Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
eGeneration
Last Updated: Feb 19 2013 16:36, Started by
Andrei_SAT
, Aug 19 2010 11:27
·
0
#37
Posted 02 August 2011 - 15:33
Si eu la sfarsitul perioadei contractuale am trimis cerere de reziliere a contractului. Am si primit un raspuns de la ei cum ca s-a reziliat si intradevar nu am mai avut acces la net si minute pe telefon. Timp de inca vre-o 2 luni am mai primit si factura acasa tot cu suma de 0 lei datorata in timp ce pe telefon apar cu cateva zeci de euro cu minus. Eu nu i-am mai sunat si nici nu am mai primit nicio factura acasa. Faca ce or vrea dar nu le mai dau niciun ban.
|
#38
Posted 02 August 2011 - 16:12
vasilis, on 2nd August 2011, 15:33, said: Si eu la sfarsitul perioadei contractuale am trimis cerere de reziliere a contractului. Am si primit un raspuns de la ei cum ca s-a reziliat si intradevar nu am mai avut acces la net si minute pe telefon. Timp de inca vre-o 2 luni am mai primit si factura acasa tot cu suma de 0 lei datorata in timp ce pe telefon apar cu cateva zeci de euro cu minus. Eu nu i-am mai sunat si nici nu am mai primit nicio factura acasa. Faca ce or vrea dar nu le mai dau niciun ban. La mine a fost in sistem prepaid, singura factura pe care o am este cea de la achizitia telefonului . Am reusit fa gasesc contractul si scrie clar : Art. 1.2 Facturarea serviciilor: Serviciul ce formeaza obiectul prezentului contract se vand in sistem"prepay" , facturarea serviciilor urmand sa se faca la momentul achizitionarii creditului. Art. 3.1 Clientul se obliga pe perioada initiala a contractului, ca in fiecare luna , pe data semnarii contractului, sa aiba disponibil un credit de minim 10 euro............ Acum incerc sa formulez o plangere la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului si la ANCOM. Pe factura scrie clar Pachet Z910i e@sy prepaid Edited by hansol1, 02 August 2011 - 16:18. |
#39
Posted 30 December 2011 - 20:06
Nu stiu ce se intampla cu abonamentul meu eGeneration:
- De cateva luni mi se retrag cate 9.99 EUR/luna cu cateva zile inainte de realocarea resurselor si inca 1 cent in ziua reactivarii extraopt. - In contul meu de la www.zapp.ro nu mai pot vizualiza (tot de cateva luni) traficul de date efectuat! - Mai mult decat atat, in pagina de la contul meu apare ca detin Zapp_Prepaid_STUDENT in loc de eGeneration (mentionez ca am adus adeverinta de la unitatea de invatamant unde sunt profesor cand am facut abonamentul, deoarece oferta era atat pentru studenti cat si pentru profesori). Imi este sila sa sun la departamentul lor de relatii cu clientii. Stie cineva ceva despre aceste modificari? |
#40
Posted 31 December 2011 - 10:15
bogdandebuzau, on 30th December 2011, 20:06, said: Nu stiu ce se intampla cu abonamentul meu eGeneration: - De cateva luni mi se retrag cate 9.99 EUR/luna cu cateva zile inainte de realocarea resurselor si inca 1 cent in ziua reactivarii extraopt. - In contul meu de la www.zapp.ro nu mai pot vizualiza (tot de cateva luni) traficul de date efectuat! - Mai mult decat atat, in pagina de la contul meu apare ca detin Zapp_Prepaid_STUDENT in loc de eGeneration (mentionez ca am adus adeverinta de la unitatea de invatamant unde sunt profesor cand am facut abonamentul, deoarece oferta era atat pentru studenti cat si pentru profesori). Imi este sila sa sun la departamentul lor de relatii cu clientii. Stie cineva ceva despre aceste modificari? Stai linistit pana cand functioneaza. De doua luni este schimbat "sistemul" la ei si au dat peste cap tot. Numai bine. |
#41
Posted 18 January 2012 - 23:34
La unii niciodata nu a mers contul meu pe www.zapp.ro deloc sau daca a mers nu a aratat traficul, asa ca e cazul sa te consideri norocos.
|
#42
Posted 07 February 2012 - 10:18
LunaCrystal, on 18th January 2012, 23:34, said: La unii niciodata nu a mers contul meu pe www.zapp.ro deloc sau daca a mers nu a aratat traficul, asa ca e cazul sa te consideri norocos. |
#43
Posted 27 February 2012 - 21:19
ionut.tabacaru, on 7th February 2012, 10:18, said: Avand in vedere ca nici la abonamente nu mai arata traficul disponibil in eCare....noul "sistem" Cosmote e naspa. Cand iti schimbi abonamentul sau data facturarii Info Cost nu functioneaza, dar inainte putea merge. Nu mai zic de factura, arata graoznic fata de felul in care aratau facturile Zapp inainte. La mine nu a mai sosit factura de cateva luni... La 'Infocost' in eCare scrie tot de cateva luni: 'Acest serviciu va deveni disponibil dupa urmatoarea factura. Va multumim pentru intelegere' Edited by bogdandebuzau, 27 February 2012 - 21:21. |
#44
Posted 29 October 2012 - 17:05
Au trecut 8 luni de la ultimul mesaj si tot nu mi-a venit factura, iar la Infocost in eCare mesajul a ramas acelasi...
Ultima noutate este ca din data de 27 octombrie cand trebuia sa primesc minutele si celelalte resurse, daca trimit SMS cu textul info la 888 primesc acelasi tip de raspuns: "La 27/10/2012 aveti minute:", "La 28/10/2012 aveti minute:", "La 29/10/2012 aveti minute:"... (dupa acest text mesajul se intrerupe) de unde rezulta ca nu mi-au fost alocate resursele. Va spusesem cu alta ocazie ca de la o vreme mi se retrag cate 9.99 EUR din credit cu cateva zile inainte de primirea resurselor (ceea ce s-a intamplat si in ultimul caz), apoi inca 0.01 EUR in momentul alocarii resurselor. De data aceasta am ramas cu 9.99 EUR retrasi dar fara minute. Nu este prima oara cand se intampla acest lucru. De exemplu, mi s-a mai intamplat, din nefericire, chiar in data de 1 ianuarie 2012. Insa, pana acum, niciodata nu mi s-a mai intamplat sa imi vina minutele cu o intarziere mai mare de 24 ore. Desi am sezizat aceasta situatie cu mai multe ocazii, problema a ramas nerezolvata. Le fel, solicitarea mea de a mi se retrage din credit la data reactivarii optiunii si nu cu cateva zile inainte. Am reinnoit solicitarile si astazi, 29/10/2012, inclusiv in ceea ce priveste neloacarea resurselor nici dupa 3 zile de la expirarea celor vechi (din care mai ramasesera destule neconsumate) si la o saptamana de la retragerea a 9.99 EUR din credit. Urma sa fie facuta o solicitare de catre departamentul Relatii cu Clientii catre Departamentul Tehnic si sa fiu apelat in cursul zilei de catre un reprezentant. Este deja trecut de ora 17:00 si inca nu am primit niciun raspuns... A mai avut cineva astfel de surprize? Voi reveni si eu cu un mesaj ca sa va spun ce s-a mai intamplat! |
#45
Posted 29 October 2012 - 17:25
Chestiile astea nu se rezolvă cu relaţii clienţii, (mai ales că ai sunat deja la ei) ci cu protecţia consumatorului. Dai mail cu datele tale, scanezi bonul şi te contactează ei.
|
#46
Posted 30 October 2012 - 10:54
"La 30/10/2012 aveti minute:"
Am sunat din nou la ei in aceasta dimineata si mi-au comunicat ca au fost efectuate verificari in jurul orei 15:00 ieri, ca nu au gasit momentan o solutie dar, ca problema va fi rezolvata, pentru ca au mai fost astfel de situatii si ca s-au rezolvat. Tot ce a putut sa faca consultantul a fost sa retrimita solicitarea cu prioritate. Am cerut sa mi se restituie cei 9.99 EUR retrasi in mod abuziv pana la rezolvarea situatiei, insa consultantul a declarat ca acest lucru nu este posibil. In acest caz, i-am avertizat si eu ca daca mi se vor retrage inca 10 EUR la reactivarea extraoptiunii cum s-a mai intamplat cu alta ocazie intr-o situatie asemanatoare, atunci nu ma voi mai adresa lor pentru remedierea situatiei ci la protectia consumatorului. Ceea ce ma enerveaza in acest moment este ca nu imi vine sa apelez de pe telefonul Z910i pentru ca ar insemna sa mi se consume din credit si, apoi sa sun din nou la ei ca sa imi restituie creditul. Daca nu as avea credit suficient acest lucru nici macar nu ar fi posibil. In trecut astfel de erori erau rare si, de obicei, erau rezolvate in cel mult cateva ore. Daca nu as avea cateva sute de euro credit pe terminalul Zapp E@asy, as renunta cu totul la Zapp si la terminalele Zapp. As renunta si acum daca as putea, de exemplu, sa ma portez in Cosmote cu tot cu credit sau sa pot utiliza creditul altfel, de exemplu, pentru cumparaturi cu plata prin SMS. Va voi tine la curent cu ce s-a mai intamplat! |
|
#47
Posted 30 October 2012 - 11:04
Creditul poate fi transferat pe un modem prepay CDMA sau 3G de la Zapp, daca vrei sa scapi de eGeneration.Eu am patit alta faza cu eGeneration, acum aproape 2 ani am facut SWAP intre doua Z910, unul pe eGeneration si altul pe abonament, numarul de pe abonament s-a transferat in schimb pe eGeneration l-au anulat.Cand am sunat la ei, nici macar nu gaseau in sistem numarul de eGeneration, ce sa mai zic de contract pe numele meu, pana la urma am renuntat la el.
|
#48
Posted 30 October 2012 - 19:52
Stiu ca de la o vreme se poate transfera si pe SIM de date 3G de la Zapp. Eu aveam doua SIM-uri 3G dar cred ca mi-au expirat (daca au avut perioada de gratie) pentru ca nu le-am mai folosit de vreo 2 ani. M-am multumit sa ma conectez prin telefonul Z910i pe post de modem pentru ca este cu trafic nelimitat desi (cel putin teoretic) scade viteza dupa depasirea traficului inclus.
Cred ca daca te luptai mai mult puteai sa obtii inapoi abonamentul. Asta numai daca ai pastrat un exemplar de pe abonamentul original ca sa poti dovedi. |
#50
Posted 31 October 2012 - 07:47
"La 31/10/2012 aveti minute:"
boy4ever, on 30 octombrie 2012 - 22:51, said:
Poti vinde creditul... Daca totusi este cineva interesat sa cumpere credit Zapp, astept oferte pe privat. Pot oferi si la schimb contra credit Orange, Vodafone, Cosmote, Digi.mobil prepaid sau altceva care sa ma intereseze (Va rog, fara glume proaste!). @mac_razvan: Ieri m-am cam grabit cand am scris. Voiam sa spun "originalul de pe contractul de abonament" nu "abonamentul original". Nu aveau voie sa rezilieze unilateral un contract fara un motiv serios si fara sa poata dovedi ca te-au notificat cu 30 de zile inainte. Poti solicita despagubiri. Daca contractul era pe numele altcuiva si nu ai facut transfer de responsabilitate pe numele tau, atunci ti-ar trebui o procura notariala de la titular ca sa poti opera in numele lui. |
#51
Posted 31 October 2012 - 08:52
Contractul eGeneration era pe numele meu, il am si acum acasa, oricum renuntam la el, asta a fost si motivul pentru care am schimbat terminalele intre ele, in schimb m-a deranjat faptul ca l-au reziliat din proprie initiativa.
|
|
#52
Posted 01 November 2012 - 18:54
Din punctul meu de vedere este un abonament la care este pacat sa renunti, daca nu pentru internetul pe mobil nelimitat si posibilitatea conectarii telefonului la calculator ca modem (inclusiv in Windows 7), atunci macar pentru cele 50 minute nationale si internationale pe mobil + tarifele cele mai mici pentru apeluri in orice retea mobila din lume.
Mie mi-a fost foarte util ca sa apelez in limita celor 50 de minute/luna, respectiv la tarif de 10 centi/min (dupa depasirea celor 50 minute) in Noua Zeelanda (reteaua mobila 2 Degrees). Oricare alta varianta as fi utilizat (inclusiv apeluri pe fix) m-ar fi costat enorm. Minutele nationale din extraoptiunea Zapp Buzz de pe NoPay nu pot fi utilizate si in retelele mobile internationale, iar tariful de 16 centi/min care se aplica pentru apeluri in orice retea mobila din lume este, deci, mai mare. Daca tie nu iti era de folos abonamentul, atunci puteai macar sa il oferi altcuiva care avea nevoie. Eu as fi insistat la ei pana imi refaceau abonamentul, pentru ca daca nu ai facut cerere de reziliere si nici nu te-au notificat cu 30 de zile inainte ca il reziliaza unilateral (numai pentru motive serioase, care in mod sigur nu exista), atunci nu ar fi avut niciun drept sa te refuze. Iar daca te refuzau, atunci puteai sa ii dai in judecata si sa le ceri sa iti plateasca daune. Eu abia azi dupa amiaza am primit minutele, deci dupa 5 zile. Noroc ca nu ma bazez pe minutele alea. Cu internetul nu am avut probleme... |
#53
Posted 01 November 2012 - 19:01
daca vrea cineva un eGeneration, il dau cu placere pe al meu. cine e interesat sa imi dea un mesaj privat sa discutam pretul. eu nu mai am nevoe de el, il vand sau dezactivez extraoptiunea
|
#54
Posted 14 February 2013 - 19:10
Are cineva idee ce se va intampla cu creditul de pe eGeneration dupa data de 24 martie 2013? S-a hotarat ceva in acest sens? Primesc clientii despagubiri pentru creditul ramas neconsumat si pentru terminalul care va deveni inutilizabil? Sau vor primi un alt terminal compatibil 3G si servicii echivalente pe 3G? Stie cineva ceva?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users