Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Discovery 4 vs Land Cruiser 150

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#19
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Si eu am 3.0d,am avut si 2.0d BMW mai am cativa preietni cu bmw-uri,absolut niciunul nu manaca ulei(atat timp cat respecti indicatiile),unde mai pui ca la astea noi intervalul de service este mare si sunt motoare care ating 5000rpm (unele  5400rpm).
Am avut 1.9tdi 105cp (manca ulei,1L intre schimburi),am avut 3.0tdi(resoftat stage 2) nu manca ulei,4.2tdi nici asta nu manaca ulei.

Cu 2.0d-ul am avut o singura data pb cu uleul,am pus castrol,intre schimburi a luat aprox 1L de ulei,la urm revizie am pus longlife bmw,a mers fara pb si am tras mult de ea,ba mai mult am si resoftat-o (+30cp,+70Nm).

La bmw-uri sunt alte pb (vezi 2.0d 177cp,vechile tds-uri),insa chiar si pe forumul dedicat,unde sunt multe cazaturi,km fara nr nu am auzit sa fie pb cu uleiul la o masina cat de cat rasarita.

#20
dansca

dansca

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 17.01.2007
exact asta ma nedumereste si pe mine: de ce unele motoare consuma, altele nu? nu are legatura doar cu stilul de condus, la noi consuma si cele forjate si celelalte.  La Skode, ma certam cu serviceul, unele luau 1, altele 3 litri intre schimburi. Pai daca producatorii le fac intentionat asa, si nu e defect, de ce nu consuma la fel?
La BMW 530xd, in garantie, mergeam la MHS si completau ei cu ulei gratis. Asta arata ca problema e cunoscuta si asumata, vorbesc doar de masini noi 1-4 ani

#21
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
1.9tdi 105cp sunt de mai multe feluri (BXE,BLS,BkC).poate o avea o leg cu asta,poate si cu service-ul,care vazand ca sunt masini de firma nu schimba uleiul ci doar il completa,cu soferii.

#22
eduardpantazi

eduardpantazi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 30.12.2012

View Poststefaniordan, on 01 decembrie 2010 - 02:25, said:

Salut,

LR3 a aparut in 2004 LR4 este lansat in 2009.
Amandoua sunt masini capabile in off road si confortabile pe sosea. Din pacate este bine stiuta "fiabilitatea" Land Rover.
Din punctul meu de vedere a-si alege Jeep Grand Cherokee 2011
Va rog sa verificati asta, ce spune despre Jeep Grand Cherokee ...
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zaYFLb8WMGM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Sper ca nu am suparat pe nimeni...

Edited by eduardpantazi, 03 January 2013 - 00:21.


#23
sean70

sean70

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,168
  • Înscris: 20.01.2014
Sa reinviem topicul.....
Am un Disco 4 din 2010,acum are 130.000 km si nu am avut probleme.
Masina e cea mai buna alegere din clasa ei dupa parerea mea - motor biturbo foarte bun (a mea e varianta cu 245 cai si 600 Nm,cutie cu 6 trepte),ai disponibili 480 Nm de la relanti,beneficiaza de reductii foarte bune (1:3 in transfer fata de 1:2 la Toyota si celelalte japoneze),sistemele electronice chiar isi fac treaba si pana acum nu au facut nici o figura,suspensia pneumatica e de vis si pe asfalt si pe coclauri,tinuta de drum e peste oricare competitor,spatiu berechet,remorcheaza 3500 kg,consum foarte decent pentru dimensiunile si greutatea ei proprie de 2675 kg (saptamana trecuta i-am schimbat bateria si aveam media pe aproape 75.000 km de 10,2 %).
Am vazut ca multi isi dau cu parerea in privinta fiabilitatii (proasta la LR ,extraordinara la Toyota) fara alta baza decat zvonistica "oficiala".
Nu e chiar asa,eu am schimbat la Disco in 130000 km 2 bucsi si un pivot pe garantie (mai mult preventiv) si rulmentii pe fata - aici iesise din garantie si cei de la reprezentanta mi-au cerut 1950 ron +tva pe bucata dar dupa ce "am sunat un prieten" importator independent de piese LR i-am gasit pe amandoi cu 760 ron cu tva inclus,tot Timken ca si originalul.
Mentionez ca eu nu cunosc un Discovery 4 mai chinuit in offroad decat al meu,am avut gume MT pe el si m-am bagat pe unde 99% dintre posesorii modelului (si nu numai) nu concep ca e posibil - masina nu m-a dezamagit si s-a comportat admirabil,in afara de plastice rupte si praguri indoite nu am avut probleme.
Cu Toyota LC150 nu am experienta,(am mers in dreapta,nu m-a dat pe spate,motorul si cutia sunt departe de LR) dar am mers destul cu LC120 care este o masina buna,de incredere insa nu e masina suprema asa cum se zice peste tot iar preturile pieselor sunt cel putin duble fata de LR ( spre exemplu rulmentii fata,cazuti la 100.000).

Attached Files



#24
Ptolemeu2013

Ptolemeu2013

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 29.10.2014
Buna ziua tuturor,

Avand in vedere ca anul viitor intentionez sa achizitionez unul din vehiculele in discutie (variantele fabricate in 2014), in speranta ca nu plictisesc, as avea urmatoarele intrebari punctuale:

1. Fiabilitate - LR4 sau LC150?
2. Costuri intretinere - LR4 sau LC150?
3. Consum - LR4 sau LC150?
4. Spatiu portbagaj - LR4 sau LC150?

In principiu restul aspectelor imi sunt clare, de aceea nu le-am adus in discutie.
Va multumesc anticipat.

Toate cele bune!

#25
eusicumine2001

eusicumine2001

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.09.2015
Ia-ti lc 150 ca e mult mai bun, mai ales in off road

View PostPtolemeu2013, on 29 octombrie 2014 - 15:15, said:

Buna ziua tuturor,

Avand in vedere ca anul viitor intentionez sa achizitionez unul din vehiculele in discutie (variantele fabricate in 2014), in speranta ca nu plictisesc, as avea urmatoarele intrebari punctuale:

1. Fiabilitate - LR4 sau LC150?
2. Costuri intretinere - LR4 sau LC150?
3. Consum - LR4 sau LC150?
4. Spatiu portbagaj - LR4 sau LC150?

In principiu restul aspectelor imi sunt clare, de aceea nu le-am adus in discutie.
Va multumesc anticipat.

Toate cele bune!
1. Fiabilitate -mult mai bun LC150
2.Costuri - cred ca e mai ieftin la LR4
3. Consum - acelasi la ambele masini
4.Portbagaj - clar e mai spatios LC150

#26
sean70

sean70

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,168
  • Înscris: 20.01.2014
Colegule,prima afirmatie trebuie dovedita...pe vorbe sau filmulete publicitare nu te baza prea tare...sunt dispus la teste comparative in conditii reale de offroad.
1.Iarasi ai cazut victima zvonurilor...mergi cu ea,on si offroad,vreo 160.000 km apoi trage linie si vorbim.
2.E mai ieftin dar nu la reprezentanta...in perioada de garantie e ok dar dupa sunt solutii mai umane...nu stiu cum e la Toyota dar la LR garantia e ok,acopera inclusiv bucsi,pivoti,etc.
3.Aici cred ca ai dreptate
4.Cred ca ai vazut un Disco4 cu al treilea rand de scaune ridicat...sau n-ai vazut deloc un portbagaj de D4...
Despre motoare,cuplu,putere,reductii,rapoarte in cutii de viteza si transfer,suspensii,garda la sol,unghiuri (de atac,degajare,rampa) si alte detalii vorbim dupa ce iti inveti masina bine de tot...

#27
eusicumine2001

eusicumine2001

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.09.2015
Am LC-ul de 2 ani... Inca nu am facut 160.000 de km. Si totusi merge foarte bine si off si on road(103.549km in total). Eu am vazut un D4 care nu avea decat 2 randuri de scaune, al treilea nu exista si mi se pare mai spatios LC-ul
LC Prado costa in jur de 66.500 de euro cu toate dotarile+piele in interior si standard in jur de 54.000 de euro.

Un LR Discovery 4 incepe de la 38.100 + TVA

Edited by eusicumine2001, 08 September 2015 - 14:22.


#28
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,472
  • Înscris: 04.05.2006

View Posteusicumine2001, on 06 septembrie 2015 - 23:47, said:

Ia-ti lc 150 ca e mult mai bun, mai ales in off road


1. Fiabilitate -mult mai bun LC150
2.Costuri - cred ca e mai ieftin la LR4
3. Consum - acelasi la ambele masini
4.Portbagaj - clar e mai spatios LC150
Deh....probabil și-a cumpărat omul masina de un an încoace....

#29
Ptolemeu2013

Ptolemeu2013

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 29.10.2014
Salutare,

Va multumesc pentru opinii/sfaturi, dupa "lupte seculare" am optat catre o Toyota Land Cruiser 150.

Am incercat sa atasez si poza insa nu ma lasa decat cu URL ..... nu am reusit ...

Poate cineva sa imi recomande un service si/sau mecanic specializat si profi?

Multumesc.

Toate cele bune!

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate