VW Jetta 2011
Last Updated: Sep 14 2012 23:22, Started by
RoX93
, Nov 18 2010 16:32
·
0
#37
Posted 06 January 2011 - 08:43
N-au inca motoarele de 122 cai benzina, si nici xenoane.
Un highline diesel 140 cai vine la 22800 cu tva. Mai lasa ei ceva acolo, m-au asigurat. Problema e ca, si la highline, climatronicul e extra. Nu-i o avere dar mi se pare cam aiurea, in contextul in care jante si alte aiureli intra. |
#38
Posted 07 January 2011 - 11:47
#39
Posted 07 January 2011 - 14:23
Si eu traiam cu impresia ca masinile facute pt est sunt mai slabe calitativ. Si inca mai cred asta. M-am urcat de exemplu in Golf 5 cumparat de aici si intr-unul luat din Germania. Ala din afara era parca mai bine insonorizat. Doar o impresie? Poate, desi sunt destul de tipicar cand e vorba de masini si defecte.
Mi se pare plauzibila ipoteza in care sa existe linii de asamblare ( sau chiar fabrici ) dedicate comenzilor din est. Nu e vorba ca se foloseste alta tabla, asta e clar, dar poate se folosesc repere care au trecut la limita ctc-ul sau poate n-ar fi trecut deloc daca masina urma sa se vanda in Germania. La cate componente intra in fabricarea unei masini, sa faci economie la calitatea unora dintre aceste componente ( poti avea 2 furnizori de exemplu pt un reper, un furnizor care sa-ti dea calitate de 5 stele iar altul, pt acelasi produs iti da calitate de 3 stele. Aspectul este identic, dar functionarea in timp este diferita ) nu mi se pare deloc improbabil. |
#40
Posted 08 January 2011 - 00:41
prisonbreak, on 7th January 2011, 07:23, said: Si eu traiam cu impresia ca masinile facute pt est sunt mai slabe calitativ. Si inca mai cred asta. M-am urcat de exemplu in Golf 5 cumparat de aici si intr-unul luat din Germania. Ala din afara era parca mai bine insonorizat. Doar o impresie? Poate, desi sunt destul de tipicar cand e vorba de masini si defecte. Mult mai probabil e ca suprafata drumurilor din romania e mult mai proasta decat in germania (si aici nu ma refer la gropi), de unde si zgomotul mai mare acasa. In plus, pneurile cu care sunt vandute aceleasi masini in diferete tari difera de multe ori - si asta poate contribui la un zgomot mai pronuntat. |
#41
Posted 14 January 2011 - 17:44
connectorxp, on 19th November 2010, 15:59, said: E urata si plictisitoare, ca si vechea Jetta, o masina buna pentru cei din Est, care personal nu a-si cumpara-o nici daca ar fi mai ieftina decat Octavia. Dar cu toate astea se vor gasi destui care sa dea banii pe ea. Sper ca am zis tot. Edited by costa2509, 14 January 2011 - 17:45. |
#42
Posted 14 January 2011 - 17:56
prisonbreak, on 7th January 2011, 14:23, said: Si eu traiam cu impresia ca masinile facute pt est sunt mai slabe calitativ. Si inca mai cred asta. M-am urcat de exemplu in Golf 5 cumparat de aici si intr-unul luat din Germania. Ala din afara era parca mai bine insonorizat. Doar o impresie? Poate, desi sunt destul de tipicar cand e vorba de masini si defecte. Mi se pare plauzibila ipoteza in care sa existe linii de asamblare ( sau chiar fabrici ) dedicate comenzilor din est. Nu e vorba ca se foloseste alta tabla, asta e clar, dar poate se folosesc repere care au trecut la limita ctc-ul sau poate n-ar fi trecut deloc daca masina urma sa se vanda in Germania. La cate componente intra in fabricarea unei masini, sa faci economie la calitatea unora dintre aceste componente ( poti avea 2 furnizori de exemplu pt un reper, un furnizor care sa-ti dea calitate de 5 stele iar altul, pt acelasi produs iti da calitate de 3 stele. Aspectul este identic, dar functionarea in timp este diferita ) nu mi se pare deloc improbabil. by the way.. a avut-o de noua, si pe la 120.000km a avut probleme cu volanta, ceva vibratii ale motorului , si s-a cam chinuit cu dealerii ca sa-i fie remediata problema pe garantie. Edited by tfmercedez, 14 January 2011 - 17:57. |
#43
Posted 15 January 2011 - 11:36
costa2509, on 14th January 2011, 17:44, said: Personal conduc si Jetta si Skoda Octavia II si-ti dau un sfat: nu as conduce/cumpara Skoda nici bani sa-mi dai. O fi, dar tot acelasi lucru sunt, doar "coaja" de la exterior difera si setarile suspensiei. Mai bine compari Jetta cu Fluence, decat cu Octavia, care tot din acelasi grup face parte. |
#44
Posted 31 January 2011 - 15:15
denky, on 6th January 2011, 08:43, said: N-au inca motoarele de 122 cai benzina, si nici xenoane. Un highline diesel 140 cai vine la 22800 cu tva. Mai lasa ei ceva acolo, m-au asigurat. Problema e ca, si la highline, climatronicul e extra. Nu-i o avere dar mi se pare cam aiurea, in contextul in care jante si alte aiureli intra. A aparut o bucata in showroom, am stat azi in ea. Cred ca era un trend line imbunatatit, benzinara de 1,2 105 cai, pe la vreo 17000 si ceva (avea touch screen la scula de muzica, privacy glass in spate, alte aiureli nu am vazut). Eu as lua macar aia de 1,4 122 cp, care deocamdata nu exista. Daca ma incadrez cu banii, ma bag la un highline de 140 cp (singura varianta acceptabila de pe stoc). Impresia generala (era una neagra) - asa si-asa. Oricum, masina o iau pt alergatura si concedii cu familia (portbagajul cam ingust la gura de incarcare, dar daca esti valiza si apuci sa intri in el, te lafai). Edited by denky, 31 January 2011 - 15:16. |
#45
Posted 31 January 2011 - 16:23
Cam anemice motoarele, la cele de sub 2L, 1,2 TSI este chinuit sa duca ditamai caroseria cu el, mai ales la drum lung, nici 1,4 TSI nu e mai breaz, comparat cu ce exista inainte la VW este excelent, cel de 122/125CP, dar comparat cu 1,4 TCe de 130CP de la Renault, este mai slabut, mai ales ca timpi de demaraj, reprize si setari cutie de viteze.
Un 1,8 TSI sau chiar si 2,0 ar fi bine venite pe ea. Oricum scumpa rau la motorul si dotarile alea, e mai ieftina Octavia. Octavia 2FL, cu pachetul de echipare Business si 1,4 TSI este ~17300 E. |
#46
Posted 10 March 2011 - 11:07
connectorxp, on 31st January 2011, 17:23, said: Octavia 2FL, cu pachetul de echipare Business si 1,4 TSI este ~17300 E. |
|
#48
Posted 10 March 2011 - 14:46
paulvm, on 10th March 2011, 11:07, said: Comparand o octavia business pe care ii pui aceleasi dotari ca la un Jetta highline cu cele doua pachete de optionale(climatronic,pachet iarna,senzori de parcare,alarma, sunsafe,radio CD),aceeasi motorizare,e mai scumpa octavia Daca la VW Climatronic-ul il platesti la Octavia ai CD Player cu 8 boxe 2DIN, Climatronic, cotiera refrigerata, proiectoare ceata, jante aliaj usor. Nu ai ESP si alte zorzoane, dar SunSafeglass se cumpara, pachetul de iarna se cumpara si senzorii de parcare se cumpara la ambele. |
#49
Posted 23 September 2011 - 01:20
Salut. Eu am cumparat acum un Jetta 1.2 TSI 105 cai ma ocup de acte zilele astea. Nu am condus masina inca dar am facut test drive cu 1.6 TDI tot 105 cai si s`a comportat foarte bine. Masina e rosie, trendline dar are toate optiunile de la confortline mai putin cateva insertii de aluminiu. Are ecranul cu touchscreen, jante , volan piele , clima 2 zone si restu, torpedou refrigerat, ESP si restul deja sunt in dotarea standard de la noul golf incoace. Voiam sa va intreb o parere despre motor, consum, dotari si pret. Cu reducere si vouchere e 15.500 euro.
|
#50
Posted 23 September 2011 - 15:55
#52
Posted 23 September 2011 - 16:07
costa2509, on 14th January 2011, 18:44, said: Personal conduc si Jetta si Skoda Octavia II si-ti dau un sfat: nu as conduce/cumpara Skoda nici bani sa-mi dai. Sper ca am zis tot. |
#53
Posted 23 September 2011 - 16:55
costa2509, on 14th January 2011, 17:44, said: Personal conduc si Jetta si Skoda Octavia II si-ti dau un sfat: nu as conduce/cumpara Skoda nici bani sa-mi dai. Sper ca am zis tot. Tampenii... |
#54
Posted 27 September 2011 - 13:01
Am inchiriat un Golf de 1.2 in DE acum vreo 2 luni, parca avea vreo 10000km la bord. In cazul meu, fiind in contra timp a trebuit sa merg flat out. De obicei merg flat out cu rentals.
In cateva cuvinte impresiile. Masina a mers constant 180-200km/h timp de 300km. 200km/h e tot ce poate oferi. Destul zic eu pentru 1.2 motor. Masina a plecat de la inchirieri cu plinul cum e de obicei. Dupa 300km mai avea jumate rezervorul. Consum mediu: aprox 10-11%. Nu e rau zic eu, tinand cont de stilul de mers. Motorul f elastic, la modul cand bagi piciorul in blana, are un lag pana reactioneaza. In schimb odata lansat ajunge la 200 relativ decent. E adevarat ca dupa 160-170 o cam lalaie pe banda, dar e totusi 1.2 Avea deja bataie pe sus pe la culbutori dar asta e ceva normal la rentals. Toti le omoara. In concluzie nu era prea silent motorul. Cutia f precisa, n-am reusit sa carai nici o viteza, la schimbarile bruste. In concluzie, as lua una pentru oras si nu numai. La stilul de mers din RO, nu prea se merita sa mergi cu motoare puternice. De ex. acum am un A4 2.0 tdi de 170cp si trebuie sa-i dau ture altfel se infunda EGR si filtrul de particule. La benzina e mult mai simplu si mai ieftin la intretinere. Degeaba se sperie multi ca benzina consuma 10% in oras dar recuperezi pe partea de intretinere. Pe deasupra e mult mai silentios si nu miroase, sa nu mai vorbim si de vibratiile de la diesel. Edited by Wug, 27 September 2011 - 13:02. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users