Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
PFA vs SC (student)
Last Updated: Jan 23 2012 20:25, Started by
radhoop
, Nov 01 2010 10:59
·
0
#19
Posted 10 November 2010 - 18:53
Multumesc pentru raspuns. Am sa-i sun zilele astea sa vad cum sta treaba ca de pe siteul lor nu am inteles mare lucru.
|
#20
Posted 11 November 2010 - 12:56
AM o problema acum. In hartiile de la cartea funciara scrie ca e interzis sa ca apartamentul sa fie inchiriat sau vandut (e cumparat prin credit) si imi trebuie sa obtin aprobarea banii... chestie care dureaza enorm.
Stiti cumva cum as putea face cu contract de comodat ? Am nevoie si pentru ala, de acordul vecinilor, semnaturi de la asociatia de locatari si celalte acte ca si in cazul apartamentului meu ? |
#22
Posted 25 November 2010 - 22:03
Buna
Tot caut informatii desprea infiintarea unui PFA pentru servicii IT si aici am gasit ceva informatii. Eu urmeaza sa inchei un contract cu o firma olandeza si ei ma vor plati in functie de factura pe care eu le-o emit. Stiti cumva daca exista o alta posibilitate in afara de infiintarea unui PFA? Daca trebuie totusi sa fac un PFA am nevoie de alte acte fata de un PFA care ar emite facturi numai in romania? Daca fac PFA pe norma fixa, platest numai cei 16%, sanatate si pensii sau mai platesc si altceva pentru ca desfasor activitatea pentru o firma intracomunitara? Orice informatie e bine venita. Va multumesc si astept raspunsurile voastre cat mai repede. |
#23
Posted 26 November 2010 - 07:51
- o alta posibilitate e sa fii angajatul lor
- sunt aceleasi impozite |
#24
Posted 06 December 2010 - 08:51
Multumesc de tot ajutorul de pana acum, am terminat cu totul si sunt in regula cu actele. Mai am insa o intrebare, de unde stiu daca pot da factura pe un anumit serviciu ? Eu am codul CAEN 6201 - Activitati de realizare a soft-ului la comanda. Pot da facturi pentru optimizari seo, situri, inchiriere de spatiu pe un site ? Iar daca nu, e complicat ca sa mai adaug niste coduri la PFA ?
LE: A, da si exista limite la cheltuielile deductibile ? Edited by radhoop, 06 December 2010 - 09:01. |
#25
Posted 06 December 2010 - 09:33
Trebuia sa pui mai multe coduri CAEN inrudite. Asa mai faci o cerere + o taxa pe acolo.
6311 Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web si activitati conexe e mai aproape de ce vrei tu. Daca esti la norma nu te intereseaza cheltuielile deductibile. Pentru sistemul real vezi link-ul anterior spre codul fiscal fiindca povestile de acolo nu-s de explicat in trei cuvinte. |
#26
Posted 02 February 2011 - 10:31
Mai am cateva intrebari scurte legate de PFA.
1.Ca sa am contabilitatea inregula, ce trebuie sa detin/folosesc ? Facturi fara tva, chitante si mai imi trebuie ceva tipizate pt gestiunea veniturilor si cheltuielilor (si impozitat pe cat poroduc). 2.Pot sa am venit < cheltuieli ? 3.De unde stiu exact ce cheltuieli sunt deductibile, mai exact ? 4.Pot sa cumpar ceva pe PFA si sa nu inregistrez cheltuiala aceea ? Merci mult. |
#27
Posted 02 February 2011 - 10:47
Dau, on 9th November 2010, 20:42, said: Laurentiu, vad ca te pricepi destul de bine la chestiile astea. Ma poti ajuta cu un raspuns? Cat costa sa lichidezi un P.F.A? Dar sa il suspenzi? Mersi multi. Mi-am dat singur quote. Am fost astazi sa depun cererea de radiere a P.F.A.-ului si m-a costat 16 lei. Din cate am inteles, pentru a suspenda m-ar fi costat 100 de lei. |
#28
Posted 02 February 2011 - 12:21
radhoop, on 2nd February 2011, 10:31, said: 1.Ca sa am contabilitatea inregula, ce trebuie sa detin/folosesc ? radhoop, on 2nd February 2011, 10:31, said: 2.Pot sa am venit < cheltuieli ? radhoop, on 2nd February 2011, 10:31, said: 3.De unde stiu exact ce cheltuieli sunt deductibile, mai exact ? radhoop, on 2nd February 2011, 10:31, said: 4.Pot sa cumpar ceva pe PFA si sa nu inregistrez cheltuiala aceea ? |
|
#29
Posted 03 February 2011 - 08:09
Multumesc mult. Insa la partea de venit < cheltuieli, aici trebuie sa justific ceva ? Adica de unde am eu bani ca sa cheltui mai mult decat incasez. Mantionez ca am si un job normal pe langa pfa.
|
#30
Posted 03 February 2011 - 08:54
pe PFA nu trebuie sa justifici nici ce faci cu profitul, nici de unde acoperi pierderile.
|
#31
Posted 03 February 2011 - 12:22
radhoop, on 3rd February 2011, 08:09, said: Multumesc mult. Insa la partea de venit < cheltuieli, aici trebuie sa justific ceva ? Adica de unde am eu bani ca sa cheltui mai mult decat incasez. Mantionez ca am si un job normal pe langa pfa. |
#32
Posted 05 February 2011 - 15:46
6311 se refera si la crearea de pagini web? sau asta intra la 6201?
Pentru proprietarii care detin situri si vor sa castige si din pubilicitate ce cod ar trebui sa aiba? Dar cei care detin situri (portaluri) si colecteaza date despre utilizatori? Multumesc frumos si scuze ca m-am bagat aici. |
#33
Posted 12 April 2011 - 11:06
Salut,
Mai am cateva intrebari punctuale asa ca le scriu direct aici. 1.Pot elibera facturi pe perioade anterioare ? Acum, ultima factura e din 31 martie si cineva ar avea nevoie de o factura de la mine pe data de 15 martie. Pot sa ii dau asa ? 2.Pe ce perioada pot face contract de comodat pt electricitate ? Trimestrial sau lunar... si ce procent din cheltuiala se poate pune ? Multumesc din nou. |
|
#34
Posted 12 April 2011 - 12:13
1. Depinde. Emiterea documentelor se face cronologic. Daca nu ai emis alta cu o data mai mare de 15 atunci merge. Mai poti avea un alt carnet (alta plaja de nr) pentru situatii din astea.
2. Tu decizi perioada. Pe cheltuiala sa ajunga cat e necesar pentru buna desfasurare a activitatii (ochiometric isi da seama cineva daca umfli pe acolo cheltuielile nejustificat). |
#35
Posted 14 April 2011 - 14:31
vimp, on 5th February 2011, 16:46, said: 6311 se refera si la crearea de pagini web? sau asta intra la 6201? Pentru proprietarii care detin situri si vor sa castige si din pubilicitate ce cod ar trebui sa aiba? Dar cei care detin situri (portaluri) si colecteaza date despre utilizatori? Si pe mine m-ar interesa asta, legat de publicitate si colectarea datelor. Crearea de pagini web sigur e la 6201, pt ca e realizare soft la comanda. Hai sa zicem, colectarea datelor se poate baga la crearea soft, pentru ca din felul in care a fost creat soft-ul, se permite colectarea datelor, si nu trebuie angajata persoana sa introduca manual. Dar vanzarea de publicitate, asta e ciudat. Eu sunt programator, am realizat soft-ul (site-ul). Site-ul genereaza trafic, si are reclama AdSense (sa zicem!, ca e cel mai popular). Adsense nu cere factura, nu cere nimic, pur si simplu imi da banii la un interval de timp. Trebuie sa-i justific in vre-un fel, daca nu-i trec pe PFA? Dar daca vand altfel de reclama? Sa zicem, un contract de afisare banere cu cineva din Romania, cu sau fara agentie de intermediere? Iar daca am site-urile, create deja, pe persoana fizica, adica niciun fel de castig din reclama, dar cu potential, cum le trec pe PFA. Sau trebuie sa le trec pe PFA? |
#36
Posted 14 April 2011 - 15:49
Legea spune ca orice venit trebuie impozitat.
Cine te impiedica sa tai factura pe orice incasare ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users