Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 

Eon Gaz

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
kahleen

kahleen

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 26.06.2009
Am si eu o intrebare pentru cei care locuiti in Timisoara, sau macar in zona de vest.

Cum dati telefonic de cei de la Eon Gaz?

Eu efectuez zilnic cate 10 apeluri la 0265-200-366 care-i numarul de Call Center de pe site-ul lor, aproape la fiecare ora din orarul normal de lucru. De asemenea, efectuez cam 3 apeluri pe zi la numerele de Centru de Relatii Clienti Timisoara, luate tot de pe site: T 0356 – 80 33 62; 0356 – 80 33 48; 0356 – 80 33 78

La Centrul de Relatii Clienti Timisoara nu mi-a raspuns nimeni niciodata, iar la primul numar intra intotdeauna robotul care-ti pune o melodie si te lasa asteptand. Din cand in cand iti zice ca toti operatorii sunt angajati in alte convorbiri si asta de 3 zile in continuu. Sper ca e intr-adevar "operatorii" si nu "operatorul" si mai sper ca e angajat in convorbiri cu alti clienti nu cu nevasta-sa :)

A mai patit cineva asa ceva si cum a rezolvat? Chiar m-am ambitionat sa nu ma duc la sediul lor (problema mea e ca nu mai vine factura si vroiam sa anunt lucrul acesta)

#2
pavelescu

pavelescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,365
  • Înscris: 02.02.2005
e-on ofera servicii la calitate germana , de asta nu raspund ... :)
trebuie sa te duci la ei la sediu.

#3
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,977
  • Înscris: 19.08.2007

 kahleen, on 24th December 2010, 10:14, said:

(problema mea e ca nu mai vine factura si vroiam sa anunt lucrul acesta)
Stai calm , nici la Cj nu a venit inca  :D , e o abureala de-a lor sa mai bage ceva si sa incarce factura , doar premiile de sarbatori de unde crezi ca vin , de la Mosu ?  :lol:

Sarbatori fericite !

#4
romikatm

romikatm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,407
  • Înscris: 14.02.2008
Uite aici 2 nr. de la Interventii Eon: 0256200928 si 0800800928(cred ca iti raspunde centrala de la Tg.Mures).N-or fi de la Centrul de relatii,dar macar la nr.astea iti raspunde cineva,si poate te ajuta in demersul tau.
Suces si Sarbatori fericite!

#5
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
E belea mare cu astia de la Eon Gaz in privinta facturilor. Ultima factura mi-a venit in septembrie. In noiembrie am fost la ei la sediu si m-am interesat de factura si mi-au spus ca este eliberata cu o suma de 281 lei si ca trebuie sa ajunga. La mijlocul lunii decembrie, dupa o luna de la vizita mea la ei, am fost iar la ei pentru ca nu mi-a venit nicio factura. Am platit acolo, am platit in avans 500 lei. Intre timp pe contul online nu-mi aparea nicio factura. Dupa ce am platit banii aia a aparut online si facura aia de 281 lei si inca una de 121 lei. Daca la toate celelalte scrie "consum" la cea de 121 scrie "servicii". E posibil sa fie deschiderea pentru centrala, dar stiam ca aia e 80 lei. Sunt curios sa vad cand imi vin facturile tiparite pentru ca nici pana acum nu mi-a venit niciuna si sa vad si eu pentru ce sunt aia 121 lei. Daca e vb de vreo verificare in teren sunt curios ce proces verbal au si ce semnaturi au pe el ca la mine acasa nu au facut nicio verificare. Acum toate facturile, inclusiv cea pentru "servicii" apar platite plus acea suma care a ramas de la cei 500 lei aparand cu minus. Deci au operat plata si stau linistit.
Sunt jalnici iar la sediile lor e infernal, au disponibilizat o sumedenie de oameni si trateaza clientii in niste conditii inumane. Pur si simplu imi statea inima in loc ca ma pot trezio oricand cu gazul oprit p[entru neplata cand ei nu elibereaza facturi. Au mai fost scandalurile astea in Iasi legate de facturi si a scris si presa despre asta dar se pare ca sunt valabile in toata tara. macar daca pe situl online ar pune si optiune de vizualizare/printare a facturii dar nu au. E doar consumul si suma, atat. Si nici nu se poate plati online deocamdata, mie neaparandu-mi facturile pana nu le-am platit deja.
Mda, firma germana cu angajati si tabieturi romanesti.

#6
kahleen

kahleen

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 26.06.2009

 romikatm, on 25th December 2010, 11:43, said:

Uite aici 2 nr. de la Interventii Eon: 0256200928 si 0800800928(cred ca iti raspunde centrala de la Tg.Mures).N-or fi de la Centrul de relatii,dar macar la nr.astea iti raspunde cineva,si poate te ajuta in demersul tau.
Suces si Sarbatori fericite!


Stiu numerele acestea si intr-adevar ti se raspunde la ele imediat. Am sunat si eu mai demult aici pentru ca mi-a sunat alarma de gaz in casa si au trimis echipa de interventie imediat. Dar numerele astea sunt pentru urgente si nu prea am tupeul sa sun acolo ca sa raportez ca nu-mi vine factura. Poate altii au probleme serioase cat timp eu ma socotesc cu aia :). Nici nu sunt sigur ca cei care-ti raspund la numerele astea au mijloacele necesare ca sa te ajute cu probleme de factura.

Sarbatori fericite si tie!

#7
_SAM

_SAM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 281
  • Înscris: 28.01.2005
Am o intrebare legata de EOn gaz si nu mai deschid alt topic doar pt. asta.
Am auzit ca in cazul in care am penalitati la factura, datorate intarzierii platii, se poate plati doar la sediul lor, nu la orice punct de plata.
Se poate plati online si penalitatile?

#8
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
pai e numar de urgente? nu?
faptul ca nu vine factura, se opreste gazul si se imbolnaveste copilul de foame/nespalare nu e o urgenta?
sau ca te duci nespalant la serviciu, puti ca dreak nu e urgenta?

#9
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Eu zic sa suni si la 112 pentru asa urgente.
Ne mai miram de ce sunt 30 mil de apeluri anual la 112 din care doar 3 mil intemeiate. Pentru ca mai sunt si astfel de ... indivizi pentru care e o urgenta si ca s-a cacat copchilu' in mijlocu' casei.
Ba, pentru intarzierea facturii te duci la sediul lor nu te apuci sa suni ca imbecilu' la numarul de urgente ca in timpul asta undeva poate e o scurgere de gaze si sare blocu'n aer ca ala de la telefon tre sa dea explicatii privind factura.
Daca ai timp sa iti faci cont pe softpedia si sa stai la cioace cred ca iti poti face oleaca de timp si sa-ti faci cont pe situl lor si sa vezi frumos facturile cand se emit. Atata timp cat nu s-a emis niciuna poti astepta mult si bine ca nu iti va veni niciuna si nici debransat nu vei fi.

Edited by daddy, 25 July 2011 - 12:52.


#10
COUNT_OVER_PARTITION_BY

COUNT_OVER_PARTITION_BY

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 145
  • Înscris: 26.07.2011
Pentru a vedea ultimele facturi și pentru a face plata online a acestor facturi puteți să vă înregistrați contractele pentru furnizarea energiei electrice și a gazului metan pe
http://myline-eon.ro/ (sit EON).

Din păcate nu poți vizualiza decât foarte puține informații despre aceste facturi: serie - nr, data emiterii, valoare și dacă a fost plătită sau nu.



Primitiv, dar cel puțin te poate "scăpa" de niște drumuri inutile la bancă.

#11
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,334
  • Înscris: 14.06.2006
Am si eu o intrebare pentru cunoscatori: daca contorul meu de gaze e in metri cubi, de ce factura e in kW/h?

#12
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Din cate stiu eu toate contoarele de gaz metan masoara in mc. Pe factura este o transformare datorata noilor reglementari in energie in conformitate cu legislatia europeana. Practic cand plateai mc de gaz il plateai indiferent de calitatea lui. Acum platesti de fapt exact puterea calorica pe care o consumi pentru ca se masoara calitatea gazului in diferite puncte si se face transformarea in kW/h. Asadar stai linistit ca e un avantaj, UE cerand special aceasta chestie ca sa nu mai fie furturile care erau pana atunci cand plateai si aerul de pe teava.

"Sistemul are la baza tot contorul volumetric al clientului, dar metrii cubi consumati vor fi transformati in kWh pe baza unui coeficient care tine de puterea calorica a gazului consumat. Pe acest sistem, clientul nu va mai plati cantitatea consumata, ci energia. Astfel, potrivit lui Hirt, se pleaca de la premisa ca fiecare metru cub de gaz consumat are o putere calorica de circa 10 kWh. Valoarea variaza in functie de cit de bun este gazul, intre 9 si 11 kWh. Aceasta valoare este ma-surata in mai multe puncte ale retelei de distributie, cu niste calorimetre, certificate de Biroul Roman pentru Metrologie Legala. Astfel, cei care ard un gaz mai prost vor plati, la aceeasi cantitate consumata, mai putin decit in prezent, iar cei care ard un gaz cu putere calorica mai mare vor plati mai mult, daca, bineinteles, vor avea acelasi consum volumetric. Clientii casnici nu trebuie astfel sa schimbe contorul de acasa, doar factura si modalitatea de calcul al pretului urmind sa se schimbe."

Edited by daddy, 05 October 2011 - 22:04.


#13
memestoica

memestoica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 339
  • Înscris: 28.09.2011
e o hotie nationala transformarea in kwh...a zis-o si moise guran in emisiune..dar nu prea a-i ce=i face, romanii fac proteste pt. raed arafat. la caldura fac economie la greu

#14
mihaisilcom

mihaisilcom

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 10.12.2008
Am si eu  o intrebare referitoare la EON.
Am avut un chirias  la  un apartament in  Lugoj si cand a plecat a plecat cu tot cu logarile de la My Eon. Acuma nu ma pot loga nici ca user nou(spune ca am deja cont ) iar daca vreau sa resetez parola imi spune ca adresa de Email nu este corecta.

#15
zedek

zedek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 408
  • Înscris: 29.01.2010

 mihaisilcom, on 20 aprilie 2017 - 18:19, said:

Am si eu  o intrebare referitoare la EON.
Am avut un chirias  la  un apartament in  Lugoj si cand a plecat a plecat cu tot cu logarile de la My Eon. Acuma nu ma pot loga nici ca user nou(spune ca am deja cont ) iar daca vreau sa resetez parola imi spune ca adresa de Email nu este corecta.
Te duci la Eon, faci o cerere in calitate de titular contract si ceri, in functie de ce procedura au ei,anularea contului sau modificarea datelor contului. La chiriasii viitori poti sa le trimiti tu facturile pe e-mail, eu asa fac, n-am trecut utilitatile pe ei.

#16
cypryan1

cypryan1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 995
  • Înscris: 12.02.2014
As dori sa ma ajutati si pe mine cu chestie de la eon gaz , vreau sa stiu daca au socotit bine . Am pus niste poze cu factura si consumul pe ultima luna plus ajutor.  Cum au ajuns ei la 72 de ron nu-mi dau seama.

Attached Files


Edited by cypryan1, 23 April 2017 - 14:23.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate