Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 

E85 - drumul oaselor

- - - - -
  • Please log in to reply
266 replies to this topic

#253
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
O sa dureze putin pana cand maimutele vor ajunge sa aiba educatia necesara.
2+1 functioneaza dar trebuie si 2 neuroni interconectati ... dar o sa se realizeze si asta, cu timpul.

Rabdare.

Deocamdata ar fi un plus enorm sa nu mai crape nimeni si aparent asta se intampla in zonele 2+1.

Edited by ro_explorer, 14 September 2021 - 23:33.


#254
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,363
  • Înscris: 29.01.2008
Bună asta cu doi neuroni conectați... Din păcate sunt mulți la care conexiunile între neuroni funcționează doar pe drumurile din vest, unde știu că legea se aplică și cam „ustură” lipsa de „conexiune”, dar cum intră în Ro, se deconectează neuronii. Asta se poate vedea cel mai bine în august, când vin mai mulți în țară în concediu și vezi mașini cu numere străine care fac „concurs” de „bizoneală”.
Poate ar ajuta și reglementarea „fermoarului” și niște radare pe traseu. Pe o parte, i-ar calma pe cei care merg pe B2 ca la raliu pentru a profita de porțiunea cu două benzi pe sens, pe cealaltă parte i-ar ajuta să reintre pe B1 atunci când se termină B2. Pentru a ajunge unii oameni la educația necesară trebuie și un mic efort din partea statului, altfel oamenii (ca și apa) aleg calea mai ușoară.

#255
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Ca sa functioneze, trebuie ca atat B1, cat si B2 sa mearga cu viteze constante si nu mult diferite, iar masinile de pe fiecare banda sa distantate, astfel incat sa aiba loc sa se "intreteasa" la trecerea la o singura banda.
Daca toti se bulucesc si stau bara la bara, revenirea pe B1 e imposibila fara blocaj.

#256
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,363
  • Înscris: 29.01.2008
Pentru că asta e modalitatea să te "strecori în față în coada de la carne". În final, tot în coadă ajungi, dar în una mai îndesată.

#257
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Pe B2 e mentalitatea guvidului, adica "depasesc cu talpa la podea", iar pe B1 e cea a victimei "al dreacu, de ce sa se bage in fata mea?"
Personal, mi se pare mai eficienta disparitia benzii 2, dar in Romania e incetatenita inversa. Si va dura pana cand gibonii se vor alinia.

#258
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,363
  • Înscris: 29.01.2008
Pe DN66 Petroșani - Simeria s-a dat cu criblură, iar la refacerea marcajelor asta s-a întâmplat: unde se trece de la două benzi la una (în vârf de pantă) dispare B2. Deci dacă gibonii forțează fac pauză două luni pentru neacordarea de prioritate în caz de ceva, mai ales cu problemele cu City Insurance.

#259
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006

 danvlas, on 15 septembrie 2021 - 18:03, said:

Pe B2 e mentalitatea guvidului, adica "depasesc cu talpa la podea", iar pe B1 e cea a victimei "al dreacu, de ce sa se bage in fata mea?"
Personal, mi se pare mai eficienta disparitia benzii 2, dar in Romania e incetatenita inversa. Si va dura pana cand gibonii se vor alinia.

obiectiv vorbind, atunci când există o alternanță 2+1 a unui drum, banda 2 este cea care dispare. drumul se îngustează de la 2 benzi la una, iar banda rămasă e în aliniament cu vechea bandă 1
coroborând asta cu obligația legală de a ocupa succesiv benzile începând de la banda 1, este firesc ca la îngustare banda 1 să aibă prioritate (ea se continuă) iar banda 2 să cedeze trecerea
desigur, dacă se merge în blocaj/coloană, ar trebui aplicată regula fermoarului

în românia e "incetățenit" pentru că nu sunt amendați b2 loverii care circulă ilegal pe b2 când b1 e liberă

#260
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Trebuie facut ceva cu E85. Se moare continuu si autoritatile stau cu mainile in san.


[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Um0LL5U-4fU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fSqfbeRyWbM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by MembruAnonim, 02 February 2022 - 16:58.


#261
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Morti pe banda rulanta. Iar cand se intampla ceva, numarul de morti este mare.

#262
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018
Am cateva sute de mii de km condusi (peste 400.000), in Romania, Turcia, Bulgaria, Germania, Austria, Belgia, Ungaria, Italia, Grecia, etc. dar drum mai nesuferit ca E85 nu am intalnit nicaieri. Mie, unul, mi-e groaza sa circul pe E85, indiferent daca (virgula) conduc masina personala sau pe cea de serviciu, care poate avea regim prioritar de circulatie. Pur si simplu mi-e scarba de drumul asta, care ma solicita la maxim. Atat timp cat meltenii vor considera banda de urgenta un fel de banda I si te vor presa din spate, invitabil vor fi carnagii pe acest drum.

Edited by officer_nats, 02 February 2022 - 19:21.


#263
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015
Astia de la Digi sunt idioti, acolo nu e E85 ci E58.

#264
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Bogdansv1, on 02 februarie 2022 - 21:48, said:

Astia de la Digi sunt idioti, acolo nu e E85 ci E58.

Corect, este E58. destul de apropiate. Insa cu aceleasi metehne, "refugiul ala" sau drumul "o banda jumate" .



Attached Files

  • Attached File  e85.jpg   58.07K   25 downloads
  • Attached File  E58.jpg   126.53K   23 downloads

Edited by MembruAnonim, 02 February 2022 - 22:00.


#265
castiel97

castiel97

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 07.02.2020

 officer_nats, on 02 februarie 2022 - 19:21, said:

Am cateva sute de mii de km condusi (peste 400.000), in Romania, Turcia, Bulgaria, Germania, Austria, Belgia, Ungaria, Italia, Grecia, etc. dar drum mai nesuferit ca E85 nu am intalnit nicaieri. Mie, unul, mi-e groaza sa circul pe E85, indiferent daca (virgula) conduc masina personala sau pe cea de serviciu, care poate avea regim prioritar de circulatie. Pur si simplu mi-e scarba de drumul asta, care ma solicita la maxim. Atat timp cat meltenii vor considera banda de urgenta un fel de banda I si te vor presa din spate, invitabil vor fi carnagii pe acest drum.

Și eu merg frecvent pe drumul asta, e58, e un chin. Daca mergi încet te împing din spate și trebuie să te dai, dacă mergi tare tre să fii atent și la drum și la alți tembeli care iar te împing de la spate.. Nici nu știu cum să conduc pe drumul asta...

#266
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018
Norocul meu este ca nu merg frecvent, doar ocazional. Insa tembeli gasesti peste tot si, din pacate, la extreme.

#267
horhescu

horhescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 14.05.2018
O oribilitate drumul ala. Si din pacate e singura cale de plecare din Iasi spre vest si nord. Mereu cand merg pe acolo in trafic (deci cu alte masini in fata mea) se trezeste un zmeu sa imi dea flash-uri sa ma dau, in conditiile in care deja merg cu traficul la 100 - 110km/h.

Unii sunt de-a dreptul sinucigasi, am prins pe unul cu Fiat Panda care m-a depasit si era sa fie spulberat de un autocar. Nu ma mira ca apar tragedii pe acest drum.

Pe 50km de la Targu Frumos la Iasi iti poti lua lejer flash-uri de la toti grabitii daca nu ai 150 la ora, ei considera drumul drept autostrada desi trece prin o gramada de comune.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate