Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40
 Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren
 Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips
 Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone
 

E85 - drumul oaselor

- - - - -
  • Please log in to reply
266 replies to this topic

#37
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postbolo, on 27th November 2010, 17:55, said:

Din pacate cam asa e.Astfel de drumuri am vazut si prin Tarile Baltice dar nu m-a depasit nimeni pe dreapta,nu mi-a dat nimeni flashuri.Si nici camioanele nu merg pe acea jumatate de banda,de obicei daca vine cineva din spate se merge mai apropiat de acostament doar pentru a-i asigura vizibilitate mai buna pentru depasire.

Am mers acum 1 an pe un drum similar E85 (undeva intre Koln si Duren ) . Am ramas surprins cand cei cu tirurile se duceau pe acostament (incalcand linia continua) ca sa-ti faca loc pentru depasire. O parte dintre autoturisme se dadeau pana aproape de linie, dar nu intrau pe acostament !

Quote

Eu il fac destul de des (cam 1 data pe luna), in  general vineri seara si duminica dupa-amiaza. Am avut un accident pe  el, singurul grav din experienta mea, cu un Clio care a intors fara sa  se asigure...
Accidentul tau se incadreaza in statistica mea .Parca a avut loc duminica dupa-amiaza in conditii favorabile ,undeva langa sindrilita iar conducatorul renault-ului mai in varsta parea `sofer de duminica`

Attached Files



#38
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
la turci drumurile asemanatoare ca latime sunt - mai nou - impartite in 3 benzi: dus - intors - comuna. Cu limitarile de rigoare acolo unde este necesar, evident. Se circula lejer, la un trafic comparabil cu E85. Eh, da' aia is pagani necivilizati, nu?

#39
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005

View Postpolizei, on 27th November 2010, 21:27, said:

Am mers acum 1 an pe un drum similar E85 (undeva intre Koln si Duren ) . Am ramas surprins cand cei cu tirurile se duceau pe acostament (incalcand linia continua) ca sa-ti faca loc pentru depasire. O parte dintre autoturisme se dadeau pana aproape de linie, dar nu intrau pe acostament !
Sunt convins ca ai vazut altceva in niciun caz camioane mergand pe acostament.Ai vazut si depasiri cand veneau din fata,adica 3 masini pe 2 benzi??
Acostamentul nu face parte din partea carosabila a drumului.

#40
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
1.Ai auzit de acostament consolidat ?

2.In 70-80 km nu prea reusesti sa vezi nici in RO 3 masini pe 2 benzi !

Edited by polizei, 28 November 2010 - 17:15.


#41
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,129
  • Înscris: 14.09.2007
Sunt rare sansele intr-adevar , pe valea ph am mai patit sa trecem 3 pe 2 benzi (fie fiind depasit,fie in depasire dupa ce in prealabil cel din fata dadea semnal dreapta si se dadea spre acostament,si cel din fata la fel )

#42
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Voi chiar nu intelegeti ca E85 are in cea mai mare parte doar 2 benzi?S-a mai scris de cateva ori acest lucru.Iar in acele 2 benzi de circulatie se depaseste la greu intalnindu-se simultan 3 masini pe principiul ca cel din fata va vede si reactioneaza facandu-va loc pe "acostamentul consolidat".Dar nu tineti cont ca uneori nu se intampla asta si din cauza asta nenumaratele accidente.

#43
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,129
  • Înscris: 14.09.2007
Dar intreb si eu : Care este problema daca s-ar circula si pe jumatatea aia de banda , atat timp cat asta se poate face in siguranta ? Eu pe acolo merg de fiecare data pe e85 cand nu depasesc.

#44
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Dupa cum arata statistica si parerile altor forumisti nu prea se circula in siguranta.
Problema e ca "jumatatea" aia se mai intrerupe din diverse motive de genul masina oprita,podete sau diferite alte obstacole.
In caz de acrosaj lateral vinovat este cel care a circulat pe acea "banda".

#45
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Si eu il folosesc ziua acolo unde traficul/asfaltul imi permite .....asta pentru descongestionarea traficului si pentru siguranta propie .In caz ca vreun sofer de pe contrasens face vreo manevra imprundenta sau vreun kakimaze de pe contrasens intra in derapaj sa am timp sa-l evit sau sa ma teleportez  pe camp.

Problema pe acostamentul consolidat este intre Cosereni-Sindrilita pentru ca au aparut santuri facute de camioane, iar daca mai si ploua risti sa acvaplanezi. Deasemeni iarna iarasi mai exista un risc cu zapada care nu este data la o parte de pe toata portiunea acostamentului...sau zapada care este adusa de pe camp.

Quote

In caz de acrosaj lateral vinovat este cel care a circulat pe acea "banda".

Portiunea acostametului consolidat (un fel de banda de urgenta) este reglementata din aprox 10 in 10 km (sau 5km) prin indicatoare de orientare pe fundal albastru si prin marcaje-sageti desenate pe jos ,pentru revenirea pe banda de circulatie(ce-i drept o parte din ele s-au mai sters). In plus acea `banda` nu indeplineste criteriile de latime ale unei benzi de circulatie. Dpdv. teoretic pe acolo nu trebuie sa se circule !

Edited by polizei, 28 November 2010 - 21:10.


#46
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,129
  • Înscris: 14.09.2007
Daca ar ploua sa fie apa in urmele alea facute de la camioane nici eu nu m-as baga la >100km/h in ele/de zapada nici nu incape discutie , stiu cum e pe centura B la 50-60 cand revii din depasire pe sleaurile alea ca trebuie sa le tai cat mai in scurt sa nu ma agate de spate . Dar aaltfel nu am o problema in a face loc celorlalti daca pot sa ma dau mai pe dreapta .

#47
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,862
  • Înscris: 28.11.2001
Inca 1000km facuti pe E85. De fapt mai putini ca de la Buzau am mers spre Ploiesti.
Se circula bine, lumea intelege sa-ti faca putin loc daca esti in depasirea unui camion si ai intrat si pe banda cealalta si se retrage pe acea banda de urgenta. Bine, ca mai sunt si soferi care pur si simplu nu schiteaza niciun gest cand ii blitzezi sa-ti faca putin loc. Fara flashuri, fara depasiri ciudata (doar unul cu o Toyota yaris care a facut o triplare fix pe portiunea unde se ingusteaza si apare banda pentru incadrare stanga). Radare la greu ziua, ca noaptea nici unul in functiune.
Daca esti atent si concentrat la drum trebuie sa ai ghinion teribil sa faci accident.

#48
eb2e2

eb2e2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,667
  • Înscris: 16.05.2003

View PostNicu90, on 28th November 2010, 18:34, said:

Dar intreb si eu : Care este problema daca s-ar circula si pe jumatatea aia de banda , atat timp cat asta se poate face in siguranta ? Eu pe acolo merg de fiecare data pe e85 cand nu depasesc.


dar in localitati .. sia colo nu e chiar ...super viteza.
Si eu xircul pe acostament cand nu depasesc ..si e drept ca nu merg cu 180 -240 km/h ..dar cu o medie in afara localitatilor de 120-130 km/h

#49
amandigi

amandigi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 13.12.2006
N-am fost inca pe E85, numai pe sosele similare cu banda de urgenta mai lata, si sincer, nu-mi place. E mai bine sa fie doua benzi alternativ pe fiecare sens. Asa au facut si intre Cluj si Gilau, unde initial erau doua benzi + doua inguste.Nu iti trebuie mare lucru sa faci schimbarea: vopsea si cateva indicatoare.

#50
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,129
  • Înscris: 14.09.2007

View Posteb2e2, on 1st December 2010, 00:42, said:

dar in localitati .. sia colo nu e chiar ...super viteza.
Si eu xircul pe acostament cand nu depasesc ..si e drept ca nu merg cu 180 -240 km/h ..dar cu o medie in afara localitatilor de 120-130 km/h
Am si zis, in sate daca se circula pe acostament (biciclisti/pietoni carute) nu merg pe acolo , ma dau mai pe dreapta dar in asa fel incat sa nu intru pe banda aia .Daca in schimb e liber ma dau de cate ori pot , sa nu tin coada dupa mine (nu prea mi se intampla ca de obicei stau eu dupa altii, dar ca idee) .

#51
mad_max_f_z_m

mad_max_f_z_m

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 131
  • Înscris: 21.08.2006
Am avut si eu ocazia sa fac astazi bucuresti-iasi tur-retur. la dus, am mers cum am mers, pentru ca am plecat de la 5 din bucuresti si s-a luminat dupa buzau, dar la intors l-am prins pe tot e-85-u numai pe noapte. S-a inserat cu mult inainte de a ajunge bacau. vreau sa spun ca am de 10 ani carnet dar asa senzatie tampita n-am avut in viata mea de soferie, desi ploua, toata lumea mergea cu peste 100, am incercat eu sa stau la 100-110 pe banda 2, si n-am reusit, ca permanant era cineva in spate care ma presa si eram obligat sa ma retrag in dreapta, desi nu vedeam ce-i p-acolo, si nici nu puteam sa matur cu faza lunga, ca deranjam contrasensu, de doua ori am evitat carutele care mergeau pe acostament, si de ambele dati cam la limita. am incecat s-o calc mai tare, sa fiu si io in rand cu oamenii de pe 2, asta pana cand m-am bagat sa depasesc un tir de pa partea mea, in acelasi timp cu un participant de pe contrasens, care a facut aceeasi manevra. amandoi aveam cam 130, si numai o minune si niste nrvi tari ne-au facut sa trecem unu pe langa altu fara sa ne atingem, desi nu cred ca a incaput un deget printre oglinzile noastre. atunci m-am potolit, m-am pus jumate pe 1, jumate pe 2 si daca vroia cineva sa ma depaseasca degajam pe 1, daca imi aparea mie ceva pe 1, ma bagam eu pe doi. nu stiu daca a fost din cauza oboselii, sau chiar a fost un traseu dificil, dar nu cred ca o sa mai repet vreodata experienta. ziua nici mie nu mi se parea un drum periculos, dar noaptea pe ploaie e un cosmar, nu intelegi pe ce banda vin aia de pe contrsens, nu stii daca s-au dat la o parte ca sa depasesti, daca au inteles ca depasesti, daca nu depasesc si ei.... asfaltu e de cacat rau si reflecta lumina in draci cand e ud. Nu recomand experienta decat celor cu mult sange in ei sau soferilor cu experienta serioasa. eu am constientizat azi ca ori nu sunt soferul care ma credeam a fi, ori ceilalti erau complet inconstienti, si nu stiau ce posibilitati de evitare au la 140 pe ploaie. oare n-oi sti eu sa conduc?

Edited by mad_max_f_z_m, 09 December 2010 - 23:20.


#52
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Sunt și mulți inconștienți. Veneam de la Buzău săptămâna trecută, ploaie torențială, întuneric, ~ orele 20. Noi mergeam cu 90 km/h pe prima bandă / acostament consolidat și pe lângă noi a trecut "vijelios" un Peugeot 107. Avea pe puțin 140. Nu mai zic de alții, dar raportat la cauciucurile lui (155 lățime), era mult al dracu'! :confuzzled:

#53
mad_max_f_z_m

mad_max_f_z_m

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 131
  • Înscris: 21.08.2006
A, si la 110, dimineata, intuneric, cine credeti ca ma fashuia din spate sa ma dau?  Mcv-u cu organe! Fara girofar, fara nimic.

#54
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006

View Postmad_max_f_z_m, on 10th December 2010, 00:07, said:

Am avut si eu ocazia sa fac astazi
......
n-oi sti eu sa conduc?

nici tu nici drumul nu e devina...  problema e la cum intelege lumea sa conduca pe el...  de la cei ce gonesc de parca ii urmareste moartea si vor sa scape de ea la cei cu carutele care nu au ce cauta pe acest drum...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate