Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cat de multumiti sunteti de Orange?
Last Updated: Apr 22 2024 16:56, Started by
a_d_y
, Nov 13 2010 12:26
·
46
#4501
Posted 15 March 2017 - 18:22
#4502
Posted 15 March 2017 - 18:42
@aris :La Vdf îti pot confirma ca se respecta acelasi lucru, cel putin pe business.
Edited by georgeee96, 15 March 2017 - 18:43. |
#4503
Posted 15 March 2017 - 19:31
Pe PF am văzut ca se mere pe maxim 24 de luni, tot e o perioada lunga, cum este la T-fix, nu prelungesc pe 12 luni.
|
#4504
Posted 16 March 2017 - 08:18
laucalin, tu ai un pic de dreptate - în sensul că lucrurile trebuie să fie extrem de transparente pentru client - și greșești - în sensul că atribui greșit vina pentru eventualele dezinformări; poate că ai dreptate, însă ceea ce zici tu că s-a întâmplat are o probabilitate atât de redusă încât majoritatea nu te va crede și, dacă-mi dai voie să exprim o părere personală, nu te va crede pe bună dreptate.
aris86, on 15 martie 2017 - 17:27, said:
doar la orange este valabila prelungirea contractului pana la maxim 30 de luni, la ceilalți este pe maxim 24, în acest caz, nu ai dreptate. Edited by lmk, 16 March 2017 - 08:19. |
#4505
Posted 16 March 2017 - 19:39
ANCOM: Viteza medie de download internet fix a crescut cu 78% în 2016, iar pe mobil - cu 35%
La capitolul internet mobil pus la dispoziţie de furnizorii de servicii de comunicaţii mobile, Orange România deţine cea mai mare viteză medie download de 32,61 Mbps, iar RCS&RDS pe cea mai mică, de 9,36 Mbps. Cea mai mare viteză medie de upload mobil o deţine Vodafone România, de 13,13 Mbps, iar cea mai mică o deţine tot RCS&RDS, de 2,06 Mbps. Sursa: http://www.zf.ro/bus...-cu-35-16197861 |
#4506
Posted 17 March 2017 - 09:59
Orange_helper, on 25 octombrie 2016 - 16:39, said:
Salut, Ne pare rau pentru neplacerile create de imposibilitatea de a selecta manual frecventa 2G, pe telefonul tau Iphone. Te asiguram ca am transmis feedback-ul tau colegilor nostri de la Marketing, care vor lua in considerare reintroducerea acestei functii, odata cu viitoarele update-uri de soft. O zi buna, Orange Helper Salut Orange Helper, Suntem pe data de 17 martie 2017 si inca nu pot selecta tipul de retea pe care vreau sa-mi functioneze telefonul. Chiar vreau sa-mi folosesc iPhone-ul 7 cumparat la liber pe reteau voastra 2G deoarece semnalul este destul de prost in zona in care locuiesc. De ce nu luati exemplul celor de la Vodafone, Digi, Telekom? De ce trebuie sa va bagati voi manutele si sa limitati dreptul utilizatorilor de iPhone de alege standardul de retea? Chiar trebuie sa-mi inchid abonamentele si sa ma mut la un alt operator ca sa accesez prostia aia de meniu? |
#4507
Posted 18 March 2017 - 08:22
Salut Stylus93,
Sa știi ca nu Orange își baga mânuțele, ci tot Apple. Orange nu are posibilitatea de a crea carrier settings/update soft pentru Apple. Aceasta situație se manifesta world wide încă de la ios 8 și este generata de carrier settings care provine de la Apple și care "învață " telefonul cum sa funcționeze în rețeaua x. Nu e de vina Orange ca Apple face niște modificări pe sistemul propriu de operare. |
#4508
Posted 18 March 2017 - 09:59
Cu 8.1 au reintrodus posibilitatea de a selecta intre retelele 2G, 3G sau LTE. La Vodafone stiu ca se poate, la restul nu cunosc.
|
#4509
Posted 18 March 2017 - 10:01
Salut georgeee96,
"Apple și care "învață " telefonul cum sa funcționeze în rețeaua x." vrei sa-mi spui ca Apple decide cum sa functioneze telefoanele iPhone in reteaua Orange Ro? De ce doar in reteaua Orange Ro? De ce nu si in Vodafone, Digi, Telekom? Din moment ce optiunea este valabila pe ceailalti operatori din Romania, este clar ca Orange si-a bagat manutele in aceste setari si sunt de parere ca Orange decide cum sa functioneze anumite telefoane in reteaua lor... nu crezi? Pana la urma Apple doar ofera device-ul, ramane la atitudinea operatorului sa decida prin setarile de retea ce si cum se intampla. De pă 'net: "This subject has been beaten to death several times already. The bottom line is that Apple did not take the option away, your carrier did. If you don't like it, complain to them." "It IS a carrier issue. What you're talking about is the ability to disable 3G, forcing the phone to use EDGE. The option to disable 3G is controlled by the carrier." "Most carriers have shut down their EDGE networks, or are in the process of doing so. The available settings are provided in carrier settings updates (baseband settings), so if the carrier doesn't want you to use 2G they will remove the option with a carrier settings update." |
#4510
Posted 18 March 2017 - 10:19
Carrier settings updates let your carrier provider update carrier network and related settings to improve cellular network connectivity and performance or add support for features like VoLTE or Wi-Fi Calling. For more information on what is included in a carrier settings update, contact your carrier.
https://support.appl.../en-us/ht201270 Dupa ce am citit aceasta informatie pe Apple support treaba e clara, Orange Romania trebuie sa activeze aceasta optiune... trebuie doar sa vrea. |
|
#4511
Posted 19 March 2017 - 15:26
Asa cum ar trebui sa dea drumul OTA și la ultimul update BlackBerry. Vodafone l-a oferit, orange da din colt în colt.
|
#4512
Posted 20 March 2017 - 10:26
lmk, on 16 martie 2017 - 08:18, said:
laucalin, tu ai un pic de dreptate - în sensul că lucrurile trebuie să fie extrem de transparente pentru client - și greșești - în sensul că atribui greșit vina pentru eventualele dezinformări; poate că ai dreptate, însă ceea ce zici tu că s-a întâmplat are o probabilitate atât de redusă încât majoritatea nu te va crede și, dacă-mi dai voie să exprim o părere personală, nu te va crede pe bună dreptate. Legea prevede că perioada maximă a unui astfel de contract este de 30 luni; dacă alte companii stabilesc un maxim de 24 - mai mic deci decât maximul legal - este o alegere comercială pe care sunt libere să o facă (deși îți pot da cel puțin un exemplu de companie care face fix precum Orange). Mda, tocmai i-au mai pus 12 centi la factura si i-au "mancat" 300 de mega, desi regimul de folosire a datelor mobile a fost exact ca acum cateva luni, adica se consumau max 100 de mega pentru fix aceleasi lucruri. Dar na, clientul e de vina. Ah, ca sa nu mai zic ca la serviciul de rel. cu clientii, prima data i-au zis ca nu va mai fi taxata deloc. Deci cine minte, domnilor? Oricum cu minciunile angajatilor Orange sunt obisnuit. Si referit la perioada contractuala, daca eu nu stiam... ca mai am si altele pe cap, nu ma ocup doar de minunatul Orange, cand am intrebat de perioada prelingirii, NU ERA NORMAL SA-MI SPUNA UN ANGAJAT ORANGE ADEVARUL? Am intrebat ce presupune acea prelungire si mi-au zis ca NU inca 6 luni de abonament. Deci chiar daca nu stiam, de ce pana mea nu mi-a zis nimeni de la ei? Ca nu am intrebat-o pe vanzatoarea care vinde flori la coltul strazii. Edited by LauCalin, 20 March 2017 - 10:30. |
#4513
Posted 20 March 2017 - 12:32
Facui ieri un abonament nou la Orange cu un S7 si surpriza, am constatat ca a venit cu soft de DBT (UK) nu cu Oro (ca ma miram de ce nu se activeaza/merge Volte), deci probabil ca nu e nici network locked.
Prima chestie 'suspecta' e ca de la prima pornire m-a anuntat ca are un update de peste 1 GB de facut (telefonul venise cu 6.0.1) si era clar ca era vorba de 7.0 (desi la Oro update-ul nu e inca disponibil). Am zis hai sa i-l fac de chestie, sa vad cum e cu DBT-ul 7.0 (ca oricum reveam prin Odin la Oro ulterior) si am dat de o faza nasoala, in sensul de se misca cam cu lag (asta desi dupa update i-am dat un factory reset/clear cache din Recovery), iar CPUz arata frecventa procesorului 442-1756 Mhz, ciudat. In fine, cum spuneam, flash cu Odin la 6.0.1 si treaba a devenit ok. Sunat la 411 pt activare Volte, rezolvat si pe urma sms la 232 pt VoWiFi. Ambele servicii merg cristal, cand sun de pe S7 asta nou pe celalalt S7 pe care il am (tot pe Oro) prin VoWiFi suna in 2 secunde (pe ceas ), prin Volte dureaza vreo 4-5. Oricum, ma mir ca sunt S7 luate prin operator care vin fara softuri Oro, ma rog in cazul meu cu nevoia de a folosi cele doua servicii de mai sus a trebuit sa folosesc Odin, altfel trebuia sa il dau inapoi (dar mai mult ca sigur ca ce aveau ieri pe stoc la Shop erau toate asa). Nici pe cutie nu scrie 'blocat in reteaua Orange', deci e ca si cum l-am luat de la Emag Edited by emanu900, 20 March 2017 - 12:34. |
#4514
Posted 21 March 2017 - 07:32
Și al meu a fost la fel, nefiind blocat într-o anumita rețea, venind cu versiunea de soft Samsung internațională.
|
#4515
Posted 21 March 2017 - 13:08
Si s-au mai dus 12 eurocenti. Si Orange a zis ca se duc doar o data...
|
|
#4516
Posted 21 March 2017 - 17:18
În magazinul online, scrie ca S7 nu este codat în orange.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users