Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut
 

antrenament

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
gojavalentin

gojavalentin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 24.07.2010
Salutare,zicetimi va rog, cum as putea sa voluminizez masa musculara?nu doar prin antrenament ci si prin alimente nutritive??,am citit undeva ca e bine sa faci multe repetari cu greutati mai mici pt ca daca faci repetari putine cu greutati mari avansezi in forta nu in voluminizare.As dori sa imi recomandati si un program, poate sa fie si duminica, dar fara antrenament la muschii abdominali.
Mentionez ca am 18 ani, 1.80 m,72 kg am mai facut sala si am luat si alimente nutritive naturale dar cred ca erau cam slabe:P
Va multumesc tuturor!

#2
Chrisforever

Chrisforever

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,252
  • Înscris: 25.12.2006
In general se foloseste o greutate care sa iti permita sa faci 6-8 repetari corecte pentru a creste in masa musculara. Programe de antrenament gasesti in topicul dedicat. P-aia cu "alimente nutritive naturale" sa-mi bag .... daca am inteles-o; probabil te referi la suplimente.

#3
gojavalentin

gojavalentin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 24.07.2010

View PostChrisforever, on 31st October 2010, 23:04, said:

In general se foloseste o greutate care sa iti permita sa faci 6-8 repetari corecte pentru a creste in masa musculara. Programe de antrenament gasesti in topicul dedicat. P-aia cu "alimente nutritive naturale" sa-mi bag .... daca am inteles-o; probabil te referi la suplimente.

aaa pardon!!!! suplimente vroiam sa zic.....si atunci cum ramane cu repetarile multe si greutati mici ,daca tu ziceai sa fac 6-8 repetari, astea pot sa le fac, la brat de ex, cu 15-18 kg

#4
Chrisforever

Chrisforever

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,252
  • Înscris: 25.12.2006
Repetarile multe cu greutati mici se fac pentru rezistenta, intarirea articulatiilor, invatarea exercitiilor.... si nu pentru crestere in masa.

#5
gojavalentin

gojavalentin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 24.07.2010

View PostChrisforever, on 1st November 2010, 12:20, said:

Repetarile multe cu greutati mici se fac pentru rezistenta, intarirea articulatiilor, invatarea exercitiilor.... si nu pentru crestere in masa.

ok...si atunci pentru cresterea in masa ar trebui sa fac repetari putine cu greutati mai mari, si ma refer mai mult la biceps ,triceps si piept ,acolo as vrea sa pun mai multa masa musculara??

#6
gojavalentin

gojavalentin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 24.07.2010
am aici doua exemple de suplimente ..care ziceti voi ca sunt mai bune pt crestere in masa musculara???
http://www.nutritech...AIN_SYSTEM.html
http://www.nutritech..._Mass_4200.html

#7
Chrisforever

Chrisforever

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,252
  • Înscris: 25.12.2006
La prima vedere, primul.

#8
gojavalentin

gojavalentin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 24.07.2010

View PostChrisforever, on 3rd November 2010, 02:42, said:

La prima vedere, primul.

la acela ma gandeam si eu....ok, mersi Chris pentru tot ,esti de treaba :thumbup:

#9
watami

watami

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 24.01.2010
Nici unu, o sa muriti ma de la suplimentele astea penibile. Daca nu ai bani de Optimum/Universal/BSN etc, mai bine cumparati mai multa mancare decat mizerii deastea de calitate indoielnica.

#10
RazvanBV91

RazvanBV91

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 263
  • Înscris: 05.05.2009

View Postgojavalentin, on 31st October 2010, 22:02, said:

Salutare,zicetimi va rog, cum as putea sa voluminizez masa musculara?nu doar prin antrenament ci si prin alimente nutritive??,am citit undeva ca e bine sa faci multe repetari cu greutati mai mici pt ca daca faci repetari putine cu greutati mari avansezi in forta nu in voluminizare.As dori sa imi recomandati si un program, poate sa fie si duminica, dar fara antrenament la muschii abdominali.
Mentionez ca am 18 ani, 1.80 m,72 kg am mai facut sala si am luat si alimente nutritive naturale dar cred ca erau cam slabe:P
Va multumesc tuturor!



zi-ne   ce program de antrenament ai acuma, cate mese pe zi si cam ce buget ai pentru suplimente

#11
gojavalentin

gojavalentin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 24.07.2010

View PostRazvanBV91, on 9th November 2010, 10:09, said:

zi-ne   ce program de antrenament ai acuma, cate mese pe zi si cam ce buget ai pentru suplimente

fac antrenament 6 zile pe sapt ,de mancat cam de 5-6 ori pe zi si buget as avea cam 1,5 mil .As vrea sa stiu daca au vre-un folos batoanele proteice si cum ar trebui sa le iau??

#12
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,722
  • Înscris: 29.01.2008
1. Te antrenezi cam mult. Esti la inceput->corpul are nevoie de odihna;
2. La asa buget, asa suplimente. Nu te condamn, dar la banii aceea nu gasesti mai nimic de calitate. Incearca un supliment cu vitamine, Milk&Egg de la ProNutrition si AnabolicProtein.

#13
gojavalentin

gojavalentin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 24.07.2010

View PostGlobalMods, on 13th November 2010, 23:51, said:

1. Te antrenezi cam mult. Esti la inceput->corpul are nevoie de odihna;
2. La asa buget, asa suplimente. Nu te condamn, dar la banii aceea nu gasesti mai nimic de calitate. Incearca un supliment cu vitamine, Milk&Egg de la ProNutrition si AnabolicProtein.

1. nici asta nu o inteleg cu odihna,daca vreau sa pun masa musculara de ce sa ma odihnesc >adica vrea sa zik ca nu fac decat o ora pe zi nu toata ziua si restul e odihna :|. Exista vreo diferenta si eu nu stiu ???spunetimi va rog. Nu vreau sa ma dau mare ,dar acum doi ani am facut box, antrenamentul era 3 ore pe zi , 6 zile pe sapt , mai era cand faceam si duminica cateodata.
2.eu zic de banii astia sa-mi iau pentru 2 luni ceva bun pentru masa musculara.

Aaaaa am uitat...proteine cu absorbtie rapida cam ce imi recomanzi??

#14
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,722
  • Înscris: 29.01.2008
1. E ca si cum ai intreba daca vreau sa fiu odihnit de ce sa dorm? Intelegi? Normal ca exista diferente intre antrenamentul de box si cel de bodybuilding. Imense chiar, inclusiv stil de viata, alimentatie si odihna.
2. Pentru 2 luni cred ca-ti iei niste vitamine de la farmacie de banii aia.

#15
gojavalentin

gojavalentin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 24.07.2010

View PostGlobalMods, on 14th November 2010, 10:52, said:

1. E ca si cum ai intreba daca vreau sa fiu odihnit de ce sa dorm? Intelegi? Normal ca exista diferente intre antrenamentul de box si cel de bodybuilding. Imense chiar, inclusiv stil de viata, alimentatie si odihna.
2. Pentru 2 luni cred ca-ti iei niste vitamine de la farmacie de banii aia.

bine mersi ..

#16
B0B086

B0B086

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 29.03.2010
ce exercitii faceti voi pentru umeri pentru toate cele 3 grupe si ce parere aveti de programu asta de sala cu exceptia ca nu bag picioare ca le am maricele

L   PIEPT        
Ma  SPATE
Mi  LIBER  
J   UMERI    
V   BICEPS
S   TRICEPS
D   LIBER

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate