eGeneration
Last Updated: Feb 19 2013 16:36, Started by
Andrei_SAT
, Aug 19 2010 11:27
·
0
#19
Posted 22 August 2010 - 06:54
Eu am un contract scris din 2009 pentru e-generation. A expirat anul, am trimis cerere scrisa de renuntare si trecere pe nopay simplu, m-au sunat de la relatii clienti (o operatoare Druica Corina) si mi-au spus ca, contractul meu nu figureaza in baza lor de date .Le-am trimis contractul pe fax au reverificat, la fel nu m-au gasit in baza lor de date mi s-a spus ca figureaza numarul ca si deconectat din 2007 de la contract detinut de alta persoana anterior. Am fost asigurat ca nr. meu este nopay si nu se va inchide desi i-am explicat ca nu voi mai incarca . E dubios ca, nu apare contractul inregistrat, iar daca imi aduc aminte nu mi s-a dat nici chitanta cand am luat telefonul anu trecut. In concluzie acum ce pot face ? Daca nu apar la ei ????
|
#20
Posted 22 August 2010 - 11:44
alecsandrius, on 22nd August 2010, 07:54, said: Eu am un contract scris din 2009 pentru e-generation. A expirat anul, am trimis cerere scrisa de renuntare si trecere pe nopay simplu, m-au sunat de la relatii clienti (o operatoare Druica Corina) si mi-au spus ca, contractul meu nu figureaza in baza lor de date .Le-am trimis contractul pe fax au reverificat, la fel nu m-au gasit in baza lor de date mi s-a spus ca figureaza numarul ca si deconectat din 2007 de la contract detinut de alta persoana anterior. Am fost asigurat ca nr. meu este nopay si nu se va inchide desi i-am explicat ca nu voi mai incarca . E dubios ca, nu apare contractul inregistrat, iar daca imi aduc aminte nu mi s-a dat nici chitanta cand am luat telefonul anu trecut. In concluzie acum ce pot face ? Daca nu apar la ei ???? |
#21
Posted 22 August 2010 - 13:49
exact acestea sunt motivele pentru care am reziliat si eu contractul de eGeneration: nesimtirea fara seaman a noilor proprietari de la zapp si lipsa crasa a celor mai elementare informatii despre acest plan tarifar. dupa ce am fost sunat acum cateva luni sa mi se spuna ca "din greseala" am fost tarifat de centrala zapp in ultimele 5 luni cu 5 euro/luna in loc de 10 euro/luna, m-am trezit brusc cu creditul injumatatit....ce era sa fac? sa fac lunar inregistrarea mesajelor de la zapp care imi spuneau cat credit mai am?....n-ar rost...asa cum spunea si un angajat de la zapp din stefan cel mare" asta s-a si vrut sa saboteze cat mai mult reteaua sa o puna la pamant"
in fine, am cerut rezilierea contractului si trecerea pe nopay simplu. si circul nu s-a terminat.. nu numai ca figuram la ei in centrala cu -7euroi, dar au intarziat 2 saptamani treceerae efectiva pe nopay. abia atunci am aflat ca acest semiabonament este de fapt un abonament de date+o extraoptiune buzz5000. atunci cand cereti rezilierea contractului, voi cereti de fapt rezilierea abonamnetului de net...nu este un abonament special asa cum credeam toti de voce si date....de aici neconcordantele dintre ce stiam toti si ce apare de fapt in centrala.... referitor la userul care spunea ca nr lui nu apare in centrala.e ff simlu. au existat pachete eGeneration care nu au fost vandute din magazinele zapp ci prin agenti de promovare....poate va mai aduceti aminte de zecile de anunturi postate pe okazii.ro in care se vindeau pachete eGeneration la preturi simbolice.... |
#22
Posted 22 August 2010 - 19:23
pazzno1, on 22nd August 2010, 14:49, said: exact acestea sunt motivele pentru care am reziliat si eu contractul de eGeneration: nesimtirea fara seaman a noilor proprietari de la zapp si lipsa crasa a celor mai elementare informatii despre acest plan tarifar. dupa ce am fost sunat acum cateva luni sa mi se spuna ca "din greseala" am fost tarifat de centrala zapp in ultimele 5 luni cu 5 euro/luna in loc de 10 euro/luna, m-am trezit brusc cu creditul injumatatit....ce era sa fac? sa fac lunar inregistrarea mesajelor de la zapp care imi spuneau cat credit mai am?....n-ar rost...asa cum spunea si un angajat de la zapp din stefan cel mare" asta s-a si vrut sa saboteze cat mai mult reteaua sa o puna la pamant" in fine, am cerut rezilierea contractului si trecerea pe nopay simplu. si circul nu s-a terminat.. nu numai ca figuram la ei in centrala cu -7euroi, dar au intarziat 2 saptamani treceerae efectiva pe nopay. abia atunci am aflat ca acest semiabonament este de fapt un abonament de date+o extraoptiune buzz5000. atunci cand cereti rezilierea contractului, voi cereti de fapt rezilierea abonamnetului de net...nu este un abonament special asa cum credeam toti de voce si date....de aici neconcordantele dintre ce stiam toti si ce apare de fapt in centrala.... referitor la userul care spunea ca nr lui nu apare in centrala.e ff simlu. au existat pachete eGeneration care nu au fost vandute din magazinele zapp ci prin agenti de promovare....poate va mai aduceti aminte de zecile de anunturi postate pe okazii.ro in care se vindeau pachete eGeneration la preturi simbolice.... da am luat pachetul de la un promoter....dar am un contract zapp scris....cu stamplia zapp... si de sunat am sunat de m-am saturat...nu exist la ei... |
#23
Posted 09 September 2010 - 20:39
In contractul meu de abonament eGeneration (din 10/11/2009) scrie la articolul
2.1. Durata contractului. Contractul este convenit pe o perioada initiala de 12 luni, incepand cu data semnarii acestuia, urmand a se prelungi pe o durata nedeterminata dupa expirarea acestui termen. In urma apelului la 123 (Serviciul Clienti) prin care am solicitat cateva informatii despre abonamentul meu (in special, legate de nerespectarea conditiilor contractuale in ceea ce priveste acordarea bonusului pentru apeluri primite din alte retele) mi s-a facut legatura cu Biroul de rezilieri, de unde mi s-a comunicat ca pot solicita oricand rezilierea contractului (deci inaintea celor 12 luni de perioada minima contractuala) fara penalizari, dar ca abonamentul (contractul) ramane valabil pe o perioada nedeterminata, urmand a se prelungi automat, daca nu solicit inchiderea contractului. Evident ca, in momentul in care am facut acest contract de abonament, nu am investit intr-un telefon destul de scump si intr-o oferta care mi s-a parut cea mai buna de pe piata la vremea respectiva, pentru a renunta la contract doar dupa 1 an... In acest moment am credit 500 Euro valabil pana la 13 iulie 2012 (mare parte din credit transferandu-l de pe fostul meu numar NoPay) + cartele valorice de reincarcare in valoare de 52 euro (pe care ma gandesc sa le folosesc, intrucat expira la 31.12.2010). Deci mai pot intinde de abonament cativa ani buni, singurul lucru care ma nemultumeste fiind modificarea unilaterala contractului. Oferta insa ramane in continuare, dupa parerea mea, cea mai buna si, in locul vostru nu as renunta la eGeneration. Personal, mi s-a comunicat ca pot sa stau linistit, ca nu voi avea alte surprize neplacute si ca singura modificare care s-a operat a fost eliminarea bonusului... |
#24
Posted 02 February 2011 - 09:57
Am si eu un eGeneration. Contractul l-am semnat pe la 1.02.2010 asa ca anul contractual a expirat. mai am credit pe el 17 euro. EO se v-a reactiva in 4 feb dupa care voi ramane cu 7 euro pe el insuficienti pentru o noua reactivare si pentru ca nu doresc sa-mi vina facturile cu minus as dori sa reziliez contractul Ce trebuie sa fac? Sunt din Timisoara. Multumesc.
|
#25
Posted 02 February 2011 - 11:53
Suni la 123, optiunea 6 - se solciita la relatii clienti!
|
#26
Posted 03 February 2011 - 02:07
Sau vinzi telefonul altor doritori, care cauta telefoane cu eGeneration, in special pentru sunat international si internet.
|
#27
Posted 03 February 2011 - 09:05
LunaCrystal, on 3rd February 2011, 02:07, said: Sau vinzi telefonul altor doritori, care cauta telefoane cu eGeneration, in special pentru sunat international si internet. Nu stiu daca a fost un bug in retea sau asa era normal dar de multe ori am telefonat pe mobil in strainatate (Italia si Germania) si mi-a luat din cele 50 minute nationale ci nu din credit. Repet: pe mobil in retele MVNO. |
#28
Posted 03 February 2011 - 16:55
cat costa abonamentul lunar si cate minute are incluse?
|
|
#29
Posted 03 February 2011 - 18:06
Incarci cu 10 euro pe luna si ai 5000 de min + 5000 sms in Zapp, 5000 de min + 5000 msj catre messenger, 100 min catre fix, 50 nationale (si internationale chiar mobil,nu e bug!) + internet nelimitat cu primii 1,5 GB de trafic la viteza de 2,4 mbps.
|
#30
Posted 03 February 2011 - 19:37
si dupa terminarea minutelor, cat e minutul international?
|
#32
Posted 05 February 2011 - 21:47
Defapt e 12 centi minutu international dupa consumarea celor 50 de minute nationale/internationale incluse.
|
#34
Posted 02 August 2011 - 11:25
Salutare , poate sa imi atasheze si mie cineva o copie a contractului e-gen (Eu nu o gasesc)?
Am urmatoarea problema: Credit pe - fara ca eu sa fi folosit telefonul in scopul initierii apelurilor sau a altor extraoptiuni ; Numar suspendat cu toate ca eu am facut o reancarcare care extindea valabilitatea numarului cu 300 de zile. Cei de la RC imi spun sa acopar acea datorie chiar daca eu nu am beneficiat de nimic si chiar daca contractul era expirat numai pentru simplu fapt ca am avut telefon easy Acum eu intentionez sa ma adresez ANPC pentru solutionarea problemei. Va rog din suflet pe cei ce aveti la indemana un contract sa il scanati si sa il puneti pe mail . |
#35
Posted 02 August 2011 - 11:57
Din pacate optiunea se activeaza automat iar daca nu ai credit se face credit negativ, chiar daca nu ai folosit deloc telefonul. eGeneration nu (mai) are contract sau vreo perioada minima obligatorie.
|
#36
Posted 02 August 2011 - 12:55
LunaCrystal, on 2nd August 2011, 11:57, said: Din pacate optiunea se activeaza automat iar daca nu ai credit se face credit negativ, chiar daca nu ai folosit deloc telefonul. eGeneration nu (mai) are contract sau vreo perioada minima obligatorie. Se activeaza in ce conditii? Se retrage pe - 10 euro si nu se da nimic in loc. Eu am zis ca le platesc suma dar sa imi zica ce reprezinta suma datorata. Daca ei m au creditat cu 10 euro dece su am gasit minutele(120 cu 5000). Stiu sigur ca am citi atunci in contract ca obligativitatea sa ai 10 euro in cont este in perioada minima contractuala , nu si pe restul perioadei derularii contractului. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users