Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Formula1 - Sezonul 2011
Last Updated: Aug 26 2011 15:03, Started by
turistro
, Dec 15 2010 16:08
·
0
#19
Posted 10 May 2011 - 18:42
Pai... in functie de circuit si de conditiile atmosferice/temperatura pistei.
In mod normal gumele soft sunt folosite pentru a scoate un timp cat mai bun - tur rapid - avand in vedere o temperatura ridicata a pistei insa gradul de uzura este ceva mai mare comparativ cu cele dure. In general, intr-o cursa, cei care se bazeaza pe gumele soft fac un pit stop in plus comparativ cu cei care aleg gumele dure, dar nu neaparat!... aici difera de la pilot la pilot - stilul de pilotaj (modul in care isi menajeaza gumele). |
#20
Posted 12 May 2011 - 21:24
Si totusi dc nu gumele indiferent cum sunt ele...nu au riduri ???
|
#21
Posted 13 May 2011 - 05:49
#22
Posted 29 May 2011 - 18:10
GabytzuX08, on 19th January 2011, 07:07, said: Ma gandeam ca poate vor transmite si live pe internet, dar slabe sperante. Intr-un fel e bine ca nu mai sunt aceeasi comentatori - asta il vad ca pe un mare +. Nu mai sunt aceeasi comentatori, dar aceiasi amatori, palavrageala, aberatii, iar vb povestiri de ale lor, habar nu au ce vorbesc, de exmplu la monaco azi cica: " hai sa vb de safety car, si celalalt spune: " pai am vazut 3 exemplare aici in bucuresti"( vb asa plin de el ) dupa aia spune "ca-i masina americana" ) oricine stie ca masina "safety car" este Mercedes SLS... si tot au tinut-o vreo jumatate de cursa cu rotile lor soft + discutii care nu aveau lagatura cu ceea ce se intampla atunci pe pista. am scapat de prostu ala de Miki au venit alti prosti... cineva stie unde sa transmite live si sa nu fie comentatori romani? sau sa mai faca cineva o petitie ca nu mai vrem comentatori, vrem sa auzim numai motoarele masinilor, vedem ce scrie pe ecran, ca ei zic ceea ce scrie pe ecran( vedem nu suntem chiori). |
#23
Posted 29 May 2011 - 19:27
Imi poate spune cineva unde as putea vedea cursa de azi, de la Monaco, inregistrata?
|
#24
Posted 29 May 2011 - 19:47
Charger, on 29th May 2011, 18:27, said: Imi poate spune cineva unde as putea vedea cursa de azi, de la Monaco, inregistrata? Uite aici http://www.veetle.co...w#4d1292215725b am gasit si asta: http://www.scamfreei...s-all-here/#lsp Si cine vrea sa vada urmatoarele curse pe RTL, BBC, la italieni sau la francezi: vedeti situ asta http://wwitv.com/portal.htm Edited by AhlanGTR, 29 May 2011 - 19:56. |
#26
Posted 29 May 2011 - 20:59
#27
Posted 28 June 2011 - 10:36
Am o intrebare de curiozitate, poate ati auzit din intamplare:
- dupa o cursa, ceea ce inseamna cateva mii de km, ce se intampla cu motoarele de pe monoposturi, sunt inlocuite, sufera modificari tehnice, sunt segmentate ??? Si nu numai, tot ce inseamna tren de rulare. Bineinteles daca monopostul a suferit o avarie, inginerii rezolva problema. Tind sa cred ca uleiul este schimbat pana la urmatoarea cursa, insa partea mecanica ??? |
#28
Posted 28 June 2011 - 10:48
Echipele au voie să folosească doar 8 motoare pe un monopost într-un sezon (deci minim 2 curse cu un singur motor). Cel mai probabil au voie să modifice sau să schimbe anumite chestii însă nimic important pentru că regulamentul e destul de restrictiv.
PS: O cursă înseamnă aprox. 300 km, nu câteva mii. |
|
#29
Posted 29 June 2011 - 07:59
Foarte frumos sezonul anul ăsta dar Vettel e ca Schumacher prin 2000-2004....
|
#30
Posted 29 June 2011 - 20:34
E... tot neamt, dar pana sa ajunga la valoarea/la recordurile lui Schumacher... mai are cale lunga de batut!
Sunt convins ca daca avea un coleg de echipa altul decat Webber (precum Alonso sau Hamilton), cu alti ochi l-am vedeam pe Vettel. |
#31
Posted 01 July 2011 - 14:45
http://www.formula1....it_diagram.html
Imi pare rau coltzalb, insa pe linkul de mai sus scrie destul de clar: 53 de lapuri si lungimea circuitului de 5891 km, sa inteleg ca sunt cateva mii de km nu sute |
#32
Posted 01 July 2011 - 23:50
sadikino, on 1st July 2011, 15:45, said: http://www.formula1....it_diagram.html Imi pare rau coltzalb, insa pe linkul de mai sus scrie destul de clar: 53 de lapuri si lungimea circuitului de 5891 km, sa inteleg ca sunt cateva mii de km nu sute Deci să înțeleg că ăia fac 300.000 km/cursă. Adică înconjoară Pământul de aprox. 7 ori. F1.com said: Circuit Length: 5.891 km 5 virgulă 891 km BTW, 52 de tururi. Edited by ColtAlb, 01 July 2011 - 23:51. |
#33
Posted 01 July 2011 - 23:58
sadikino, on 1st July 2011, 15:45, said: http://www.formula1....it_diagram.html Imi pare rau coltzalb, insa pe linkul de mai sus scrie destul de clar: 53 de lapuri si lungimea circuitului de 5891 km, sa inteleg ca sunt cateva mii de km nu sute |
|
#34
Posted 02 July 2011 - 12:37
sadikino, on 1st July 2011, 15:45, said: http://www.formula1....it_diagram.html Imi pare rau coltzalb, insa pe linkul de mai sus scrie destul de clar: 53 de lapuri si lungimea circuitului de 5891 km, sa inteleg ca sunt cateva mii de km nu sute Daca zici ca scrie clar, ceea ce inseamna ca intelegi limba in care scrie acolo, ia vezi de sus in jos, in sectiunea unde sunt datele circuitului, randul 4 ce zice? Edited by moki, 02 July 2011 - 12:38. |
#35
Posted 02 July 2011 - 14:44
Lol aia e virgula ? atunci greseala mea...deci 5,891 km !!! Acum mi-e clar !!!
Edited by sadikino, 02 July 2011 - 14:45. |
#36
Posted 03 July 2011 - 07:18
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users