Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
2 aere conditionate pe un singur ...

Intarzietor de priza zahar

Oprire update Asus ZenFone 10

Concediu Canada - Gestiunea banil...
 Folii faruri - plastic sau sticla...

Alternative, reducere costuri, pa...

SUMMER HITS!

Conducta pluviala sparta la bloc....
 Medii admitere 2023 UPB - Faculta...

Cum pot crea o iluzie de tipul Fa...

Cand crezi ca le-ai vazut pe toat...

Damsel (2024)
 Cum schimb parola la un ZTE F6605R?

5 mituri comuniste demontate

Pet Shop Boys - It's not a cr...

Tigla metalica

AE vs GTS

- - - - -
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

smoothcriminal

smoothcriminal

New Member

• Grup: Members
Salutare generatie in blugi. Sunt student anu I la ASE si la vara vreau sa plec in State. First-timer.

Ca tot omu incepator, am si eu problema alegerii firmei W&T prin care sa plec. Din ceea ce am citit pe forumuri, am reusit sa "narrow down" to AE si GTS. Dar dintre astea doua, nu stiu pe care sa o aleg. Am citit marturii pro si contra despre fiecare...Vreau deja pana in decembrie sa ma insciu la una dintre ele pt ca am inteles ca sunt anumite avatanje, gen oferta de munca mai buna, etc. Early bird gets the word, right :)))?

La ora actuala, parca parca se inclina balanta in favoarea GTS-ului, dar mi-e frica sa nu-mi iau vreo tzeapa.

Le sunt recunoscator celor care au mai fost prin State cu GTS sau AE si sunt draguti sa-mi povesteasca asa in mare experienta lor si impresia pe care le-a lasat-o firma aleasa. Id-ul meu este: adrian_ionut91

PS: Apropo, cn mai vrea sa plece vara asta in State si p unde .. ? Daca sunteti din Bucuresti poate ne intalnim si stam la un pahar de vorba candva

momolica

momolica

New Member

• Grup: Members
Pana la urma ce ai ales?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept