Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cat de multumiti sunteti de Vodafone?
Last Updated: Mar 09 2024 17:18, Started by
a_d_y
, Nov 13 2010 12:29
·
7
#3151
Posted 21 June 2017 - 22:46
Mda, si au mai marit preturile. Ma inters red 10 fara telefon si acum este red11.
|
#3152
Posted 21 June 2017 - 23:01
costurile roamingului... si in europa au crescut preturile la abonamentele celorlalti operatori
|
#3153
Posted 30 June 2017 - 07:32
Am trecut la un nou abonament si surpriza mi-au taiat accesul la roaming. Ok, fiind in perioada de 14 zile, le scriu un mail acum 4 zile ca vreau sa revin la vechiul abonament (care avea roaming inclus). Mi-au scris azi ca au redirectionat cererea mea la nu-stiu-care departament si in termen de 72 ore voi fi contactat, etc. Sa vedem cum, ca eu plec din tara. Oricum, le-am transmis ca ne vedem in instanta. La orange, TOATE abonamentele au roaming
|
#3154
Posted 01 July 2017 - 12:16
*222 și chatul Vodafone nu funcționează in acest moment. Mi se pare incredibil ca o companie de telecomunicații sa fie imposibil de contactat...
|
#3155
Posted 01 July 2017 - 13:13
esti sigur ca nu functioneaza sau nu iti functioneaza tie?
|
#3156
Posted 01 July 2017 - 13:28
Nu se poate lua legătura cu niciun consultant. Merge doar robotul care spune, când ceri legătura cu consultanții, ca momentan, serviciul nu este disponibil și îți urează o zi buna, apoi închide apelul. Văd ca durează situația... sa tot folosești servicii Vodafone România.
|
#3157
Posted 04 July 2017 - 15:41
@Allex: Eu am reusit doar cu ce am gasit pe un blog, adica mi-a functionat a doua varianta, sper sa ajute:
Imediat dupa ce iti raspunde Andreea la *222, trebuie sa formezi urmatoarele scurtaturi: 130303 – pentru servicii de Internet si Date 130301 – pentru servicii de telefonie mobila 130302 – pentru MMS-ul de care nu se mai foloseste nimeni |
#3158
Posted 04 July 2017 - 18:27
Problema de la *222 mi-a fost confirmată pe Facebook, intr-o solicitare pe messenger, aÈa ca, intr-adevăr, a fost o problema de la ei.
Edited by Allex, 04 July 2017 - 18:28. |
#3159
Posted 15 September 2017 - 09:34
Nu am votat deoarece folosesc sporadic vodafone. Am o cartele prepay (de 12 ani), de vreo 2 ani o incarc la limita (pentru a nu pierde numarul), primeam mesaj de la ei mesaj de atentionare. Folosesc nr respectiv numai pentru primire apeluri, pentru apelare folosesc digi, se pliaza pe profilul meu.
Bila neagra, mai degraba gri : Schimband anul trecut telefonul, nu stiu ce s-a intamplat ca nu am mai primit mesaj, nu l-am vazut, nu stiu, nu mai are importanta. Mai aveam in cont vreo 3,7 euro, i-am pierdut. Nu e mare lucru, cand am aflat, am fost dezamagit pentru ca nu ma asteptam. Vina e a mea, trebuia sa memorez, sa nu astept sms de la ei. Bila alba: ieri am fost la vodafone pe cal grivitei, langa piata chibrit si am cerut schimbarea microsim->nanosim.Mai facusem schimbarea in urma cu vreo 2 ani, minisim->microsim. Ce mi-a placut e ca cel care s-a ocupat de mine a incercat sa-mi ofere un abonament dar cand am refuzat, nu a insistat, mi-a schimbat simul fara sa mai incerce sa ma abureasca. Edited by altuser09, 15 September 2017 - 09:37. |
#3160
Posted 15 September 2017 - 09:44
|
#3161
Posted 16 September 2017 - 16:52
#3162
Posted 18 September 2017 - 02:41
https://www.vodafone...AAIwMQ==##tab-1
Ce tare, tre sa astepti 19 ani ca sa ai 3 Gb de net =)) La org am 50 de gb bonus dupa nici 7 luni ) avantajul Orange Family |
#3163
Posted 18 September 2017 - 09:40
Vazand ce au facut cu roamingul la cartela, ma gandesc serios sa portez numarul in alta retea. Mi-am schimbat votul si parerea.
Urat, Vodafone, urat! |
#3165
Posted 26 September 2017 - 20:39
Mama nu a platit factura de 50 lei scadenta pe 22 si azi o suna una de la *222 daca vrea sa i ofere amanare pana 02.10 , iar mama ii zise ca ii este indiferent are orange )
Ce milogi au ajuns, cand aveam eu facturi mai mari de 120 lei imi spunea ca nu se poate, acu se poate, so long, altii lanseaza servicii triple pay iar compania telecom cea mai mare din lume in Romania alearga dupa clienti pre paid, ce ridicol ! |
|
#3166
Posted 27 September 2017 - 12:16
sa inteleg ca nemultumirea ta e ca nu i-au taiat telefonul mamei tale...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users