Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

probleme discuri frana chevrolet aveo

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
cata91

cata91

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 03.09.2010
sunt singurul sau mai are cineva o problema ca a mea cam din 6 in 7000 mii de km trebuie sa schimb discurile de frana ca se ovalizeaza se simte de la viteze de peste 90  la franare incepe toata masina sa tremure.. pana acuma le-am schimbat de 5 ori de 4 ori la reprezentanta unde miau spus sa nu mai intru cu masina prin balti ca de aceea se ovalizeaza   si odata pe "banii mei" am luat discuri TRW+placute TRW problema a fost la fel recent am fost in concediu in Italia si am intrat la o reprezentata sa le schimb din nou cei de aici miau spus ca este o problema la toate chevrolet-urile

#2
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,911
  • Înscris: 09.12.2004
scumpe dar ...asta e
ia ATE (disc+placuta)

#3
cata91

cata91

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 03.09.2010

 Evergreen, on 3rd September 2010, 22:38, said:

scumpe dar ...asta e
ia ATE (disc+placuta)
nu stii cumva si care ar fi cauza ? daca nu cer prea mult sau doar discurile sunt slabe si cele puse de ei la reprezentanta si cele cumparate de mine .

#4
spdude

spdude

    Banned at request

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,027
  • Înscris: 04.02.2007
E aberant să se ovalizeze atât de repede. Problema e altundeva, nu știu de nicio firmă care să ofere frâne atât de proaste. Eu sub 20 000 de km n-am schimbat niciodată plăcuțele, și conduc foarte sportiv.

Momentan pe față am discuri Ferodo + plăcuțe Textar, iar pe spate discuri Textar cu plăcuțe Ferodo :lol:
De aproximativ 6 000 de km le rulez, și-s ca noi.

#5
korsar

korsar

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 26.07.2007
in mod normal,un set de placute ar trebui sa tina 60-70.000 km,un disc 100.000 (pe fata). eu zic ca nu stii sa conduci si supui masina la perversiuni :)

#6
cata91

cata91

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 03.09.2010

 korsar, on 3rd September 2010, 22:58, said:

in mod normal,un set de placute ar trebui sa tina 60-70.000 km,un disc 100.000 (pe fata). eu zic ca nu stii sa conduci si supui masina la perversiuni :)
eu vorbesc despre ovalizarea discurilor nu despre uzura placutelor cu placutele nu am treaba

#7
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Trebuie verificat si fulajul butucilor fata.Jantele pot deforma discurile in timp.
Ar putea fi si materialul discului.Daca poti ia un set din cele vechi si rectifica-le la un service care are aparat.S-ar putea ca cele rectificate sa te tina mai mult.
Ai grija si la spalatorie daca vii dupa un rulaj in care ai franat mult,asteapta 10-15 minute inainte sa o speli.
Problema apare si la altii cu modele mult mai scumpe.

#8
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,661
  • Înscris: 26.11.2001
Pe Subaru Outback s-au ovalizat la 20 000 Km (pe 2 masini) de ex.
Pur si simplu tine de producator :@

Pe BMW si Mercedes nu am auzit de astfel de probleme, de ex, desi franeaza f. des si nu cred ca plutesc deasupra apei :)

#9
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Eu cred ca problema e undeva la utilizare. Lumea in general evita baltile, nu doar ca nu stii ce e inauntru ci si pentru a nu intra cu discul incins in apa. Oricat de proaste ar fi discurile de origine, n-ai cum sa ovalizezi discul in 7000 km daca exploatezi masina corect. Nici la Dacia lu' bunicu nu se ovalizau discurile mai devreme 10.000 de kilometrii.

#10
cata91

cata91

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 03.09.2010

 alexa32, on 3rd September 2010, 23:02, said:

Trebuie verificat si fulajul butucilor fata.Jantele pot deforma discurile in timp.
Ar putea fi si materialul discului.Daca poti ia un set din cele vechi si rectifica-le la un service care are aparat.S-ar putea ca cele rectificate sa te tina mai mult.
Ai grija si la spalatorie daca vii dupa un rulaj in care ai franat mult,asteapta 10-15 minute inainte sa o speli.
Problema apare si la altii cu modele mult mai scumpe.
da chestia cu spalatoria o stiu ca mi sa mai spus :) jantele sunt indreptate masina are 4000 de mii de km nustiu ce problema ar putea avea butucii dar am sa incerc  ...multumesc pt informatie

#11
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,911
  • Înscris: 09.12.2004
se ovalizeaza si de la o balta prin care treci mai repejor; asa am ovalizat brembo, unele bune originale cu uzura mica luate din schrott si acu am senzatia ca ma paste inca un set (sper sa tina pina la anul) pt ca de vreo doua ori am spalat masina cum am ajuns la servici desi nu insistam din prima pe discuri (acu m-am invatat minte si fac lucrarea inainte de a pleca ...)

am coleg de forum ce a pus in arad discuri noi si inainte de viena ii bateau deja....

#12
cata91

cata91

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 03.09.2010

 korsar, on 3rd September 2010, 22:58, said:

in mod normal,un set de placute ar trebui sa tina 60-70.000 km,un disc 100.000 (pe fata). eu zic ca nu stii sa conduci si supui masina la perversiuni :)
sa zicem ca eu la un an de experienta nustiu sa conduc da tata la 30 de ani de experienta condus zilnic nu ca il ridic in slavi sau ceva dar asta ia fost meseria:)

 Evergreen, on 3rd September 2010, 23:10, said:

se ovalizeaza si de la o balta prin care treci mai repejor; asa am ovalizat brembo, unele bune originale cu uzura mica luate din schrott si acu am senzatia ca ma paste inca un set (sper sa tina pina la anul) pt ca de vreo doua ori am spalat masina cum am ajuns la servici desi nu insistam din prima pe discuri (acu m-am invatat minte si fac lucrarea inainte de a pleca ...)

am coleg de forum ce a pus in arad discuri noi si inainte de viena ii bateau deja....
colega exact ca la mine inainte sa plec in concediu cu 2 saptamani am pus TRW-urile si de la Budapesta pana in Italia la Trieste am venit tot pe ploaie si la torino au inceput sa bata deci ....

#13
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,911
  • Înscris: 09.12.2004

 alexa32, on 3rd September 2010, 23:02, said:

Daca poti ia un set din cele vechi si rectifica-le la un service care are aparat.S-ar putea ca cele rectificate sa te tina mai mult.
am facut si eu operatia asta dar respectivul cred ca i se dereglase strungul pt ca am rectificat brembo si dupa aia la frina imi sarea volanul din mina

 filipxxx, on 3rd September 2010, 23:08, said:

Lumea in general evita baltile, nu doar ca nu stii ce e inauntru ci si pentru a nu intra cu discul incins in apa.
tocmai pentru ca stiu ce e sub apa, intru tare d-al dracu doar ca sa spal masina pe burta; ca is discurile incinse aia e...ghinionul lor :lol:

#14
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
eu am 64000 km cu aveo si nu am schimbat nici placute nici discuri, cred ca ma vor tine inca pe atat ! invatati sa conduceti fara sa apasati pe frana! eu asa fac! variaria vitezei o fac din acceleratie si transmisie. frana trebuie piscata doar putin, nu mergi sute de metri cu frana atacata!

#15
lazarescu_cry

lazarescu_cry

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 07.07.2010
Da, am si eu aceeasi problema la 5700 km, se schimba pe garantie dar nu e normal sa se intample asa, in procesul de fabricatie discurile trebuie sa treaca si de acest test......  Apropo la mine insista cei de la reprezentanta cand aduc discurile pe stoc sa schimb si placutele (pe banii mei) ca cica asa trebuie, astept sa aduca discurile si apoi ii anunt ca nu am de gand sa le schimb. Oricum foarte dezamagit de tot ce inseamna service chevrolet cel putin de cel din Pitesti

#16
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,966
  • Înscris: 06.04.2007
Nasoala problema.
Daca e problema constructiva, la utilizare intensa poa' sa fie si discuri de firma buna, ca tot se bulesc.

PS: nu mai dati vina pe sofatul defectuos.
Daca omu si-a schimbat discurile de atatea ori pana acum (in asa de putini km) NU e asta cauza.
Si nu pot sa accept sa-mi reprofilez stilul de condus, pentru ca se strica discurile prematur...Ca tin mai putin decat ar trebui, asta e alta treaba.
Auzi tu...sa invat sa conduc fara sa apas frana...

Edited by Octavian___, 28 September 2010 - 17:35.


#17
boom87

boom87

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 464
  • Înscris: 28.06.2004
Discurile se ovalizeaza si in oras, daca dupa o frana mai serioasa se mentine piciorul apasat pe pedala de frana.

#18
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,408
  • Înscris: 09.09.2006
Si eu am vreo 65k km si am desfacut butucii de pe spate- totul e ok, iar placutele si discurile de pe fata- nicio treaba. Placutele le voi schimba dupa iarna. Am facut intr-o seara un test de frana de la 100km/h-0 si am crezut ca ies prin parbriz, atat de repede si de sigur a oprit. Faza naspa ca am probleme la ABS, insa rest- frane foarte bune, discuri ok. Tatal meu a schimbat discurile o data si de atunci e ok. Are peste 70k km sedanul lui.

LE: nu mai treceti cu discurile incinse prin balti, ca nu e bine. Eu evit pe cat posibil, intru cu viteza doar cand stiu sigur ca discurile sunt reci si nu urmeaza sa franez tare in urmatoarele cateva sute de metri.

Edited by Lucian_M, 01 October 2010 - 12:07.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate