Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cauciucurile de iarna - cum e in Europa
#19
Posted 15 December 2010 - 02:54
Here we go again, cum ar zice americanu'
Din cite vad in Austria nu sint obligatori (nu cum declarau triumfator anumiti useri) iar in Germania M+S si All Season nu doar M+S cum indica articolul din Capital (exista un topic special despre obligativitatea anvelopelor de "iarna" in Germania in care este specificat) |
#20
Posted 15 December 2010 - 03:27
sunt si useri mai documentati decat cei care scriu articole in ziare
Wann gilt die Winterreifen-Pflicht? Die Vorschrift zur Winterreifen-Pflicht gilt von 1. November bis 15. April (seit 1.1.2008) mit dem ausdrücklichen Zusatz "bei winterlichen Verhältnissen". Das heißt bei Schnee, Matsch oder Eis. Ausgenommen sind parkende Fahrzeuge. Als Alternative zu Winterreifen können mit Einschränkungen auch Schneeketten verwendet werden. Vorsicht: Einfache Straßennässe beispielsweise kann bei Sinken der Temperatur zu Glatteis führen. In diesem Fall gilt die Winterreifenpflicht! Din data de 1.1.2008 anvelopele de iarna sunt obligatorii in conditii de zapada ,noroi sau gheata de la 1 noiembrie la 15 aprilie . Anvelopele sunt obligatorii si in cazul in care drumul este umed si sunt temperaturi scazute (aproape de inghet) http://www.winterrei...flicht_pkw.html Edited by polizei, 15 December 2010 - 03:37. |
#21
Posted 15 December 2010 - 09:14
stiri si o poza cu halul de drum de la englezi(nepregatiti si ei) : http://www.dailymail...oing-MONTH.html
oft: cat despre cauciucuri de iarna, la mine tot uscat e...si desi am net dinainte sa merg cu masina, consider ca am aflat ca se poate merge(bine) si iarna fara sa schimb nimic. poate unii chiar nu pot, asta pot accepta. |
#22
Posted 15 December 2010 - 09:33
#23
Posted 15 December 2010 - 09:36
Dominator_rlz, on 15th December 2010, 09:14, said: oft: cat despre cauciucuri de iarna, la mine tot uscat e...si desi am net dinainte sa merg cu masina, consider ca am aflat ca se poate merge(bine) si iarna fara sa schimb nimic. poate unii chiar nu pot, asta pot accepta. |
#24
Posted 15 December 2010 - 09:50
Quote Din data de 1.1.2008 anvelopele de iarna sunt obligatorii in conditii de zapada ,noroi sau gheata de la 1 noiembrie la 15 aprilie . Anvelopele sunt obligatorii si in cazul in care drumul este umed si sunt temperaturi scazute (aproape de inghet) cu alte cuvinte, intre 1.11 si 14.04 cine nu are anvelope de iarna, daca ninge, e polei sau chiar ploua, merge cu transportul in comun si nu incurca circulatia. daca te prinde zapada pe o sosea, parchezi masina, pleci cu stie ce iar masina o recuperezi dupa ce se usuca soseaua. |
#25
Posted 15 December 2010 - 10:10
Dominator_rlz, on 14th December 2010, 21:40, said: n-am astfel de prieteni, dar am mers in weekend(noaptea, sub 0 C) cu un BMW de 1.6[....] blabla. H725, on 15th December 2010, 01:53, said: ma fascineaza faptul ca posesorii de masini noi si/sau scumpe nu mai au bani si pt roti de iarna... poate ar trebui asiguratorul casco sa ii oblige... Dominator_rlz, on 15th December 2010, 09:14, said: poate unii chiar nu pot, asta pot accepta. |
#26
Posted 15 December 2010 - 10:39
richelieu, on 15th December 2010, 10:10, said: Da..stiu...cam toti am fost pusti teribilisti pe la 18-20ani, dar unii se mai maturizeaza in timp. Unii nu se maturizeaza, asta pot accepta Sunt si o gramada de strainezi batuti in cap.....numai ca nu pot sa-i depaseasca pe romani ! Quote stiri si o poza cu halul de drum de la englezi(nepregatiti si ei) si in cel mai civilizat stat si mai bine pus la punct dpdv al utililajelor de deszapazire se intampla ca drumurile sa fie blocate. Mama natura invinge posibilitatile omenesti sau cum zicea basexu -iarna nu-i ca vara.Insa o parte din romani refuza sa creada asta ! Iar daca pleci de la premiza ca unul de acolo e echipat cu anvelope de vara ,nu uita ca in Anglia/Scotia sunt o gramada de romani. Ce te face sa crezi ca in capul coloanei nu e un romanas cu slick-uri de vara ? Oricum in articol scrie si ca : Severe weather warnings have been issued as the second Big Freeze of the season puts the country on course for a winter even colder than the notoriously treacherous 1962-63. Managing director Charles Horton said: 'The South East of England was very, very badly hit by snow and ice and we were always going to struggle. 'If there is very, very heavy snow, we are always going to find it a struggle to provide a good service.' Edited by polizei, 15 December 2010 - 10:51. |
#27
Posted 15 December 2010 - 10:51
Dar ce parere ai de testele comparative de pe net intre anv. de vara si de iarna ?Facatui ordinare nu?Tu te-ai descurca la fel de bine si cu anv de vcara tocite
@dominator. |
#28
Posted 15 December 2010 - 10:52
Dominator_rlz, on 15th December 2010, 09:14, said: oft: cat despre cauciucuri de iarna, la mine tot uscat e...si desi am net dinainte sa merg cu masina, consider ca am aflat ca se poate merge(bine) si iarna fara sa schimb nimic. poate unii chiar nu pot, asta pot accepta. Ok, e o lupta inegala.... In ritmul asta o sa-ti inveti lectia "hard way", ceea ce nu-ti doresc. Reisari..... |
|
#29
Posted 15 December 2010 - 11:00
Iarna trecuta ma suna varul meu de la munte, unde urma sa merg si zice 'bai vezi ca aici e foarte frig si se duc astia cu anvelope de vara pe asfalt ca pe plastic'. El e politist si veneau astia cu avarii.
|
#30
Posted 15 December 2010 - 11:01
Nicu90, on 15th December 2010, 10:51, said: Dar ce parere ai de testele comparative de pe net intre anv. de vara si de iarna ?Facatui ordinare nu?Tu te-ai descurca la fel de bine si cu anv de vcara tocite @dominator. a ) marketing b ) stiri nedocumentate c ) emisiuni tip `plasa de stele` d ) is prea pornache ! le-a cenzurat furnizorul de internet . Edited by polizei, 15 December 2010 - 11:07. |
#31
Posted 15 December 2010 - 11:01
Amatori , avem aici pe cineva care ar urca si pe Everest cu anv de vara
|
#32
Posted 15 December 2010 - 12:55
#33
Posted 15 December 2010 - 13:46
jay333, on 15th December 2010, 09:33, said: Pentru ca poate speram sa reusim sa convertim macar un Toma si scapam de un stres suplimentar in trafic. Nicu90, on 15th December 2010, 11:01, said: Amatori , avem aici pe cineva care ar urca si pe Everest cu anv de vara |
|
#34
Posted 15 December 2010 - 14:01
rvic77, on 15th December 2010, 13:46, said: mai bine convertiti pe cei cu bani la greu sa nu-si ia masini mari doar ca sa-i fereasca ceilalti ci mai bine sa invete si ei sa conduca. Sunt convins ca un sofer prudent care stie sa conduca face mai mult decat orice masina cat de dotata posibil. Si cu ce ma ajuta ca stiu sa conduc, daca vine Ghita-reisaru-care-stie-el-sa-coduce-iarna-cu gume-de-vara, si se infinge in mine???? Poti sa fi Ari Vatanen+Ayrton Senna, cand nu mai ai control fizic asupra masinii, nu mai ai ce sa faci. Si cum aderenta cauciurilor de vara scade odata cu temperatura, scade si controlul asupra masinii. Ce-o fi asa de greu de inteles? @toti carcotasii Aaaa, ca nu vrei, tu, ca sofer, ca te consideri mai bun decat toti ceilalti de pe strada, asta-i altceva, dar in nici un caz un argument logic. |
#35
Posted 15 December 2010 - 16:42
Problema e ca exista soferi ce conduc la limita masinii si atunci accidentele sunt mai nasoale din cauza vitezii mai mari. Consider condusul prudent iarna mult mai eficient decat increderea oarba in cauciucuri sau masina, cauciucurile de iarna sunt excelente pentru fluidizarea in oras - reduc timpul de plecare de la stop, dar nu recomand sa pastrezi distanta mica ca si vara chiar daca ai gume de iarna.
Oricum ai lua-o, iarna se merge mai incet in oras la acelasi volum de trafic, dar noroc ca multi nu folosesc masina ! Edited by rvic77, 15 December 2010 - 17:11. |
#36
Posted 15 December 2010 - 18:39
cipaul, on 9th December 2010, 23:17, said: Interesant e ca in Austria ca sa fie cauciuc de iarna trebuie sa aiba adancimea profilului peste 4 mm. Am impresia ca de la ei provin cauciucurile second cu care unii romani se lauda. cu toate astea eu stau mai bine pe asfalt zapada mocirla si alte alea (mai putin polei/gheata) decit dashteptzii ce considera ca folosirea anvelopelor corespunzatoare e doar o pierdere de bani. mai devreme, opresc in parcare sa iasa un gras (isi incepuse manevra si nu era safe sa trec prin spatele lui); si da-i si lupta cu nametii inainte si inapoi, patinind de zor pina reuseste sa se care din drum; io pe acelasi teren am plecat ca tras cu sfoara spre el si atunci sa vezi ce ochi belea la mine ca deja ii uram de bine... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users