Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Automatica si calculatoare Iasi

- - - - -
  • Please log in to reply
96 replies to this topic

#19
oanaatl

oanaatl

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 28.06.2009
Imi plac raspunsurile. Ma fac sa ma gandesc la multe lucruri.

Am vazut subiectele propuse pentru admitere si cred ca sunt pentru elevii foarte buni.
Nu cred ca am suficient timp sa le parcurg pe toate, mai ales ca au uitat sa puna un capitol - geometria.

Ce parere aveti despre AC, dar cealalta ramura Ingineria sistemelor?

Attached Files



#20
GigiMaciuca

GigiMaciuca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 940
  • Înscris: 27.01.2010
Nu cred ca au uitat :) Nici trigonometrie nu cred ca se da la admitere.

#21
m3th0dman

m3th0dman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,269
  • Înscris: 03.01.2007

View PostGigiMaciuca, on 11th January 2011, 00:40, said:

@oanaatl
Depinde ce vrei sa faci in continuare. Pentru mine ca programator e bine ca am terminat automatica pentru ca diploma ma scuteste de impozitul de 16%, care inseamna ceva :) Cunostintele dobandite pe timpul facultatii in mare parte le uiti cand termini, dar iti formeaza o oarecare gandire "inginereasca" ;)
Și absolvenții de informatică sunt scutiți. Și absolvenții de automatică (secția automatică) sunt scuți dacă lucrează ca și programatori (sau ceva asemăntor); adică dacă nu profesează în ce-au terminat.

View PostGigiMaciuca, on 9th January 2011, 20:31, said: