Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie bicicleta oras

"Noi nu furam ca romanii"

Canalele Sky Showtime 1 și S...

Recomandare anvelope lexus rx
 Extindere rețea wireless int...

Configuratie PC

Mufa TV

PPC Energy
 Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...

Gaoyue 858

Telefon performant pe parte audio...
 Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...
 

infiintare firma

- - - - -
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1
guttuso

guttuso

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 262
  • Înscris: 31.03.2010
vreau sa fac un site asemanator celor de job-uri....vine firma pune anuntul imi plateste il fac public, banuiesc ca pentru acest tip de activitate imi trebuie o firma. care sunt demersurile, ce acte imi trebuie, unde gasesc aceste informatii binenteles nu contra cost (sunt student si am auzit ca sunt cateva reduceri pentru infiintarea unei firme si nu as vrea sa apelezs la o firma de specialitate).

#2
deuxcroix

deuxcroix

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 14.03.2007
S-a mai discutat... cauta la infiintari firme.
Pentru ce vrei tu sa faci nu vei avea nevoie sa platesti TVA. Cred.
Vezi pe aria asta: Infiintari firme

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic