Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 

Honda Civic EU8

- - - - -
  • Please log in to reply
537 replies to this topic

#19
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,546
  • Înscris: 06.02.2006
Acum, daca il am si pe asta, o sa scriu si despre el. E un Renault Clio 3, 1.5 DCI, 65 martzoage turbate (da, si Dacia 1310 poate face misto de mine pe autostrada). Poze nu-i pun ca numai fotogenica nu e  :console: . Ca idee, masina are 62000 km, reviziile facute pe la 10K, pana acum s-au schimbat numai consumabile, 1 data discurile frana fata si de 2 ori placutele de frana. Nu prea a fost menajat, deci din punctul meu de vedere este destul de fiabil. Dotari: total cheala + AC si geamuri electrice fata + volan reglabil pe inaltime.

Am facut azi revizia de 60K km, incluzand schimbatul distributiei. Distributia + pompa apa + antigel + apa distilata + antidesurubant ( :rolleyes: ) au fost 2068 RON. Cu restul reviziei (filtre, ulei, saiba ulei) + placute frana + bec pozitie + spray de spalat a facut in total 2924 Ron. Distributia aia e cam scumpa comparativ cu Honda, unde am dat vreo 7 mil la reprentanta, cu tot cu piese.

Ce nu mi-a placut a fost ca au scris la observatii: furtunas spalator spate crapat. Pai in pana mea, schimbati-l, eu ce sa fac cu el asa crapat  :deadtongue:. Ma rog, la revizia viitoare o rezolv, nu mai am chef sa ii vizitez iar. Le-am spus ca vreau si geometria facuta, mi-au spus ca au facut-o, insa pe factura nu apare nimic, si ma indoiesc ca e moka. Ma rog, ma edific eu maine si le dau cu firma-n cap daca e la fel.

Edited by RealThing, 04 November 2010 - 20:48.


#20
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,546
  • Înscris: 06.02.2006
Boon, ieri daca tot nu am avut ce face, am spalat masina (inclusiv curatat bancheta din spate si scaunul pasagerului - oferta la spalatorie 15 RON de element  :thumbup: ) pentru ca nu prea se mai vedea prin parbriz de praf. Dat cu silicon toate chederele, verificat nivel lichid in baterie (cred ca au verificat si baietii de la reprezentanta, dar am zis ca nu strica) , antigel (si asta era ok), pus parbrizol de iarna si montat cauciucurile de iarna + echilibrat. In continuare masina merge impecabil, si cu uleiul asta nu se mai aude mult mai estompat tacanitul acela de la injectie specific motoarelor Honda. Ramane sa fac un drum de vreo 2000 km in decembrie cu ea, si sa vad cum se comporta. Am dat cu silicon si capacele de la motor, acum arata mai aranjat, insa era noapte nu cred ca intereseaza pe cineva, asa ca nu am mai facut poze.

Va trebui sa ma duc la Casco sa ii fac zgarietura de pe bara spate (inca o data  :finger: opelistului cretin care nu a stiut sa iasa din parcare) si cu ocazia asta sa ii plantez si carligul de remorcare - daca tot il am si e original. Dupa ce se rezolva cu treburile astea, revin cu niste poze.

#21
dedy66

dedy66

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 510
  • Înscris: 13.01.2007
Felicitari ptr achizite. Am vazut la Top Gear o comparatie intre acest model de Civic si ultimul model. Jeremy Clarkson a fost de parere ca Civic-ul nou e mai slab ca cel vechi la aproape toate capitolele, in afara de top speed (asa tin eu minte, s-ar putea sa ma insel). Oricum am auzit numai lucruri bune despre ele, bafta si ai grija cu talpa.

#22
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,546
  • Înscris: 06.02.2006
Multumesc @dedy66

Sincer sa fiu asa mi s-a parut si mie, ca e mai ok fata de actualul model  - de exemplu suspensia independenta spate, care nu mai este prezenta la modelul nou - (acum na, pot fi subiectiv pentru ca e a mea  :rolleyes: ), insa intr-adevar cea noua e mai puternica, are 140 caluti si motor de 1.8 i-vtec, asta are numai 110 si vtec. Clarkson a testat TypeR, unde motoarele au aceeasi putere (200 caluti), insa suspensia independenta de la modelul asta isi spune cuvantul (merge pe 3 roti, insa nu se rastoarna  :thumbup: ). Ma batea gandul de un TypeR tot pana in 2005, insa sincer nu stiu daca gasesc una care sa nu fi mancat jar si sa fi fost intretinuta ca la carte, deh, masina aia nu ti-o iei sa te duci la piata duminica.

Pot confirma ca din punct de vedere fiabilitate este mai ok fata de noul model.

Uimitor, de cand o am nu am servit niciun radar, in ciuda faptului ca ii dau cat incape si pe unde se poate (incerc insa sa nu depasesc niciodata limitele prudentei).

#23
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,546
  • Înscris: 06.02.2006
Azi dimineata m-am felicitat pentru siliconul dat pe toate chederele  :thumbup: Clio era inghetat lemn, nu am reusit sa deschid nicio portiera, asa ca am incercat cu Honda: deschis portierele si portbagajul fara niciun fel de emotie. In Clio am reusit sa intru ceva mai greu, dupa ce am turnat niste apa fierbinte pe marginile portierei soferului. Pentru dezghetat geamurile am luat un pulverizator cu nu stiu ce zeama de dezghetat in el, a functionat mai mult decat ok. In rest, toate bune si frumoase.

#24
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,546
  • Înscris: 06.02.2006
Boon, am mai facut vreo 800 km cu Honda. Uimitor, desi au fost ceva geruri inainte de a o porni (dupa vreo 2-3 saptamani) si bateria are fix 10 ani, nu am avut probleme, si a pornit din prima. Ce pot sa spun, comparat cu Clio e mult mai odihnitoare la drum lung, si mult mai nervoasa. Drumurile facute au fost in marea majoritate semidezapezite sau deloc dezapezite (de exemplu cel dinspre Piatra Neamt - Comanesti - Targu Ocna), insa nu am avut niciun fel de problema. Cauciucurile de iarna UG 7+ s-au comportat ireprosabil, nu am simtit nevoia de lanturi. Am facut ceva teste si de aderenta, mai ales dupa ce cu Clio era sa reusesc sa pupo un tir de pe contrasens la 60 km/h cand brusc in o curba foarte larga s-a gandit sa se deplaseze cu totul catre contrasens. In aceeasi curba si aceleasi conditii am dus-o in 90, accelerat dupa putin mai tare astfel incat sa fuga spatele putin, foarte usor de redresat. Depasiri facute peste creasta de zapada formata pe mijlocul drumului, din nou nicio problema. ABS si-a facut datoria cum trebuie de fiecare dara cand a intrat (2 ori), prima data era sticla pe jos si cel din fata oprise, insa oprit fara probleme pana in el, desi am fost putin neatent uitandu-ma la GPS si am franat mai tarziu. E mai greu cu trecerea de la frana Clio - Honda, insa te obisnuiesti rapid.

Sunt inca indragostit de masinuta asta (cred ca se vede  :thumbup:). Bineinteles cum a avut parte si de pereche cu ocazia deplasarilor, a trebuit sa rabatez bancheta din spate pentru ca deh, femeile cand pleaca undeva se cara cu 5 tone de bagaje, cam jumatate din perechile de pantofi/cizme (toate in cutiile lor, bineinteles) si in general se mai suie in masina: pianul cu coada, masina de spalat, dulapul din bucatarie si orice magaoaie care cantareste 1 tona si e cat mai tampit de bagat in porkbagaj. Slava domnului ca e destul loc (comparat cu Golf 4 al unui amic, care a ramas uimit unde dracu le-am bagat pe toate, am incercat si la el acelasi volum si nu a intrat  :console: ). Pot sa spun ca am apreciat scrumiera in mod deosebit, imi place ca e foarte mare si o nimeresc fara sa-mi iau ochii de la drum, si sa scrumez pe jos din greseala daca nu sunt foarte atent. Cu prima  ocazie postez o poza.

I-au curatat baietii la spalatorie contra cost scaunul pasagerului si bancheta din spate - aveau 2 pete - acum arata impecabil si inauntru. Probleme: piulita in care se prindea roata de rezerva din portbagaj s-a desprins din sudura, si ma enerveaza pentru ca trancane la gropi (piulita, nu roata). Astept sa se faca mai cald, si sa ma duc sa ii dea baietii 2 puncte de sudura, sa scap de o grija.

La primavara o sa primeasca un set de jante aliaj (am vazut ceva in jurul a 12 mil), pentru ca alte jante de tabla nu am gasit SH si unele noi originale echivaleaza pretul unui set de aliaj (deh, daca am vrut japoneza rara...). Cu ocazia asta scap si de montat cauciucuri vara-iarna pe acelasi set de jante.

Am luat vreo 2 bolovani de dezapezire in parbriz, momentan se pare ca e intreg, sa vedem cat ramane asa, doar l-am schimbat acum mai putin de 1 an. Pe drum, un singur cretin m-a enervat cumplit, a iesit pe E85 dupa Golesti (eu coboram de pe pasarela spre Ramnic, pentru cine stie zona), asta a oprit, s-a "asigurat" si cand mai aveam vreo 100 m pana in el a intrat in fata mea. Frana disperata, pe contrasens nu aveam unde sa intru pentru ca veneau altii, iar boul se pozitionase foarte prost si nu prea se misca. Ma rog, am reusit sa opresc pana in el, mai exact pana in stalpul central al lui, dupa care tot idiotul se apuca sa ma claxoneze (probabil deranjat pentru ca facusem flashuri in speranta ca nu intra chiar asa ca boul).

In rest, toate bune si frumoase. Sa vad cand reusesc sa ii fac o poza scrumierei  :smoke: prietenii mei care au nemtoaice sunt foarte entuziasmati cand o vad live :P .

#25
tzunny

tzunny

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 10.01.2007
Frumoasa povestea, frumoasa masina! Sa o stapanesti sanatos, sa ii mai pui vreo 100.000km in bord, ca nu o sa ii simta, chiar daca sunt facuti prin Romanica.. Numai bine!

#26
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,546
  • Înscris: 06.02.2006
Multumesc :) bine ai venit, sunt jurnale de bord destul de rare cele de la Honda pe Softpedia.

#27
tzunny

tzunny

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 10.01.2007
Am vazut, suntem putini.
Inainte sa imi iau Del Sol-ul era pe lista si un Civic ca al tau (1.6 110cp) insa varianta in 2 usi. Nu mi-am permis atunci insa fiindca depasea bugetul. Oricum, pe viitor este o optiune serioasa de luat in calcul.

#28
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,546
  • Înscris: 06.02.2006
Din ce stiu eu le-a scazut serios pretul, cred ca te poti orienta acum dupa una ok. In cazul in care te bate gandul, sa-i verifici amortizoarele (eu le-am schimbat imediat ce am luat-o, se pare ca sunt cam sensibile). In rest nu am descoperit probleme.

#29
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,546
  • Înscris: 06.02.2006
Boon, avand in vedere ca am mai apucat sa fac cu Honda vreo 40 km in 2 luni, postez ce am primit cadou: Asimo. L-am facut si motociclist, e foarte simpatica jucaria, ma   simt ca la 8 ani :rolleyes:

Attached Files



#30
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,843
  • Înscris: 15.08.2008
Tare robotelul  :lol:

#31
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,546
  • Înscris: 06.02.2006
Are articulatiile inteligent facute si e foarte bine echilibrat...gasesti punct de echilibru in aproape orice pozitie l-ai pune. Oricum l-am bagat inapoi in cutie ca deja o luasem la vale cu "hai sa vad cum pot sa-l mai fac sa stea"  :lol:

#32
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,546
  • Înscris: 06.02.2006
Boon, cu multa bunavointa si ocazia excursiei la Moeciu am rusit sa fac 100.000 km cu Hondita. Pozele sunt facute pe serpentine (nu prea aveam unde sa opresc sa le fac ok) asa ca sunt cel putin tremurate. In rest nicio problema, mers cu pana la 160, in general unde a fost loc 140 - oricum drum foarte aglomerat. Mi se pare ca alimentata cu Efix se infige mai bine fata de Mol/Petrom, si consum mai putin, vedem noi la urmatoarele drumuri lungi. Consum la excursia actuala 5.5% (incredibil) facut la pompa cand m-am intors (insa am facut cam 80 km de drum cu maxim 80 km/h, fiind in spatele unui coleg care nu putea mai mult datorita masinii :) ). Incercam cu ajutorul lui Calinkgb sa facem rost de o consola centrala + cotiera.

Attached Files



#33
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,546
  • Înscris: 06.02.2006
Revin, de data asta cu vesti mai putin placute: Honda a facut buba de 2 ori intr-un interval de 2 zile.

Prima bucata: plecasem la o nunta si in Mizil, la o intersectie nesemaforizata dar semnalizata cu indicatoare un Polo mi-a iesit brusc in lateral dupa o utilitara care dadea prioritate si s-a infipt in roata mea spate. Din pacate a fost atat de din scurt incat nu am avut nicio sansa sa evit (bine ca n-am avut reflex sa trag de volan stanga pentru ca altfel intram in cel care venea de pe contrasens). Pagube: pasaj roata strambat bine, portiera sifonata, janta foarte putin indoita, capac roata spart, bara spate zgariata, zgomote la frana ca si cum roata ar fi descentrata - numai la viteze foarte mici).

Mers la politie (ceva imi spunea sa nu fac amiabila, si ma si enervase ala pentru ca daca iesea cu 2 secunde mai devreme era mult mai rau, eu aveam in jur de 40 si il pocneam fix in lateral, sigur se lasa si cu ceva rani + airbaguri sarite cel putin la mine), intre timp tipul si cel de la flota (era masina de firma) se tot chinuiau sa ma combine ca la ei la BCR la aigurari nu au existat niciodata probleme, ca au flota mare de masini, imi cupara ei piese, daca stiu cine era ala cu un Touareg care s-a oprit  sa ii intrebe daca este ok, etc.... Ma rog, i-am lamurit ca nu e cazul sa inceapa cu vrajeli gen "stii cine e ala" pentru ca pot si eu sa ma apuc de sunat, a aparut un politist in slapi care s-a scuzat pentru tinuta insa era ziua lui libera (foarte ok tipul), bagat botul in fiola toata lumea treaza, facut proces verbal. Acum alta bucurie, ii suspenda adversarului permisul pentru 60 zile, dupa care il intreaba daca este de acord sa imi dea asigurarea lui, brusc pe ala il apuca ideile si declara ca nu imi da nicio asigurare pentru ca i s-a suspendat permisul si nu am vrut sa facem amiabila. Cu ocazia asta aflu ca ma mintisera si RCA adversarului era la Euroins si nu la BCR, politistul se enerveaza si ii arunca aluia copia de pe asigurare pe masa spunandu-i ca face cum doreste dar nu e ok, eu ii explic adversarului ca nu-i problema, imi fac masina pe CASCO cu regres si dupa se distreaza prin procese sa isi recupereze banii cei de la CASCO, asa ca ii urez multa bafta. Brusc s-a linistit si totul s-a incheiat cu bine pe partea asta.

Doresc sa ii multumesc lui Calinkgb, care ca de obicei a fost un domn si m-a ajutat cu privire la toate actele necesare pe care trebuie sa le primesc de la Politie pentru a-mi rezolva masina.

Partea 2: azi noapte pe la 23.00 pe DN 1, am avut o intalnire de gradul 1 cu un caine cat un vitel, caruia i-am amestecat bine ideile (aveam vreo 70 km/h). Mai exact, csenoane chinezesti pe un frigider care venea din fata (muriti mah, toti care aveti rahaturi din alea puse pe cacaturi de masini de 2 lei ca sa se vada jmecheria  :death: :ciocan: :bandit: ), javra fugea de rupea pamantul, in dreapta aveam masina, tot ce am putut sa fac a fost sa pun frana cand l-am vazut (bineinteles mult prea tarziu, sa-ti bagi farurile alea in cur cretinule care veneai din fata). Impact interesant pentru javra (fix in cap l-am luat cu coltul barei), bara infundata foarte bine, crapata in partea de sus, urme de rahat pe portiera dreapta in care probabil a ricosat dupa ce a dat cu ganditorul in bara, sper sa nu mai am si pe sub chestia aia alte indoituri, ma mai uit o data azi. Javra din cate am vazut s-a ridicat si a plecat.

Acum stau si ma gandesc: bara fata clar CASCO, insa nu stiu cum sa fac cu pocnitura de la roata. Oscilez intre a o face pe CASCO (franciza 150 euro si regres), sau sa incerc marea cu degetul la Euroins. In orice caz masina va fi reparata ca de obicei la Asko. Daca aveti sfaturi, le ascult cu cea mai mare placere.

Atasat poze cu pocneala din spate, deseara o sa postez si poze cu bara fata si urmele lasate de javra debusolata.

Attached Files



#34
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,171
  • Înscris: 02.04.2007
Clar CASCO. Din cate stiu de la asigurarea mea, la regres franciza se poate recupera dupa ce-si primesc ei banii de la asigurarea vinovatului.

#35
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,546
  • Înscris: 06.02.2006
Am discutat si cu baietii de la mine de la flota, raspunsul lor a fost acelasi: CASCO cu regres, cei de la Euroins sunt niste idioti (plus ca Asko nu are decontare directa cu ei, asta inseamna sa astept 100 de ani si sa ma stresez pentru a primi banii). Sa vad cum problema catre cei de la Omniasig pentru regres (n-am idee daca trebuie sa si justific de ce vreau sa procedez asa) si care e faza cu franciza (daca se poate recupera dupa aceea). Multumesc @jay333 pentru raspuns.

Edited by RealThing, 04 July 2011 - 12:16.


#36
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,546
  • Înscris: 06.02.2006
Atasat si restul pozelor cu pocnitura in fata

Attached Files



Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate