![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Politica Hipermarket-urilor de a inchiria spatii
Last Updated: Nov 18 2010 13:30, Started by
axo
, Nov 18 2010 08:41
·
0

#1
Posted 18 November 2010 - 08:41

Aici ma refer la Real, Carefour, Kaufland, Metro...etc (sper sa nu fiu acuzat de reclama).
Tot vad pe langa galeriile clasice din spatiile comerciale si o sumedenie de spatii gen "insule". Ce afaceri sunt acceptate? .. Cat de greu/usor este sa obtii un asemenea spatiu?? ...... binenteles...francizele in special...dar...cu toate sapaturile care le-am facut in legatura cu chiria.....totul depinde de tipul de afacere. Sincer nici nu stiu cum sa formulez intrebarea..pt ca sunt mai multe...dar daca cineva are mai multe detalii.... il rog sa scrie cateva randuri |
#2
Posted 18 November 2010 - 09:05

Aici ma refer la Real, Carefour, Kaufland, Metro...etc (sper sa nu fiu acuzat de reclama). Tot vad pe langa galeriile clasice din spatiile comerciale si o sumedenie de spatii gen "insule". Ce afaceri sunt acceptate? .. Cat de greu/usor este sa obtii un asemenea spatiu?? ...... binenteles...francizele in special...dar...cu toate sapaturile care le-am facut in legatura cu chiria.....totul depinde de tipul de afacere. Sincer nici nu stiu cum sa formulez intrebarea..pt ca sunt mai multe...dar daca cineva are mai multe detalii.... il rog sa scrie cateva randuri Fa-ti un plan de bataie pentru preturi in asa fel incat sa ai o foarte mare marja de eroare pentru ca daca le oferi pretul X, ei iti vor cere x-20% chiar daca le dai un pret sub cel mai mic pret de pe piata. Vrei sa apari in revista, costa niste sute bune de euro, in functie de numarul de produse listate sau locul ocupat pe pagina. 'Pe vremuri' exista taxa de raft (x eur/metru/luna) in functie de pozitionare/concurenta. Ce ti-am spus pana acum, le stiu din proprie experienta, si se intampla prin 2004-2005 in reteaua Metro C&C (Metro + Real) |
#3
Posted 18 November 2010 - 10:02

CuteGuy: raspunsul tau e mirific, dar absolut pe dinafara.
axo: nu ai foarte multe limite ca tip de afacere, important este sa poti suporta cheltuielile. Odata chiria imensa apoi, iti trebuie 2 schimburi/ture sa poti acoperii orarul magazinului. Era o discutie pe un forum adiacent ca un nene a preferat sa inchirieze spatiu insula intr un mall cunoscut din Londra, a iesit mult mai bine la pret ![]() Edited by Kidu, 18 November 2010 - 10:03. |
#4
Posted 18 November 2010 - 11:02

@Kidu: cu ce am fost pe dinafara?
![]() Prin situatia lui axo am trecut cand am fost asociat intr-un business si doream listarea unor produse in Metro, dupa ce am incheiat capitoul (KA - Key Account Manager). Deci, nu vorbesc din tutoriale/articole de pe bloguri sau seriale TV. Pe viitor am sa fiu mai retinut in a mai raspunde in zona asta, ca sa nu mai fiu pe dinafara. In definitiv am altele mai bune de facut. Bafta. |
#5
Posted 18 November 2010 - 11:14

Esti pe dinafara pt. ca initiatorul se referea la insulele din galeria comerciala, nu din hipermarket.
|
#6
Posted 18 November 2010 - 11:48

Esti pe dinafara pt. ca initiatorul se referea la insulele din galeria comerciala, nu din hipermarket. Alice, "insule" se cheama acele spatii de prezentare produse, separat de rafturi/gondole, amplasate pe culoare. Daca axo s-a referit la standurile de pe caile de acces, pana sa intri spre raioane (cum sunt la Carrefour spre exemplu), deja vorbim de spatii pentru galerii comerciale si nu ale hypermarketului. Metro, spre exemplu, nu are asa ceva decat pentru promotii/samplinguri ale furnizorilor. Exprimarea a fost inexacta si de aici, posibilitati diferite de interpretare. Doar proprietarul spatiului comercial poate decide in ce masura si in ce conditii poate inchiria un spatiu de 3x3m si nu concernul ce isi desfasoara activitatea (Metro AG sau Rewe). End of story pentru mine la acest thread. |
#7
Posted 18 November 2010 - 13:30

Imi cer scuze!... imi dau seama ca nu m-am facut inteles. Am formulat gresit. Ma refer de spatiile de langa galeriile centrelor comerciale. Din cate am inteles este destul de greu pt un intreprizator cu afaceri mai mici spre medii sa poata ocupa in conditii avantajoase un spatiu la galeriile de pe margine. Mult mai avantajos pt inceput este inchirierea unei "insule" (pe culuarul de acces din fata galeriilor). Momentan incerc sa strang cat mai multe informatii pt a-mi putea face un plan de bataie. Am citit foarte multe posturi care la un moment dat s-au dovedit utile pt mine ... cu referire si la alte sectiuni. Am zis ca nu strica sa intreb...si eventual sa mai invat cate ceva de la altii care au un oarecare know-how.
Ms ... si inca o data scz pt formularea subiectului PS Inca o nelamurire ar fi: ... in ultimii 2 ani am urmarit cu mare atentie ce afaceri noi mai apar in aceste galerii..... nu sunt un mare "afacerist" ... dar daca afaceri gen "magazin de paine" sau "tutungerii"...unde fiecare a 2-a galerie pe langa ziare vinde si tutun... de paine nu mai vb intr-un hypermarket sunt considerate ok pt politica lor...atunci... no-comment. Inca un detaliu....intru zilnic in cel putin 2 mari centre comerciale...dar la exemplele de mai sus, nu am vazut mai mult de vanzatore inauntru, si dupa cum era de asteptat...una sa si inchis Va rog sa nu fie luat ceea ce am scris ca critica...ci doar o nelamurire. Ms |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users