Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
probleme discuri frana chevrolet aveo
Last Updated: Apr 15 2018 18:05, Started by
cata91
, Sep 03 2010 21:36
·
0
#1
Posted 03 September 2010 - 21:36
sunt singurul sau mai are cineva o problema ca a mea cam din 6 in 7000 mii de km trebuie sa schimb discurile de frana ca se ovalizeaza se simte de la viteze de peste 90 la franare incepe toata masina sa tremure.. pana acuma le-am schimbat de 5 ori de 4 ori la reprezentanta unde miau spus sa nu mai intru cu masina prin balti ca de aceea se ovalizeaza si odata pe "banii mei" am luat discuri TRW+placute TRW problema a fost la fel recent am fost in concediu in Italia si am intrat la o reprezentata sa le schimb din nou cei de aici miau spus ca este o problema la toate chevrolet-urile
|
#3
Posted 03 September 2010 - 21:44
#4
Posted 03 September 2010 - 21:49
E aberant să se ovalizeze atât de repede. Problema e altundeva, nu știu de nicio firmă care să ofere frâne atât de proaste. Eu sub 20 000 de km n-am schimbat niciodată plăcuțele, și conduc foarte sportiv.
Momentan pe față am discuri Ferodo + plăcuțe Textar, iar pe spate discuri Textar cu plăcuțe Ferodo De aproximativ 6 000 de km le rulez, și-s ca noi. |
#5
Posted 03 September 2010 - 21:58
in mod normal,un set de placute ar trebui sa tina 60-70.000 km,un disc 100.000 (pe fata). eu zic ca nu stii sa conduci si supui masina la perversiuni
|
#6
Posted 03 September 2010 - 22:00
#7
Posted 03 September 2010 - 22:02
Trebuie verificat si fulajul butucilor fata.Jantele pot deforma discurile in timp.
Ar putea fi si materialul discului.Daca poti ia un set din cele vechi si rectifica-le la un service care are aparat.S-ar putea ca cele rectificate sa te tina mai mult. Ai grija si la spalatorie daca vii dupa un rulaj in care ai franat mult,asteapta 10-15 minute inainte sa o speli. Problema apare si la altii cu modele mult mai scumpe. |
#9
Posted 03 September 2010 - 22:08
Eu cred ca problema e undeva la utilizare. Lumea in general evita baltile, nu doar ca nu stii ce e inauntru ci si pentru a nu intra cu discul incins in apa. Oricat de proaste ar fi discurile de origine, n-ai cum sa ovalizezi discul in 7000 km daca exploatezi masina corect. Nici la Dacia lu' bunicu nu se ovalizau discurile mai devreme 10.000 de kilometrii.
|
#10
Posted 03 September 2010 - 22:08
alexa32, on 3rd September 2010, 23:02, said: Trebuie verificat si fulajul butucilor fata.Jantele pot deforma discurile in timp. Ar putea fi si materialul discului.Daca poti ia un set din cele vechi si rectifica-le la un service care are aparat.S-ar putea ca cele rectificate sa te tina mai mult. Ai grija si la spalatorie daca vii dupa un rulaj in care ai franat mult,asteapta 10-15 minute inainte sa o speli. Problema apare si la altii cu modele mult mai scumpe. |
|
#11
Posted 03 September 2010 - 22:10
se ovalizeaza si de la o balta prin care treci mai repejor; asa am ovalizat brembo, unele bune originale cu uzura mica luate din schrott si acu am senzatia ca ma paste inca un set (sper sa tina pina la anul) pt ca de vreo doua ori am spalat masina cum am ajuns la servici desi nu insistam din prima pe discuri (acu m-am invatat minte si fac lucrarea inainte de a pleca ...)
am coleg de forum ce a pus in arad discuri noi si inainte de viena ii bateau deja.... |
#12
Posted 03 September 2010 - 22:15
korsar, on 3rd September 2010, 22:58, said: in mod normal,un set de placute ar trebui sa tina 60-70.000 km,un disc 100.000 (pe fata). eu zic ca nu stii sa conduci si supui masina la perversiuni Evergreen, on 3rd September 2010, 23:10, said: se ovalizeaza si de la o balta prin care treci mai repejor; asa am ovalizat brembo, unele bune originale cu uzura mica luate din schrott si acu am senzatia ca ma paste inca un set (sper sa tina pina la anul) pt ca de vreo doua ori am spalat masina cum am ajuns la servici desi nu insistam din prima pe discuri (acu m-am invatat minte si fac lucrarea inainte de a pleca ...) am coleg de forum ce a pus in arad discuri noi si inainte de viena ii bateau deja.... |
#13
Posted 03 September 2010 - 22:23
alexa32, on 3rd September 2010, 23:02, said: Daca poti ia un set din cele vechi si rectifica-le la un service care are aparat.S-ar putea ca cele rectificate sa te tina mai mult. filipxxx, on 3rd September 2010, 23:08, said: Lumea in general evita baltile, nu doar ca nu stii ce e inauntru ci si pentru a nu intra cu discul incins in apa. |
#14
Posted 09 September 2010 - 07:18
eu am 64000 km cu aveo si nu am schimbat nici placute nici discuri, cred ca ma vor tine inca pe atat ! invatati sa conduceti fara sa apasati pe frana! eu asa fac! variaria vitezei o fac din acceleratie si transmisie. frana trebuie piscata doar putin, nu mergi sute de metri cu frana atacata!
|
#15
Posted 28 September 2010 - 14:36
Da, am si eu aceeasi problema la 5700 km, se schimba pe garantie dar nu e normal sa se intample asa, in procesul de fabricatie discurile trebuie sa treaca si de acest test...... Apropo la mine insista cei de la reprezentanta cand aduc discurile pe stoc sa schimb si placutele (pe banii mei) ca cica asa trebuie, astept sa aduca discurile si apoi ii anunt ca nu am de gand sa le schimb. Oricum foarte dezamagit de tot ce inseamna service chevrolet cel putin de cel din Pitesti
|
|
#16
Posted 28 September 2010 - 17:34
Nasoala problema.
Daca e problema constructiva, la utilizare intensa poa' sa fie si discuri de firma buna, ca tot se bulesc. PS: nu mai dati vina pe sofatul defectuos. Daca omu si-a schimbat discurile de atatea ori pana acum (in asa de putini km) NU e asta cauza. Si nu pot sa accept sa-mi reprofilez stilul de condus, pentru ca se strica discurile prematur...Ca tin mai putin decat ar trebui, asta e alta treaba. Auzi tu...sa invat sa conduc fara sa apas frana... Edited by Octavian___, 28 September 2010 - 17:35. |
#17
Posted 28 September 2010 - 18:36
Discurile se ovalizeaza si in oras, daca dupa o frana mai serioasa se mentine piciorul apasat pe pedala de frana.
|
#18
Posted 01 October 2010 - 12:06
Si eu am vreo 65k km si am desfacut butucii de pe spate- totul e ok, iar placutele si discurile de pe fata- nicio treaba. Placutele le voi schimba dupa iarna. Am facut intr-o seara un test de frana de la 100km/h-0 si am crezut ca ies prin parbriz, atat de repede si de sigur a oprit. Faza naspa ca am probleme la ABS, insa rest- frane foarte bune, discuri ok. Tatal meu a schimbat discurile o data si de atunci e ok. Are peste 70k km sedanul lui.
LE: nu mai treceti cu discurile incinse prin balti, ca nu e bine. Eu evit pe cat posibil, intru cu viteza doar cand stiu sigur ca discurile sunt reci si nu urmeaza sa franez tare in urmatoarele cateva sute de metri. Edited by Lucian_M, 01 October 2010 - 12:07. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users