Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Conectare TV, telefon și pc ...

PROIECT CASUTA MICA IN JUR DE 40M...

Vecini cu chef de renovari.
 La multi ani @TheSignMetro64!

Exista firme DDD dezinsectie Bucu...

Masina noua - plata finala

Laptop 17" - baterie buna
 Uree 239 analize catel

Programare Sala Tulcea

Tensiune mica Smart Forfour 2017

Reglaj a
 Desparțire de sotie

Problema combina frigorifica

Persoanele care nu se scalda (in ...

Redmi K50 in Reteaua Digi
 

Transport maxim fara tahograf

- - - - -
  • Please log in to reply
104 replies to this topic

#55
firepcmaster

firepcmaster

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 04.01.2011
Pentru un auto Touareg + platforma de tractat este necesar tahograf ? Posted Image Touareg are 2.4 T gol si platforma + 1 masina pe ea are maxim 2.7T , total 5.1 T.

#56
coracao

coracao

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 25.04.2008
Dupa cum au mai zis pe aici, daca e in nume propriu nu ai nevoie, dar ai grija ca ai nevoie de categoria E la permis...

#57
Miky 48

Miky 48

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 02.04.2007

 emil837, on 27 ianuarie 2013 - 21:56, said:

Corect. Dar sa poti sa emiti si factura si sa ocolesti poti sa faci sa scapi de lege, eu am o platforma si o remorca auto cand ma oprit exact cum ai zis sunt masinile lu varimiu ei nu pot afla asta ati zic sigur, masina/remorca sunt pe numele meu dar  am contract decomodat pe firma  si pot taia si factura. Cand ma controleaza politia dai taloanele sunt prop personala si bunurile ale varului. Credema ca am fost oprit si in tara si afara si nu miau dat nici o amenda. Masina nu o am inscriptionata cu tractari sau alte lucruri.

Mare atentie pt ca in scrisoarea de la ARR este si subliniat PERSONAL, aia inseamna ca masina de pe platforma trebuie sa fie a ta. In germania au inceput controale la transposturile de masini.

#58
firepcmaster

firepcmaster

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 04.01.2011
Eu ma refer in scop comercial, spre exemplu sunt destule Nissan Patrol pe strada care tracteaza o platforma auto, fac tractari. Daca stiti pentru un caz general, nu pentru auto care de transport marfa/persoane gen microbuz/camion. Se poate acest lucu legal in RO / U.E. ? Daca da, ce conditii / dotari trebuie sa aiba masina ?

#59
coracao

coracao

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 25.04.2008
Pai daca depasesti 3,5t iti trebuie atestat, tahograf, licenta.

#60
Cauciucuritractoare

Cauciucuritractoare

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 20.02.2013
Buna ziua.
Domnilor autotransportatori legea tahografului este foarte clara dar trebuie sa o cititi destul de bine.
Va afisez un link cu legea europeana privind transporturile rutiere.

guichett - 32006R0561 -

in acest link o sa gasiti in format PDF legea tradusa in majoritatea limbilor din tarile europene , printa-ti in limba de acare aveti nevoie si da-ti in nas la militian cand se leaga de tine.

Daca ai un ansamblu care sa nu depaseasca 7,5 si transporti marfa in scop necomercial (privat) nu ai nevoie de tahograf, nu va mai dati cap in cap cu fel de fel de vorbe din auzite , ca ia confiscat , ca a luat amenda etc).
Atentie scop necomercial (privat) inseamna ca masina sa nu fie pe persoana juridica (firma) si marfa ce o ai incarcata fie in masina cat in remorca sa fie cu factura sau act doveditor pe numele tau, altfel te opreste militianul si normal ca iti pune amenda pt ca tu nu poti demonstra ca marfa este a ta(exemplu, daca tu iei un palet de marfa, sau masina la cineva care vrea sa o trimita acasa pe platforma, deja nu mai esti in scop necomercial) deci atentie foarte mare cum intelegeti legea.

sper sa va fiu de ajutor, eu am printat legea in diferite limbi ale tarilor in care circul , si cum gasesc militianul care incepe sa imi zica domnule trebuie tahograf sau nu stiu ce ,, scot legea in limba lui , io dau in nas, ne strangem mana si am plecat , si credeti-ma functioneaza aceasta modalitate.

Problema ca si militieni  multi dintre ei confunda legea tahografului si se pune si iti scrie frumoasa si neaceptata amenda.

Sper ca am fost de ajutor.

Edited by Cauciucuritractoare, 11 March 2013 - 18:23.


#61
cristi_mre

cristi_mre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,286
  • Înscris: 12.04.2012

 Cauciucuritractoare, on 11 martie 2013 - 17:57, said:

Buna ziua.
Domnilor autotransportatori legea tahografului este foarte clara dar trebuie sa o cititi destul de bine.
Va afisez un link cu legea europeana privind transporturile rutiere.

guichett - 32006R0561 -

in acest link o sa gasiti in format PDF legea tradusa in majoritatea limbilor din tarile europene , printa-ti in limba de acare aveti nevoie si da-ti in nas la militian cand se leaga de tine.

Daca ai un ansamblu care sa nu depaseasca 7,5 si transporti marfa in scop necomercial (privat) nu ai nevoie de tahograf, nu va mai dati cap in cap cu fel de fel de vorbe din auzite , ca ia confiscat , ca a luat amenda etc).
Atentie scop necomercial (privat) inseamna ca masina sa nu fie pe persoana juridica (firma) si marfa ce o ai incarcata fie in masina cat in remorca sa fie cu factura sau act doveditor pe numele tau, altfel te opreste militianul si normal ca iti pune amenda pt ca tu nu poti demonstra ca marfa este a ta(exemplu, daca tu iei un palet de marfa, sau masina la cineva care vrea sa o trimita acasa pe platforma, deja nu mai esti in scop necomercial) deci atentie foarte mare cum intelegeti legea.

sper sa va fiu de ajutor, eu am printat legea in diferite limbi ale tarilor in care circul , si cum gasesc militianul care incepe sa imi zica domnule trebuie tahograf sau nu stiu ce ,, scot legea in limba lui , io dau in nas, ne strangem mana si am plecat , si credeti-ma functioneaza aceasta modalitate.

Problema ca si militieni  multi dintre ei confunda legea tahografului si se pune si iti scrie frumoasa si neaceptata amenda.

Sper ca am fost de ajutor.
stai sa te intreb ceva, dac pe mine, ma bate gandul sa imi cumpar o utilitara de 7.5 de afara, cum o aduc in tara. adica, eu fac actele de cumparare ale masinii pe numele meu, in felul asta, nu imi trebuie tahograf si atestat profesional, licenta and shit? si, odata in tara, cum as putea face transport de produse agricole, ale mele. adica, cum naiba dovedesc politistului ca marfa e a mea?  cu certificatul de producator, sau altceva? merci anticipat de raspuns

#62
coracao

coracao

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 25.04.2008
Cu certificatul de inmatriculare al utilajelor probabil.

#63
cristi_mre

cristi_mre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,286
  • Înscris: 12.04.2012

 coracao, on 26 martie 2013 - 23:15, said:

Cu certificatul de inmatriculare al utilajelor probabil.
? ce certificat de inmatriculare a utilajelor? vorbesc de produse, nu utilaje. adica, porumb, grau, sfecla, etc.

#64
shushpen

shushpen

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 05.02.2013
Daca cumperi auto de afara(cu numere provizorii,pe numele tau) vii cu ea dar respecta programul.Recomandabil cu ea fara incarcatura,eu am urcat turismul cu care am mers dupa masina,dar cunosc si colegi care au fost opriti pe Germania si pusi sa dea masina jos.Dupa ce o inscrii in Ro mergi cu certificat de producator (daca ai) dar la fel respecta programul (cu cele 28 de diagragrame anterioare in regula la tine).Succes                                                                     Mare atentie cum amarezi turismul (daca vii cu el in camion)!!!

Edited by shushpen, 27 March 2013 - 17:58.


#65
bulan60

bulan60

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,274
  • Înscris: 19.01.2009

 shushpen, on 27 martie 2013 - 17:51, said:

Daca cumperi auto de afara(cu numere provizorii,pe numele tau) vii cu ea dar respecta programul.
Asta e un sfat sau o obligatie?

 shushpen, on 27 martie 2013 - 17:51, said:

Recomandabil cu ea fara incarcatura,eu am urcat turismul cu care am mers dupa masina,dar cunosc si colegi care au fost opriti pe Germania si pusi sa dea masina jos.
Probabil au fost pusi sa dea masina jos din cauza de:

 shushpen, on 27 martie 2013 - 17:51, said:

Mare atentie cum amarezi turismul (daca vii cu el in camion)!!!
Pai mai mult decat sa puna 4 chingi care conform etichetei sunt in termenul de valabilitate ce sa-i faca la turismul din caroserie?

 shushpen, on 27 martie 2013 - 17:51, said:

Dupa ce o inscrii in Ro mergi cu certificat de producator (daca ai) dar la fel respecta programul (cu cele 28 de diagragrame anterioare in regula la tine).                                                              
Daca omul nu are decat un certificat de inmatriculare pe numele lui ce treaba are Garcea si ISCTR cu diagramele?

#66
coracao

coracao

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 25.04.2008

 cristi_mre, on 27 martie 2013 - 06:29, said:

? ce certificat de inmatriculare a utilajelor? vorbesc de produse, nu utilaje. adica, porumb, grau, sfecla, etc.
Scuze, nu am fost atent. am inteles carat de utilaje.

#67
blackraven74

blackraven74

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 23.01.2008

 cristi_mre, on 26 martie 2013 - 22:00, said:

stai sa te intreb ceva, dac pe mine, ma bate gandul sa imi cumpar o utilitara de 7.5 de afara, cum o aduc in tara.
Nu exista utilitara de 7.5 to care sa nu fie echipata din fabrica cu tahograf, deci nu ai cum sa o cumperi fara, singurele masini pe care "se poate pune tahograf" sunt cele de pana la 3.5 to care normal daca nu tractezi nimic cu ele nu iti trebuie...cat despre "licenta  and shit" astea iti trebuie automat daca faci transport in scopuri comerciale cu vehicole mai mari de 3.5 to

Edited by blackraven74, 22 August 2013 - 19:17.


#68
cristi_mre

cristi_mre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,286
  • Înscris: 12.04.2012

 blackraven74, on 22 august 2013 - 19:15, said:

Nu exista utilitara de 7.5 to care sa nu fie echipata din fabrica cu tahograf, deci nu ai cum sa o cumperi fara, singurele masini pe care "se poate pune tahograf" sunt cele de pana la 3.5 to care normal daca nu tractezi nimic cu ele nu iti trebuie...cat despre "licenta  and shit" astea iti trebuie automat daca faci transport in scopuri comerciale cu vehicole mai mari de 3.5 to
transportul produselor tale,produse strict agricole, din camp acasa, se considera transport cu scop comercial? am incercat o aluzie la primarie cum ca as dori o inregistrare a camionului ptr profil agricol, chestia e ca : se pot inregistra, ti se da si numar, dar..... NU AI VOIE SA CIRCULI PE DRUMURI PUBLICE. misto, nu?  am inteles, nu sunt sigur 100% , ca in tari din UE se inregistreaza camioane cu indicatie de exploatare strict agricola, care au drept de circulatie pe drumuri publice, exceptand autostrazile, in aria de acoperire teritoriala a emitentului, arie in care iti desfasori activitatile perfect. daca stie cineva daca se poate face asa ceva in ro. sunt foarte interesat

#69
Andrei_Du

Andrei_Du

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 11.06.2007
Am o remorca, mai exact o platforma auto,

- platforma are sarcina utila 1500 kg (masa proprie 500kg);
- masina care o urc pe remorca are masa proprie 1300 kg si MTMA 1800 kg;

Cand sunt oprit la control, se ia in considerare masa proprie a masinii de pe remorca, MTMA a masinii de pe remorca, sau pur si simplu se cantareste remorca? Voi tranzita Ungaria, Austria, Germania. Aplica si ei aceeasi metoda ca in Romania?
Sunt multi care isi dau cu parerea fara sa stie exact despre ce e vorba, ii rog sa se abtina, astept o parere avizata. Daca eventual stiti legea care reglementeaza aceste controale, mi-ar fi de folos.

Va multumesc!

#70
Esperatul

Esperatul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 739
  • Înscris: 19.07.2006
Se cantareste tot ansamblul, remorca + auto care trage. Ce metoda se aplica in Romania?

Daca te prind austriecii ca ai depasit grav nu te lasa pana nu corectezi situatia(adica sa muti Marfa in plus pe alta masina).

Edited by Esperatul, 30 October 2013 - 20:19.


#71
Wug

Wug

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 198
  • Înscris: 12.11.2006
Am o dubita cu care vreau sa-mi transport mobila si alte produse din Belgia. Dubita este pe firma in care sunt administrator. Binenteles ca toate produsele vor fi insotite de facturi. Dubita nu are tahograf si nu depaseste 3.5T. Voi avea o procura notariala cu care sa pot iesi din tara cu masina. In afara de asta mai am nevoie de altceva pe drum? Multumesc!

#72
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,768
  • Înscris: 15.01.2007
nu

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate