
  • Înscris: 17.04.2016

View PostDude_2nd, on 21 iunie 2020 - 10:25, said:

cultu icoanelor e o aberatie care conduce la sodomie. fapt dovedit dit stiintific in BO astazi.
icoanele sunt singurele obiecte care NU pot fi justificate in Crestinizm.

Nu te mai crede proroc si invatator, ca nu esti!

#25789
Lexon

Lexon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,600
  • Înscris: 07.08.2011

View PostLittleToby, on 10 ianuarie 2011 - 21:14, said:

......
Faptul ca ma gandesc la un sfant, asa cum si ucenicii Apostolilor se gandeau la Sfintii Apostoli, si faptul ca il rog pe acel sfant sa se roage pentru mine la Dumnezeu, asa cum si ucenicii Sfintilor Apostoli se rugau la ei ca sa se roage pentru ei la Dumnezeu, acest fapt este bun si bineplacut lui Dumnezeu.
...

Sunt Ortodox, spun asta pentru a nu fi interpretata interventia mea altfel decat o cautare.
Mi-ar prinde bine macar putina luminare!

Am problema asta de cate ori ma aflu intr-o biserica si urmez "ritualul", ma simt vinovat orice as face:
Daca trec si pup icoanele (ca asta se intampla in biserica, hai sa recunoastem), ma simt vinovat in fata Lui Dumnezeu: daca gresesc?
Daca trec fara sa le pup, ma simt vinovat in fata Bisericii si implicit tot in fata Lui Dumnezeu, intrebarea fiind aceeasi: daca gresesc? Toti ceilalti o fac!
Nu am probleme in a saruta sau a ma inchina in fata incoanei Lui Isus, in niciun caz nu ma rog icoanei, ma rog Celui pe care Îl reprezinta, ma rog Lui Isus!

Ca atare, am mai discutat problema asta cu oameni cu adevarat credinciosi, oameni de credinta Ortodoxa pe care consider ca Dumnezeu mi i-a scos in cale fara sa-i caut.
Ideea pe care am inteles-o este urmatoarea:
Nu ne inchinam sfintilor ci ii folosim ca intemediari, ei fiind mult mai aproape de Isus si de Dumnezeu decat am putea fi noi, atat prin sfintenia lor de pe lumea asta cat si prin faptul ca au trecut in lumea cealalta.

Deci nu ne inchinam lor dar totusi ne rugam la ei, le adresam rugaciuni...
Si vreau sa fac o distinctie intre rugaminte si rugaciune. Lui Dumnezeu ii adresez o rugaciune, unui om ii adresez o rugaminte. Adica oamenilor nu le adresez rugaciuni ci doar Lui Dumnezeu si consider rugaciunea principala forma de inchinare a omului.

O alta chestiune pe care am observat-o eu, este aceea ca in Ortodoxie rugaciunile adresate sfintilor sunt mai mult rugaciuni lumesti. Nu stiu cum sa explic pentru a ma face inteles.
Adica te rogi Lui Dumnezeu pentru sufletul tau, pentru lucruri lumesti, pentru orice, dar cand te rogi unui sfant o faci doar pentru ceva lumesc: sanatate, sa-ti mearga bine, etc.
Asa mi s-a parut mie, ca e o distinctie clara, ca in niciun caz acelui sfant nu i se cer lucrurile care sunt doar in puterea Lui Dumnezeu si niciodata nu am auzit interpretarea ca ai putea obtine acele lucruri peste voia Lui Dumnezeu.

Acum intrebarile mele, care sper sa nu supere pe nimeni, sunt:
  • Daca nu pot avea o comunicare directa cu un sfant (reprezentat intr-o icoana - pentru a nu fi off-topic, dar nu asta e important), pentru ca nu simt acea comunicare, cum ii pot transmite o rugaminte si nu o rugaciune? Cum il pot ruga ceva fara sa simt ca il tradez pe Dumnezeu pentru ca mi-am pus increderea mai mult sau mai degraba intr-un sfant ca ma va auzi si ajuta, decat in El?
  • Rugaciunile de laudare a sfintilor pe care le intalnim in diverse acatiste, sunt placute Lui Dumnezeu? Gadilam orgoliul sfintilor pentru a interveni pentru noi? Nu o fac altfel? Ascult cu mare bucurie Acatistul de slava si multumire Lui Dumnezeu pentru toate dar celelalte, unele ma cam infioara cand aud atatea laude adresate unui sfant, stiind ca avem un Dumnezeu atat de gelos. Iar sfintii aceia care au dus pe pamant o viata smerita, sigur isi doresc acele laude pentru ei?
  • Chiar vrea Dumnezeu un intermediar in plus, e neaparatra nevoie de asta, sau poate nu ii pasa?
Nu pot sa nu ma intreb si de țața Floarea (nu-mi spuneti ca nu e treaba mea), i-a explicat cineva clar si sigur a inteles filosofia asta?
Ar putea cineva ca, din cauza necunoasterii, sa isi vanda sufletul chiar in biserica, inchinandu-se efectiv la sfinti sau chiar la incoana careia ii atribuie puteri magice?

Va rog nu raspundeti doar pentru a va afla in treaba!

#25790
Alireza

Alireza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,015
  • Înscris: 11.09.2017
post editat

Edited by Alireza, 14 April 2021 - 16:04.


#25791
Dorel666

Dorel666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,869
  • Înscris: 17.04.2016

View PostLexon, on 14 aprilie 2021 - 15:22, said:


Sunt Ortodox, spun asta pentru a nu fi interpretata interventia mea altfel decat o cautare.
Mi-ar prinde bine macar putina luminare!

Am problema asta de cate ori ma aflu intr-o biserica si urmez "ritualul", ma simt vinovat orice as face:
Daca trec si pup icoanele (ca asta se intampla in biserica, hai sa recunoastem), ma simt vinovat in fata Lui Dumnezeu: daca gresesc?
Daca trec fara sa le pup, ma simt vinovat in fata Bisericii si implicit tot in fata Lui Dumnezeu, intrebarea fiind aceeasi: daca gresesc? Toti ceilalti o fac!
Nu am probleme in a saruta sau a ma inchina in fata incoanei Lui Isus, in niciun caz nu ma rog icoanei, ma rog Celui pe care Îl reprezinta, ma rog Lui Isus!

Ca atare, am mai discutat problema asta cu oameni cu adevarat credinciosi, oameni de credinta Ortodoxa pe care consider ca Dumnezeu mi i-a scos in cale fara sa-i caut.
Ideea pe care am inteles-o este urmatoarea:
Nu ne inchinam sfintilor ci ii folosim ca intemediari, ei fiind mult mai aproape de Isus si de Dumnezeu decat am putea fi noi, atat prin sfintenia lor de pe lumea asta cat si prin faptul ca au trecut in lumea cealalta.

Deci nu ne inchinam lor dar totusi ne rugam la ei, le adresam rugaciuni...
Si vreau sa fac o distinctie intre rugaminte si rugaciune. Lui Dumnezeu ii adresez o rugaciune, unui om ii adresez o rugaminte. Adica oamenilor nu le adresez rugaciuni ci doar Lui Dumnezeu si consider rugaciunea principala forma de inchinare a omului.

O alta chestiune pe care am observat-o eu, este aceea ca in Ortodoxie rugaciunile adresate sfintilor sunt mai mult rugaciuni lumesti. Nu stiu cum sa explic pentru a ma face inteles.
Adica te rogi Lui Dumnezeu pentru sufletul tau, pentru lucruri lumesti, pentru orice, dar cand te rogi unui sfant o faci doar pentru ceva lumesc: sanatate, sa-ti mearga bine, etc.
Asa mi s-a parut mie, ca e o distinctie clara, ca in niciun caz acelui sfant nu i se cer lucrurile care sunt doar in puterea Lui Dumnezeu si niciodata nu am auzit interpretarea ca ai putea obtine acele lucruri peste voia Lui Dumnezeu.

Acum intrebarile mele, care sper sa nu supere pe nimeni, sunt:
  • Daca nu pot avea o comunicare directa cu un sfant (reprezentat intr-o icoana - pentru a nu fi off-topic, dar nu asta e important), pentru ca nu simt acea comunicare, cum ii pot transmite o rugaminte si nu o rugaciune? Cum il pot ruga ceva fara sa simt ca il tradez pe Dumnezeu pentru ca mi-am pus increderea mai mult sau mai degraba intr-un sfant ca ma va auzi si ajuta, decat in El?
  • Rugaciunile de laudare a sfintilor pe care le intalnim in diverse acatiste, sunt placute Lui Dumnezeu? Gadilam orgoliul sfintilor pentru a interveni pentru noi? Nu o fac altfel? Ascult cu mare bucurie Acatistul de slava si multumire Lui Dumnezeu pentru toate dar celelalte, unele ma cam infioara cand aud atatea laude adresate unui sfant, stiind ca avem un Dumnezeu atat de gelos. Iar sfintii aceia care au dus pe pamant o viata smerita, sigur isi doresc acele laude pentru ei?
  • Chiar vrea Dumnezeu un intermediar in plus, e neaparatra nevoie de asta, sau poate nu ii pasa?
Nu pot sa nu ma intreb si de țața Floarea (nu-mi spuneti ca nu e treaba mea), i-a explicat cineva clar si sigur a inteles filosofia asta?
Ar putea cineva ca, din cauza necunoasterii, sa isi vanda sufletul chiar in biserica, inchinandu-se efectiv la sfinti sau chiar la incoana careia ii atribuie puteri magice?

Va rog nu raspundeti doar pentru a va afla in treaba!

Țața Floarea nu are nevoie sa-i explice cineva filozofia aceasta. Ea are credința lui Simon Petru:

Matei 16:17
Isus a luat din nou cuvântul şi i-a zis: „Ferice de tine, Simone, fiul lui Iona, fiindcă nu carnea şi sângele ţi-au descoperit lucrul acesta, ci Tatăl Meu, care este în ceruri.


Daca ai avea si dumneata credinta aceasta, n-ai mai pune atatea intrebari. Dar este bine daca le pui, cata vreme te intereseaza intr-adevar raspunsurile si nu doar sa o faci pe interesantul. Cat priveste inchinarea fata de sfinti, te inchini lor asemenea lui Dumnezeu. Pentru ca te inchini lui Iisus Hristos asemenea lui Dumnezeu pentru ca El sta cu Dumnezeu pe scaunul de domnie al lui Dumnezeu si ne inchinam sfintilor intocmai ca lui Dumnezeu intrucat ei stau cu Hristos pe scaunul de domnie al lui Dumnezeu.

Apocalipsa 3:21
Celui ce va birui îi voi da să şadă cu Mine pe scaunul Meu de domnie, după cum şi Eu am biruit şi am şezut cu Tatăl Meu pe scaunul Lui de domnie.»’


Dar se pare ca dumneata confunzi inchinarea cu plecaciunea. Ca plecaciuni face si cainele inaintea noastra, dar nu se inchina noua. Asa ca fii atent sa nu te inchini la icoane precum cainele in fata stapanului. Inchinarea in duh presupune supunere fata de acea persoana. Iar daca Dumnezeu este Comandantul Suprem, sfintii sunt simpli capitani sau sergenti, ori poate chiar generali.Ascultand de ei, asculti de Dumnezeu. De aceea se si spune ”fiilor ascultati in Domnul de parintii vostri”.

#25792
Lexon

Lexon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,600
  • Înscris: 07.08.2011
In primul rand multumesc pentru raspuns si apreciez abordarea foarte directa.

View PostDorel666, on 18 aprilie 2021 - 18:23, said:

Daca ai avea si dumneata credinta aceasta, n-ai mai pune atatea intrebari.
Ce sa zic, nu te pot contrazice...

Quote

"Cred, Doamne, ajuta necredintei mele!"

View PostDorel666, on 18 aprilie 2021 - 18:23, said:

Cat priveste inchinarea fata de sfinti, te inchini lor asemenea lui Dumnezeu. Pentru ca te inchini lui Iisus Hristos asemenea lui Dumnezeu pentru ca El sta cu Dumnezeu pe scaunul de domnie al lui Dumnezeu si ne inchinam sfintilor intocmai ca lui Dumnezeu intrucat ei stau cu Hristos pe scaunul de domnie al lui Dumnezeu.

E prima data cand aud asta... Ce anume ar trebui sa aiba pentru mine mai multa relevanta: Porunca Lui Dumnezeu sau deductiile logice din care se poate intelege ca noi ar trebui sa ne inchinam nu doar Lui Dumnezeu ci si tuturor celor ce stau alaturi de El pe scaunul de domnie?
Si chiar daca ar fi asa, de unde stiu eu cine vor fi aceia care vor sta alaturi de Dumnezeu? Ar insemna sa am puterea sa ii pot judeca, dar nu o am! Poate altcineva decat Dumnezeu sa stabileasca cine va sta acolo?

Quote

Să nu-ți faci chip cioplit și nici un fel de asemănare a niciunui lucru din câte sunt în cer, sus, și din câte sunt pe pământ, jos, și din câte sunt în apele de sub pământ! Să nu te închini lor, nici să le slujești, că Eu, Domnul Dumnezeul tău, sunt un Dumnezeu zelos, care pedepsesc pe copii pentru vina părinților ce Mă urăsc pe Mine, până la al treilea și al patrulea neam, și Mă milostivesc până la al miilea neam către cei ce Mă iubesc și păzesc poruncile Mele.
In traducerile vechi, cuvantul ala scris cu rosu era gelos, nu zelos. Cum s-a ajuns de la gelos la zelos? Prin faptul ca in limba romana e diferenta de doar o litera?
Eu iau de bun termenul gelos si in cazul asta relatia dintre Mantuitor si Biserica este asemuita intamplator cu relatia dintre un barbat si o femeie, in ambele existand gelozie?
Mai doresti oare o mireasa dupa ce constati ca, desi decalara ca te iubeste, se mai pupa si cu altii pentru ca "se spune ca tu i-ai primit pe scaunul tau si eu am crezut ca porunca de fidelitate nu se aplica si pentru ei"? (De ce parca suna asa de cunoscut?)

View PostDorel666, on 18 aprilie 2021 - 18:23, said:

Dar se pare ca dumneata confunzi inchinarea cu plecaciunea.
Nu cred ca fac confuzia asta... Aleg sa nu comentez exemplul cu cainele.

View PostDorel666, on 18 aprilie 2021 - 18:23, said:

Cat priveste inchinarea fata de sfinti, te inchini lor asemenea lui Dumnezeu.

View PostDorel666, on 18 aprilie 2021 - 18:23, said:

Inchinarea in duh presupune supunere fata de acea persoana.
Nu inteleg...

Ioan 4:23 said:

"Dar vine ceasul, și acum a și venit, când închinătorii adevărați se vor închina Tatălui în duh și în adevăr, fiindcă astfel de închinători dorește și Tatăl."


#25793
imnotsmith

imnotsmith

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,079
  • Înscris: 26.01.2009
O icoană, un fragment din Biblie, un simbol de ex Crucea ajută la acordarea la o anumită energie sau energii.


Spui Acatistul de vindecare a Arhanghelului Rafael și vine energie vindecătoare. Cât de multă și cât timp? Probabil că are legătură cu credința ta, dacă te-ai mai adresat Arhanghelului Rafael etc, în definitiv totul este în oglindă, așa cum faci așa primești.


"Și ne iartă nouă greșalele noastre, precum și noi iertăm greșiților noștri"

"Cele dezlegare în Cer vor fi dezlegate și pe Pământ
iar cele dezlegare pe Pământ vor fi dezlegate și în Cer"


#25794
Dorel666

Dorel666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,869
  • Înscris: 17.04.2016

View PostLexon, on 20 aprilie 2021 - 18:50, said:


E prima data cand aud asta... Ce anume ar trebui sa aiba pentru mine mai multa relevanta: Porunca Lui Dumnezeu sau deductiile logice din care se poate intelege ca noi ar trebui sa ne inchinam nu doar Lui Dumnezeu ci si tuturor celor ce stau alaturi de El pe scaunul de domnie?
Si chiar daca ar fi asa, de unde stiu eu cine vor fi aceia care vor sta alaturi de Dumnezeu? Ar insemna sa am puterea sa ii pot judeca, dar nu o am! Poate altcineva decat Dumnezeu sa stabileasca cine va sta acolo?


Si porunca directa a lui Dumnezeu, tot logic deduci ce inseamna! Si apropo de porunca lui Dumnezeu, iata ce spune aceasta:

Psalmii 99:5
Înălţaţi pe Domnul Dumnezeul nostru şi închinaţi-vă înaintea aşternutului picioarelor Lui, căci este sfânt!


Psalmii 132:7
„Haidem la locuinţa Lui, să ne închinăm înaintea aşternutului picioarelor Lui!…


Iar locuinta lui Dumnezeu este Templul, care a fost daramat si a fost inlocuit cu biserica formata din pietre vii, din oameni. Oameni care fac parte din acest Templu si aceasta Biserica numai si numai pentru ca s-au facut pe ei insisi asternut picioarelor lui Dumnezeu. Iar porunca iti spune direct, cu subiect si predicat, sa te inchini INAINTEA asternutului picioarelor Lui. Adica nu te inchini la asternut, ci inaintea asternutului. De ce? Pentru ca, dincolo de asternut, este Dumnezeu.

Adica ma inchin inaintea sfantului, dar ascultarea o fac fata de Dumnezeu.

View PostLexon, on 20 aprilie 2021 - 18:50, said:



Nu cred ca fac confuzia asta... Aleg sa nu comentez exemplul cu cainele.


Nu inteleg...

Ca sa vezi ce inseamna, de fapt, inchinarea, citeste fragmentul acesta din Scrisoarea a treia a lui Eminescu:

”"Tu esti Mircea? "
"Da, -mparate! "
"Am venit sa mi te-nchini,
De nu, schimb a ta coroana intr-o ramura de spini. "
"Orice gand ai, imparate, si oricum vei fi sosit,
Cat suntem inca pe pace, eu iti zic: Bine-ai venit!

Despre partea inchinarii insa, doamne, sa ne ierti;
Dar acu vei vrea cu oaste si razboi ca sa ne certi,
Ori vei vrea sa faci intoarsa de pe-acuma a ta cale,
Sa ne dai un semn si noua de mila mariei-tale...”

Dupa cum vezi, te inchini cuiva doar daca devii robul si slujitorul lui. Ca, simpla plecaciune, poate fi un gest de respect, dar nu inseamna nicidecum inchinare. Asa ca, a te inchina lui Dumnezeu inseamna sa devii robul si slujitorul Lui. Iar simplul fapt ca-ti faci cruce si o metanie,  nu inseamna ca esti robul Lui.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate