Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

E85 - drumul oaselor

- - - - -
  • Please log in to reply
266 replies to this topic

#19
lucicop

lucicop

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 18.07.2006
Mie mi se pare ca sunt mai multi nesimtiti pe DN1 decat pe E85. Noroc ca DN1 are 2 benzi pe o portiune destul de mare intre Bucuresti si Valea Prahovei, altfel ar fi fost mai multe victime acolo.

#20
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,477
  • Înscris: 14.04.2002
E85 e WAY TO DANGEROUS vs DN1. Si le fac al dreaq de des si pe E85 mi-e frica rau mereu

#21
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
moro, daca nu esti "barbat" ... stai dracului acasa! cam asa suna sfaturile din pagina precedenta!

#22
SINEKT

SINEKT

    Cyber-omul

  • Grup: Banned
  • Posts: 4,047
  • Înscris: 23.02.2007
Vezi ca mare parte din "barbatii" de care vorbesti matale sunt ori deja sub pamant, ori cu sicriul in asteptare. Ma indoiesc ca asta inseamna sa fii barbat.

#23
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Fiecare înțelege ce vrea. Eu mă refeream la SINEKT, credeam că doar el e cu sufletul la gură pe drumul ăla.

#24
crst_g

crst_g

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,167
  • Înscris: 27.06.2006

 Tyby, on 24th November 2010, 20:12, said:

moro, daca nu esti "barbat" ... stai dracului acasa! cam asa suna sfaturile din pagina precedenta!
Faci un split la topic? Vreau sa ma lamuresc in privinta E85-ului fara sa poluez pe-aici.

Revenind, alta chestie care mi se pare periculoasa pe E85 o reprezinta satenii calare (pe bicicleta, caruta, nevasta, etc) care traverseaza drumul, in afara localitatii. Problema asta e si pe DN-uri, doar ca pe E85 viteza ar fi ceva mai mare.

Cu riscul de a parea insistent, tot nu imi e clar de ce va e frica. Poate nu inteleg, imi scapa ceva, habar n-am. :)

Edited by crst_g, 25 November 2010 - 00:12.


#25
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Am splituit topicul, nu avea rost sa continue poluare de pe Accidente & shit.

 Tyby, on 24th November 2010, 20:12, said:

moro, daca nu esti "barbat" ... stai dracului acasa! cam asa suna sfaturile din pagina precedenta!


 SINEKT, on 24th November 2010, 21:10, said:

Vezi ca mare parte din "barbatii" de care vorbesti matale sunt ori deja sub pamant, ori cu sicriul in asteptare. Ma indoiesc ca asta inseamna sa fii barbat.

Cititi cu mai multa atentie, si scrieti dupa aia. E mai bine, nu se nasc confuzii:

http://forum.softped...m...t&p=9093111

 BadBoyBlue, on 23rd November 2010, 19:43, said:

Dacă tu, ca "bărbat", nu te simți în stare să mergi pe un drum ca ăsta, stai acasă sau mergi cu transportul în comun.

:peacefingers:

#26
nca1970

nca1970

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 116
  • Înscris: 18.04.2010
Bai, ce chestie! Vad ca barbatii adevarati care nu se sperie de E85 nu stiu lucrul elementar si anume ca E85 are o singura banda si nu doua. Inaptii care vin din spate cu orga de lumini asa au impresia.

#27
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Pana in iulie 2010 avem ca nr de accidente conform politiei rutiere
1. DN1 (106 accidente)
2. DN7 (87 accidente)
3. DN2 (83 accidente)
Suprematia celor mai periculoase drumuri se da intre cele 3 , pentru ca sunt si cele cu traficul cel mai intens.DN2 in primele 7 luni 2010 a fost cu aproximativ 25% mai sigur , decat DN1 .

Conform statisticilor personale pot face un profil al E85 :

-majoritatea accidentelor grave se produc in week-end si in conditii meteorologice bune
-majoritatea accidentelor usoare se produc in conditii nefavorabile (sau imediat cum se schimba clima)
-daca esti atent /preventiv ai sanse mari sa nu fii implicat intr-un accident
-70-80% din accidente se intampla acolo unde 2 sau mai  multi soferi au o parte de vina fie ea si morala !
-90% dintre soferi conduc corect , 10% sunt incepatori /agresori /incompetenti
-in timpul saptamanii majoritatea soferilor  care tranziteaza acest drum sunt soferi cu experienta care-si castiga traiul de pe urma acestuia
-in timpul week-endului majoritatea soferilor care tranziteaza acest drum sunt soferi tineri (20-25 ani) ,soferi fara experienta (asa zisi soferi de duminica) si soferi cu o oarecare experienta dar cu probleme mari la capitolul cod rutier si cod etic ,care folosesc drumul in mare parte pentru a ajunge acasa sa-si viziteze rudele (un fel de transhumanta conform dex - Migrație  periodică  a  păstorilor  și  a turmelor  (de  oi))
-cauzele majoritatii accidetelor sunt neadaptarea vitezei la conditiile de mers (in special in curbe) , depasirea imprudenta ,oboseala la volan.

P.S. acum trebuie recunoscut faptul ca E85 este privit cu un oarecare negativism si datorita accidentelor pe care le-am prezentat pe forum in ultimii 4 ani ! Dar ma repet sunt de 2-3 ori pe saptamana pe acest drum......iar ieri am facut E85 de 2 ori -450km (niciun incident).Daca tineti cont de ce am specificat mai sus .....E85 poate deveni dintr-un drum periculos, un drum cat de cat normal  !Ce-i drept stau cu griji atunci cand stiu ca o ruda mai neexperimentata se afla pe el (sau pe oricare alt drum).

Edited by polizei, 25 November 2010 - 19:22.


#28
rotnic

rotnic

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,793
  • Înscris: 28.11.2005
Cool dupa Buzau unde sunt doua benzi pe sens vreo 12 km. Pacat de idiotii care merg pe banda a doua.

#29
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,130
  • Înscris: 14.09.2007

 nca1970, on 25th November 2010, 18:49, said:

Bai, ce chestie! Vad ca barbatii adevarati care nu se sperie de E85 nu stiu lucrul elementar si anume ca E85 are o singura banda si nu doua. Inaptii care vin din spate cu orga de lumini asa au impresia.
Asa este , banda de urgenta este pentru vandut struguri/oprit la o cafea/gratar sau facut poze .
Vad ca nu vreti (in general vorbesc) sa contribuiti la fluidizarea traficului neam , cum draq un camion poate merge pe banda aia dar un turism nu ?! Cu ce va deranjeaza ca mergeti pe acolo ?Se rastoarna soseaua cu voi ?
Am vazut de multe ori si masinile de la rutiera mergand pe acolo mai incet (fara radar) , dar e mai bine sa stam toti unu dupa altul decat sa-si stie fiecare locul pe sosea(daca depaseste sau nu ).
Ok nu neg ca nu e un drum periculos , dar wtf ?! Exista vreun drum sigur in RO ? Pe valea oltului se circula in siguranta? Sau de la Sibiu-AR/CJ? Peste tot este periculos , si dai de obstacole asemanatoare .
Sinekt : E vorba aia ca "de ce ti-e frica nu scapi" , asa ca e posibil sa ocolesti 1000 km , si la km 999 sa o patesti . Daca nu esti atent la trafic, poti sa o patesti si pe Cheia unde e trafic redus .

#30
TweakPwnz

TweakPwnz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 384
  • Înscris: 27.03.2007
Problema la E85 e ca toti berbecii au impresia ca are 4 benzi cand defapt are vreo 3 si jumatate si toti se astepta sa te dai in margine ca sa poata ei sa depaseasca; de multe ori mi s-a intamplat sa fie 1 tir pe banda de urgenta, pe banda 2 cineva depaseste tirul si un smecher intra pe contrasens si ii depaseste pe amandoi bagandu-ma pe mine in sant. Mai trist e ca o data am patit-o cu un camion si 2 tiruri care veneau in paralel de pe contrasens. Nu prea am drum in zona aia, deci am mers pe E85 de maxim 15-20 ori dar cu impresia asta am ramas. DN7 il fac destul de des (Buc-Sibiu) si ma simt mult mai lejer pe Valea Oltului decat pe E85, si asta nu inseamna ca merg la 80 dupa tiruri, de obicei ma grabesc si depasesc cat de mult pot.

Edited by TweakPwnz, 25 November 2010 - 23:24.


#31
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
vedeti postul de mai sus, si cititi si mai jos: E85 e drum cu doua benzi din cand in cand, si alea vai mama lor. Problemele apar cand se intalnesc in depasire doi berbeci mai fricosi, care "rup" din linia despartitoare de sensuri. TIR-urile merg in banda 1, nu-i problema, soferii care stiu cu ce se mananca se dau la o parte. Insa problema apare cand berbecul intra in 2 pe langa TIR-ul de pe banda "mica", si i se pare fara dubiu ca n-are loc, desi TIR-ul nu depaseste linia aia de separatie dintre benzi. Dar, pentru siguranta, berbecul se duce mai pe stanga, ca e mai sigur asa. Cand se vad doi de-astia side-to-side, atunci strang tare din dinti. Poate trece. Cateodata trece, cateodata nu.

Nu e drumul in sine de vina, ci senzatia de claustrofobie rutiera pe care le-o provoaca berbecilor. Si - din asta ... BANG!

Prefer curbele de pe Cheia, chit ca merg cu kilometrii in spatele vreunui TIR pana am spatiu de manevra. Macar stiu ca am O banda, si ceilalti stiu acelasi lucru. Depasesti cand poti, c'est la vie!

#32
lucicop

lucicop

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 18.07.2006
Oare era mai sigur daca il marcau altfel ? Benzile sa fie pe margine, latime normala, si cea din mijloc mai lata, pentru depasiri pe ambele sensuri, practic ar avea loc si 2 masini pe aia.

PS: Eu il fac destul de des (cam 1 data pe luna), in general vineri seara si duminica dupa-amiaza. Am avut un accident pe el, singurul grav din experienta mea, cu un Clio care a intors fara sa se asigure...

Edited by lucicop, 26 November 2010 - 07:59.


#33
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Am facut si fac destul de des si eu drumuri pe E85. Daca esti atent la trafic si la drum sansele sa fii implicat intr-un accident sunt mici de tot. Dar probabilitatea sa te intalnesti cu un zmeu care ignora orice regula rutiera si de bun simt exista si tot timpul trebuie luata in considerare.

#34
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Eu fac cam 1000 km/luna pe E85 (cel putin). In principiu se merge ok, insa asa cum au spus si alti colegi mai sus, sunt 3 mari probleme:

1. in cea mai mare parte a lui exista doar o banda (cealalta e de urgenta);
2. toti berbecii ii dau in goarna cat incape pentru ca e asfaltul bun si
3. aceeasi berbeci care fac pe orga de lumini depasind tot, si obligandu=i atat pe cei de pe sensul lor cat si pe cei de pe contrasens sa se replieze pe unde nimeresc.

Am vazut de nenumarate ori specimene de genul care intrau in depasire, le era frica de cel din dreapta si depaseau cu mult mijlocul drumului, fortandu-i pe cei de pe contrasens sa puna frana si sa intre pe banda de urgenta. De aici vin si problemele in mare majoritate, daca prind un alt berbec care nu vrea sa se dea, un sofer neatent sau cineva care nu are experienta si realizeaza prea tarziu ce se intampla, rezulta acele accidente urate. Marea majoritate au inteles ca este un drum cu care nu te joci daca vrei sa ajungi intreg acasa, insa mai exista asa cum spunea si Cosmin acel 10% dintre soferi care produc toate grozaviile acelea. Din punctul asta de vedere inteleg si frecventa foarte mare a radarelor + controalelor. Am un prieten caruia i-a murit sotia intr-un accident in care omul mergea cu 80 pe banda de urgenta (aveau copil de cateva luni, si era constient de ce pericole reprezinta acel drum) iar un cretin cu un Logan a intrat in o depasire, nu a reusit sa redreseze frigiderul si s-a infipt exact in ei, venind de pe contrasens. Daca e sa se intample...nu prea scapi.

#35
masinistu

masinistu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,063
  • Înscris: 17.03.2010

 TweakPwnz, on 25th November 2010, 23:23, said:

Problema la E85 e ca toti berbecii au impresia ca are 4 benzi cand defapt are vreo 3 si jumatate si toti se astepta sa te dai in margine ca sa poata ei sa depaseasca;


tare mi-e teama ca nu se intelege ca E85 are 2 benzi.

faptul ca unii se asteapta sa te feresti din calea lor rezida din lipsa crasa de bun simt si mai presus de toate din prostia care debordeaza din capul lor.

#36
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Din pacate cam asa e.Astfel de drumuri am vazut si prin Tarile Baltice dar nu m-a depasit nimeni pe dreapta,nu mi-a dat nimeni flashuri.Si nici camioanele nu merg pe acea jumatate de banda,de obicei daca vine cineva din spate se merge mai apropiat de acostament doar pentru a-i asigura vizibilitate mai buna pentru depasire.Nu am vazut sa ma depaseasca cineva cand venea si din fata.La noi se considera mai mult ca are 3 benzi dintre care una alternativa in functie de cine se baga primul in depasire.
Personal nu merg in localitate pe acea jumatate de banda cand sunt cu camionul,mai degraba tin mai mult stanga pentru a nu ma depasi toti cretinii in zone in care nu ar avea vizibilitate cum ar fi in apropiere de o trecere de pietoni,intersectie etc.In afara localitatii merg normal iar daca vine cineva din spate ii fac loc sau nu in cazul in care sare imediat cu flashuri ca si cand as fi obligat sa-i fac lui loc.
Noroc ca orasul in care stau este tranzitat de partea normala a E85

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate