Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Resize image cu CSS

- - - - -
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1
SINEKT

SINEKT

    Cyber-omul

  • Grup: Banned
  • Posts: 4,047
  • Înscris: 23.02.2007
Salutare.

Abia am inceput si eu sa lucrez cu CSS si sunt incepator. HTML, PHP, mySQL le stapanesc destul de bine, mai slabut la PHP si MySQL, dar cu putin Google ma descurc. Ideea de baza este ca vreau sa incep sa invat sa fac site-uri de la zero, fara CMS-uri, template-uri si alte de-astea.

Incerc sa fac un top-meniu orizontal compus din butoane-imagini, dar problema este ca butoanele mi se deplaseaza aiurea in pagina in functie de dimensiunea sau rezolutia ferestrei browserului. Am o imagine de background pe care am reusit s-o fac sa se redimensioneze corect in functie de dimensiunea ferestrei, la fel cu un logo, care apare primul in partea de sus, orizontal. Orice as face ferestrei si pe orice rezolutie, daca pastrez numai aceste 2 elemente, pagina arata OK. Insa, in functie de dimensiunile ferestrei, butoanele, pe care le vreau imediat sub logo, se pozitioneaza ba peste logo, ba cum vreau eu, ba mai jos, nu isi pastreaza pozitia fata de logo.

Am incercat sa includ butoanele in imaginea de logo si sa lucrez cu MAP de la tagul IMG, din HTML, dar zona de link mi se muta odata cu redimensionarea ferestrei, asta insemnand ca daca redimensionez fereastra, linkul imi fuge in afara butonului.