Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Last Updated: Apr 18 2024 10:08, Started by
alin990
, Aug 15 2010 06:49
·
108
#37
Posted 16 April 2011 - 19:17
Referitor la cutia de viteze(cu 3 viteze x nr. poziti reductor)de U445,in problema de reglaj pinion treapta a I-a,se pare ca ,colegul care a prezentat solutia cu strunjirea pinionului nu a explorat foarte bine reglajele posibile ale cutiei cu 3 trepte.Spun acest lucru pt ca am dorit sa schimb rulmentii de la cutie ,cu toate ca aceasta nu avea decat sincronul de a3-a mai uzat(mai caraia la cuplarea mai ales la cald);demontand axele am observat ca exista in capacele rulmentilor(cele de fixare din fata)niste distantiere,care permit reglajul axului cu pana la 4 mm(fata-spate).Folosind aceste distantiere se poate regla fin distanta dintre pinioanele de pe trenul fix cu cele de pe trenul mobil.Tin minte ca am folosit ca si distantiere segmenti de foc pt d 1300.Oricum,''incurcarea vitezelor '' pe o cutie cu 3 trepte(mai ales cea cu maneta separata pt reductor)este imposibila,daca, cutia a fost corect asamblata;aici ma refer strict la bilele de interblocaj intre axele furcilor si a prezentei tuturor arcurilor.Personal am un U445 L(legumicol) cu 2 trepte reductor +priza directa =9 viteze inainte si 3 inapoi.
|
#38
Posted 16 April 2011 - 20:14
gcom61, on 16th April 2011, 20:17, said: Referitor la cutia de viteze(cu 3 viteze x nr. poziti reductor)de U445,in problema de reglaj pinion treapta a I-a,se pare ca ,colegul care a prezentat solutia cu strunjirea pinionului nu a explorat foarte bine reglajele posibile ale cutiei cu 3 trepte.Spun acest lucru pt ca am dorit sa schimb rulmentii de la cutie ,cu toate ca aceasta nu avea decat sincronul de a3-a mai uzat(mai caraia la cuplarea mai ales la cald);demontand axele am observat ca exista in capacele rulmentilor(cele de fixare din fata)niste distantiere,care permit reglajul axului cu pana la 4 mm(fata-spate).Folosind aceste distantiere se poate regla fin distanta dintre pinioanele de pe trenul fix cu cele de pe trenul mobil.Tin minte ca am folosit ca si distantiere segmenti de foc pt d 1300.Oricum,''incurcarea vitezelor '' pe o cutie cu 3 trepte(mai ales cea cu maneta separata pt reductor)este imposibila,daca, cutia a fost corect asamblata;aici ma refer strict la bilele de interblocaj intre axele furcilor si a prezentei tuturor arcurilor.Personal am un U445 L(legumicol) cu 2 trepte reductor +priza directa =9 viteze inainte si 3 inapoi. |
#39
Posted 17 April 2011 - 09:42
savo_stelyca, on 16th April 2011, 21:14, said: Nu cred ca ai dreptate!Daca reglezi tot trenul de jos cu ajutorul la saibe distantiere puse in capacul de strangere de jos vei muta tot trenul de jos si deci inplicit si pozitionarea treptelor 2 si 3 fata de furcile lor si gandestete si la pozitionarea axului de jos fata de reductor!Studiaza mai bine problema si te astept cu un raspuns! Am intervenit ,tocmai pt ca,cunosc foarte bine cutia de viteze (cu 3 trepte) si atat trenul fix cat si trenul mobil pot fi pozitionate inainte/inapoi ,in functie de pozitionarea furcilor.Stiu ca se regleaza destul de fin pt ca la un moment dat chiar m-am gandit la faza cu strunjitul.Eu nu am intervenit decat in 3 cutii de viteza (cu 3 trepte) si atat intre pinioane cat si spre capat am gasit saibe distantier ,se pare montate din fabrica.Asa cum am spus in postul anterior ca si distantieri pt rulmenti am folosit ori segmenti de foc ori o parte de segment de ungere(modelul din 3 piese) de D1300 sau chiar de leut. La prima vedere este asa cum ai afirmat cu deplasarea doar a unui ax,insa pot fi deplasate ambele fata/spate;cat despre cuplajul cu reductorul(eu am cu 2 pozitii+ priza directa)lungimea cuplajului permite reglaj lejer. Chiar daca nu este la subiect ,te rog sa-ti dai o parere vis-a-vis de fixarea pinionului de atac al grupului conic din transmisia finala,si mai ales de reglajul acestuia;ma refer strict la posibilitatea deplasarii rulmentilor conici ,de pe pinionul de atac, in fata/spate datorita tipului de prelucrare a carcasei cutiei. ps . stiu cum se monteaza/regleaza grupul conic,insa doresc sa stiu daca te-ai confruntat cu astfel de probleme |
#40
Posted 17 April 2011 - 22:50
gcom61, on 17th April 2011, 10:42, said: Am intervenit ,tocmai pt ca,cunosc foarte bine cutia de viteze (cu 3 trepte) si atat trenul fix cat si trenul mobil pot fi pozitionate inainte/inapoi ,in functie de pozitionarea furcilor.Stiu ca se regleaza destul de fin pt ca la un moment dat chiar m-am gandit la faza cu strunjitul.Eu nu am intervenit decat in 3 cutii de viteza (cu 3 trepte) si atat intre pinioane cat si spre capat am gasit saibe distantier ,se pare montate din fabrica.Asa cum am spus in postul anterior ca si distantieri pt rulmenti am folosit ori segmenti de foc ori o parte de segment de ungere(modelul din 3 piese) de D1300 sau chiar de leut. La prima vedere este asa cum ai afirmat cu deplasarea doar a unui ax,insa pot fi deplasate ambele fata/spate;cat despre cuplajul cu reductorul(eu am cu 2 pozitii+ priza directa)lungimea cuplajului permite reglaj lejer. Chiar daca nu este la subiect ,te rog sa-ti dai o parere vis-a-vis de fixarea pinionului de atac al grupului conic din transmisia finala,si mai ales de reglajul acestuia;ma refer strict la posibilitatea deplasarii rulmentilor conici ,de pe pinionul de atac, in fata/spate datorita tipului de prelucrare a carcasei cutiei. ps . stiu cum se monteaza/regleaza grupul conic,insa doresc sa stiu daca te-ai confruntat cu astfel de probleme |
#41
Posted 01 May 2011 - 09:29
Buna ziua! Domnul Stelica, v-am lasat si eu un mesaj pe PM, in legatura cu cutia de viteze a tractorului U445.
Va multumesc anticipat. |
#42
Posted 01 May 2011 - 18:20
#43
Posted 30 September 2011 - 16:35
sall all.am si eu o intrebare: am schimbat pompa de alimentare la un u445 si as vrea sa va intreb daca poate sa bage motorina in baie daca are membranele uzate?
si apropo ..pe langa subiectul asta ar fi frumos ca toti posesorii si cunoscatorii sa vb despre problemele si rezolvarile aferenta la acest tractor |
#44
Posted 01 October 2011 - 15:01
zscf, on 30th September 2011, 17:35, said: sall all.am si eu o intrebare: am schimbat pompa de alimentare la un u445 si as vrea sa va intreb daca poate sa bage motorina in baie daca are membranele uzate? si apropo ..pe langa subiectul asta ar fi frumos ca toti posesorii si cunoscatorii sa vb despre problemele si rezolvarile aferenta la acest tractor Membrana pompei de alimentare este dubla cu distantier de plastic prevazut cu doua gauri Φ=2mm pt evacuare combustibil in caz de spargere.(acelasi model echipeaza si D1300).In caz ca ,creste nivelul in baia de ulei ,iar acesta se subtiaza,este posibil sa fie de la semeringurile pompei de injectie(catre pinion),care sunt uzate/sparte. |
#45
Posted 01 October 2011 - 16:55
nu imi intra motorina in baie dar ma gandeam ca am pastrat pompa(noua fiind) cam mult timp in pod(la caldura) m-am gandit la acea problema si deaceea am cerut sfaturi aici.o sa controlez mai des uleiul ;
|
#46
Posted 29 October 2011 - 20:23
am un tractor u445 il am de o luna de zile si pornea foarte greu, la rece nu pornea deloc si la cald foarte greu, scotea si gaze, am schimbat segmentii si acum nu mai scoate gaze dar pornirea este la fel, scoate putin fum, pompa de injectie este buna la fel si infectoarele, pompa de injectie este avansata la maxim din cele trei prezoane, se mai poate avansa si din alta parte si daca da de unde si cum si daca ar fi si alte probleme legate de pornire? va multumesc!!
|
|
#47
Posted 29 October 2011 - 21:12
Pt o pornire usoara trebuie avans minim nu maxim.
Faci ce vrei...pe banii tai. |
#48
Posted 29 October 2011 - 21:19
si avansul mimin nu ii da mai putina forta? cel mai bine cred ca e o presiune corecta in injectie.
|
#49
Posted 29 October 2011 - 22:18
Pot fi o gramada de cauze, greu de pus un diagnostic de la distanta. n-ai niciun meserias in zona? pe vremuri, la fiecare SMA aveau specialisti in pompe de injectie, banc de verificat si centricubat.
Prima cauza pe care o suspectez, e avansul. Reglajul din cele 3 surube, e doar reglajul fin, foarte limitat. Reglajul brut se face scotind pompa si bagata cu cativa dinti mai incolo. Distributia e pusa la punct? Compresie are? Supapele, jocul le-ai verificat? Fumul ce culoare are? Scoate fum permanent, sau doar la rece? Pompa de injectie e originala, in linie, sau a fost schimbata/ adaptata? |
#50
Posted 01 November 2011 - 13:59
Daca ai pompa de injectie originala cum ii standar pe 445 dute tu frumos cu pompa si injectoarele la rectificat sa ti le faca pe banc si tot schimbat diuje la injectoare si reglata pompa si injectoarele.O pui frumos pe tractor sa fie la semne vezi ca are 2 semne 1 pe pompa si 1 pe tractor la mine scrie"A".Daca nu ti pusa bine cand ii pe compresie nu iti baga motorina la injectoare si tot invers merg pe acolo toate.Dupaia baterie buna si eletromotor bun sa iti invarta bine nu sa til tot mocose acolo.Spune ce ai rezolvat.
|
#51
Posted 01 November 2011 - 14:12
ms18jan, on 29th October 2011, 20:23, said: am un tractor u445 il am de o luna de zile si pornea foarte greu, la rece nu pornea deloc si la cald foarte greu, scotea si gaze, am schimbat segmentii si acum nu mai scoate gaze dar pornirea este la fel, scoate putin fum, pompa de injectie este buna la fel si infectoarele, pompa de injectie este avansata la maxim din cele trei prezoane, se mai poate avansa si din alta parte si daca da de unde si cum si daca ar fi si alte probleme legate de pornire? va multumesc!! |
|
#52
Posted 01 November 2011 - 14:46
Apai eu cred ca cand a schimbat segmenti s-a uitat si la piston si camasa.Poate avea motorul facut nou nout cu tot in el setul de la pistoane,camasi,segmenti si toate daca pompa,injectoarele sunt obosite sau pompa nu ii pusa la punct cu distributie pe tractor.Acuma sa vedem ce ne zice si el pe aici.
|
#54
Posted 06 November 2011 - 20:02
Si alea reglate unpic nu strica acuma sa vedem ce zice el.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users