Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

E85 - drumul oaselor

- - - - -
  • Please log in to reply
266 replies to this topic

#1
SINEKT

SINEKT

    Cyber-omul

  • Grup: Banned
  • Posts: 4,047
  • Înscris: 23.02.2007
Eu nu stiu de ce nu se face ceva in legatura cu E-85. Este in totalitate un drum al mortii, din cauza cretinilor care l-au proiectat. Eu pe drumul ala nu calc pana nu se reface, mai bine ocolesc 1000 Km decat sa merg pe acolo. Am fost si stiu cum e.

#2
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Eu si cu taica-miu avem cam 1.000.000 km pe acest drum in ultimii 10 ani (fara incidente notabile.......poate na, chiar am avut noroc :angel: )

Pe drum (asa cum este el ) se poate circula in siguranta daca exista civilizatie . Numai ca unii (cam 10% ) nu inteleg civilizatia si nu inteleg ce inseamna adaptarea vitezei in functie de conditiile de trafic/meteorologice.La incompetenti poti sa le proiectezi autostrada cu 3-4 benzi pe sens , ca tot sar de pe strada ! Astazi de exemplu , sosea semi- libera , ploua si se creease pelicula subtire de apa , ceata usoara .....si unii(aprox. 5-6) mergeau chiar cu 150-160+ :deadtongue:

P.S. Eu consider ca mai cretini de cat cei care l-au proiectat sunt cei care folosesc.Astfel de sosea am intalnit si in Germania/Franta .

Edited by polizei, 23 November 2010 - 17:45.


#3
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
SINEKT, ce e așa anormal la E85? :)

Mie chiar îmi place, e un drum care te ține în gardă, pentru că, după cum spune și Cosmin, sunt mulți cretini pe șosea. Nu mă simt pus în pericol deoarece sunt atent la tot ce e în jur, nu mă c*c pe mine să țin banda 2 și anticipez orice mișcare a celor din jur.

Dacă tu, ca "bărbat", nu te simți în stare să mergi pe un drum ca ăsta, stai acasă sau mergi cu transportul în comun.

#4
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,112
  • Înscris: 14.09.2007
Nu pe bune acum, chiar ce are E85? Eu as vrea sa fie toate drumurile la fel de bune/late ca e85 .E unul din putinele drumuri pe care poti scoate o medie de 90 destul de lejer .

#5
iulicuta2000

iulicuta2000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,285
  • Înscris: 07.04.2005
n-are bre nimic drumul,doar ca e utilizat si de unii care habar n-au de bun simt,reguli ce circulatie,adaptarea vitezei la conditiile de drum etc...
ca si Romania  e o tara frumoasa dar e mare pacat ca e locuita

#6
crst_g

crst_g

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,167
  • Înscris: 27.06.2006
Sinekte, ia zi un drum mai bun decat E85.

#7
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,112
  • Înscris: 14.09.2007
La fel de bun(sau aproape) intre Pitesti-Craiova , dar acolo cam toti stiu ce au de facut . Se ajuta cu semnale,se merge bine bine pe partea aia .

#8
melcu79

melcu79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 22.03.2006
Acolo nu exista tentatia latimii aparente. :lol:
E o banda pe sens si atat, doar cateva supralargiri in rampa.

De cate ori ai folosit E85 si cat Slatina-Craiova, ca sa vezi ca tine si de siguranta aparenta pe care ti-o da conoasterea drumului!

#9
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,112
  • Înscris: 14.09.2007
Cunosc ambele drumuri destul de bine , pe nici unul din ele nu ma simt strain . Pe DN65 parca se merge o idee mai bine , in sensul ca parca circula alt tip de soferi .

#10
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,390
  • Înscris: 29.11.2001
Eu personal, la cati handicapati am vazut pe drumul ala, il utilizez doar cand este neaparata nevoie. In rest, nu ma simt suficient de "barbat", si prefer sa ocolesc 50 km prin munti, dar sa merg dracului linistit. Nu drumul are ceva, ci ai de-l populeaza. Si aia sunt periculosi, drumu' saracu' sta pe loc, n-are ce sa-ti faca.

#11
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postpolizei, on 23rd November 2010, 17:28, said:

Astazi de exemplu , sosea semi- libera , ploua si se creease pelicula subtire de apa , ceata usoara .....si unii(aprox. 5-6) mergeau chiar cu 150-160+ :deadtongue:
Marți 23 nov 2010
Polițiștii de la Rutieră au acționat și aseară  pentru combaterea indisciplinei în trafic. În doar câteva ore aceștia au  constatat 254 de nereguli. În total au fost amendate 220 de persoane,  dintre acestea 192 au fost șoferi, 10 pietoni, 16 căruțași și doi  mopediști.
                   Aparatele radar au surprins 75 de șoferi care care  rulau cu viteze mai mari decât limita legală admisă. Un bărbat de 44 de  ani din Bacău a rămas fără permis pentru 90 de zile pentru că și-a  condus autoturismul cu 114 km/h în localitatea Costești.

                                                       Au mai rămas fără permise alți cinci șoferi, dintre care unul  pentru că s-a urcat băut la volan, doi pentru că nu au respectat  culoarea roșie a semaforului și doi pentru că s-au angajat în depășiri  neregulamentare pe DN10, respectiv DN 2B.                      Polițiștii vor continua astfel de acțiuni și în zilele următoare.

P.S.personal mi se pare putin mai `safe` DN2-E85 decat  DN1 (portiuni),DN1B sau DN7

Attached Files


Edited by polizei, 23 November 2010 - 23:13.


#12
SINEKT

SINEKT

    Cyber-omul

  • Grup: Banned
  • Posts: 4,047
  • Înscris: 23.02.2007

View PostTyby, on 23rd November 2010, 21:41, said:

Nu drumul are ceva, ci ai de-l populeaza. Si aia sunt periculosi, drumu' saracu' sta pe loc, n-are ce sa-ti faca.
Evident ca despre asta vorbeam, despre situatia ca atare asa cum este, nu despre drumul propriu-zis ca si suprafata asfaltata.

Caz concret, acum vreo 2 ani, mergeam la pescuit pe E-85: pod, curbe pe pod, la intrare si iesire, proaspat asfaltat SI NICI UN MARCAJ, INDICATOR NIMIC, in plus BEZNA totala si banda de siguranta lui peste. Eram si incepator, dar hai sa fim seriosi. Era practic un neant negru in care toti se deplasau cu minim 80-90 la ora. Eu portiune de drum ca aia nu am vazut in viata mea de cand ma stiu, ca pasager sau sofer.

#13
crst_g

crst_g

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,167
  • Înscris: 27.06.2006
Nu inteleg ce va sperie la drumul ala. N-am avut probleme ever si nici nu vad de ce as avea. E mai greu noaptea, intr-adevar, dar nu mi s-a parut mai greu decat pe alte rute.

#14
iulicuta2000

iulicuta2000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,285
  • Înscris: 07.04.2005

View Postcrst_g, on 24th November 2010, 02:19, said:

Nu inteleg ce va sperie la drumul ala. N-am avut probleme ever si nici nu vad de ce as avea. E mai greu noaptea, intr-adevar, dar nu mi s-a parut mai greu decat pe alte rute.
Ai tu grija sa te feresti,dar sunt altii care au grija sa te loveasca...nu inteleg ce e asa rusinos sa ocolesti un drum pe care circula fel de fel de bezmetici...si eu pe cat posibil ma feresc sa-l folosesc

#15
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View PostSINEKT, on 24th November 2010, 01:58, said:

Evident ca despre asta vorbeam, despre situatia ca atare asa cum este, nu despre drumul propriu-zis ca si suprafata asfaltata.
Caz concret, acum vreo 2 ani, mergeam la pescuit pe E-85: pod, curbe pe pod, la intrare si iesire, proaspat asfaltat SI NICI UN MARCAJ, INDICATOR NIMIC, in plus BEZNA totala si banda de siguranta lui peste. Eram si incepator, dar hai sa fim seriosi. Era practic un neant negru in care toti se deplasau cu minim 80-90 la ora. Eu portiune de drum ca aia nu am vazut in viata mea de cand ma stiu, ca pasager sau sofer.
Pai s-a intamplat cateva saptamani sa nu existe , ca pe orice drum de altfel imediat dupa ce se asfalteaza . Mie imi place sa conduc in special noaptea in conditii senine dupa orele 23:00 . Evit cat de mult pot vineri intre orele 14-24 , sambata 15-05 , duminica 14-24 (dar in acest interval incerc sa evit cat se poate majoritatea drumurilor )

Quote

Ai tu grija sa te feresti,dar sunt altii care au  grija sa te loveasca...nu inteleg ce e asa rusinos sa ocolesti un drum  pe care circula fel de fel de bezmetici...si eu pe cat posibil ma feresc  sa-l folosesc
Si eu de exemplu aleg E85 in locul lui DN1B / DN1 (bz-ploiesti-bucuresti)
DN10-DN13--A3-DN1 (Bz-nehoiu-brasov-tg mures-cluj-oradea) in locul lui DN7
DN10 sau DN1A (valenii de munte) in locului lui DN1

Drumurile naționale (DN) 1, 7, 2, 6 și 1C, care “taie” spre Vest și spre  Est țara își iau tributul. Șoselele sunt scăldate de sângele celor  care, din dorința de a ajunge mai repede la destinație, uită elementare  reguli de circulație.

Astfel, pe  DN 1, care face legătura între Capitală și nordvestul țării, până la  Oradea, au avut loc 106 accidente - 42 de morți și 111 răniți grav, pe  DN 7 (București- Arad-Nădlac), 87 de evenimente cu 38 de victime și 80  de răniți, pe DN 2 (București-Suceava- Siret), 83 de tragedii soldate cu  40 de morți și 67 de răniți, pe DN 6 (București-Timișoara), 57 de  accidente cu 34 de morți și 44 de răniți și pe DN 1C (Cluj- Napoca-Baia  Mare- Halmeu), 27 de evenimente grave cu 12 victime și 24 de oameni cu  răni grave.

Edited by polizei, 24 November 2010 - 14:44.


#16
crst_g

crst_g

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,167
  • Înscris: 27.06.2006

View Postiulicuta2000, on 24th November 2010, 08:58, said:

Ai tu grija sa te feresti,dar sunt altii care au grija sa te loveasca...nu inteleg ce e asa rusinos sa ocolesti un drum pe care circula fel de fel de bezmetici...si eu pe cat posibil ma feresc sa-l folosesc
Rusinos, nici pe departe. Doar ca nu inteleg. Mi se pare mult mai periculoasa o depasire pe un DN (o banda pe sens), decat pe E85, de exemplu. Unde mai pui ca E85-ul trece prin multe localitati, deci viteza nu prea sare de 79km/h (70 limitarea in multe localitati).

#17
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,390
  • Înscris: 29.11.2001

View Postcrst_g, on 24th November 2010, 17:44, said:

Rusinos, nici pe departe. Doar ca nu inteleg. Mi se pare mult mai periculoasa o depasire pe un DN (o banda pe sens), decat pe E85, de exemplu. Unde mai pui ca E85-ul trece prin multe localitati, deci viteza nu prea sare de 79km/h (70 limitarea in multe localitati).

yeah, right! Si aviatori cu 180 in(tre) localitati, incredintati ca banda a 2-a (si a 3-a, si a 4-a, daca aprofundam) e toata a lor, pana li se termina brusc pista.

LE: prea multi soferi din gama "da-te ba, ca vine eu!" pe drumul ala pentru gusturile personale.

Edited by Tyby, 24 November 2010 - 17:48.


#18
crst_g

crst_g

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,167
  • Înscris: 27.06.2006
Pai cu ce ma deranjeaza ca zboara ei cu 200 pe langa mine? Eu sunt pe banda 1, imi vad de drumul meu. Poate am nimerit eu drumul doar in zilele lui bune. :)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate