Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
A cumparat cineva de pe Fashiondays?
Last Updated: Jan 21 2020 13:57, Started by
miki68
, Oct 23 2010 17:02
·
0
#37
Posted 24 May 2016 - 16:07
A mai cumparat cineva de la ei de cand au fost cumparati de catre eMAG?
Dureaza cam mult pana trimit produsele... cred ca daca le comanzi de pe Amazon UK si vin mai repede Tind sa cred ca nici nu vand din stoc, ci aduna comenzi si apoi cumpara stoc si livreaza. |
#38
Posted 24 June 2016 - 10:29
miki68, on 23 octombrie 2010 - 17:02, said:
Am cont pe Fashiondays si, uneori, ma tenteaza unele produse, insa nu am gasit niciunde opinii despre produse, timpul de livrare real, asa ca inca nu m-am hazardat sa comand. Mi-ar folosi opinii ale persoanelor care au cumparat de la ei. Fashion Days, speram sa fie o firma serioasa si bine organizata, dar din pacate se pare ca noi romanii nu stim cum sa facem acest lucru... Pe site, termenul de livrare maxim era de 2 zile dar nici dupa o saptamana nu au procesat comanda, a trebui sa renunt pentru ca plecam in vacanta si nu mai puteam astepta inca o saptamana. Preturile nu sunt mici, sunt preturi destul de mari iar "discount-ul" aplicat este doar o gaselnita de marketing. Sunt printre putinele companii care nu aplica discount la transport in functie de valoarea comenzii. Parerea mea este ca vand produse scumpe la pachet cu o doza de neseriozitate iar informatiile de pe site de multe ori sunt eronate. ... daca stati bine cu nervii si timpul, comandati produse de la ei. Edited by yuppy123123, 24 June 2016 - 10:29. |
#39
Posted 25 June 2016 - 19:38
In cazul meu s-a respectat, vezi ca termenul acela e de predare la curier, nu de ajuns la tine.
Ca exemplu, poti sa dai comanda Marti si sa o predea la curier vineri, iar cum Sambata si Duminica nu se livreaza, curierul va veni abia Luni la tine. Intradevar, unele sunt cu pretul RRP cam mare, altele sunt decente, in linie cu preturile din Europa. Sunt unele produse care la promotie sau la lichidare au un pret de sub 50% fata de cel din magazin sau de pe eticheta. |
#40
Posted 20 July 2016 - 14:23
Am cumparat 2 perechi de Vans de la ei.Sunt in cat timp mi le trimit.Daca nu respecta termenul de 3 saptamani atunci ii ard cu ANCP-ul.Am platit deja cu cardul.
|
#41
Posted 12 October 2016 - 22:02
Am făcut și eu primele comenzi pe Fashion Days. Am făcut un cont pe numele meu și un cont pe numele soției. Când faci contul ți se da un voucher de 50 de lei care poate fi folosit pentru cumpărături peste 200 de lei. Am cumpărat o pereche de adidași Puma și una Le Coq Sportif. Pentru ca erau ultimele perechi și se încheiate sezonul erau reduse de pe la 500 lei la 200 de lei. Am prins în ziua comenzii o promoție de reduceri de 30% la toată încălțămintea. Deci cu reducerea inițială, plus cea de 30%, plus cuponul de 50 de lei, am ajuns la un cost de 100 de lei per pereche. Cam prea ieftini ca sa fie adevărat.
Am facut comanda luni pe la 11, iar miercuri la 16 curierul de la DPD mi-a livrat produsele acasă. Am verificat bine produsele, erau noi, originale, fără niciun defect, nedesfacute sau probate. N-am ce reproșa. La capitolul preț au fost cei mai buni, asemenea reduceri negăsind nici măcar în afară. https://mobile.twitt...364145386233856 |
#42
Posted 14 December 2016 - 22:31
poimaine e ziua fashiondays, deci reduceri masive.
pregatiti-va portofelele. |
#43
Posted 17 January 2017 - 12:07
Reduceri super grase azi, bagati mare... blugi levi's la sub 200 ron... eu am prins o pereche de pepe jeans london la 119 ...
|
#44
Posted 17 January 2017 - 19:58
Daca ai card ING, mai faci rost de 5% discount (ING Bazar).
|
#45
Posted 27 October 2017 - 09:28
Am facut si eu o prima comanda pe Fashiodays.ro, comanda a fost livrata in mai putin de o saptamana, dar mare surpriza mare: Comandasem o pereche de bocanci care in pozele prezentate pe site aveau pe latura interioara un fermoar, dar bocancii pe care i-am primit nu aveau fermoarul respectiv - in afara de asta, am constatat ca unul din bocanci aveam pielea zgariata cu ceva argintiu. Am sunat la ei, mi-au spus sa fac o sesizare pe email si ca-mi raspund ei legat de cum sa rezolvam problema. Telefonic nu m-au ajutat in nici un fel. Am facut sesizarea scrisa si am asteptat. Dupa ce nu am primit nici o veste m-am gandit sa returnez produsul, dupa ce am trecut prin pasii de pe site pentru retur, am constatat ca nu pot decat sa cer ca banii sa-mi fie transferati inapoi in cont. Termenul de returnare a banilor este de 14 zile de la data primirii returului.
Idee este ca suntem in luna Octombrie si mi-am comandat bocanci pentru a trece de zilele de toamna (pentru iarna aveam), i-am instintat ca vreau sa comand alta pereche de bocanci in locul celor primiti, dar surpriza mare iar, nu se poate, politica fashiondays.ro nu permite sa schimbi produsele. Sa nu mai vorbim de faptul ca nu au nici un sistem prin care poti sa-ti dai opinia despre un anume produs de pe site-ul lor, cum nu ai nici posibilitatea sa dai un rating site-ului. Este inadmisibil sa ai un client caruia ii trimiti un produs, cu o prezentare gresita pe site, care mai are si defecte, iar ulterior sa-i spui clientului ca nu poate sa schimbe produsul cu un alt produs din oferta, iar daca cere retur sa-i spui ca banii ii primeste inapoi in 14 zile lucratoare de la data receptionarii returului. Never again fashiondays.ro - sunt activ in vanzari online si stiu ce inseana satisfactia clientului, voi sunteti departe de asta. Total nemultumit de fashiondays.ro, nu recomand nimanui. P.S. am sa fac o sesizare ANPC pentru reclama si prezentare a produselor mincinoasa. Edited by Kadago, 27 October 2017 - 09:34. |
#46
Posted 27 November 2017 - 16:47
Nu recomand sa cumparati de pe Fashion Days.
Eu am avut si inca am o experienta foarte neplacuta cu returul unui produs. In cateva cuvinte: Am cumparat o pereche de pantofi sport de la ei. Am constatat ca marimea nu se potrivea in momentul in care i-am primit. Am initiat procedura de retur si am comandat alta pereche cu un numar mai mare. (al doilea produs a trebuit achitat separat desi suma pe care am platit-o pentru primul produs era acoperitoare) Si asa a inceput calvarul returului. Pe data de 2 Noiembrie a ridicat curierul produsul pentru retur. Curierul care mi-a adus cel de-al doilea produs nu a putut prelua pachetul de retur pentru ca nu era asa procedura. Dupa nenumarate telefoane, e-mailuri si nervi tocati cu cei care raspund la numarul de pe site, nici in acest moment 27.11.2017 nu am primit banii pentru produsul returnat. Problema este ca, curierul a ratacit pachetul si cine stie cat va dura pana ce ii vor despagubi pe cei de la Fashion Days pentru ca ei sa imi poata returna banii. NU RECOMAND SA CUMPARATI DE PE FASHION DAYS decat daca siti ca masura pentru produsul comandat vi se potriveste. Este o adevarata aventura sa iti recuperezi banii de la ei. |
|
#47
Posted 27 November 2017 - 19:56
XtremeS, on 27 noiembrie 2017 - 16:47, said:
Pe data de 2 Noiembrie a ridicat curierul produsul pentru retur. Curierul care mi-a adus cel de-al doilea produs nu a putut prelua pachetul de retur pentru ca nu era asa procedura. Dupa nenumarate telefoane, e-mailuri si nervi tocati cu cei care raspund la numarul de pe site, nici in acest moment 27.11.2017 nu am primit banii pentru produsul returnat. Problema este ca, curierul a ratacit pachetul si cine stie cat va dura pana ce ii vor despagubi pe cei de la Fashion Days pentru ca ei sa imi poata returna banii. NU RECOMAND SA CUMPARATI DE PE FASHION DAYS decat daca siti ca masura pentru produsul comandat vi se potriveste. Este o adevarata aventura sa iti recuperezi banii de la ei. edit: ah, ti-a ratacit curierul pachetul... pai si daca ti-l ratacea pentru retur la alta firma? Edited by Geth, 27 November 2017 - 19:57. |
#48
Posted 11 May 2018 - 07:42
Am cumpărat de la ei o pereche de tenesi/adidasi albi din piele si când am desfăcut cutia aveau pete/urme de degete pe ei si o busitura/adancitura in fata de juma de cm la un adidas,am facut cerere de retur si sunt curios daca îmi returneaza banii altfel fac o plângere la ANPC,nu sunt serioși tipic românesc.
|
#49
Posted 13 November 2019 - 15:17
Astia de la fashiondays nu or putea si ei, sa foloseasca nici un manechin sub inaltimea de 185cm ca sa ne putem si noi orienta mai bine?! Macar unul de 180 si sub 80kg! Am mari probleme in a-mi gasi haine la inaltimea 178 cm! Mari... De multe ori, la tricouri, la 178(!) inaltime, marimea S imi sunt mult prea mari, mult! Iar XS...nu prea au! O fi ca la telefoane.... peste 6 inch; orice telefon mai mic de 6 e... XS!
Edited by PostacheNegrutzi, 13 November 2019 - 15:17. |
#50
Posted 21 January 2020 - 13:57
Eu am fost multujmita cand am comandat. Mi-am luat o pereche de UGG-uri care mi-au ajuns in a2a zi de la livrare (era de BlackFriday si ma asteptam sa dureze mai mult). Incaltarile erau impecabile!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users