Anvelope de iarna pe 4x4
Last Updated: Oct 22 2011 17:41, Started by
ionut_ionut
, Oct 11 2010 09:53
·
0
#1
Posted 11 October 2010 - 09:53
De cateva zile am inceput sa caut anvelope de iarna,am cautat ,am urmarit teste,insa nu stiu la ce sa ma opresc
fara RFT: Anvelope DUNLOP GRANDTREK WT M3 MICHELIN Latitude ALPIN H RFT: Goodyear ultra grip - Continental Conti4x4WinterContact SSR Bridgestone Blizzak LM-25 4x4 Pirelli Scorpion ICE + SNOW XL cam asa arata si in poze,exact in ordine du_grandtrek_wt_m3_ci2_l.jpg 12.56K 57 downloads latitude_alpin_hp.jpg 32.21K 49 downloads goodyear_ultra_grip.jpg 13.06K 59 downloads conti_winter_contact_4x4_ssr.jpg 87.26K 30 downloads bs_blizzak_lm25_ci2_l.jpg 13.62K 39 downloads scoripin.jpg 138.29K 30 downloads |
#2
Posted 11 October 2010 - 10:13
ADAC-ul nu are teste si pt anvelope de 4x4 ? Pentru ca daca are, atunci alege un dintre cele "highly recommended"si gata. Sau cel putin eu asa as face.
|
#3
Posted 11 October 2010 - 10:26
ADAC-ul nu cred ca are teste pt anv 4x4,cel putin nu am gasit
m-am uitat pe tirestest.com Edited by ionutMembruAnonimut, 11 October 2010 - 10:26. |
#4
Posted 11 October 2010 - 10:32
eu recomand fara RFT. montatul si demontatul lor necesita aparatura speciala, care nu se gaseste pe toate gardurile (inca) pe la noi. cu sculele clasice, exista riscul foarte mare de a deteriora anvelopa.
|
#5
Posted 11 October 2010 - 11:12
Pe scurt, am Dunlop si Continental pe 4x4.
Ambele sunt excelente; daca esti din Bucuresti, cumpara direct Continental de la distribuitor (Franck Romania). frack.ro Cieste pe aici... http://forum.softped...t...848&st=1746 |
#7
Posted 11 October 2010 - 13:08
Courage, on 11th October 2010, 11:12, said: Pe scurt, am Dunlop si Continental pe 4x4. Ambele sunt excelente; daca esti din Bucuresti, cumpara direct Continental de la distribuitor (Franck Romania). frack.ro Cieste pe aici... http://forum.softped...t...848&st=1746 Franck Romania nu este nici pe departe unicul distribuitor Continental din Bucuresti sau Romania. Pe de alta parte mai au si preturi mari si sunt foarte rigizi. korsar, on 11th October 2010, 10:32, said: eu recomand fara RFT. montatul si demontatul lor necesita aparatura speciala, care nu se gaseste pe toate gardurile (inca) pe la noi. cu sculele clasice, exista riscul foarte mare de a deteriora anvelopa. Nici eu nu as recomanda RFT, mai ales pentru ca sunt mai grele anvelopele in si mai rigide. De montat se pot monta in orice vulcanizare decenta, cu un meserias priceput. daalos, on 11th October 2010, 11:34, said: Nu te-ai gandit la Nokian ? (nu am nici o legatura cu situ - ca reclama) Eu am pus iarna trecuta Nokian WR SUV, model 2001 si s-au comportat exemplar. Si eu recomand Nokian, ca exemplu am avut referinte despre ele mai bune decat la Michelin, acesta din urma fiind si mai scump. Ca idee, orice ar fi bun, mai ales daca este din gama premium, insa inclin putin spre Nokian, Conti, Dunlop. Ne-ar ajuta si dimensiunea foarte mult daca am cunoaste-o. |
#9
Posted 11 October 2010 - 19:24
Eu am folosit Nokian Hakkapeliitta SUV 5 din 2007.......au deja 3 ani si sunt OK. Insa din pacate unul l-am taiat si am ramas in 3 cauciucuri si acum mi-am luat pentru a pune pe fata Pirelli SCORPION ZERO Ice & Snow 235/60 R18 iar cele doua Hakka le pun pe spate iar una rezerva.
|
#10
Posted 11 October 2010 - 20:18
la ce talonash au cauciucurile si la cat de grea e masina pune mana si ia-ti RF.
nu trebuie sa faci pana ci doar sa se dezumfle putin cauciucul si ai belit janta la prima groapa. ma gandesc ca le iei pt x6. ps. daca sunt probleme cu montajul, e cam naspa daca nu iei si jante. |
|
#11
Posted 12 October 2010 - 11:31
Patru anvelope RunFlat, pentru X6 pentru echiparea originala (adica 19 toli sau chiar 20) vor costa aprox. cat patru anvelope normale + patru jante, dar de 17 toli de exemplu. Daca masina este X6, si daca poate aflam si dimensiunea exact, putem face o calculatie, o conversie, oricum este important si ce scrie in cartea masinii, ca posibila varianta de echipare.
|
#12
Posted 12 October 2010 - 11:44
nu prea cred ca incap jante de 17 pe x6. e vorba de o masina destul de grea care trebuie sa opreasca si de la viteze de +200km/h.
zic ca sunt prea mari discurile de frana pt roti de 17. |
#13
Posted 12 October 2010 - 11:57
Nu cred ca anvelopele run flat au sens pe zapada pentru ca isi pierd din elasticitatea care e esentiala in conditii proaste. Daca totusi vreti run flat neaparat, atunci luati un set de jante dedicate.
On: Vredestein Wintrac4Xtreme [ https://static0.shopify.com/s/files/1/0001/3927/files/Work_Pics_182.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Pentru cei cu balon ingust: faceti un efort si luati si niste jante cu un inch mai jos (sau chiar doi unde se poate. Asta ar trebui sa va ajute sa dati si mai putini bani pe anvelope. Aproape sigur exista ceva si pentru masina voastra. Dimensiunile acceptate de producator sint scrise de regula undeva pe stilpul B la usa soferului. |
#14
Posted 12 October 2010 - 13:29
va multumest tuturor pt raspunsuri si promptitudine
da vreau pt x6,dimensiunea este 255/50r19,pe masina acum am tot RFT,nu am roata de rezerva si oricum mi-ar fi f greu sa fac o pana,mai ales pe vreme urata nu cred ca se pot monta jante mai mici de 19 nokian,vredestein nu corespund cerintelor,adica nu am gasit dimensiunea necesara+RFT as vrea o anvelopa care sa se descurce f bine pe zapada,carosabil umed/inghetat dar sa fie buna si in zilele de iarna cu temp de 10C iarna trecuta am mers cu un x1,anv dunlop wint. 3d (ceva de genul),am ramas impresionat de anvelope,nota 10 pe a4 am avut nokian wr g2,f bune,mai ales la capitolul franare pe carosabil inghetat pe golf au fost tot nokian,nu mai retin modelul,aderenta excelenta,iesea de oriunde,insa nu franau execelent in schimb,am vb cu proprietarul unui RRS,spunea ca a avut Pirelli Scorpion si a fost dezamagit Edited by ionutMembruAnonimut, 12 October 2010 - 13:31. |
#15
Posted 12 October 2010 - 17:16
Eu nu stiu exact daca masina vine in echiparea din fabrica cu anvelope RUN FLAT ! Daca nu vine asa echipata cred ca este o greseala sa punem anvelope RUN FLAT de iarna !
Si ca sa o iau in ordinea pretului: Nankang SV1 107V - 833 ron/buc (marca originara Taiwan, nu sunt RUN FLAT) GoodYear Ultra Grip 107H ROF - 1282 ron/buc (RunOnFlat) Nokian WRG2 107 V RF - 1348 ron/buc (Run Flat) Cam asta ar fi, depinde de ce buget vrei sa aloci, si daca esti hotarat 100% pe run flat. |
|
#16
Posted 12 October 2010 - 18:36
Eu am pentru iarna, pe Forester, Dunlop WinterSport 3D.
Sunt excelente si le recomand fara rezerve. Dintre cele RFT puse de tine, am auzit numai lucruri bune despre Blizzak-uri. La ultimul test ADAC privind anvelopele de iarna 2010, primele 3 (foarte bune) au iesit: - Michelin Alpin A4; - Continental ContiWinterContact TS830P; - Dunlop SP WinterSport 3D; E drept ca nu-s pentru SUV-uri, dar poti sa-ti faci o idee. Mai ai aici si un test Auto Bild pentru anvelope de iarna 2010. |
#17
Posted 12 October 2010 - 22:36
Eu pe Ml 420 CDI cu roti de 20 AMG merg pe ContiCrossContact Winter de 3 ani. (295/40 R20)
Nu am jenti dedicate pt iarna pt ca consider ca masina arata oribil/castrata cu roti mai mici (inguste). ContiCrossContact Winter nu are la fel de multa carne (creste) precum de ex Dunlop sau Nokian, dar sunt execente pt ca nu au atata rezistenta la inaintare la viteze mari. Ciudate dimensiunile tale... Oricum, poti oricand merge pe 255/55 R19. Diferenta este de 3-4 mm la diametrul rotii e insignifianta. http://www.miata.net...e/tirecalc.html Attached FilesEdited by Horsie, 12 October 2010 - 22:45. |
#18
Posted 13 October 2010 - 10:14
Ia runflat ca nu-i vreo fericire sa faci pana nici vara, da' iarna cu zapada mocirlita si tiruri vajaind pe la spate.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users