Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Papa Benedict si prezervativele
#19
Posted 05 June 2012 - 18:46
#20
Posted 08 November 2012 - 01:12
In alocutiunea respectiva a spus ca sunt permise doar pentru a se proteja sotii intre ei de boli altele decat venerice. Mai apare tricomonas si creaza infectii. La aia s-a referit insa presa a tradus cum a vrut. Biserica interzice relatiile sexuale in afara familiei consfiintita de Ea. Ce nu e consfintit de BC este considerat adulter.
|
#21
Posted 08 November 2012 - 01:14
orlandosorin, on 08 noiembrie 2012 - 01:12, said:
Biserica interzice relatiile sexuale in afara familiei consfiintita de Ea. Ce nu e consfintit de BC este considerat adulter. |
#22
Posted 08 November 2012 - 01:33
Tot ce e sex si nu e in familie este considerat adulter si in BOR. Daca nu va spune asa va minte popa respectiv.
Tot ce nu este familie consfiintita de Biserica prin Taina Caasatoriei este adulter (asa se considera teoretic si la Ortodocsi). Doar familiile poligame de la Islamici nu o fi familii ? Sau alea la plesnela si pe intuneric (care cu care apuca) la martorii lui yehova. Sau poate alea pe la Bivolaru or fi familii mai nou cine mai stie. |
#23
Posted 08 November 2012 - 01:35
orlandosorin, on 08 noiembrie 2012 - 01:33, said:
Tot ce e sex si nu e in familie este considerat adulter si in BOR. Daca nu va spune asa va minte popa respectiv. Tot ce nu este familie consfiintita de Biserica prin Taina Caasatoriei este adulter (asa se considera teoretic si la Ortodocsi). |
#24
Posted 08 November 2012 - 01:42
Pai la voi. Ca una este dogma chiar a voastra a BOR si alta va minte popa ca sa va ia banii si sa va bage in iad (argintii tradarii lui Cristos). Va minte ca se poate x casatorii, adica sperjur la greu. Insa dogma nu admite asa ceva. Va minte ca va face molifte pt. avorturi (pacate capitale) si ca gata va iarta etc. La noi exclus asa ceva. poti sa te dai peste cap ca divort nu merge si pe urma iara casatorie si tot asa. Adica suntem cinstiti nu mintim oamenii dai inainte cu omoruri (avorturi) si sperjururi (divorturi) ca se dezleaga toate.
|
#25
Posted 08 November 2012 - 01:50
orlandosorin, on 08 noiembrie 2012 - 01:42, said:
Pai la voi. Ca una este dogma chiar a voastra a BOR si alta va minte popa ca sa va ia banii si sa va bage in iad (argintii tradarii lui Cristos). Va minte ca se poate x casatorii, adica sperjur la greu. Insa dogma nu admite asa ceva. Va minte ca va face molifte pt. avorturi (pacate capitale) si ca gata va iarta etc. La noi exclus asa ceva. poti sa te dai peste cap ca divort nu merge si pe urma iara casatorie si tot asa. Adica suntem cinstiti nu mintim oamenii dai inainte cu omoruri (avorturi) si sperjururi (divorturi) ca se dezleaga toate. Sa luam cazul ex-premierului Tăriceanu, care a contractat a patra căsătorie după convertirea la BC, în BC, cu o romano-catolică. Probabil niciuna din cele trei căsătorii anterioare (în BO?) nu a fost validă din punctul de vedere al BC. Din câte ştiu, validitatea căsătoriei nu ar trebui să depindă de confesiunea/religia în care a fost oficiat sacramentul, de vreme ce după dreptul canonic apusean mirii sunt cei ce şi-l administrează unul altuia, preotul fiind un simplu martor. De pildă, un cuplu de mahomedani se căsătoreşte în islam, iar unul din ei se converteşte apoi la romano-catolicism: căsătoria e validă pentru BC, dar partea acatolică se poate despărţi dacă nu voieşte să continue căsătoria, în virtutea "privilegiului paulin" (cf. I Cor. 7, 10-15) - caz în care partea catolică este liberă să se recăsătorească. Privilegiul paulin, însă, nu se aplică dacă unul din parteneri a fost botezat creştin (nu neapărat în BC) când s-a contractat căsătoria. În BO, căsătoria a doua (digamos) şi a treia nu au statutul sacramental al celei dintâi (mirii nu se mai încununează; mireasa n-ar trebui să poarte rochie albă), ci sunt un fel de spovadă publică, în urma căreia Biserica face un pogorământ ca oamenii cu pricina să nu trăiască precum dobitoacele. Acum situaţia se complică dacă unul dintre parteneri şi-a păstrat fecioria, iar celălalt a mai fost căsătorit. Pentru detalii te invit sa citesti cum stau lucrurile aici http://www.roboam.co...ort/divort3.pdf Edited by mario_bril, 08 November 2012 - 01:52. |
#26
Posted 08 November 2012 - 02:22
Vezi ca stii ? Alea pe banda rulanta incheiate de BOR nu sunt recunoscute de BC. Voi chiar credeti in validitatea lor ? Pe bune. Eu nu cred si recomand macar sa nu va jurati credinta ca pe langa adulter (iertabil) comiteti sperjur (CAPITAL -orice v-ar minti popa ca va dezleaga. Sperjurul e pacat capital. Daca vreti sa pricepeti, daca nu, tot inainte cu batjocorirea tainelor sfinte. Dar nu uitati o gramada de Papi cardinali si episcopi se uita la dvs. Ia inchipuiti-va un asemenea peisaj. Puneti-va pe desktop cateva fete din acelea si poate va dati seama gandidu-va ca se uita toti aceia la dvs. Si pe urma sa vedem daca mai aveti chef sa va bateti joc de credinta.
Edited by orlandosorin, 08 November 2012 - 02:23. |
#27
Posted 08 November 2012 - 11:52
#28
Posted 08 November 2012 - 22:42
|
#29
Posted 08 November 2012 - 23:08
mario_bril, on 08 noiembrie 2012 - 22:42, said:
Biblia nu spune nimic in acest caz. Asa ca... Acum divortul tocmai ca inseamna desfacerea a ceea ce a legat Dumnezeu in ceruri si nu scrie ca leaga la infinit ori de doua ori sau de 3 ori.... Edited by ThinkAbout, 08 November 2012 - 23:08. |
#30
Posted 08 November 2012 - 23:11
mario_bril, on 08 noiembrie 2012 - 22:42, said:
Biblia nu spune nimic in acest caz. Asa ca... Matei 19 5. Şi a zis: Pentru aceea va lăsa omul pe tatăl său şi pe mama sa şi se va lipi de femeia sa şi vor fi amândoi un trup. 6. Aşa încât nu mai sunt doi, ci un trup. Deci, ce a împreunat Dumnezeu omul să nu despartă. 7. Ei I-au zis Lui: Pentru ce, dar, Moise a poruncit să-i dea carte de despărţire şi să o lase? 8. El le-a zis: Pentru învârtoşarea inimii voastre, v-a dat voie Moise să lăsaţi pe femeile voastre, dar din început nu a fost aşa. 9. Iar Eu zic vouă că oricine va lăsa pe femeia sa, în afară de pricină de desfrânare, şi se va însura cu alta, săvârşeşte adulter; şi cine s-a însurat cu cea lăsată săvârşeşte adulter. |
#31
Posted 08 November 2012 - 23:18
Megs, on 08 noiembrie 2012 - 23:11, said:
Serios? Matei 19 5. Şi a zis: Pentru aceea va lăsa omul pe tatăl său şi pe mama sa şi se va lipi de femeia sa şi vor fi amândoi un trup. 6. Aşa încât nu mai sunt doi, ci un trup. Deci, ce a împreunat Dumnezeu omul să nu despartă. 7. Ei I-au zis Lui: Pentru ce, dar, Moise a poruncit să-i dea carte de despărţire şi să o lase? 8. El le-a zis: Pentru învârtoşarea inimii voastre, v-a dat voie Moise să lăsaţi pe femeile voastre, dar din început nu a fost aşa. 9. Iar Eu zic vouă că oricine va lăsa pe femeia sa, în afară de pricină de desfrânare, şi se va însura cu alta, săvârşeşte adulter; şi cine s-a însurat cu cea lăsată săvârşeşte adulter. Si atunci BC de ce nu adopta asta? Daca exista un divort din pricina desfranarii, de ce nu este de acord cu o a doua casatorie? In plus de unde sa stie Biserica ce a fost acolo? Porunca este pentru credinciosul respectiv si nu pentru Biserica care nu este un organ de judecata autorizat. Asta e ca explicatie ulterioara, bonus. Edited by mario_bril, 08 November 2012 - 23:19. |
#32
Posted 08 November 2012 - 23:30
mario_bril, on 08 noiembrie 2012 - 23:18, said: Asa... Deci este permisa o casatorie ulterioara dar cu anumite conditii. Si atunci BC de ce nu adopta asta? Daca exista un divort din pricina desfranarii, de ce nu este de acord cu o a doua casatorie? In plus de unde sa stie Biserica ce a fost acolo? Porunca este pentru credinciosul respectiv si nu pentru Biserica care nu este un organ de judecata autorizat. Asta e ca explicatie ulterioara, bonus. Am mai spus de atatea ori, BC accepta divortul in caz de adulter. Depui cererea la episcopie si are loc un intreg proces cu martori & stuff exact ca la un tribunal de judecata. In Biserica Greco-Catolica se mai accepta divortul si in cazul in care una din parti nu doreste urmasi. Iar in cazul neconsumarii casatoriei, aceasta se anuleaza. Edited by Megs, 08 November 2012 - 23:32. |
#33
Posted 08 November 2012 - 23:32
Megs, on 08 noiembrie 2012 - 23:30, said:
Am mai spus de atatea ori, BC accepta divortul in caz de adulter. Depui cererea la episcopie si are loc un intreg proces cu martori & stuff exact ca la un tribunal de judecata. Motivatia juridica este ca mirii atunci cand au facut sacramento au mintit. De divort nu am auzit. |
|
#34
Posted 08 November 2012 - 23:34
ThinkAbout, on 08 noiembrie 2012 - 23:32, said:
La noi in caz de adulter se anuleaza casatoria. Motivatia juridica este ca mirii atunci cand au facut sacramento au mintit. De divort nu am auzit. Anulare e, ai dreptate. Practic se face proces pentru anularea casatoriei. Edited by Megs, 08 November 2012 - 23:37. |
#35
Posted 09 November 2012 - 00:24
Megs, on 08 noiembrie 2012 - 23:30, said:
Am mai spus de atatea ori, BC accepta divortul in caz de adulter. Depui cererea la episcopie si are loc un intreg proces cu martori & stuff exact ca la un tribunal de judecata. In Biserica Greco-Catolica se mai accepta divortul si in cazul in care una din parti nu doreste urmasi. Iar in cazul neconsumarii casatoriei, aceasta se anuleaza. |
#36
Posted 09 November 2012 - 00:27
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users