Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

eGeneration

- - - - -
  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#19
alecsandrius

alecsandrius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,607
  • Înscris: 26.04.2006
Eu am un contract scris din 2009 pentru e-generation. A expirat anul, am trimis cerere scrisa de renuntare si trecere pe nopay simplu, m-au sunat de la relatii clienti (o operatoare Druica Corina) si mi-au spus ca, contractul meu nu figureaza in baza lor de date .Le-am trimis contractul pe fax au reverificat, la fel nu m-au gasit in baza lor de date mi s-a spus ca figureaza numarul ca si deconectat din 2007 de la  contract detinut de alta persoana anterior. Am fost asigurat ca nr. meu este nopay si nu se va inchide desi i-am explicat ca nu voi mai incarca . E dubios ca, nu apare contractul inregistrat, iar daca imi aduc aminte nu mi s-a dat nici chitanta cand am luat telefonul anu trecut. In concluzie acum ce pot face ? Daca nu apar la ei ????

#20
ionut.tabacaru

ionut.tabacaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,208
  • Înscris: 08.08.2005

View Postalecsandrius, on 22nd August 2010, 07:54, said:

Eu am un contract scris din 2009 pentru e-generation. A expirat anul, am trimis cerere scrisa de renuntare si trecere pe nopay simplu, m-au sunat de la relatii clienti (o operatoare Druica Corina) si mi-au spus ca, contractul meu nu figureaza in baza lor de date .Le-am trimis contractul pe fax au reverificat, la fel nu m-au gasit in baza lor de date mi s-a spus ca figureaza numarul ca si deconectat din 2007 de la  contract detinut de alta persoana anterior. Am fost asigurat ca nr. meu este nopay si nu se va inchide desi i-am explicat ca nu voi mai incarca . E dubios ca, nu apare contractul inregistrat, iar daca imi aduc aminte nu mi s-a dat nici chitanta cand am luat telefonul anu trecut. In concluzie acum ce pot face ? Daca nu apar la ei ????
Sa suni si sa soliciti dezactivarea optiunii.

#21
pazzno1

pazzno1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 11.11.2009
exact acestea sunt motivele pentru care am reziliat si eu contractul de eGeneration: nesimtirea fara seaman a noilor proprietari de la zapp si lipsa crasa a celor mai elementare informatii despre acest plan tarifar. dupa ce am fost sunat acum cateva luni sa mi se spuna ca "din greseala" am fost tarifat de centrala zapp in ultimele 5 luni cu 5 euro/luna in loc de 10 euro/luna, m-am trezit brusc cu creditul injumatatit....ce era sa fac? sa fac lunar inregistrarea mesajelor de la zapp care imi spuneau cat credit mai am?....n-ar rost...asa cum spunea si un angajat de la zapp din stefan cel mare" asta s-a si vrut sa saboteze cat mai mult reteaua sa o puna la pamant"

in fine, am cerut rezilierea contractului si trecerea pe nopay simplu. si circul nu s-a terminat.. nu numai ca figuram la ei in centrala cu -7euroi, dar au intarziat 2 saptamani treceerae efectiva pe nopay. abia atunci am aflat ca acest semiabonament este de fapt un abonament de date+o extraoptiune buzz5000. atunci cand cereti rezilierea contractului, voi cereti de fapt rezilierea abonamnetului de net...nu este un abonament special asa cum credeam toti de voce si date....de aici neconcordantele dintre ce stiam toti si ce apare de fapt in centrala....

referitor la userul care spunea ca nr lui nu apare in centrala.e ff simlu. au existat pachete eGeneration care nu au fost vandute din magazinele zapp ci prin agenti de promovare....poate va mai aduceti aminte de zecile de anunturi postate pe okazii.ro in care se vindeau pachete eGeneration la preturi simbolice....

#22
alecsandrius

alecsandrius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,607
  • Înscris: 26.04.2006

View Postpazzno1, on 22nd August 2010, 14:49, said:

exact acestea sunt motivele pentru care am reziliat si eu contractul de eGeneration: nesimtirea fara seaman a noilor proprietari de la zapp si lipsa crasa a celor mai elementare informatii despre acest plan tarifar. dupa ce am fost sunat acum cateva luni sa mi se spuna ca "din greseala" am fost tarifat de centrala zapp in ultimele 5 luni cu 5 euro/luna in loc de 10 euro/luna, m-am trezit brusc cu creditul injumatatit....ce era sa fac? sa fac lunar inregistrarea mesajelor de la zapp care imi spuneau cat credit mai am?....n-ar rost...asa cum spunea si un angajat de la zapp din stefan cel mare" asta s-a si vrut sa saboteze cat mai mult reteaua sa o puna la pamant"

in fine, am cerut rezilierea contractului si trecerea pe nopay simplu. si circul nu s-a terminat.. nu numai ca figuram la ei in centrala cu -7euroi, dar au intarziat 2 saptamani treceerae efectiva pe nopay. abia atunci am aflat ca acest semiabonament este de fapt un abonament de date+o extraoptiune buzz5000. atunci cand cereti rezilierea contractului, voi cereti de fapt rezilierea abonamnetului de net...nu este un abonament special asa cum credeam toti de voce si date....de aici neconcordantele dintre ce stiam toti si ce apare de fapt in centrala....

referitor la userul care spunea ca nr lui nu apare in centrala.e ff simlu. au existat pachete eGeneration care nu au fost vandute din magazinele zapp ci prin agenti de promovare....poate va mai aduceti aminte de zecile de anunturi postate pe okazii.ro in care se vindeau pachete eGeneration la preturi simbolice....

da am luat pachetul de la un promoter....dar am un contract zapp scris....cu stamplia zapp... si de sunat am sunat de m-am saturat...nu exist la ei... 

#23
bogdandebuzau

bogdandebuzau

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,276
  • Înscris: 21.11.2008
In contractul meu de abonament eGeneration (din 10/11/2009) scrie la articolul

2.1. Durata contractului.
Contractul este convenit pe o perioada initiala de 12 luni, incepand cu data semnarii acestuia,
urmand a se prelungi pe o durata nedeterminata dupa expirarea acestui termen.

In urma apelului la 123 (Serviciul Clienti) prin care am solicitat cateva informatii despre abonamentul meu (in special, legate de nerespectarea conditiilor contractuale in ceea ce priveste acordarea bonusului pentru apeluri primite din alte retele) mi s-a facut legatura cu Biroul de rezilieri, de unde mi s-a comunicat ca pot solicita oricand rezilierea contractului (deci inaintea celor 12 luni de perioada minima contractuala) fara penalizari, dar ca abonamentul (contractul) ramane valabil pe o perioada nedeterminata, urmand a se prelungi automat, daca nu solicit inchiderea contractului.

Evident ca, in momentul in care am facut acest contract de abonament, nu am investit intr-un telefon destul de scump si intr-o oferta care mi s-a parut cea mai buna de pe piata la vremea respectiva, pentru a renunta la contract doar dupa 1 an...

In acest moment am credit 500 Euro valabil pana la 13 iulie 2012 (mare parte din credit transferandu-l de pe fostul meu numar NoPay) + cartele valorice de reincarcare in valoare de 52 euro (pe care ma gandesc sa le folosesc, intrucat expira la 31.12.2010).
Deci mai pot intinde de abonament cativa ani buni, singurul lucru care ma nemultumeste fiind modificarea unilaterala contractului.
Oferta insa ramane in continuare, dupa parerea mea, cea mai buna si, in locul vostru nu as renunta la eGeneration.
Personal, mi s-a comunicat ca pot sa stau linistit, ca nu voi avea alte surprize neplacute si ca singura modificare care s-a operat a fost eliminarea bonusului...

#24
vasilis

vasilis

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 474
  • Înscris: 24.07.2005
Am si eu un eGeneration. Contractul l-am semnat pe la 1.02.2010 asa ca anul contractual a expirat. mai am credit pe el 17 euro. EO se v-a reactiva in 4 feb dupa care voi ramane cu 7 euro pe el insuficienti pentru o noua reactivare si pentru ca nu doresc sa-mi vina facturile cu minus as dori sa reziliez contractul Ce trebuie sa fac? Sunt din Timisoara. Multumesc.

#25
ionut.tabacaru

ionut.tabacaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,208
  • Înscris: 08.08.2005
Suni la 123, optiunea 6 - se solciita la relatii clienti!

#26
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,518
  • Înscris: 20.10.2006
Sau vinzi telefonul altor doritori, care cauta telefoane cu eGeneration, in special pentru sunat international si internet.

#27
vasilis

vasilis

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 474
  • Înscris: 24.07.2005

View PostLunaCrystal, on 3rd February 2011, 02:07, said:

Sau vinzi telefonul altor doritori, care cauta telefoane cu eGeneration, in special pentru sunat international si internet.
Si pot sa trec abonamentul pe numele lor?
Nu stiu daca a fost un bug in retea sau asa era normal dar de multe ori am telefonat pe mobil in strainatate (Italia si Germania) si mi-a luat din cele 50 minute nationale ci nu din credit. Repet: pe mobil in retele MVNO.

#28
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,865
  • Înscris: 25.01.2007
cat costa abonamentul lunar si cate minute are incluse?

#29
boy4ever

boy4ever

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,640
  • Înscris: 21.07.2010
Incarci cu 10 euro pe luna si ai 5000 de min + 5000 sms in Zapp, 5000 de min + 5000 msj catre messenger, 100 min catre fix, 50 nationale (si internationale chiar mobil,nu e bug!) + internet nelimitat cu primii 1,5 GB de trafic la viteza de 2,4 mbps.

#30
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,865
  • Înscris: 25.01.2007
si dupa terminarea minutelor, cat e minutul international?

#31
boy4ever

boy4ever

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,640
  • Înscris: 21.07.2010
10 centi,s-a tot spus.

#32
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,518
  • Înscris: 20.10.2006
Defapt e 12 centi minutu international dupa consumarea celor 50 de minute nationale/internationale incluse.

#33
boy4ever

boy4ever

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,640
  • Înscris: 21.07.2010
La mine e 10,am sunat extrem de mult.

#34
hansol

hansol

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 71
  • Înscris: 05.01.2004
Salutare , poate sa imi atasheze si mie cineva o copie a contractului e-gen (Eu nu o gasesc)?

Am urmatoarea problema:
Credit pe - fara ca eu sa fi folosit telefonul in scopul initierii apelurilor sau a altor extraoptiuni ;
Numar suspendat cu toate ca eu am facut o reancarcare care extindea valabilitatea numarului cu 300 de zile.

Cei de la RC imi spun sa acopar acea datorie chiar daca eu nu am beneficiat de nimic si chiar daca contractul era expirat numai pentru simplu fapt ca am avut telefon easy

Acum eu intentionez sa ma adresez ANPC pentru solutionarea problemei.

Va rog din suflet pe cei ce aveti la indemana un contract sa il scanati si sa il puneti pe mail .

#35
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,518
  • Înscris: 20.10.2006
Din pacate optiunea se activeaza automat iar daca nu ai credit se face credit negativ, chiar daca nu ai folosit deloc telefonul. eGeneration nu (mai) are contract sau vreo perioada minima obligatorie.

#36
hansol

hansol

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 71
  • Înscris: 05.01.2004

View PostLunaCrystal, on 2nd August 2011, 11:57, said:

Din pacate optiunea se activeaza automat iar daca nu ai credit se face credit negativ, chiar daca nu ai folosit deloc telefonul. eGeneration nu (mai) are contract sau vreo perioada minima obligatorie.

Se activeaza in ce conditii?
Se retrage pe - 10 euro si nu se da nimic in loc.
Eu am zis ca le platesc suma dar sa imi zica ce reprezinta suma datorata.  Daca ei m au creditat cu 10 euro dece su am gasit minutele(120 cu 5000). Stiu sigur ca am citi atunci in contract ca obligativitatea sa ai 10 euro in cont este in perioada minima contractuala , nu si pe restul perioadei derularii contractului.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate