Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 

Cat de multumiti sunteti de Orange?

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
5470 replies to this topic

Poll: Cat de multumiti sunteti de Orange? (1609 member(s) have cast votes)

Cat de multumiti sunteti de Orange?

  1. Sunt foarte multumit (250 votes [15.08%])

    Percentage of vote: 15.08%

  2. Multumit (535 votes [32.27%])

    Percentage of vote: 32.27%

  3. Nu prea, probabil ca in curand imi voi schimba operatorul (431 votes [26.00%])

    Percentage of vote: 26.00%

  4. Este groaznic, abia astept sa scap de el (442 votes [26.66%])

    Percentage of vote: 26.66%

Vote Guests cannot vote

#5311
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,054
  • Înscris: 20.06.2009

View Postmariusr1976, on 07 noiembrie 2021 - 17:56, said:

Dacă credeați ca în 2021 se mai poate întâmpla asa ceva (...)
... să ai abonați care nu sînt în stare să citească și să înțeleagă contractele pe care le semnează! Sau măcar să întrebe pe alții, să ceară un sfat! Nu, domnule, ei „e” deștepți, ei „le știe” pe toate, cum adică să „cere” ei ajutor...?!

Edited by crislacor, 07 November 2021 - 18:59.


#5312
tomaciprian

tomaciprian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 921
  • Înscris: 04.05.2018

View PostInginerul_, on 07 noiembrie 2021 - 18:42, said:

Atentionarile sunt active doar pentru roaming, nu si pentru trafic 'national'.
Exista antentionari si pentru traficul de internet national, se trimite un SMS:
Attached File  13934658_1306669139358294_1651729596004148162_n.jpeg   21.32K   43 downloads

#5313
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
Mai nou, când depui o sesizare, cei de la Orange nu mai sună, ci dau un bip, apoi spun că te-au contactat și că nu ai răspuns. Mi s-a întâmplat de 3 ori luna asta… de pe 8 Decembrie până acum. Numărul care m-a apelat este 0374747984. Este o nouă tehnică Orange pentru a trage de timp, aviz amatorilor care își pierd vremea cu sesizări și așteaptă apoi să fie contactați telefonic pentru a li se oferi soluții. Dacă însă ai îndrăzni să nu îți achiți factura la timp, te-ar suna continuu, mesaje text, apoi îți restricționează serviciile. Mai sunt și cei mai scumpi din piață și se poartă ca o firmă de apartament. Jenant, doar asta pot spune despre Orange.

#5314
broris

broris

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,556
  • Înscris: 08.12.2017
E practica veche. Am sesizat la helper treaba asta acum peste un an. Ii doare la patina desigur.

#5315
A-ONE

A-ONE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,926
  • Înscris: 28.09.2017
Trimite-ți sesizările pe e-mail , ajung unde trebuie și primiți răspuns în 24h

Edited by A-ONE, 27 December 2021 - 16:14.


#5316
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Corect, nu e nimic nou, pateam asta acum 2 ani. Dau beep si imediat vine mailul pregatit cu un raspuns standard si sesizarea se inchide. Penibilii nu știu ca unele telefoane afiseaza si timpul de apelare pentru apelurile ratate.

Cel mai josnic suport clienti la astia e, pana si Telekom e lux pe langa Orange.

Edited by MembruAnonim, 27 December 2021 - 17:09.


#5317
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,104
  • Înscris: 13.01.2013
cu cat se mareste traficul de net in roaming de la 1 ian?

#5318
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
https://roamingeu.com/calculator/

#5319
Paranoir

Paranoir

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,877
  • Înscris: 01.05.2008
Orange incep sa aiba atitudine de pacalici. Cine i-o mai lua vreodata in serios?
Na suna ieri cand eram la munca un numar, raspund, era robotul care ma anunta ca orange vrea sa vorbeasca cu mine, imi baga o melodie si ma pune in asteptare. Dupa vreo jumatate de ora m-am enervat si am inchis.
Mi se pare lipsa de respect. Meseria respectivilor operatori e sa vorbeasca la telefon, meseria mea implica alte lucruri. Nu pot pierde ore cu telefonul la ureche ca m-a pus Orange in asteptare. Fac o sesizare prin aplicatie aseara, cu privire la practica asta a lor si azi ma suna o tipa de la orange care isi cere scuze. Imi spune ca nu stie de ce ma contactau colegii ei ieri,dar ca vrea sa imi faca o oferta de tv si net fix prin fibra optica. Le spun ca am discutat dezeci de ori si ca nu au fibra la mine in locatie si ca, desi i-am rugat in repetate randuri sa modifice adresa din Strada X in Aleea X, deoarece au gresit si tot uita sa modifice greseala, am aceeasi problema mereu: oferta pt fibra la o adresa gresita.
Operatoarea de azi imi spune ca ea poate doar sa solicite indreptarea erorii. Am auzit lucrul asta de cel putin 12 ori pana acum.
Ziceti voi, astia sunt demni de bagat in seama?

Eu cred ca cei de ieri ma cautau sa imi faca o oferta mai proasta decat cea din magazin (cum au obiceiul), ca "sa ma fidelizeze" si sa mai semnez cu ei 1-2 ani, ca imi expira contractul. Ce pacalici!

#5320
SuperTux89

SuperTux89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 269
  • Înscris: 30.12.2021
Ăștia la orange văd ca păstrează datele tale in sistem și după ce reziliezi totul la ei. Soția și-a făcut un abonament recent și am văzut ca are același cod de abonat pe care la avut in anul 2009 când a reziliat ultimul abonament la orange . Am găsit o factura veche de pe atunci.

#5321
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Dupa 20 de ani am portat toate abonamentele de voce din Orange, nemultumit in principal de interactiunea cu acei asa zisi consultanti de la ofertare/retentie, care pur si simplu umilesc vechii clienti, dar si de faptul ca ceea ce este prezentat pe site nu concorda de prea multi ani cu cu realitatea din teren (in zona mea de interes). Spre exemplu, 4G+ este de fapt un 3G modest, reteaua este congestionata, in anumite orare desi telefonul avea telefon full nu se puteau initia apeluri etc.
Urmeaza si rezilierea abonamentului tv satelit zilele acestea si gata. Se pare ca trebuie sa folosesti intens portarea pentru a beneficia de oferte bune din partea tuturor companiilor. A fi client fidel atatia ani te califica in opinia lor la categoria fraieri.

#5322
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Erată: semnal full...

Edited by MembruAnonim, 04 February 2022 - 21:16.


#5323
Tudor112

Tudor112

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 664
  • Înscris: 17.06.2018
Attached File  Screenshot 2022-02-04 at 21.02.55.png   60.56K   44 downloadsAttached File  Screenshot 2022-02-04 at 21.03.53.png   57.02K   34 downloads
Având în vedere că viteza internetului a scăzut de la >900 Mbps la viteza din screenshoturile de mai sus.... mă declar puțin nemulțumit...

#5324
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,104
  • Înscris: 13.01.2013
pe zona de nord a doljului in comuna Farcas orange a ajuns jalnic, am fost nevoit s o portez pe mama la vodafone, nu 4G nu semnal bun, asta in conditiile in care digi mai pune un releu in farcas desi unul exista la 5km in satul golumbu, nu doar mama se plangea ca nu are semnal bun la orange ci si bruma aia de clienti pe care o mai au, asta datorita faptului ca si au batut joc de acoperirea pe zona aia

#5325
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,654
  • Înscris: 06.03.2004
A picat total Orange in Sinaia.Acum a apărut putin semnal GSM de undeva de departe probabil.

Attached Files


Edited by clader, 20 February 2022 - 11:28.


#5326
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,104
  • Înscris: 13.01.2013
au inceput sa pice cam des in ultimul timp , bonus 20 de ani
ideea e ca ofertele pt 20 de ani sunt mai proaste ca acum 25 :))

#5327
SuperTux89

SuperTux89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 269
  • Înscris: 30.12.2021
Tu oricum ești nemulțumit de toți operatorii, de toți te plângi mai bine te muți in pădure și renunți la telefonia mobila

Edited by SuperTux89, 22 February 2022 - 06:46.


#5328
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,654
  • Înscris: 06.03.2004
Mesaj primit de la Orange in urma unei cereri de portare.
Nu mai are nici legătură cu realitatea:

Alege sa ramai in retea cu abonamentul 100% digital YOXO. La doar 19 lei ai 20 GB net, SMS si minute nationale nelimitate. Il configurezi lunar, primesti banii inapoi pentru netul neconsumat si poti renunta la el oricand, direct din aplicatia dedicata. Hai pe YOXO http://bit.ly/yoxosms

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate