Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
BlackBerry App World
Last Updated: Jan 19 2018 23:13, Started by
eBogdanel
, Nov 15 2010 21:02
·
0
#19
Posted 17 January 2011 - 01:13
N3cks, on 17th January 2011, 01:06, said: Si candvrei sa descarci nu iti cere contul de MYBBWorld sau asa? Ca eu il introduc si apoi sta sa se conecteze si degeaba... tot sta... Așa mi-a făcut de vreo două ori înainte să îl conectez la PC. Stătea pe "Loading". După de am instalat fb chat de pe PC și am dat safely remove am zis să încerc din nou și a mers cu același user și parolă. LE: am mai încercat niște aplicații. Ciudat, la unele dă mesaj "appworld unavailable in your country", la altele "not avalaiable for download" iar altele merg. Sper să fie deficiențele începutului nu o întîmplare că parțial funcționează. Edited by CristianZ, 17 January 2011 - 01:22. |
#20
Posted 17 January 2011 - 01:41
CristianZ, on 17th January 2011, 01:13, said: Așa mi-a făcut de vreo două ori înainte să îl conectez la PC. Stătea pe "Loading". După de am instalat fb chat de pe PC și am dat safely remove am zis să încerc din nou și a mers cu același user și parolă. Am inteles ideea, dar cum ai reusit sa instalezi tu de pe PC? Ca eu daca intru pe Apps imi trimite mail cu link de descarcare. Daca nu ma loghez, imi impune sa ma loghez si imi trimite link. Deci nu stiu cum ai instalat tu prin PC. Plus ca daca deschid apoi link-ul pe telefon ma trimite sa ma autentific cu mail si parola si iara stau.... si stau... N3cks, on 17th January 2011, 01:21, said: Am inteles ideea, dar cum ai reusit sa instalezi tu de pe PC? Ca eu daca intru pe Apps imi trimite mail cu link de descarcare. Daca nu ma loghez, imi impune sa ma loghez si imi trimite link. Deci nu stiu cum ai instalat tu prin PC. Plus ca daca deschid apoi link-ul pe telefon ma trimite sa ma autentific cu mail si parola si iara stau.... si stau... Cred ca stiu ce ziceai... tu la PC te refereai direct de pe site dupa ce te-ai logat nu prin DM sau asa... am gasit acum varianta aceea de instalare. Incerc acuma asa, se pare ca se instaleaza. Sa vad apoi daca stie direct de pe device. N3cks, on 17th January 2011, 01:33, said: Am inteles ideea, dar cum ai reusit sa instalezi tu de pe PC? Ca eu daca intru pe Apps imi trimite mail cu link de descarcare. Daca nu ma loghez, imi impune sa ma loghez si imi trimite link. Deci nu stiu cum ai instalat tu prin PC. Plus ca daca deschid apoi link-ul pe telefon ma trimite sa ma autentific cu mail si parola si iara stau.... si stau... Cred ca stiu ce ziceai... tu la PC te refereai direct de pe site dupa ce te-ai logat nu prin DM sau asa... am gasit acum varianta aceea de instalare. Incerc acuma asa, se pare ca se instaleaza. Sa vad apoi daca stie direct de pe device. Da! Asa este. Se pare ca nu te lasa sa te conectezi. Trebuie sa legi telefonul la PC sa instalezi prin aplicatia Web o aplicatie si apoi te lasa pur si simplu sa te loghezi fara nicio problema. Problem solved. Sper sa fie de ajutor si altora. Se pare ca au un bug la chestia asta. Probabil ca e necesar doar odata sa faci chestia asta... Edited by N3cks, 17 January 2011 - 01:22. |
#21
Posted 17 January 2011 - 01:56
N3cks, on 17th January 2011, 01:41, said: Am inteles ideea, dar cum ai reusit sa instalezi tu de pe PC? Ca eu daca intru pe Apps imi trimite mail cu link de descarcare. Daca nu ma loghez, imi impune sa ma loghez si imi trimite link. Deci nu stiu cum ai instalat tu prin PC. Plus ca daca deschid apoi link-ul pe telefon ma trimite sa ma autentific cu mail si parola si iara stau.... si stau... Cred ca stiu ce ziceai... tu la PC te refereai direct de pe site dupa ce te-ai logat nu prin DM sau asa... am gasit acum varianta aceea de instalare. Incerc acuma asa, se pare ca se instaleaza. Sa vad apoi daca stie direct de pe device. Da! Asa este. Se pare ca nu te lasa sa te conectezi. Trebuie sa legi telefonul la PC sa instalezi prin aplicatia Web o aplicatie si apoi te lasa pur si simplu sa te loghezi fara nicio problema. Problem solved. Sper sa fie de ajutor si altora. Se pare ca au un bug la chestia asta. Probabil ca e necesar doar odata sa faci chestia asta... Așa e. Direct pe site, nu prin desktop Manager. Am citit cam tîrziu dar aceștia au fost pașii! Spor! Edited by CristianZ, 17 January 2011 - 01:57. |
#22
Posted 17 January 2011 - 11:03
La mine merge perfect, din appworld pe BB, cand vreau sa descarc un app, imi cere BB ID, pun mail si parola si se descarca direct, am incercat si sa cumpar un app, am contul connectat la paypal si merge la fel de bine. E adevarat , am reusit sa imi fac ID mai demult cand puteam sa intru doar prin Wifi ( smekeria cu Wifi mergea doar pentru Appworld mai vechi de 1.1.0.35, daca facea update la o versiuna mai noua, nu se mai putea). Am un prieten care a incercat ier sa creeze un BB ID si se pare ca ramane blocat la "Terms etc.." dupa, ramane pe loading si nu merge mai departe, nu imi dau seama daca e problema temporara pe servere blackberry pentru RO sau un bug :-( Deci cine avea mai de mult un BB ID, merge sa descarci si free apps si paid apps, confirm 100%!!
am uitat sa spun ca mai exista un bug, am remarcat din cand in cand, daca vrei sa faci search la un app, te scoate si zice "Appworld nu e valabil in your country", dar nu tot timpul! In rest daca fac browse in categories, top free, top paid, etc.. merge bridge ;-) |
#23
Posted 17 January 2011 - 17:02
Confirm...imi merge si mie. Am si sincronizat cu contul de PayPal. Spor la dld app
|
#24
Posted 17 January 2011 - 23:44
Voi mai pute?i accesa bbapp? E drept ca mai dădea erori dar te lasă sa faci apoi browsing.
De astăzi seara nu mai pot sa ma loghez. Când pornesc aplica?ia îmi zice ca "your country bla bla..." Oare ce se întâmpla? |
#25
Posted 18 January 2011 - 08:36
Ce oameni. Numai merge, l-au blocat iar.... . F...ck Blackberry !
|
#26
Posted 18 January 2011 - 10:53
Suprinzator, iarasi nu mai merge, " not available in your country again"!! sper sa fie doar o perioada de test si se va reveni la normal, nu inteleg dece RIM da drumul asa de greu la appworld, de parca ar fi cutia pandorei!!!
|
#28
Posted 18 January 2011 - 18:38
Operator Orange, terminal 97xx, O.S. 5.x.x, a mers pina ieri seara cind au inceput sincope din ce in ce mai dese, culminind cu nefunctionarea totala a serviciului. Nu merge nici acum.
|
|
#29
Posted 18 January 2011 - 23:25
Confirm și eu că nu mai merge. Faza comică este că mi-a venit un update de la appworld pentru o aplicație instalată și m-a lăsat să intru și chiar să fac instalarea. Direct pe appworld, nu!
|
#31
Posted 19 January 2011 - 10:49
AppWorld se comporta ca o femeie(no offence).. n-o prea intelegi.. ba merge, ba nu merge si nu stii unde e problema.
Odata te poti loga, apoi nu poti, apoi iti zice ca "Not available in your country", apoi din nou poti sa te loghezi... |
#32
Posted 19 January 2011 - 12:44
Confirm, merge din nou. Intradevar foarte ciudat, speram sa lasa si RIM open Appworld pentru RO ;-)
|
#33
Posted 19 January 2011 - 13:16
|
#34
Posted 23 January 2011 - 15:47
Confirm, merge si la mine, mi-am facut si BB ID, totul e OK!!!
|
#35
Posted 04 February 2011 - 14:31
Salutare ,am un bb 8520.Am instalt pe la inceputun lu ian BlackBerry App World apoi a aparut o noua versiune de soft..iam facut update si am facut o formatare iar acum cand incerc sa imi descarc aplicatia de pe site imi zice : Notice , Sorry , your dervice does not meet the system requirements that are needed to support BlackBerry App World" ... e culmea ca ii dau sa il instalez de pe BlackBerry Desktop Software, il instaleaza dar in meniu nu vad nimic...ce pot sa fac?
|
#36
Posted 07 February 2011 - 08:34
cotzomyn, on 4th February 2011, 14:31, said: Salutare ,am un bb 8520.Am instalt pe la inceputun lu ian BlackBerry App World apoi a aparut o noua versiune de soft..iam facut update si am facut o formatare iar acum cand incerc sa imi descarc aplicatia de pe site imi zice : Notice , Sorry , your dervice does not meet the system requirements that are needed to support BlackBerry App World" ... e culmea ca ii dau sa il instalez de pe BlackBerry Desktop Software, il instaleaza dar in meniu nu vad nimic...ce pot sa fac? La formatare a sters softul? Verifica in Applications daca mai exista. Stergel/dezinstaleaza-l de acolo intai si dai apoi restart la device (atentie la BB restart inseamna sa scoti bateria). Apoi incearca sa instalezi din nou. Altceva nu-mi vine momentan in minte. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users