![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Transport maxim fara tahograf
Last Updated: May 06 2016 07:40, Started by
ucigasamarmota
, Nov 09 2010 02:34
·
0

#56
Posted 23 February 2013 - 23:13

Dupa cum au mai zis pe aici, daca e in nume propriu nu ai nevoie, dar ai grija ca ai nevoie de categoria E la permis...
|
#57
Posted 24 February 2013 - 13:13

emil837, on 27 ianuarie 2013 - 21:56, said:
Corect. Dar sa poti sa emiti si factura si sa ocolesti poti sa faci sa scapi de lege, eu am o platforma si o remorca auto cand ma oprit exact cum ai zis sunt masinile lu varimiu ei nu pot afla asta ati zic sigur, masina/remorca sunt pe numele meu dar am contract decomodat pe firma si pot taia si factura. Cand ma controleaza politia dai taloanele sunt prop personala si bunurile ale varului. Credema ca am fost oprit si in tara si afara si nu miau dat nici o amenda. Masina nu o am inscriptionata cu tractari sau alte lucruri. Mare atentie pt ca in scrisoarea de la ARR este si subliniat PERSONAL, aia inseamna ca masina de pe platforma trebuie sa fie a ta. In germania au inceput controale la transposturile de masini. |
#58
Posted 24 February 2013 - 15:34

Eu ma refer in scop comercial, spre exemplu sunt destule Nissan Patrol pe strada care tracteaza o platforma auto, fac tractari. Daca stiti pentru un caz general, nu pentru auto care de transport marfa/persoane gen microbuz/camion. Se poate acest lucu legal in RO / U.E. ? Daca da, ce conditii / dotari trebuie sa aiba masina ?
|
#59
Posted 24 February 2013 - 23:02

Pai daca depasesti 3,5t iti trebuie atestat, tahograf, licenta.
|
#60
Posted 11 March 2013 - 17:57

Buna ziua.
Domnilor autotransportatori legea tahografului este foarte clara dar trebuie sa o cititi destul de bine. Va afisez un link cu legea europeana privind transporturile rutiere. guichett - 32006R0561 - in acest link o sa gasiti in format PDF legea tradusa in majoritatea limbilor din tarile europene , printa-ti in limba de acare aveti nevoie si da-ti in nas la militian cand se leaga de tine. Daca ai un ansamblu care sa nu depaseasca 7,5 si transporti marfa in scop necomercial (privat) nu ai nevoie de tahograf, nu va mai dati cap in cap cu fel de fel de vorbe din auzite , ca ia confiscat , ca a luat amenda etc). Atentie scop necomercial (privat) inseamna ca masina sa nu fie pe persoana juridica (firma) si marfa ce o ai incarcata fie in masina cat in remorca sa fie cu factura sau act doveditor pe numele tau, altfel te opreste militianul si normal ca iti pune amenda pt ca tu nu poti demonstra ca marfa este a ta(exemplu, daca tu iei un palet de marfa, sau masina la cineva care vrea sa o trimita acasa pe platforma, deja nu mai esti in scop necomercial) deci atentie foarte mare cum intelegeti legea. sper sa va fiu de ajutor, eu am printat legea in diferite limbi ale tarilor in care circul , si cum gasesc militianul care incepe sa imi zica domnule trebuie tahograf sau nu stiu ce ,, scot legea in limba lui , io dau in nas, ne strangem mana si am plecat , si credeti-ma functioneaza aceasta modalitate. Problema ca si militieni multi dintre ei confunda legea tahografului si se pune si iti scrie frumoasa si neaceptata amenda. Sper ca am fost de ajutor. Edited by Cauciucuritractoare, 11 March 2013 - 18:23. |
#61
Posted 26 March 2013 - 22:00

Cauciucuritractoare, on 11 martie 2013 - 17:57, said:
Buna ziua. Domnilor autotransportatori legea tahografului este foarte clara dar trebuie sa o cititi destul de bine. Va afisez un link cu legea europeana privind transporturile rutiere. guichett - 32006R0561 - in acest link o sa gasiti in format PDF legea tradusa in majoritatea limbilor din tarile europene , printa-ti in limba de acare aveti nevoie si da-ti in nas la militian cand se leaga de tine. Daca ai un ansamblu care sa nu depaseasca 7,5 si transporti marfa in scop necomercial (privat) nu ai nevoie de tahograf, nu va mai dati cap in cap cu fel de fel de vorbe din auzite , ca ia confiscat , ca a luat amenda etc). Atentie scop necomercial (privat) inseamna ca masina sa nu fie pe persoana juridica (firma) si marfa ce o ai incarcata fie in masina cat in remorca sa fie cu factura sau act doveditor pe numele tau, altfel te opreste militianul si normal ca iti pune amenda pt ca tu nu poti demonstra ca marfa este a ta(exemplu, daca tu iei un palet de marfa, sau masina la cineva care vrea sa o trimita acasa pe platforma, deja nu mai esti in scop necomercial) deci atentie foarte mare cum intelegeti legea. sper sa va fiu de ajutor, eu am printat legea in diferite limbi ale tarilor in care circul , si cum gasesc militianul care incepe sa imi zica domnule trebuie tahograf sau nu stiu ce ,, scot legea in limba lui , io dau in nas, ne strangem mana si am plecat , si credeti-ma functioneaza aceasta modalitate. Problema ca si militieni multi dintre ei confunda legea tahografului si se pune si iti scrie frumoasa si neaceptata amenda. Sper ca am fost de ajutor. |
#62
Posted 26 March 2013 - 23:15

Cu certificatul de inmatriculare al utilajelor probabil.
|
#63
Posted 27 March 2013 - 06:29

#64
Posted 27 March 2013 - 17:51

Daca cumperi auto de afara(cu numere provizorii,pe numele tau) vii cu ea dar respecta programul.Recomandabil cu ea fara incarcatura,eu am urcat turismul cu care am mers dupa masina,dar cunosc si colegi care au fost opriti pe Germania si pusi sa dea masina jos.Dupa ce o inscrii in Ro mergi cu certificat de producator (daca ai) dar la fel respecta programul (cu cele 28 de diagragrame anterioare in regula la tine).Succes Mare atentie cum amarezi turismul (daca vii cu el in camion)!!!
Edited by shushpen, 27 March 2013 - 17:58. |
|
#65
Posted 27 March 2013 - 21:09

shushpen, on 27 martie 2013 - 17:51, said:
Daca cumperi auto de afara(cu numere provizorii,pe numele tau) vii cu ea dar respecta programul. shushpen, on 27 martie 2013 - 17:51, said:
Recomandabil cu ea fara incarcatura,eu am urcat turismul cu care am mers dupa masina,dar cunosc si colegi care au fost opriti pe Germania si pusi sa dea masina jos. shushpen, on 27 martie 2013 - 17:51, said:
Mare atentie cum amarezi turismul (daca vii cu el in camion)!!! shushpen, on 27 martie 2013 - 17:51, said:
Dupa ce o inscrii in Ro mergi cu certificat de producator (daca ai) dar la fel respecta programul (cu cele 28 de diagragrame anterioare in regula la tine). |
#66
Posted 27 March 2013 - 23:06

#67
Posted 22 August 2013 - 19:15

cristi_mre, on 26 martie 2013 - 22:00, said:
stai sa te intreb ceva, dac pe mine, ma bate gandul sa imi cumpar o utilitara de 7.5 de afara, cum o aduc in tara. Edited by blackraven74, 22 August 2013 - 19:17. |
#68
Posted 23 August 2013 - 15:57

blackraven74, on 22 august 2013 - 19:15, said:
Nu exista utilitara de 7.5 to care sa nu fie echipata din fabrica cu tahograf, deci nu ai cum sa o cumperi fara, singurele masini pe care "se poate pune tahograf" sunt cele de pana la 3.5 to care normal daca nu tractezi nimic cu ele nu iti trebuie...cat despre "licenta and shit" astea iti trebuie automat daca faci transport in scopuri comerciale cu vehicole mai mari de 3.5 to |
#69
Posted 30 October 2013 - 13:35

Am o remorca, mai exact o platforma auto,
- platforma are sarcina utila 1500 kg (masa proprie 500kg); - masina care o urc pe remorca are masa proprie 1300 kg si MTMA 1800 kg; Cand sunt oprit la control, se ia in considerare masa proprie a masinii de pe remorca, MTMA a masinii de pe remorca, sau pur si simplu se cantareste remorca? Voi tranzita Ungaria, Austria, Germania. Aplica si ei aceeasi metoda ca in Romania? Sunt multi care isi dau cu parerea fara sa stie exact despre ce e vorba, ii rog sa se abtina, astept o parere avizata. Daca eventual stiti legea care reglementeaza aceste controale, mi-ar fi de folos. Va multumesc! |
|
#70
Posted 30 October 2013 - 20:09

Se cantareste tot ansamblul, remorca + auto care trage. Ce metoda se aplica in Romania?
Daca te prind austriecii ca ai depasit grav nu te lasa pana nu corectezi situatia(adica sa muti Marfa in plus pe alta masina). Edited by Esperatul, 30 October 2013 - 20:19. |
#71
Posted 10 January 2014 - 17:21

Am o dubita cu care vreau sa-mi transport mobila si alte produse din Belgia. Dubita este pe firma in care sunt administrator. Binenteles ca toate produsele vor fi insotite de facturi. Dubita nu are tahograf si nu depaseste 3.5T. Voi avea o procura notariala cu care sa pot iesi din tara cu masina. In afara de asta mai am nevoie de altceva pe drum? Multumesc!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users