![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Furt telefonie RDS !
Last Updated: Dec 15 2010 20:16, Started by
bogdancornel
, Aug 16 2010 18:44
·
0

#1
Posted 16 August 2010 - 18:44

Pentru toti clientii de telefonie RDS noi sau vechi
MARE ATENTIE LA CONVORBIRILE PE CARE RDS VA PUNE SA LE PLATITI. Cititi in continuare ce am patit, in reclamatia pe care am facut-o RDS si OPC: Ma vad fortat sa fac aceasta reclamatie in urma discutiei telefonice cu un operator Call Center RDS din Constanta. Atasat acestui mesaj puteti gasi desfasuratorul telefonic al numerelor pe care le detin. In mod special mi-au atras atentia doua convorbiri telefonice in Germania care conform desfasuratorului s-au efectuat dupa numarul meu personal. Complet eronata este informatia! In primul rand nici eu si nici altcineva din familia mea nu cunoastem pe nimeni in Germania si in al doilea rand unul din apelurile telefonice a fost efectuat la ora 23:06 in ziua de 18 iunie 2010. Acest lucru este imposibil datorita faptului ca imi aduc aminte exact acea seara, a doua zi era ziua mea de nastere si am adormit la tv in jur de ora 1 noaptea!!!! Nimeni altcineva nu atinge telefonul meu mobil! Am descoperit intamplator aceasta stare de fapt, cine stie cate alte convorbiri au fost efectuate in contul meu in strainatate, cat si in Romania fara sa stiu. Asta deoarece facturile nu le-am vazut decat foarte, dar foarte rar in cutia postala sau pe internet. Astazi mi-a sarit intamplator in ochi pe verso-ul facturii F1001 NR 28206058, care este prima sosita de asta iarna, ca as fi avut convorbiri cu cineva in Germania in luna iunie 2010. NU sunt apelurile mele. Nu cunosc sistemul dar cineva a spart si a folosit contul si numarul meu de telefon. De acum voi nota separat toate numerele de telefon pe care le apelez in Romania pentru a confrunta cu desfasuratorul lunii respective. Am rugamintea sa imi fie securizata linia telefonica si rezolvata aceasta problema aparuta! Oricat s-a chinuit operatorul call center sa ma convinga ca eu am fost acela care a efectuat convorbirile telefonice, imi mentin reclamatia fiind absolut constient de corectitudinea afirmatiilor mele. Puteti suna la aceste numere sa va informati daca cineva de acolo ma cunoaste sau daca i-as fi apelat vreodata!!! Ajung si in instanta daca nu se face dreptate si nu se securizeaza numerele mele de telefon pentru a nu se mai repeta aceste magarii pe banii mei. Oare cati patesc la fel ca mine si habar nu au de ceea ce se intampla!!? Va rog sa verificati in serverele RDS de pe ce alte numere de telefon s-au mai efectuat apeluri pentru aceste doua numere de telefon din Germania: 00492113805225 Germany Dusseldorf - Fixed 004915203145279 Germany D2 - Mobile > Stimate client, > > Va informam ca RCS&RDS are centrala de inregistrare si verificare a > apelurilor monitorizata metrologic periodic, cu autorizare de functionare. > > Conform acesteia, apelurile ce apar pe desfasuratorul dumneavoastra > au fost efectuate de pe numarul 0770699805. > > Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi cat mai placuta! Stimata „Echipa”, Voi trece repede peste lipsa de respect fata de client de responsabilitate pe care le- ati aratat chiar si prin „semnatura” dumneavoastra. M-am adresat responsabililor RDS si astept in continuarea raspuns de la acestia, cu nume, prenume, date de contact. Insist in continuare sa primesc un raspuns tehnic corect si sustenabil. Poate considerati ca un raspuns standard, fara niciun fel de continut, este valabil pentru oricine, dar va inselati! Va sugerez sa tratati cu toata atentia sesizarea facuta de mine si sa reformulati afirmatiile! „Echipa” ar trebui sa cunoasca bine ca: - Autorizatia de functionare se acorda in baza unor declaratii si (eventuale) verificari facute la inceputul activitatii si la intervale regulate de timp, care demonstreaza existenta unor proceduri care asigura un control al calitatii serviciilor; asa cum se obtine, tot asa se poate pierde in situatia in care orice procedura este incalcata sau este dovedita nefunctionala; intreaga responsabilitate pentru respectarea acestei autorizatii in aceste intervale cade in raspunderea exclusiva a operatorului; - Verificarile metrologice, mai stim si noi, unii chiar foarte bine, certifica parametrii tehnici de functionarea ai unui sistem; mai pe intelesul tuturor: metrul este metru, watt-ul este watt, kilogramul este kilogram – cu standarde la Paris; asta nu-i impiedica deloc pe unii sa ne fure la cantar sau sa „subtilizeze” energie din instalatiile metrologate; - Atata vreme cat subsemnatul (cu nume si prenume, date de contact) stiu sigur ca nu am efectuat anumite convorbiri telefonice (nici eu si nici altcineva), nu inteleg cum va permiteti sa sugerati ca EU as fi facut-o! Nu este necesar sa ma convingeti ca de pe numarul 0770 699805 s-au efectuat acele apeluri. Cred ca am capacitatea sa citesc si sa inteleg asta. Tocmai asta v-am reclamat: cineva a folosit ilegal acest post telefonic si m-as fi asteptat sa ma informati ca RCS&RDS a inceput sa faca verificari pentru a solutiona problema, in primul rand in interesul firmei. Nu va ascund ca nu voi lasa problema in acest stadiu. Speram initial ca RCS&RDS sa-si recunoasca responsabilitatea si, foarte simplu, sa ma asigure, pe mine si pe ceillalti clienti, ca aceste lucruri nu se vor repeta. Nu era vorba de bani, ci de un principiu si de norme legale. Cum acest minim respect fata de client nu functioneaza – in ciuda autorizatiei de functionare si verificarilor metrologice – imi rezerv dreptul sa-mi apar drepturile. In lumea in care aproape oricine, oricand imi poate accesa conturile, adresele, datele personale, convorbirile, incercati sa ma convingeti ca nu exista posibilitatea ca cineva sa-mi acceseze numarul pentru efectuarea de convorbiri in interes personal? Astept inca un alt fel de raspuns! |
#2
Posted 16 August 2010 - 18:51

#3
Posted 16 August 2010 - 18:52

Rcs&rds mi-a facturat convorbiri cu jupiter. Lista de apeluri de la ei v-o dau eu mai târziu.
Edited by kineceler, 16 August 2010 - 18:53. |
#4
Posted 16 August 2010 - 18:55

lawrence38, on 16th August 2010, 18:51, said: Ce reclamatie ? ![]() [email protected] - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii [email protected] - singura adresa de e-mail accesibila pe siteul RDS&RCS [email protected]; [email protected] - ANPC Agentia Nationala pentru Protectia Consumatorului |
#5
Posted 16 August 2010 - 18:57

Am mai auzit de situatii similare insa de pe fix!
Cu telefonia mobila au fost ceva probleme la inceput cu numerele portate din alte retele, care in timp vad ca s-au rezolvat |
#6
Posted 16 August 2010 - 19:00

Coincidenta sau intamplare?
http://gabrieldima20...e-ajutorul.html Se pare ca unul din numere poate fi gasit pe net. Nu cred ca cineva de la RDS ti-a "deturnat" numarul si a sunat in germania. |
#7
Posted 16 August 2010 - 19:07

cmgeorge, on 16th August 2010, 19:00, said: Coincidenta sau intamplare? http://gabrieldima20...e-ajutorul.html Se pare ca unul din numere poate fi gasit pe net. Nu cred ca cineva de la RDS ti-a "deturnat" numarul si a sunat in germania. 2010-06-10 12:09 770699805 00492113805225 Voce Germany Dusseldorf - Fixed 07:30 0.0800 0.6000 2010-06-18 23:06 770699805 004915203145279 Voce Germany D2 - Mobile 00:10 0.1800 0.0300 Edited by bogdancornel, 16 August 2010 - 19:15. |
#8
Posted 16 August 2010 - 19:19

bogdancornel, on 16th August 2010, 20:07, said: Crede-ma, nu sunt atat de sarit de pe fix sa denigrez o firma ca RDS. NU am niciun interes! Mai jos este in copie exact ce am pe desfasurator. Chiar este nevoie sa patiti pe propria piele ca sa fiti convinsi ca am dreptate?!! Am deschis acest subiect deoarece daca sunt eu patit si altii cu siguranta vor pati la fel. Dupa cum se poate lesne vedea s-a vorbit 7,30 minute pe un numar, respectiv 10 secunde pe al doilea. Dar oare cate convorbiri in Romania sunt efectuate fara sa am cunostinta fara sa imi fi dat seama ca le platesc pe propria-mi factura. 2010-06-10 12:09 770699805 00492113805225 Voce Germany Dusseldorf - Fixed 07:30 0.0800 0.6000 2010-06-18 23:06 770699805 004915203145279 Voce Germany D2 - Mobile 00:10 0.1800 0.0300 Te cred (adica cred ca e posibil, si nu te condamn deloc) Insa ce mi se parea mie ciudat era provenienta numaraului, de la o clinca din germania ![]() Phone (OFFICE): +492113805225 FAX (OFFICE): +49211 360 52 22 www.xcell-center.com [email protected] Olga Grube |
#9
Posted 16 August 2010 - 19:24

cmgeorge, on 16th August 2010, 19:19, said: Te cred (adica cred ca e posibil, si nu te condamn deloc) Insa ce mi se parea mie ciudat era provenienta numaraului, de la o clinca din germania ![]() Phone (OFFICE): +492113805225 FAX (OFFICE): +49211 360 52 22 www.xcell-center.com [email protected] Olga Grube http://www.prostemce...stem-cells.html Cu toate acestea, ACEST NUMAR NU ARE CE CAUTA IN DESFASURATORUL NUMARULUI MEU TELEFONIC SI CU ATAT MAI PUTIN IN FACTURA... CU SUMA AFERENTA PE CARE EU SUNT FORTAT SA O PLATESC!!! Unde pui ca apare un apel pe mobil la ora 23:06 ... cine dracu sta sa sune la 11 noaptea? Eu in niciun caz! Edited by bogdancornel, 16 August 2010 - 19:47. |
#10
Posted 16 August 2010 - 19:31

bogdancornel, on 16th August 2010, 20:24, said: Yeap , am verificat si eu acum pe net numerele. Mersi pt sugestie! Legat de numarul la care faci referire un tip scrie pe un formum ca este o excrocherie in care apare si acest numar de telefon: http://www.prostemce...stem-cells.html Cu toate acestea, ACEST NUMAR NU ARE CE CAUTA IN DESFASURATORUL NUMARULUI MEU TELEFONIC SI CU ATAT MAI PUTIN IN FACTURA... CU SUMA AFERENTA PE CARE EU SUNT FORTAT SA O PLATESC!!! No sti ceva... eu in locul tau as fi incantat acuma ![]() Persoana care mi-a furat <1Euro, o sa urmeze sa ia tzapa de sute de euro ![]() E ca si cand ti-ar fura 4Ron, ar lua o sticla de bere (expirata), si ar da in hepatita =))) |
|
#11
Posted 16 August 2010 - 20:07

Hmmmm.. si eu am avut parte de o situatie marca RDS.
Pe numele meu era alocat un nr de RDS.. dat la cineva din Targu-Mures. Asta am aflat dupa ce am vazut intamplator factura detaliata si aparea un nr nou la apeluri efectuate. Ce e drept am avut ``norocul`` ca persoana sa nu efectueze apeluri in retele mobile sau in strainatate. Au fost doar apeluri RDS si nu s-a simtit in factura mea. Odata la 2-3 luni verfic facturile detaliate de la RDS/Orange pt mai multa siguranta. Smecherii se fac peste tot.. dar cand limita e depasita atunci e problema. La cantar la piata si asa mai departe. |
#12
Posted 17 August 2010 - 15:22

bogdancornel, on 16th August 2010, 20:24, said: Unde pui ca apare un apel pe mobil la ora 23:06 ... cine dracu sta sa sune la 11 noaptea? Eu in niciun caz! ![]() ![]() În altă ordine de idei, dacă stai singur și nu ai fost în oraș în seara aia e o problemă MARE. Insistă cu sesizările la ei, nu e normal să îți factureze convorbiri care nu s-au făcut de la numărul tău! PS: La noi era "11 noaptea" cum zici tu, în Germania era 10, abia începea seara (în iunie deja era vară! ![]() |
#13
Posted 03 September 2010 - 05:48

Ma alatur voua, asociatiei pagubitilor RCS&RDS.
Iata care este "povestea" mea: -in data de 10.08.2010, am fost contactat telefonic de catre un reprezentant al firmei RCS-RDS, care imi aducea la cunostinta faptul ca am un numar de 4(patru) facturi neplatite. -tin sa precizez faptul ca nu am semnat nici un contract cu aceasta firma(si nici cu o alta firma ce ar fi fost posibil sa fie preluata de RCS-RDS). -sunt abonatul unei alte firme similara (UPC) de peste 8 ani si in consecinta nici nu avea sens semnarea unui contract cu RCS-RDS in acelasi timp. -tot reprezentantul firmei RCS-RDS, in urma insistentelor mele de a intelege ce se intampla, mi-a comunicat ca acest contract este in vigoare din anul 2005 iar facturile din acest an pana in prezent au fost achiate la o casierie din Urziceni ( Unde au fost trimise facturile in toti acesti ani, avand in vedere faptul ca in contract figureaza adresa mea? La aceasta adresa nu a ajuns niciodata nici o factura.). Avand in vedere situatia “miserioasa” aflata si faptul ca reprezentantul firmei a refuzat sa-mi trimita prin fax o copie a contractului (pentru a putea vedea semnatura) sau o copie a buletinului celui care ar fi putut sa semneze in numele meu, va intreb: Ce as putea sa fac ca sa se intrerupa emiterea de facturi pe numele si pe adresa mea, tinand cont de faptul ca aceste facturi nu sunt emise in baza unui contract semnat de mine? Mentionez ca toate datele, divulgate de catre operator, sunt corecte si privesc persoana mea.(nume, adresa, CNP) AZI (27.08.2010), SURPRIZA..... AM PRIMIT PRIMA SCRISOARE DE LA RCS-RDS..... DAR... NU ESTE UN RASPUNS LA SESIZAREA MEA, CI O NOTIFICARE/INSTIINTARE CA MA VOR ACTIONA IN INSTANTA.... |
#14
Posted 03 September 2010 - 07:05

Daca sti ca nu ai nici un contract cu RDS, faci frumos o reclamatie la OPC la care atasezi si scrisoarea de la RDS. Daca tie RDS nu vrea sa iti arate contractul o sa il arate OPC cand se vor duce peste ei.
PS: Macar in scrisoarea asta scrie un nr. de contract in baza caruia ei te-au facturat? |
#15
Posted 03 September 2010 - 09:11

darklordsith, on 3rd September 2010, 08:05, said: Daca sti ca nu ai nici un contract cu RDS, faci frumos o reclamatie la OPC la care atasezi si scrisoarea de la RDS. Daca tie RDS nu vrea sa iti arate contractul o sa il arate OPC cand se vor duce peste ei. PS: Macar in scrisoarea asta scrie un nr. de contract in baza caruia ei te-au facturat? Reclamatie la OPC am facut acum o saptamana iar pana acum n-am primit nimic referitor la demersurile lor. |
|
#17
Posted 03 September 2010 - 10:55

#18
Posted 05 September 2010 - 01:04

bogdanprisada, on 3rd September 2010, 11:55, said: Nu, nu cunosc pe nimeni in Urziceni si nici nu am fost vreodata pe acolo. Putin OFF: Eram la o casierie, vroia cineva sa plateasca pe un an si afla ca avea restante: cine platise pentru el anterior platise pe acelasi nume, acelasi sat, alta persoana. Oare cum s-a rezolvat? ![]() ![]() ![]() ON: In cazul dv as recomanda si o plangere de hartuire ceva, asta in cazul in care nu sunt prea idealist crezand ca asa ceva ar merge in romania. ![]() Edited by equilibrium2x, 05 September 2010 - 01:07. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users