Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Motocultor sau tractoras

- - - - -
  • Please log in to reply
2111 replies to this topic

#2071
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,595
  • Înscris: 01.12.2007
Daca banii pentur Grillo sunt o problema poti opta pentru un motocultor de pe tractoras ro sau variantele lui botezate Zubr sau Kentaur  Koning. CEl de la Proenerg (progardenul) este prea usor (nu are greutate) pentru aratura cu toate ca este potent si are accesorii.

@gladiatore depinde de unde comanzi eu merg pe filiera celor consacrati (cei care fac piese aftermarket sau le comercializeaza) si nu am avut pana acum probleme.

#2072
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010
Pentru arat, parca tot cele chinezesti, mai grele sint bune bune, gen tractoras.ro, Zubr...

#2073
nico99900

nico99900

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,063
  • Înscris: 09.09.2010

 IdI1, on 10 martie 2019 - 14:37, said:

Daca banii pentur Grillo sunt o problema poti opta pentru un motocultor de pe tractoras ro sau variantele lui botezate Zubr sau Kentaur  Koning. CEl de la Proenerg (progardenul) este prea usor (nu are greutate) pentru aratura cu toate ca este potent si are accesorii.
Aș fi dispus să cumpăr și G110 care are a 3-a viteză doar că și ăsta are viteză maximă de 5 km la oră, ce mi se pare puțin cu remorcă. Pentru a mări greutatea la arat am văzut că sunt greutăți (200€) speciale pentru roți. Deci având puterea suficientă, poți rezolva greutatea.

#2074
ro_b

ro_b

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 01.12.2016
Sau orienteaza-te către ceva făcut la noi,la Craiova,un G14 de la Magrit

#2075
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,073
  • Înscris: 19.01.2004
Pe ce te bazezi? Cum zicea Moromete.
Din primul post, asa, prima aruncatura la cirlig?

#2076
ro_b

ro_b

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 01.12.2016
Dețin G14,nu vorbesc aiurea,cine a văzut cum lucrează pământul un G 14 știe despre ce vorbesc

#2077
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010
Chinezestile fug spre 20-25Km/h in vit 6`a.
Fuge al meu de rupe!
Din toamna am avut ceva scame cu pornirea...pornea ceva mai greu si dadea sa se opreasca.
Am dat vina pe frig.
Acum citeva zile, la fel, a pornit si a dat sa se opreasca...apoi a luat`o normal.
Fiind Diesel... manifestarea asta nu`i deloc incurajatoare...
Azi a fost mai cald, a plecat din prima, totul OK dar dupa ce am tras mai mult de el am vazut ca picura ceva.
Cautat si furtunul de motorina fisurat, de` are citiva ani la mine.
Inlocuit si acuma chiar pleaca la "sfert"!

Magrit G14 este motosapa, colegul cauta motocultor.

Edited by Ion_Bumbu, 19 March 2019 - 18:46.


#2078
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
o fi ea motosapa da sigur are pret de motocultor :))

#2079
ro_b

ro_b

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 01.12.2016
Cum zici tu Ion_Bumbu, motosapă,dar are 2 prize de putere,plus reductor pe remorca,in cartea tehnica,da este trecuta că motosapă,dar totuși se diferențiază fata de o banala motosapă

#2080
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010

View Postsilesax, on 19 martie 2019 - 18:55, said:

o fi ea motosapa da sigur are pret de motocultor Posted Image)
https://www.compari....14d-p219409014/
Scuze, da iau aproape 2 tractorase monoax!

#2081
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
stiu :)

#2082
ro_b

ro_b

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 01.12.2016
Fiecare cu alegerea sa,la fel și cu buzunaru' ;)

#2083
nico99900

nico99900

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,063
  • Înscris: 09.09.2010

View Postro_b, on 19 martie 2019 - 18:02, said:

Sau orienteaza-te către ceva făcut la noi,la Craiova,un G14 de la Magrit
Are doar motosape. Din ce vad pe pagina lor.

View Postro_b, on 19 martie 2019 - 18:59, said:

Cum zici tu Ion_Bumbu, motosapă,dar are 2 prize de putere,plus reductor pe remorca,in cartea tehnica,da este trecuta că motosapă,dar totuși se diferențiază fata de o banala motosapă
La 10000 nu poate fi banala. Trebuie sa iti puna ceva acolo sa te conviga sa dai atata

#2084
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,691
  • Înscris: 30.07.2003
Asta mai are cate un puseu asa, din cand in cand.
Am mai avut episoade de reclama la mat magrit pe aici.

#2085
ro_b

ro_b

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 01.12.2016
Banal nu m-am referit la Grillo,și fii liniștit,nu fac reclama nimănui,doar arăt că în afară de a cultiva orez,se poate cu trăi și cu praz:))

#2086
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,691
  • Înscris: 30.07.2003

View Postvartflorin, on 24 martie 2019 - 12:45, said:

am sunat pt a ma informa in vederea cumpararii unui motocultor rusesc kentavr sau koning.  cei care vand koning au zis ca koning ei le aduc din germania.
voi ce spuneti,sunt la fel sau sunt diferite.conteaza de la ce firma cumperi un anumit produs.
astept un sfat de la voi ,pe care sa il iau dintre cele doua.
Avem aici colegi posesori de toate aromele tractorasului monoax chinezesc:
- dong feng - tractoras.ro
- zubr-kentavr
- konig
Toti au fost la fel de foarte multumiti.
Mai exista pe olx si Forte, care , din nou e identic, dar nu stiu colegi de aici care sa aiba asa ceva.

Asa ca nu stiu daca putem face diferentieri intre ele.

#2087
vartflorin

vartflorin

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 30.01.2019
am luat kentavrul de 12 cp . .as vrea cateva sfaturi .voi  cu ce viteza dati cu freza si cu ce viteza  arati.cat ulei si ce fel sa iau pt schimbul de dupa rodaj la motor si transmisie.la ambreiaj are doua locasuri  ,in primul locos trag maneta ambreiajului cand schimb vitezele,, dar al doilea locas pt ce este...

#2088
liviu9

liviu9

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,244
  • Înscris: 20.04.2006
Al 2-lea locas, cica frana; probat, chiar isi face treaba, daca o tragi din scurt, tre sa te ti bine de coarne, altfel ajungi calare pe rezervoru de motorina; din ce am mai citit pe ici pe colo, se pare ca daca ambreiajul e tras in locasul al 2-lea nu te lasa sa schimbi vitezele; din ce am observat la al meu (tot kentaur de 12 cp) nu prea il intereseaza chestia; FOARTE IMPORTANT pentru "kentaurii" noi (din experienta mea): primul lucru inainte de rodaj: se verifica toate suruburile / piulitele si se strang, in special cele de la roti, ambreiaj si protectoarele de la priza de putere si fulia pe care e si ambreiajul; nestiinta / nepriceperea mea a condus la urmatoarele: in primele 10 minute dupa prima pornire mi-au cazut surubelele de la intrerupatorul farului (no problem, oricum voi modifica nu se stie cand, toata instalatia electrica - am tot ce trebuie sa trec pe LED); dupa primele  manevre de deplasare au culisat rotile pe "planetare" si cea de pe partea cu curele mi-a shifonat protectorul rosu al axului fuliei; dupa ceva timp cand l-am pornit iar, era slabit ambreiajul si nu mai tinea in prima treapta - rezultat, pana sa ma prind cum sa-l opresc a trecut prin niste porti de le-a facut ferfenita (aveam in plan sa schimb portile, dar nu atunci - si acum sunt tot ferfenita); la el doar s-a ciobit un catadioptru si s-a rupt o maneta de directie; deci pe interiorul fuliei exista 3 "catei" care se regleaza din niste piulite (cred ca M6) cu chei de 10; reglajele alea au si contrapiulite care trebuiesc stranse bine sa nu patiti ca mine; de asemenea pe tija ambreiaj / frana exista 3 piulite (cred ca M8) care se regleaza cu cheia de 13; una e contrapiulita pentru ambreiaj, iar celelalte 2 pentru frana; de asemenea trebuie verificate tot timpul suruburile de la protectoarele alea rosii; eu le-am pierdut cand am bagat in brazda...neatentie...desi pierdute in gardina nu le-am gasit, cred ca sunt sub brazde; oricum sunt superincantat cum intoarce brazda, doar ca mai trebuie sa fac practica de tractorist ca ma cam trage dreapta...
Cu scuzele de rigoare ca am scris "ca nebunu'" va salut si spor la agricultura!

Liviu

Edited by liviu9, 29 March 2019 - 23:20.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate