Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
E85 - drumul oaselor
Last Updated: Feb 07 2022 22:40, Started by
SINEKT
, Nov 23 2010 15:30
·
0
#253
Posted 14 September 2021 - 23:32
O sa dureze putin pana cand maimutele vor ajunge sa aiba educatia necesara.
2+1 functioneaza dar trebuie si 2 neuroni interconectati ... dar o sa se realizeze si asta, cu timpul. Rabdare. Deocamdata ar fi un plus enorm sa nu mai crape nimeni si aparent asta se intampla in zonele 2+1. Edited by ro_explorer, 14 September 2021 - 23:33. |
#254
Posted 15 September 2021 - 11:45
Bună asta cu doi neuroni conectați... Din păcate sunt mulți la care conexiunile între neuroni funcționează doar pe drumurile din vest, unde știu că legea se aplică și cam „ustură” lipsa de „conexiune”, dar cum intră în Ro, se deconectează neuronii. Asta se poate vedea cel mai bine în august, când vin mai mulți în țară în concediu și vezi mașini cu numere străine care fac „concurs” de „bizoneală”.
Poate ar ajuta și reglementarea „fermoarului” și niște radare pe traseu. Pe o parte, i-ar calma pe cei care merg pe B2 ca la raliu pentru a profita de porțiunea cu două benzi pe sens, pe cealaltă parte i-ar ajuta să reintre pe B1 atunci când se termină B2. Pentru a ajunge unii oameni la educația necesară trebuie și un mic efort din partea statului, altfel oamenii (ca și apa) aleg calea mai ușoară. |
#255
Posted 15 September 2021 - 12:12
Ca sa functioneze, trebuie ca atat B1, cat si B2 sa mearga cu viteze constante si nu mult diferite, iar masinile de pe fiecare banda sa distantate, astfel incat sa aiba loc sa se "intreteasa" la trecerea la o singura banda.
Daca toti se bulucesc si stau bara la bara, revenirea pe B1 e imposibila fara blocaj. |
#256
Posted 15 September 2021 - 15:19
Pentru că asta e modalitatea să te "strecori în față în coada de la carne". În final, tot în coadă ajungi, dar în una mai îndesată.
|
#257
Posted 15 September 2021 - 18:03
Pe B2 e mentalitatea guvidului, adica "depasesc cu talpa la podea", iar pe B1 e cea a victimei "al dreacu, de ce sa se bage in fata mea?"
Personal, mi se pare mai eficienta disparitia benzii 2, dar in Romania e incetatenita inversa. Si va dura pana cand gibonii se vor alinia. |
#258
Posted 15 September 2021 - 19:39
Pe DN66 Petroșani - Simeria s-a dat cu criblură, iar la refacerea marcajelor asta s-a întâmplat: unde se trece de la două benzi la una (în vârf de pantă) dispare B2. Deci dacă gibonii forțează fac pauză două luni pentru neacordarea de prioritate în caz de ceva, mai ales cu problemele cu City Insurance.
|
#259
Posted 16 September 2021 - 09:09
danvlas, on 15 septembrie 2021 - 18:03, said:
Pe B2 e mentalitatea guvidului, adica "depasesc cu talpa la podea", iar pe B1 e cea a victimei "al dreacu, de ce sa se bage in fata mea?" Personal, mi se pare mai eficienta disparitia benzii 2, dar in Romania e incetatenita inversa. Si va dura pana cand gibonii se vor alinia. obiectiv vorbind, atunci când există o alternanță 2+1 a unui drum, banda 2 este cea care dispare. drumul se îngustează de la 2 benzi la una, iar banda rămasă e în aliniament cu vechea bandă 1 coroborând asta cu obligația legală de a ocupa succesiv benzile începând de la banda 1, este firesc ca la îngustare banda 1 să aibă prioritate (ea se continuă) iar banda 2 să cedeze trecerea desigur, dacă se merge în blocaj/coloană, ar trebui aplicată regula fermoarului în românia e "incetățenit" pentru că nu sunt amendați b2 loverii care circulă ilegal pe b2 când b1 e liberă |
#260
Posted 02 February 2022 - 16:58
Trebuie facut ceva cu E85. Se moare continuu si autoritatile stau cu mainile in san.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Um0LL5U-4fU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fSqfbeRyWbM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by MembruAnonim, 02 February 2022 - 16:58. |
#261
Posted 02 February 2022 - 17:38
Morti pe banda rulanta. Iar cand se intampla ceva, numarul de morti este mare.
|
#262
Posted 02 February 2022 - 19:21
Am cateva sute de mii de km condusi (peste 400.000), in Romania, Turcia, Bulgaria, Germania, Austria, Belgia, Ungaria, Italia, Grecia, etc. dar drum mai nesuferit ca E85 nu am intalnit nicaieri. Mie, unul, mi-e groaza sa circul pe E85, indiferent daca (virgula) conduc masina personala sau pe cea de serviciu, care poate avea regim prioritar de circulatie. Pur si simplu mi-e scarba de drumul asta, care ma solicita la maxim. Atat timp cat meltenii vor considera banda de urgenta un fel de banda I si te vor presa din spate, invitabil vor fi carnagii pe acest drum.
Edited by officer_nats, 02 February 2022 - 19:21. |
|
#263
Posted 02 February 2022 - 21:48
Astia de la Digi sunt idioti, acolo nu e E85 ci E58.
|
#264
Posted 02 February 2022 - 21:56
#265
Posted 03 February 2022 - 20:41
officer_nats, on 02 februarie 2022 - 19:21, said:
Am cateva sute de mii de km condusi (peste 400.000), in Romania, Turcia, Bulgaria, Germania, Austria, Belgia, Ungaria, Italia, Grecia, etc. dar drum mai nesuferit ca E85 nu am intalnit nicaieri. Mie, unul, mi-e groaza sa circul pe E85, indiferent daca (virgula) conduc masina personala sau pe cea de serviciu, care poate avea regim prioritar de circulatie. Pur si simplu mi-e scarba de drumul asta, care ma solicita la maxim. Atat timp cat meltenii vor considera banda de urgenta un fel de banda I si te vor presa din spate, invitabil vor fi carnagii pe acest drum. Și eu merg frecvent pe drumul asta, e58, e un chin. Daca mergi încet te împing din spate și trebuie să te dai, dacă mergi tare tre să fii atent și la drum și la alți tembeli care iar te împing de la spate.. Nici nu știu cum să conduc pe drumul asta... |
#266
Posted 04 February 2022 - 21:06
Norocul meu este ca nu merg frecvent, doar ocazional. Insa tembeli gasesti peste tot si, din pacate, la extreme.
|
#267
Posted 07 February 2022 - 22:40
O oribilitate drumul ala. Si din pacate e singura cale de plecare din Iasi spre vest si nord. Mereu cand merg pe acolo in trafic (deci cu alte masini in fata mea) se trezeste un zmeu sa imi dea flash-uri sa ma dau, in conditiile in care deja merg cu traficul la 100 - 110km/h.
Unii sunt de-a dreptul sinucigasi, am prins pe unul cu Fiat Panda care m-a depasit si era sa fie spulberat de un autocar. Nu ma mira ca apar tragedii pe acest drum. Pe 50km de la Targu Frumos la Iasi iti poti lua lejer flash-uri de la toti grabitii daca nu ai 150 la ora, ei considera drumul drept autostrada desi trece prin o gramada de comune. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users