Cat de multumiti sunteti de Orange?
Last Updated: Mar 13 2024 15:45, Started by
a_d_y
, Nov 13 2010 12:26
·
44
#5347
Posted 04 May 2022 - 07:45
parintily, on 04 mai 2022 - 06:25, said:
Viteza oferita de măreața Orange după trecerea de pe TELEKOM! Eu am făcut o asemenea chestie, cu ani în urmă, am avut și un tehnician la mine acasă pentru verificări, iar după cîteva luni s-a îmbunătățit radical situația (au montat echipamente suplimentare în oraș)! Și fiindcă mergea atît de bine, acum sînt mai mulți abonați și iar începe să scîrțîie... Glumesc, nu scîrțîie, dar nici nu mai e ce-a fost. P.S. Bineînțeles, se poate opta și pentru cealaltă variantă, portarea. P.P.S Și ca o completare la cele de mai sus: depinde și de planurile de extindere ale Orange. Dar dacă nu au în plan așa ceva, îți vor spune din prima... Edited by crislacor, 04 May 2022 - 07:47. |
#5348
Posted 27 May 2022 - 14:37
Acum după ultimele schimbări de când cei ce au SIM de Telekom au început să aibă APN-ul Orange la „Nume punct de acces” în meniurile telefoanelor la rețea – setări internet, m-am gândit și eu să schimb SIM-ul magenta cu un SIM portocaliu, fiindcă poate voi avea acces la serviciile VoLTE și VoWiFi. Am scris pe forumul Orange așa:
„Dacă schimb SIM-ul unui număr OROC, ce fel de SIM primesc în locul lui? Primesc un SIM cu serie și IMSI aparținând bazei de date OROC, sau bazei de date ORO? Noul SIM oferă acces la serviciile VoLTE și VoWifi?”. Am primit răspuns de la „Orange Assistant” astfel: „Salut, In momentul in care vei face schimbare de SIM, acesta va apartine bazei de date Orange Romania. De asemenea, SIM-ul va avea acces la serviciile VoLTE si Vo-WIFI”. Țeapă! Am înlocuit SIM-ul și degeaba. Scrie pe noul SIM Orange Hello, deci seria și IMSI-ul SIM-ului au ca bază OROC. Cu această ocazie am observat că SIM-urile OROC au acces la multe servicii Orange întocmai ca SIM-urile ORO, însă nu la toate serviciile ORO. Deci există două feluri de SIM-uri. Francezii cărpănoși ca de obicei în combinație cu românii cu salarii imense au prezentat aceste informații către angajații Orange doar de la high-level. Sfidători față de noi clienții, nici un fel de informație în acest sens nu au furnizat oficial pe suportul intern al firmelor cărora li s-a încredințat serviciul de Relații cu Clienții, și nici pe suportul accesibil angajaților din Orange Shop. Nu mai zicem de Orange Store: nu au deloc acces la clienții OROC. Omul de rând merge „din poartă-n poartă” unde vede și el că scrie cu portocaliu „Orange” și primește răspunsuri mai presus de înțelegerea unui neștiutor, fără să i se rezolve ceva, iar angajații sunt obligați să convingă omul că „știi, nu la noi, trebuie să mergi dincolo”. La fel se întâmplă și când omul neștiutor sună la 300 la cei ce ar trebui să știe, dar nu au de unde să știe, fiindcă nu li se oferă acces la știință. Ni se spune oficial celor ce am fost cu SIM-uri colorate cu magenta că suntem acum portocalii cu totul, însă adevărul este că suntem doar împestrițați cu portocaliu: habar nu avem la ce servicii ORO avem acces și la ce servicii ORO nu avem acces! Iar angajații de la low-level sunt puși în postura dezgustătoare de a nu ști nici ei aceste amănunte și de a duce cu zăhărelul clienții care întreabă. În aceste condiții pur și simplu ei își doresc angajați proști, care să nu-i ducă mintea să observe aceste lipsuri, ci să-i ducă mintea doar la cele în favoarea Orange, cum a fost faptul că la schimbarea SIM-ului mi s-a cerut suma de 15 lei, pe care desigur că am refuzat să o plătesc deoarece abonamentul este mai vechi de 12 luni și nu am făcut niciodată schimbare de SIM. Și încă o altă anomalie: PENTRU O BIATĂ SCHIMBARE DE SIM, ANGAJATUL NR. 1 A BUTONAT LA TASTE TIMP DE VREO 3 MINUTE, DUPĂ CARE MI-A DAT SIM-UL ȘI M-A TRIMIS LA ANGAJATUL NR. 2 PENTRU FINALIZARE. Angajatul nr. 2 a butonat la taste timp de alte 3 minute, după care mi-a cerut suma de 15 lei. După ce am refuzat, a mai butonat vreo 2 minute ca să fie gratis. Mizrabil!!! 2 angajați și 2 calculatoare pentru o simplă înlocuire a seriei de SIM! Ca să nu le fac rău (deși merită), nu precizez în ce loc am schimbat SIM-ul... Dacă vreți să vă convingeți că ORO și OROC sunt împreună, dar diferiți, sau sunt împreună numai până la un anumit punct, cei care aveți MyAccount-uri de ORO încercați să adăugați un număr de OROC pe cont. Pe MyAccount în browserul de pe PC veți primi mesajul: „Numarul de telefon este invalid. Te rugam sa introduci un alt numar.”, iar în aplicația de Android Orange ORO veți primi mesajul: „Numarul introdus nu este un numar de telefon Orange”. Mai clar de atât nu se poate! Încercați și invers: pe MyAccount fost Telekom și actual My Orange Fix, încercați să adăugați un număr ORO. Vine un mesaj și mai clar: „Ne pare rau, dar numarul de telefon nu este acceptat pentru conectarea serviciilor. Personalizarea serviciilor Orange Romania Communications este permisa numai pentru numere de telefon mobile si coduri de abonat din reteaua Orange Romania Communications”. |
#5349
Posted 27 May 2022 - 14:41
O mare porcărie toată povestea asta. Mai bine portezi numărul și te întorci pe Orange "direct" sau te duci la alții. E o tâmpenie OROC.
|
#5350
Posted 28 May 2022 - 19:44
sarighiol, on 27 mai 2022 - 14:37, said:
......Am primit răspuns de la „Orange Assistant” astfel: „Salut, In momentul in care vei face schimbare de SIM, acesta va apartine bazei de date Orange Romania. De asemenea, SIM-ul va avea acces la serviciile VoLTE si Vo-WIFI”... Pana la urma ai acces VoLTE si Vo-WIFI cu noul SIM OROC ? |
#5352
Posted 29 May 2022 - 07:02
Nu poți face o revenire în care sa le arăți tichetul și răspunsul inițial și starea actuala?
|
#5353
Posted 15 June 2022 - 19:59
La voi mai merge serviciul tonuri de asteptare?
http://www1.orange.ro/callingtunes Primesc tot timpul time out. |
#5354
Posted 01 February 2023 - 02:48
https://www.orange.ro/pinata-party/
sincer mi s a luat, nu castigi nimic, labareala asta de concurs nu poate merge la infinit ! |
#5355
Posted 01 February 2023 - 07:46
xperia_ray, on 01 februarie 2023 - 02:48, said:
https://www.orange.ro/pinata-party/ sincer mi s a luat, nu castigi nimic, labareala asta de concurs nu poate merge la infinit ! Edited by iDorin, 01 February 2023 - 07:47. |
#5356
Posted 01 February 2023 - 22:31
sarighiol, on 27 mai 2022 - 14:37, said:
Acum după ultimele schimbări de când cei ce au SIM de Telekom au început să aibă APN-ul Orange la „Nume punct de acces” în meniurile telefoanelor la rețea – setări internet, m-am gândit și eu să schimb SIM-ul magenta cu un SIM portocaliu, fiindcă poate voi avea acces la serviciile VoLTE și VoWiFi. Am scris pe forumul Orange așa: „Dacă schimb SIM-ul unui număr OROC, ce fel de SIM primesc în locul lui? Primesc un SIM cu serie și IMSI aparținând bazei de date OROC, sau bazei de date ORO? Noul SIM oferă acces la serviciile VoLTE și VoWifi?”. Am primit răspuns de la „Orange Assistant” astfel: „Salut, In momentul in care vei face schimbare de SIM, acesta va apartine bazei de date Orange Romania. De asemenea, SIM-ul va avea acces la serviciile VoLTE si Vo-WIFI”. Țeapă! Am înlocuit SIM-ul și degeaba. Scrie pe noul SIM Orange Hello, deci seria și IMSI-ul SIM-ului au ca bază OROC. Cu această ocazie am observat că SIM-urile OROC au acces la multe servicii Orange întocmai ca SIM-urile ORO, însă nu la toate serviciile ORO. Deci există două feluri de SIM-uri. Francezii cărpănoși ca de obicei în combinație cu românii cu salarii imense au prezentat aceste informații către angajații Orange doar de la high-level. Sfidători față de noi clienții, nici un fel de informație în acest sens nu au furnizat oficial pe suportul intern al firmelor cărora li s-a încredințat serviciul de Relații cu Clienții, și nici pe suportul accesibil angajaților din Orange Shop. Nu mai zicem de Orange Store: nu au deloc acces la clienții OROC. Omul de rând merge „din poartă-n poartă” unde vede și el că scrie cu portocaliu „Orange” și primește răspunsuri mai presus de înțelegerea unui neștiutor, fără să i se rezolve ceva, iar angajații sunt obligați să convingă omul că „știi, nu la noi, trebuie să mergi dincolo”. La fel se întâmplă și când omul neștiutor sună la 300 la cei ce ar trebui să știe, dar nu au de unde să știe, fiindcă nu li se oferă acces la știință. Ni se spune oficial celor ce am fost cu SIM-uri colorate cu magenta că suntem acum portocalii cu totul, însă adevărul este că suntem doar împestrițați cu portocaliu: habar nu avem la ce servicii ORO avem acces și la ce servicii ORO nu avem acces! Iar angajații de la low-level sunt puși în postura dezgustătoare de a nu ști nici ei aceste amănunte și de a duce cu zăhărelul clienții care întreabă. În aceste condiții pur și simplu ei își doresc angajați proști, care să nu-i ducă mintea să observe aceste lipsuri, ci să-i ducă mintea doar la cele în favoarea Orange, cum a fost faptul că la schimbarea SIM-ului mi s-a cerut suma de 15 lei, pe care desigur că am refuzat să o plătesc deoarece abonamentul este mai vechi de 12 luni și nu am făcut niciodată schimbare de SIM. Și încă o altă anomalie: PENTRU O BIATĂ SCHIMBARE DE SIM, ANGAJATUL NR. 1 A BUTONAT LA TASTE TIMP DE VREO 3 MINUTE, DUPĂ CARE MI-A DAT SIM-UL ȘI M-A TRIMIS LA ANGAJATUL NR. 2 PENTRU FINALIZARE. Angajatul nr. 2 a butonat la taste timp de alte 3 minute, după care mi-a cerut suma de 15 lei. După ce am refuzat, a mai butonat vreo 2 minute ca să fie gratis. Mizrabil!!! 2 angajați și 2 calculatoare pentru o simplă înlocuire a seriei de SIM! Ca să nu le fac rău (deși merită), nu precizez în ce loc am schimbat SIM-ul... Dacă vreți să vă convingeți că ORO și OROC sunt împreună, dar diferiți, sau sunt împreună numai până la un anumit punct, cei care aveți MyAccount-uri de ORO încercați să adăugați un număr de OROC pe cont. Pe MyAccount în browserul de pe PC veți primi mesajul: „Numarul de telefon este invalid. Te rugam sa introduci un alt numar.”, iar în aplicația de Android Orange ORO veți primi mesajul: „Numarul introdus nu este un numar de telefon Orange”. Mai clar de atât nu se poate! Încercați și invers: pe MyAccount fost Telekom și actual My Orange Fix, încercați să adăugați un număr ORO. Vine un mesaj și mai clar: „Ne pare rau, dar numarul de telefon nu este acceptat pentru conectarea serviciilor. Personalizarea serviciilor Orange Romania Communications este permisa numai pentru numere de telefon mobile si coduri de abonat din reteaua Orange Romania Communications”. |
|
#5357
Posted 18 February 2023 - 20:58
Pot sa imi dau si eu cu parerea despre reteaua asta dupa 2 ani de cand a venit cu 4G si aici.
Unde nu au market share, rup vitezele pana si pe B20, cum e aici in zona la mine, nimic de reprosat. In schimb, in zone foarte populate, orasele mari (Brasov ar fi un exemplu foarte bun), e interes zero din partea francezilor, de aproape 2 ani un site este picat (in zona Tractorul, am mai scris pe aria dedicata) si de atunci dupa N reclamatii si sesizari nu se ia nicio masura, desi reteaua e inutilizabila si asa o sa ramana mult timp, daca chiar se dorea o rezolvare macar se improviza cu ceva, insa nimic, doar scuze si atat. Am fost prins si eu cu contract la ei, fiindu-mi oferit la Smart Plus 20 un Reno 6 5G, care a tot fost promovat de Orange insa e un device care nu isi merita pretul. Avantajul lor sunt Iphoneurile pe care le poti lua cu reduceri semnificative la portare, insa am ramas dezamagit de calitatea semnalului, platesc 200 lei pe 2 abonamente ca sa nu pot nici macar sa fac browsing pe 4G. Observ ca sunt foarte magari fata si de Telekom, am avut niste probleme si am stat prost financiar cam o luna si am tot amanat plata facturilor, am amanat la Telekom si am primit penalitati pt 40 zile de intarziere 8 lei, in schimb, la portocalii, pe 20 de zile am primit 15 lei, ca mna, sa isi scoata si ei banii de undeva. Au ajuns la preturi mai ceva decat Vodafone, si acolo am avut mereu probleme cu ei, si am dat din lac in put. Abia astept sa scap de reteaua asta, m-a convins, incep sa inteleg de ce cat mai multa lume alege Digi, nu pt preturi, ci pentru seriozitatea si interesul dat, fata de granzii astia. TLDR : E doar parerea mea, reteaua merge bine in foarte multe zone, n-am ce reprosa, dar unde e congestie cum ar fi statiunile montane si orasele mari, interesul de capacitate e 0 din partea lor. |
#5358
Posted 07 March 2023 - 12:44
In 17.02.2023 inregistrez o sesizare.
Cica in 5 zile lucratoare voi fi contactat. Pauza. In 28.02.2023 inregistrez o alta sesizare cu alt numar. Cica in 5 zile lucratoare voi fi contactat. Astazi, in a V a zi lucratoare, primesc sms-ul in care isi cer scuze ca nu am putut fi contactat. Ma uit la apeluri pierdute... Nimica. Ma uit in my orange... Nimica. Ma uit in mail... Nimica. Cum naiba am reusit sa nu fiu contactat? Nu pot sa-mi dau seama. Nu am cauta in cutia postala, poate mi-au trimis ceva scris... Draga orange, te las sa tragi de timp (si sa NU raspunzi la sesizari) oricit vrei tu de acuma inainte. Va las sa cautati solutia potrivita pentru mine. Pina atunci pe ambele numere de orange, scrie portare. copie.png 133.07K 77 downloads Ambele numere au fost portate anul acesta in orange. Experienta mea cu acest operator a fost de scurta durata. Edited by petrepescarul, 07 March 2023 - 12:46. |
#5359
Posted 08 March 2023 - 12:39
Un SMS proaspat.
Screenshot_20230308-112026.png 58K 112 downloads Am sa mai fac 2 mentiuni la ce sa intimplat ieri dupa ce am facut postarea anterioara. 1. Spre surprinderea mea am fost contactat telefonic de un consultant orange. I-am explicat cum sta situatia, a zis sa astept si sa verifice. A verificat si a spus ca am dreptate si pentru asta va lua legatura cu departamentul tehnic, direct in linia 1, si va rezolva situatia si sa nu inchid sa astept. Astept, revine si imi spune ca sa rezolvat situatia sa fac o relogare dupa ce inchei apelul dar pina atunci ma va pune in legatura cu un alt departament unde sa fac o cerere de compensare pentru perioada in care nu am beneficiat de servicile platite. Bun, intru in legatura cu departamentul respectiv, se face compensarea si primesc si un sms in legatura cu acest lucru. Ma deloghez din aplicatie, ma reloghez si normal... nu functiona. 2. Intru iarasi prin 300, am fost pasat de la unul la altul de nu am mai stiut de mine, am intrat in legatura cu 7 consultanti, 59 minute si 51 de secunde a durat in total apelul. Nu credeam ca in ziua de astazi la o firma de renume care se spune ca e numarul 1 pot exista persoane care pur si simplu iti inchid telefonul in nas si te paseaza la altul. Am ramas cu un gust amar fata de 2 consultante din departamentul tehnic care dupa ce mi-au verificat contul mi-au spus ca ele nu vad optiunea mea in cont si imediat mi-au inchis telefonul si m-au pasat la serviciul de clienti, nu au vrut sa asculte nimica din ce vroiam sa le spun. Dupa prima pasare am zis ca e un accident dar in momentul in care o alta consultanta face acelasi lucru nu mai este accident este o practica curenta. Pur si simplu am ramas masca, cum adica nu vad optiunea atita timp cit eu sint compensat pentru faptul ca aceasta nu functioneaza? Ultimul consultant cu, care am discutat mi-a spus ca va lua legatura cu tehnicul si ma va contacta. Dimineata am iesit din serviciu, primul lucru a fost sa ma duc la un alt operator si sa fac portarea. Ajuns acasa sint apelat din nou din partea orange. Spre surpriza mea am fost apelat chiar de ultimul consulant din ziua precedenta si am incercat sa rezolvam problema. Din pacate nu am reusit acest lucru. Mi-a spus sa mai astept ca sa intre din nou cu tehnicul. I-am spu sa o lase balta, i-am multumit, a fost singurul ca a incercat sa ma ajute cu adevarat. Pacat, cu o floare nu se face primavara, uscaturile din firma asta trag firma inapoi prin comportamentul lor. Dupa ce am incheiat apelul am primit sms-ul de mai sus. Nu mai am nevoie de nici o oferta speciala. Ce nu a mers la mine? Am facut un abonament de voce la care am activat optiunea GO Premium din Orange TV Go, televiziunea online. Oferta existenta pe site. La mine nu functioneaza nici un program tv din optiunea GO Premium - 5 euro cu TVA/luna. In schimb accesul la canalele TV din cadrul abonamentului de voce functioneaza normal. Am discuta cu alti membrii ai acestei comunitati care mi-au spus ca lor le functioneaza fara probleme optiunea GO Premium activata la un abonament de voce. Pentru mine era singura posibilitate pentru a putea viziona legal toate cele 4 canale de sport orange ( ma intersa doar NBA-ul si Turneul celor 6 Natiuni). In localitatea mea nu exista infrastructura pentru televiziune prin cablu iar trecerea pe Hellasat a televiziunii prin satelit face imposibil de receptionat cele 4 programe de sport, nu am vizibilitate. Am sa ramin cu stream-urile ilegale iar cei 11 euro pot insemna SkyShowtime+PrimeVideo+Disney Plus. Doua printuri facute azi dimineata cu infrastructura achizitionata de catre Orange. Vad ca este lipsa de ulei ars pentru mentenanta infrastucturii. copie1.jpg 544.61K 72 downloads copie2.jpg 241.88K 50 downloads Si cu asta sa incheiat experienta mea cu Orange. Mult succes si servicii fara probleme utilizatorilor acestui operator, din nefericire pentru mine atit sa putut. Edited by petrepescarul, 08 March 2023 - 12:40. |
#5360
Posted 08 March 2023 - 19:38
asteapta urmatoarea data de facturare si ai sa vezi factura de penalitati si despagubiri cu o valoare foarte mare.
|
#5361
Posted 08 March 2023 - 20:16
Chiar daca primesti factura in care ti se imputa una alta, diverse despagubiri pe care Orange crede ca ar trebui sa le primeasca, sa stii ca ai destule arme. Prima arma ar fi:
In toate contractele orange de servicii, e scris asta: Quote
8. Încetarea Contractului Contractul poate înceta după cum urmează: .... c) prin denunțare unilaterală solicitată de Clientul persoană fizică, în timpul Perioadei minime contractuale, și cu plata de juste despăgubiri, conform art.1.17 din TCG, calculate după cum urmează: .... (2) În cazul achiziției exclusive de Abonamente de Servicii: .... În situația în care Clientul persoană fizică beneficiază de un Pachet de Servicii, acesta are dreptul de a denunța Contractul în ceea ce privește toate Serviciile din Pachet, înaintea expirării perioadei minime contractuale, în cazul nerespectării Contractului sau a nefurnizării serviciului de către Orange România. |
|
#5362
Posted 20 March 2023 - 15:49
Atentie la buni samariteni din companie...sau de pe langa ea.
In ianuarie am portat 2 nr de voce si facut si un pachet cu tv si internet fix si azi ma suna unul sa imi zica ca discounturile de pe cont au fost din greseala activate doar pe 3 luni si ca m-a sunat sa-mi obtina acordul pentru a afce el modificarile necesare pentru ca reducerile sa fie pe 24 luni, asa cum aveam in contract. Si pentru ca avusesem o noapte grea cumva m-am incurcat in prostiile lui adica nu m-am trezit in apel sa ii zic ca e normal sa respecte contractul initial si sa faca modificari ca el sa dereluze lunar asa cum e stipulat , nu are nevoie de acord pentru asa ceva. Totusi ma intreaba de canale tv, de viteza si pentru ca am inceput sa fiu atent la oamenii astia care te ajuta ei gratis ii zic din reflex catre finalul discutiei sa nu ma trezesc cu vreo prelungire pe 24 luni de azi. El nu nu imi mai spune si ca ma suna robotelul maine, ceara mamii lui are noroc ca am sunat intre timp la relatii clienti sa anulez orice modificare facuta azi pe contul meu pt ca dupa ce am inchis am intrat in my orange si al drq contractul initial nu-l uploadasera dar astea de azi sunt prezente acolo in contul meu. Le-am facut solicitare adica reclamatie sa ma sune vreun superior ceva si sa-mi dea si compensatii ceva ca vad ca nu se mai poate, astia ne freaca timpul si nervii si noi ar trebui sa zicem mersi ca au remediat problema lor nu? Dar timpul pierdut , disconfortul, nervii cine ii compenseaza? In caz contrar le fac reclamatie la OPC , intr-un fel tot o sa plateasca! |
#5363
Posted 21 March 2023 - 08:06
Onoare29, on 20 martie 2023 - 15:49, said:
Atentie la buni samariteni din companie...sau de pe langa ea. In ianuarie am portat 2 nr de voce si facut si un pachet cu tv si internet fix si azi ma suna unul sa imi zica ca discounturile de pe cont au fost din greseala activate doar pe 3 luni si ca m-a sunat sa-mi obtina acordul pentru a afce el modificarile necesare pentru ca reducerile sa fie pe 24 luni, asa cum aveam in contract. Si pentru ca avusesem o noapte grea cumva m-am incurcat in prostiile lui adica nu m-am trezit in apel sa ii zic ca e normal sa respecte contractul initial si sa faca modificari ca el sa dereluze lunar asa cum e stipulat , nu are nevoie de acord pentru asa ceva. Totusi ma intreaba de canale tv, de viteza si pentru ca am inceput sa fiu atent la oamenii astia care te ajuta ei gratis ii zic din reflex catre finalul discutiei sa nu ma trezesc cu vreo prelungire pe 24 luni de azi. El nu nu imi mai spune si ca ma suna robotelul maine, ceara mamii lui are noroc ca am sunat intre timp la relatii clienti sa anulez orice modificare facuta azi pe contul meu pt ca dupa ce am inchis am intrat in my orange si al drq contractul initial nu-l uploadasera dar astea de azi sunt prezente acolo in contul meu. Le-am facut solicitare adica reclamatie sa ma sune vreun superior ceva si sa-mi dea si compensatii ceva ca vad ca nu se mai poate, astia ne freaca timpul si nervii si noi ar trebui sa zicem mersi ca au remediat problema lor nu? Dar timpul pierdut , disconfortul, nervii cine ii compenseaza? In caz contrar le fac reclamatie la OPC , intr-un fel tot o sa plateasca! Încearcă prin toate mijloacele sa mai facă bani din orice, pandemia si concurenta i-a adus in situația asta. Si eu am pățit asta, m-au sunat, dar aveam lecția Învățată deja, am o ruda care pățite la fel. Cand ma suna cineva de la ei le spun ca nu am timp de ei si ca sa ma sune altădată, ai plimb asa câteva luni pana se satura de mine, cred ca am si bifa pusa pe cont. In RO data te suna cineva nu este niciodată binevoitor, vrea doar sa-ți ia mai mulți bani. Eu am un abonament foarte convenabil, cu 5 SIM pe cont si plătesc 25 Euro cu tot cu Roaming si ma tot suna sa îmi dea lata oferta fără roaming inclus la bani mai mulți. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users