Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cat de multumiti sunteti de Orange?
Last Updated: Apr 22 2024 16:56, Started by
a_d_y
, Nov 13 2010 12:26
·
46
#5311
Posted 07 November 2021 - 18:49
mariusr1976, on 07 noiembrie 2021 - 17:56, said:
Dacă credeați ca în 2021 se mai poate întâmpla asa ceva (...) Edited by crislacor, 07 November 2021 - 18:59. |
#5312
Posted 07 November 2021 - 19:52
Inginerul_, on 07 noiembrie 2021 - 18:42, said:
Atentionarile sunt active doar pentru roaming, nu si pentru trafic 'national'. 13934658_1306669139358294_1651729596004148162_n.jpeg 21.32K 43 downloads |
#5313
Posted 27 December 2021 - 16:05
Mai nou, când depui o sesizare, cei de la Orange nu mai sună, ci dau un bip, apoi spun că te-au contactat și că nu ai răspuns. Mi s-a întâmplat de 3 ori luna asta… de pe 8 Decembrie până acum. Numărul care m-a apelat este 0374747984. Este o nouă tehnică Orange pentru a trage de timp, aviz amatorilor care își pierd vremea cu sesizări și așteaptă apoi să fie contactați telefonic pentru a li se oferi soluții. Dacă însă ai îndrăzni să nu îți achiți factura la timp, te-ar suna continuu, mesaje text, apoi îți restricționează serviciile. Mai sunt și cei mai scumpi din piață și se poartă ca o firmă de apartament. Jenant, doar asta pot spune despre Orange.
|
#5314
Posted 27 December 2021 - 16:09
E practica veche. Am sesizat la helper treaba asta acum peste un an. Ii doare la patina desigur.
|
#5315
Posted 27 December 2021 - 16:11
Trimite-ți sesizările pe e-mail , ajung unde trebuie și primiți răspuns în 24h
Edited by A-ONE, 27 December 2021 - 16:14. |
#5316
Posted 27 December 2021 - 17:07
Corect, nu e nimic nou, pateam asta acum 2 ani. Dau beep si imediat vine mailul pregatit cu un raspuns standard si sesizarea se inchide. Penibilii nu știu ca unele telefoane afiseaza si timpul de apelare pentru apelurile ratate.
Cel mai josnic suport clienti la astia e, pana si Telekom e lux pe langa Orange. Edited by MembruAnonim, 27 December 2021 - 17:09. |
#5317
Posted 27 December 2021 - 20:04
cu cat se mareste traficul de net in roaming de la 1 ian?
|
#5319
Posted 20 January 2022 - 18:34
Orange incep sa aiba atitudine de pacalici. Cine i-o mai lua vreodata in serios?
Na suna ieri cand eram la munca un numar, raspund, era robotul care ma anunta ca orange vrea sa vorbeasca cu mine, imi baga o melodie si ma pune in asteptare. Dupa vreo jumatate de ora m-am enervat si am inchis. Mi se pare lipsa de respect. Meseria respectivilor operatori e sa vorbeasca la telefon, meseria mea implica alte lucruri. Nu pot pierde ore cu telefonul la ureche ca m-a pus Orange in asteptare. Fac o sesizare prin aplicatie aseara, cu privire la practica asta a lor si azi ma suna o tipa de la orange care isi cere scuze. Imi spune ca nu stie de ce ma contactau colegii ei ieri,dar ca vrea sa imi faca o oferta de tv si net fix prin fibra optica. Le spun ca am discutat dezeci de ori si ca nu au fibra la mine in locatie si ca, desi i-am rugat in repetate randuri sa modifice adresa din Strada X in Aleea X, deoarece au gresit si tot uita sa modifice greseala, am aceeasi problema mereu: oferta pt fibra la o adresa gresita. Operatoarea de azi imi spune ca ea poate doar sa solicite indreptarea erorii. Am auzit lucrul asta de cel putin 12 ori pana acum. Ziceti voi, astia sunt demni de bagat in seama? Eu cred ca cei de ieri ma cautau sa imi faca o oferta mai proasta decat cea din magazin (cum au obiceiul), ca "sa ma fidelizeze" si sa mai semnez cu ei 1-2 ani, ca imi expira contractul. Ce pacalici! |
#5320
Posted 21 January 2022 - 20:07
Ăștia la orange văd ca păstrează datele tale in sistem și după ce reziliezi totul la ei. Soția și-a făcut un abonament recent și am văzut ca are același cod de abonat pe care la avut in anul 2009 când a reziliat ultimul abonament la orange . Am găsit o factura veche de pe atunci.
|
|
#5321
Posted 04 February 2022 - 20:51
Dupa 20 de ani am portat toate abonamentele de voce din Orange, nemultumit in principal de interactiunea cu acei asa zisi consultanti de la ofertare/retentie, care pur si simplu umilesc vechii clienti, dar si de faptul ca ceea ce este prezentat pe site nu concorda de prea multi ani cu cu realitatea din teren (in zona mea de interes). Spre exemplu, 4G+ este de fapt un 3G modest, reteaua este congestionata, in anumite orare desi telefonul avea telefon full nu se puteau initia apeluri etc.
Urmeaza si rezilierea abonamentului tv satelit zilele acestea si gata. Se pare ca trebuie sa folosesti intens portarea pentru a beneficia de oferte bune din partea tuturor companiilor. A fi client fidel atatia ani te califica in opinia lor la categoria fraieri. |
#5322
Posted 04 February 2022 - 21:16
Erată: semnal full...
Edited by MembruAnonim, 04 February 2022 - 21:16. |
#5323
Posted 04 February 2022 - 21:17
Screenshot 2022-02-04 at 21.02.55.png 60.56K
44 downloads
Screenshot 2022-02-04 at 21.03.53.png 57.02K
34 downloads
Având în vedere că viteza internetului a scăzut de la >900 Mbps la viteza din screenshoturile de mai sus.... mă declar puțin nemulțumit... |
#5324
Posted 16 February 2022 - 20:52
pe zona de nord a doljului in comuna Farcas orange a ajuns jalnic, am fost nevoit s o portez pe mama la vodafone, nu 4G nu semnal bun, asta in conditiile in care digi mai pune un releu in farcas desi unul exista la 5km in satul golumbu, nu doar mama se plangea ca nu are semnal bun la orange ci si bruma aia de clienti pe care o mai au, asta datorita faptului ca si au batut joc de acoperirea pe zona aia
|
#5325
Posted 20 February 2022 - 11:27
A picat total Orange in Sinaia.Acum a apărut putin semnal GSM de undeva de departe probabil.
Attached FilesEdited by clader, 20 February 2022 - 11:28. |
|
#5326
Posted 21 February 2022 - 01:04
au inceput sa pice cam des in ultimul timp , bonus 20 de ani
ideea e ca ofertele pt 20 de ani sunt mai proaste ca acum 25 ) |
#5327
Posted 22 February 2022 - 06:46
Tu oricum ești nemulțumit de toți operatorii, de toți te plângi mai bine te muți in pădure și renunți la telefonia mobila
Edited by SuperTux89, 22 February 2022 - 06:46. |
#5328
Posted 26 February 2022 - 17:11
Mesaj primit de la Orange in urma unei cereri de portare.
Nu mai are nici legătură cu realitatea: Alege sa ramai in retea cu abonamentul 100% digital YOXO. La doar 19 lei ai 20 GB net, SMS si minute nationale nelimitate. Il configurezi lunar, primesti banii inapoi pentru netul neconsumat si poti renunta la el oricand, direct din aplicatia dedicata. Hai pe YOXO http://bit.ly/yoxosms |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users