Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

NISSAN LEAF

- - - - -
  • Please log in to reply
193 replies to this topic

#19
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008

 Highlander91, on 8th December 2010, 20:36, said:

Cum o incarcare de gen sare de 100kwh, sunt sigur ca tariful orar ar solutiona problema. Toate bransamentele trifazice noi se bucura de contor nou, digital, electronic, cu ceas si data

Pai si crezi ca nu se vor gandi toti la aceasta solutie si apoi se revine iar la aceeasi problema...Pentru ca ideea de masina electrica folosita de un mare procent din populatie trebuie sa se lucreze si la sistemele de curent electric. In Romania spre exemplu unde nu poti sa-ti pui nici macar un aragaz electric ca prajesti instalatia , nici o sansa sa fie 10 proprietari de asa ceva pe aceeasi strada si sa se apuce toti sa le incarce la aceeasi ora.

#20
costables

costables

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,406
  • Înscris: 01.01.2011

 d-ardeleanu, on 6th December 2010, 12:35, said:

Hai sa vedem de ce aceasta masina a castigat aceasta competitie, la pretul de 35.000 euro chiar e greu de inteles !
Pentru ca doar bateriile costa mai mult decat un Logan si poti parcurge cu ea cam 100 km cu vreo 30 KWh dupa care tragi pe drepta.

#21
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010
ce mizerie de masina... masina asta , prius si Nissan micra le as interzice... cine ar avea asa ceva ar face puscarie

#22
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007

 voposphere, on 24th April 2011, 00:17, said:

ce mizerie de masina... masina asta , prius si Nissan micra le as interzice... cine ar avea asa ceva ar face puscarie
Bine ca tu doar tu gandesti asa...

#23
clemhem

clemhem

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 23.02.2008
De curiozitate, cat ar costa sa incarci un Nissan LEAF in Romania si cam cat ai merge cu ea? Nu de alta, dar la fizica n-am fost niciodata prea bun.

#24
costables

costables

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,406
  • Înscris: 01.01.2011

 clemhem, on 24th April 2011, 20:54, said:

De curiozitate, cat ar costa sa incarci un Nissan LEAF in Romania si cam cat ai merge cu ea? Nu de alta, dar la fizica n-am fost niciodata prea bun.
http://en.wikipedia....iki/Nissan_Leaf
34 kWh per 100 miles nici gratis nu circuli si de poluat nu mai poluezi in oras ci  unde se produce curentul electric. Cred ca se apropie usor usor de 50 de bani un KWh cu tot cu acciza tva etc Daca sunt -15 grade afara si e caldura pornita , trafic aglomerat, masina plina, cred ca autonomia se reduce dramatic. Era misto daca avea un portbagaj mai mare pentru un generator electric pe benzina, sau unul tractat cum au aia de la apa canal etc :lol:

Edited by costables, 24 April 2011 - 20:05.


#25
clemhem

clemhem

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 23.02.2008

 costables, on 24th April 2011, 20:58, said:

http://en.wikipedia....iki/Nissan_Leaf
34 kWh per 100 miles nici gratis nu circuli si de poluat nu mai poluezi in oras ci  unde se produce curentul electric. Cred ca se apropie usor usor de 50 de bani un KWh cu tot cu acciza tva etc
Deci mergi aproape 200 de km cu nici 20 de lei? Practic, e gratis. :)

#26
costables

costables

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,406
  • Înscris: 01.01.2011

 clemhem, on 24th April 2011, 21:02, said:

Deci mergi aproape 200 de km cu nici 20 de lei? Practic, e gratis. :)
N-ai cum 200 ca ramai in drum pe la 100 cu bateria descarcata! Cu diesel micut esti pe aproape ca pret per km si nu te opresti cel putin 500 km la jumate din pretul masinii asteia.  Se va scumpi petrolul?! Eu cred ca se va scumpi si litiul lafel. Mai ieftina nu e, mai economica nu e, mai putin poluanta ... posibil..... dar nu sunt convins, nu stiu cum sta la capitolul protectia pasagerilor. Da e la moda. Puncteaza doar la capitolul diversitate a "carburantilor" lucru binevenit. Trabantul  pe vremuri mergea cu multe lucruri inflamabile fel si fel de amestecuri inclusiv chestii obtinute in urma procesarii de produse agricole. Electricele trebuie sa se mai ieftinesca si sa-si cresca autonomia, din punctul asta de vedere sunt inca la inceputul secolului XX. Subventiile, scutirile de impozit, sunt un fel de a ne minti de a ne fura caciula, cu subventii orice poate deveni rentabil chiar si tancul.

Edited by costables, 24 April 2011 - 20:29.


#27
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
O reclamă despre cum ar putea arăta lumea, fără Nissan Leaf RECLAMĂ  :clapping: :clapping: :clapping:

#28
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Mdea, multa psihoza verde acolo......
Pe de alta parte, interesanta frunza aia ofilita, mai ales pentru cine trebe'..... ;)
Dusmanul vegheste  :thumbup:

#29
cristi_ph

cristi_ph

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 07.03.2011
LA pompa tipul alimenteaza un Chevy volt. :thumbup:

#30
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,681
  • Înscris: 30.01.2006
Aha, eu sunt la vapor acum, pe un tanc petrolier, chiar ieri am deschis niste valve pe aici, mai greu sa explic ce si cum, important e ca am dat afara presiune din tancuri, de la 0,12 bar pana la 0,6 bar, dintr-o incapere sa-i zic asa de o suta si ceva de mii de metrii cubi, plina cu gaze gen H2S, Hidrocarburi, CO2, etc. numai d-astea verzi faceti si voi calculul cati metri cubi inseamna de poluare pura, si tineti cont ca unele gaze de aici au efectul de sera mult mai puternic decat CO2, unele cu zecile de ori mai mare.

Ce vrajeala domnule si cu verzii astia, le-au casunat lor pe masini si nu ai ce le face, maine poimaine or sa apara si vapoare electrice care se incarca in porturi. (stiu de motoarele atomice, nu dati cu ciocanul ca nu are rost, dar faceam si eu diversiune), dar totusi, majoritatea covarsitoare a navelor polueaza extrem de mult, tancurile chiar si fara motor, polueaza EXTREM de mult, probabil nava pe care sunt eu acum polueaza intr-un an, fara a pune la socoteala emisiile motoarelor (principal si Generatoarele), mult mai mult decat polueaza tot traficul din Bucuresti in 20 de ani, daca ne apuca si calculam si emisiile motorului, atunci s-a cam dus dracu nisanul asta leaf. Dispar toate masinile mai adaugam o nava tank de 320 000 metrii cubi, si se ajunge cu poluarea de unde am plecat. Iar astea sunt cu sutele pe marile lumii, nu mai zic si de alea putin mai mici, si chiar de alea foarte mici.

Tare as vrea sa deschida lumea ochii si sa le casune pe ecologistii p**ii, sa-i puna sa mulga banii de acolo de unde trebuie si sa ne lase pe noi in pace sa conducem masini de 6 litri sau mai mult ca oricum suntem o picatura intr-un ocean cand comparam poluarea masinilor cu cea a industriilor si mai ales a navelor.

Parerea mea e ca suntem prostiti toti la maxim cu multe chestii care le inghitim fara sa le mestecam sau sa digeram dupa.

Edited by test_driver, 27 June 2011 - 23:28.


#31
claud20012

claud20012

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 13.08.2007
Asa, si tancurile astea petroliere aduc petrol pentru .... ?

#32
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

 Courage, on 6th December 2010, 12:55, said:

Pentru ca e altfel

E prima masina de serie ( excluzand chinezariile BYD ) ce iti permite sa fentezi dependenta de petrol. Sunt curios cum va impozita statul pe micii producatori de energie electrica  :rolleyes:

#33
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,172
  • Înscris: 02.04.2007

 test_driver, on 28th June 2011, 00:28, said:

am dat afara presiune din tancuri, de la 0,12 bar pana la 0,6 bar
Din ce spui tu, ai dat presiunea afara din atmosfera inauntru in tanc, adica ai crescut presiunea in bidon.  :rolleyes:

In alta ordine de idei, cica barcutele alea, cu toata cu poluarea lor, ar fi mai putin poluatoare decat masinile daca te raportezi la costul/kg de marfa carat. Cel putin asa zice lumea.

#34
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,681
  • Înscris: 30.01.2006

 jay333, on 28th June 2011, 10:11, said:

Din ce spui tu, ai dat presiunea afara din atmosfera inauntru in tanc, adica ai crescut presiunea in bidon.  :rolleyes:

In alta ordine de idei, cica barcutele alea, cu toata cu poluarea lor, ar fi mai putin poluatoare decat masinile daca te raportezi la costul/kg de marfa carat. Cel putin asa zice lumea.

Da, mi-a sarit un zero si nu mi-am dat seama, vroiam sa spun de la 0,12 la 0,06, ceea ce este enorm.

Costul pe tona transportata este mai mic, dar nu si poluarea, navele merg cu Bunker, un fel de mehlem, reziduu de la rafinarea petrolului, si credema un litru de bunker sunt sigur ca polueaza muuult mai mult decat 1 litru de motorina euro 5, chiar daca e low sulphur bunker, numai ca se foloseste high sulphur, ca e mai ieftin. Si noi consumam 45 de tone pe zi pentru 100 000 tone carate, si daca mergem la gol cam la fel, doar ca mergem mai repede cu vreo 2 km/h (1 nod si ceva). Si intr-o zi facem vreo 600km. deci iese mai ieftin, clar, mult mai ieftin, insa poluarea....

In alta ordine de idei, citeam printr-o revista auto ca 15 nave ca Emma Maersk, cel mai mare container, ar plua cat toate masinile din lume la un loc, si s-a facut referire doar la poluarea motorului, noi mai poluam si cu altele, si poluam exagerat de mult.

Edited by test_driver, 28 June 2011 - 19:57.


#35
sturio

sturio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 427
  • Înscris: 25.02.2007

 test_driver, on 28th June 2011, 20:54, said:

In alta ordine de idei, citeam printr-o revista auto ca 15 nave ca Emma Maersk, cel mai mare container, ar plua cat toate masinile din lume la un loc, si s-a facut referire doar la poluarea motorului, noi mai poluam si cu altele, si poluam exagerat de mult.
E foarte trist ce ne povestiti aici...
Deci vom astepta sa apara vapoarele imaginate de Jules Verne in Insula cu elice, bineinteles elicele fiind centrale eoliene...
Si eu sunt de parere ca masinile electrice dpdv ecologic sunt doar praf in ochi. Insa eu mi-as cumpara un LEAF doar pt oras si pt costurile de exploatare, si numai daca as primi subventiile amintite.

#36
nosferyk

nosferyk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,284
  • Înscris: 23.08.2004
Poate ca Leaf-ul nu are viitor in Romania dar are in alte tari.
Dau exemplu Norvegia unde cunosc situatia destul de bine.

Energia electrica este ieftina, se produce in draci si reteaua este foarte bine pusa la punct.
La distante mai mari de 100km se foloseste trenul sau avionul. Ieftin, rapid. Restrictiile de viteza sunt 30-50 oras si 70-100 pe autostrada asa ca electrica face fata cu brio.
Masina se cam foloseste pentru oras si media este sub 20km zilnic pentru cam 75% din populatie. Incarcare o data pe saptamana este arhisuficienta si costa cam 3 euro de acasa sau la serviciu gratuit. De parca mai conteaza.

Taxele auto la masinile electrice sunt 0 pe cand la benzina/diesel sunt imense.
Leaf costa ~33.000 euro, vine foarte bine echipat si nu mai ai ce pune pe el ca optionala.
Golf/Focus/Astra, chele, cu cel mai mic motor 1.3-1.6 diesel sau echivalent benzina 1.2-1.6 costa de la 33.000 euro.
Golf 1.2TSI 105 cai, echipare Highline standard, sub echiparea lui Leaf, costa 37.000 euro iar pe 1.6 TDI-BM 105 cai costa 36.000.

Taxa de drum anuala costa maxim 100 euro la electrica si de la 300 euro la celelalte.
Intre municipalitati se plateste bariera electronica, 1.5 euro/trecere si este gratuit pentru electrice, anual costa cam 300 euro in medie pentru celelalte.

Electricele au voie sa circule oriunde in centrele oraselor, celelalte au unele restrictii.
In parcarile amenajate de primarie, electricele parcheaza gratuit pe cand ceilalti decarteaza cam 600 euro anual.
Electricele au voie sa circule pe banda de autobuz/taxi, cu alte cuvinte injumatatesti timpul si timpul costa foarte multi bani aici.

Cat despre acumulatori, din cate inteleg, au peste 1000 reincarcari ceea ce inseamna ca tin la o reincarcare saptamanala mult peste durata de viata (morala a) masinii.

Leaf-ul are avantaje majore fata de orice masina conventionala si va domina piata cu usurinta aici.
Am facut un calcul aproximativ, nu stiu cat de departe de realitate este dar arata bine pe hartie:
Majoritatea circula sub 12500km/an si foloseste aceeasi masina 8 ani (o zic asigurarile si NAF-ul, ADAC-ul norvegian) si reiese un cost de 37.000 pentru Leaf si cam de 48.000 pt Golf tdi 105 (pret, achizitie, taxe, combustibil, parcari etc.; calculul nu include reviziile, mai scumpe la diesel dar facem abstractie) Diferenta de minim 11.000 in conditiile in care DACA arunci Leaf-ul dupa 8 ani pe Golf nu iei mai mult de 8000. Clar in pierdere pe termen lung. Chiar si scurt, oricum vrei s-o dai. Prius de 8 ani se vinde la aceeasi bani sau mai scump decat golful de aceeasi varsta/km.

Asta va fi masina poporului in Norvegia cat timp vor exista acele gratuitati si avantaje ale electricei.

Personal, mi se pare un junghi de masina dar nu te poti pune cu nebunii/trendul sau ce rahat pe bat este.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate