Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 

Carpatair

- - - - -
  • Please log in to reply
85 replies to this topic

#19
peterbald

peterbald

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 327
  • Înscris: 27.06.2008
Am zburat eu de 2 ori cu ei: o dată intern Cluj - Timișoara (pe vremea când mai exista cursa aceasta) și altă dată Timișoara - Odessa și retur (văd că intre timp au renunțat și la această cursă). Ce pot să zic? Totul a fost ok. Nu am ce să le reproșez. Singurul lucru care nu mi-a prea plăcut a fost că avioanele lor sunt cam micuțe, iar dacă ești înalt e mai nasol.

#20
nadis

nadis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,403
  • Înscris: 20.05.2006

View Postpeterbald, on 6th March 2012, 20:19, said:

Am zburat eu de 2 ori cu ei: o dată intern Cluj - Timișoara (pe vremea când mai exista cursa aceasta) și altă dată Timișoara - Odessa și retur (văd că intre timp au renunțat și la această cursă). Ce pot să zic? Totul a fost ok. Nu am ce să le reproșez. Singurul lucru care nu mi-a prea plăcut a fost că avioanele lor sunt cam micuțe, iar dacă ești înalt e mai nasol.
Aha, pari a fi un fel de "rara avis". :) Multumesc frumos.
Avioanele lor sunt mai mici "cu totul", sau doar in interior? Nu ma pricep la marci de avioane... Probabil ca ar fi o problema nu doar daca esti inalt, ci si daca te incearca un acces de claustrofobie; bine ca mi-ai zis, ca de-o fi sa merg cu ei, macar sa stau spre culoar.

#21
alexxxxx

alexxxxx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 06.02.2004
I-am folosit si eu intern de vreo 4-5 ori pe Bucuresti-Timisoara, din cand in cand au (sau aveau, nu i-am mai verificat de mult) preturi bune pe ruta asta, mai ales daca ai nevoie doar one-way. Sunt absolut ok, de nivelul Tarom la servicii. De fiecare data am zburat cu Saab 2000, un avion (propeller, deci micut) care mie imi place foarte mult, dar aici tine de preferinte, mie imi plac toate avioanele cu elice si cat mai mici (preferatul meu a fost un Embraer 120 Brasilia al defunctului Malev). In general se adreseaza (sau vor sa se adreseze) traficului de business, zburand pe destinatii "de nisa", de aia review-urile gasite sunt mai putine.

#22
luciandan

luciandan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 172
  • Înscris: 27.04.2005

View Postalexxxxx, on 8th March 2012, 09:23, said:

I-am folosit si eu intern de vreo 4-5 ori pe Bucuresti-Timisoara, din cand in cand au (sau aveau, nu i-am mai verificat de mult) preturi bune pe ruta asta, mai ales daca ai nevoie doar one-way. Sunt absolut ok, de nivelul Tarom la servicii. De fiecare data am zburat cu Saab 2000, un avion (propeller, deci micut) care mie imi place foarte mult, dar aici tine de preferinte, mie imi plac toate avioanele cu elice si cat mai mici (preferatul meu a fost un Embraer 120 Brasilia al defunctului Malev). In general se adreseaza (sau vor sa se adreseze) traficului de business, zburand pe destinatii "de nisa", de aia review-urile gasite sunt mai putine.


I-am folosit si eu odata pe ruta Timisoara - Bacau. Mai concret am mers Bucuresti - Bacau cu escala in Timisoara ( pana la Timisoara cu Tarom iar de acolo spre Bacau cu ei). Cand am ajuns in Timisoara, dupa 15 minute se pornise o furtuna / cu ploaie asa ca am intarziat la deolare spre Bacau cu vreo 1 ora. Spre Bacau am prins furtuna din urma :) si m-a zgaltait destul de rau insa la final a fost ok (si-a cerut si scuze pilotul ). In rest avioanele mi s-au parut ok, personalul ok, servirea ok. Cum spunea cineva, cursele se adreseaza mai ales segmentului de business.

#23
o_dor

o_dor

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,704
  • Înscris: 28.06.2007

View Postnadis, on 6th March 2012, 02:26, said:

N-a mai mers nimeni cu Carpatair (sau poate s-a scris altundeva)? :huh: Ceva experiente?
Intotdeauna am evitat compania asta, fiindca preturile mi s-au parut scandalos de mari, insa poate ca va fi nevoie la un moment dat.
Nu mai stiu de unde retinusem ca ar fi "intitulata" companie low-cost; dupa preturi, s-ar parea ca aiurea... Fiindca nu sunt sigura de treaba asta, adica daca-i low-cost sau de linie, intreb: se da mancare in avion, inclusa in pret - si, mai ales: in cazul in care aeroportul din Timisoara e doar locul pentru escala (vii de la Buc si apoi pleci mai departe), intre cele doua avioane trebuie sa-ti transporti singur bagajul de cala, sau ti-l duc ei automat?
Am fost cu ei in Grecia. Doua zboruri fara probleme. O gustare, cafea, parca si bere. Sigur multe, foarte multe bomboane pentru copii si cate o carte de colorat + ceracolor ca sa-i tina ocupati. Unul dintre zboruri a fost cu escala la Timisoara; bagajul este in grija lor.

#24
nadis

nadis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,403
  • Înscris: 20.05.2006
Multumesc frumos Alexxxxx, Luciandan si O_dor. Acum mi-e clar ca nu-i vreo "companie-fantoma", cum poate ca as fi fost tentata sa cred, cata vreme intrebam in dreapta si-n stanga si toata lumea ridica din umeri. Daca mai si transbordeaza ei bagajele, cu atat mai bine; mi-e greu sa cred ca or sa le duca la alt avion decat ala care trebuie intr-un aeroport ca Timisoara - cum se mai intampla prin unele aeroporturi straine imense.
Banuiesc ca pe ruta Buc-Timisoara nu se ridica avionul pana la mai mult de vreo 3-4000 de metri, poate scap de durerile de urechi de la aterizare; pe urma, D-zeu cu mila, da' macar o sa am "incalzirea" facuta la urechi.  :)
Oricum, in cazul meu, asta cu Carpat e doar "varianta 2", in caz ca nu-mi iese "varianta 1" (mai ieftina).

#25
raul_6776

raul_6776

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,555
  • Înscris: 03.04.2010
CARPATAIR a achizitionat un Boeing 737-300, cu o capacitate de 148 de locuri, care in lunile trecute a fost in conservare pe aeroportul din Praga. Pentru inceput aeronava va fi folosita pe rutele actuale, urmand ca pana la sfarsitul anului sa fie lansata in zboruri ( noi rute ) pe distante mai lungi. Aeronava cu varsta de 15 ani va purta inmatricularea YR-ABC.

#26
raul_6776

raul_6776

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,555
  • Înscris: 03.04.2010
Compania aeriana Carpatair va incepe operarea curselor:
- Chisinau - Roma, Chisinau - Venetia, Chisinau - Milano ( Bergamo ) din iunie,
- Chisinau - Bologna din iulie.
Cursele vor fi operate cu noua aeronava Boeing 737-300.
http://airlinestrave...-carpatair.html

#27
raul_6776

raul_6776

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,555
  • Înscris: 03.04.2010
Incident aviatic pe aeroportul italian Peretola ( Amerigo Vespucci ) din Florenta ( Firenze ) in care a fost implicata o aeronava Carpatair:
http://ro.stiri.yaho...-131500145.html

#28
raul_6776

raul_6776

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,555
  • Înscris: 03.04.2010

View Postraul_6776, on 1st May 2012, 22:18, said:

CARPATAIR a achizitionat un Boeing ---
Din data de 24.05.2012, prima aeronava Boeing 737-31S a companiei aeriene Carpatair, care are inmatricularea YR-ADB ( ultima si definitiva ), a inceput sa efectueze zboruri din Timisoara ( aeroport Traian Vuia ), catre Republica Moldova ( aeroportul international din Chisnau ) si Italia ( aeroportul Caravaggio din Bergamo ).

#29
boy4ever

boy4ever

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,640
  • Înscris: 21.07.2010
Astia de la Carpatair sunt cretini?? Zboara cineva cu ei?? Am facut niste simulari pe siteul lor,preturile pareau acceptabile,dar taxele te omoara. De curiozitate: Craiova - Timisoara am gasit la 85 ron dus si 85 ron intors. Normal ar veni 170 lei,insa cu toate taxele incluse pretul final este de 575 ron!!!

Intrebare: e normal asa ceva? Ce fel de companie e asta? Sper sa dea faliment!

Attached Files



#30
alexxxxx

alexxxxx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 06.02.2004
Nu stiu cum ai ajuns la concluzia ca zborul este "un drept" al cetateanului.
Fiecare companie isi pune ce tarife o duce capu'. Ca idee, Carpatair nu se adreseaza in principal celor care zboara cu Blue Air ( si care injura Blue-Air pentru tarifele "inselatoare", cu care "pacalesc" saracii clienti) ci oamenilor care merg cu treaba, preponderent de servici. 170 de lei cred ca e aproape de costul unei calatorii pe ruta Craiova-Timisoara, iar pe aeroportul Craiova, din cate stiu, Carpatair este singurul jucator, deci e normal sa-si puna ce preturi considera, in lipsa concurentei. Cui nu-i place, trenul si autocarul sau un drum la Bucuresti sunt intotdeauna o optiune, intr-o piata libera.
Nu stiu cati ani ai, insa sa le doresti falimentul pentru simplul fapt ca tie ti se pare scump un bilet e un motiv, daca-mi permiti, putin pueril. Iar pretul respectiv mie personal mi se pare de bun-simt, vine pana in 130 de euro, similar cu un bilet pe o ruta mult mai circulata, gen Bucuresti-Timisoara sau Bucuresti-Cluj. Da, eu si mai multi dintre cei de la servici de la mine ne incadram in "cretinii" care zburam cu ei, in prinicipal pe Bucuresti-Timisoara.

#31
boy4ever

boy4ever

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,640
  • Înscris: 21.07.2010
Si de ce ne dau preturi chipurile mici,ca in final taxele sa depaseasca cu muuuult tarifele afisate de ei? Prima oara nici nu dadusem "inainte" la alte simulari,mi se pareau preturi decente. Insa doar la cursa prezentata mai sus am dat din pura intamplare sa vad si cat ar fi taxele (ma asteptam ca pretul final sa fie ~100 ron) si am ramas uimit. E extrem de mult,din moment ce curse internationale costa mai putin la alte companii! Iar ei pun ditamai tarifele la Craiova -  Timisoara. Si in general vad ca au niste preturi imense. Pentru o cursa Roma - Craiova iarasi au preturi astronomice. Pai cine naiba zboara cu ei cand sunt atatea alternative. La Ryanair am gasit Pisa - Constanta si cu 11 euro. Zburati voi cu Carpatair,eu n-am de gand s-o fac!

#32
alexxxxx

alexxxxx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 06.02.2004
Pai in primul rand sa fii sigur ca, cel mai probabil, nu se asteapta s-o faci si nu le intri in target. Am mers si eu in destule excursii cu 50 E dus-intors transportul cu avionul, insa de aici pana la a deduce ca asta ar fi pretul "normal" si orice depaseste 100 E dus-intors e hotie pe fata e distanta foarte mare.
Pretul la cursele cu avionul n-are mai nimic de-a face cu distanta cat cu destinatia si originea zborului. De-aia un zbor la Skopje (Macedonia) sau Pristina sau Podgorica, locatii aflate cam la 1000 de km de Bucuresti, costa, in majoritatea cazurilor, aproape cat un zbor Bucuresti-Beijing. De-aia si la Carpatair, zborurile de la Craiova costa mai mult, fiindca nu zboara decat ei acolo.
Cat despre "preturile mici", nu cred ca ai fost hotarat sa cumperi un zbor, stateai cu cardul in mana si n-ai stiut cat costa si te-ai simtit inselat ca ti s-a spus o suma si ti s-a retras de pe card alta suma. Daca vrei sa zbori cu Ryanair esti liber s-o faci, la fel cum si aia care zboara cu Carpatair o fac fiindca au ales in cunostinta de cauza. Ca tu esti mirat ca "cine naiba zboara cu ei cand sunt atatea alternative", fapt pentru care, in logica ta imbatabila, le doresti falimentul, e fix mirarea ta cu care ramai, ei zboara de ceva ani (vreo 13) si au clientii lor care, iarasi spre mirarea ta, aleg si inteleg sa plateasca cateva sute de euro pentru un zbor. La fel cum sunt si alt gen de clienti care platesc 600E pt Bucuresti-Londra la business. Sigur, si aia pot fi catalogati de tine drept cretini, insa ei continua sa existe si, drept urmare, exista cineva care e bucuros sa le incaseze banii. Asa ca, fara suparare, eu zic sa ne limitam la a injura Blueair-ul ca ne "inseala" si ne ia 20 E taxa de bagaj si 8 E taxa de card cand biletul costa 50E si sa-i lasam pe toti sa existe pe piata, fiindca fara concurenta am plati sume astronomice pe bilete de avion, cine stie cat costa un bilet la Amsterdam la KLM inainte sa intre Tarom pe ruta stie ce vorbesc...
Toate bune!

Edited by alexxxxx, 13 June 2012 - 13:39.


#33
boy4ever

boy4ever

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,640
  • Înscris: 21.07.2010
Inteleg ce zici,dar daca nici ei nu s-ar lacomi atat fac pariu ca ar avea avioanele pline mereu si ar face si mai multe curse. Dar asa... Si daca spui ca pretul n-are legatura cu distanta,ce sa mai zic. Adica e normal sa dai mai mult pe o cursa de Budapesta decat pe una de New York? Tu cam asa o spui,de parca avioanele n-ar consuma combustibil pe ora,ci doar la aterizare si decolare. Pretul biletelor Roma - Craiova sunt imense la Carpatair,cu muuult peste Wizz Air,de aceea mi se pare revoltator.

#34
alexxxxx

alexxxxx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 06.02.2004
Dupa cum ti-am mai zis, pretul biletelor are foarte putin de-a face cu distanta. Are legatura cu destinatia si concurenta existenta pe acea destinatie. In cazul Budapestei nu este cazul, fiindca e concurenta destula, insa, de exemplu, daca vrei sa zbori la Lvov sau Cernauti (la Cernauti, de exemplu, are monopol Carpatair), deci la distante similare cu Bucuresti-Budapesta, o sa observi ca e de vreo 3 ori mai scump decat la Budapesta si apropiat (in unele cazuri mai scump) de Bucuresti-New-York, spre exemplu. Si da, este absolut normal, nu ca o spun eu, ci ca, in general, asa este.
In alta ordine de idei, de unde stii tu ca n-au avioanele pline? Ca informatie, au un grad de incarcare destul de multumitor pe mai toate cursele lor. Decat sa aiba avioanele "pline mereu" cu clienti platitori de 30E/bilet si cu pretentii de VIP, e mai bine, pentru ei, modelul prezent. Plus ca, cu o singura exceptie, toate avioanele lor sunt "mici", deci nu isi permit sa emita bilete sub pretul real al cursei cum se intampla la LCC.
Ma rog, unele lucruri e mai bine sa nu incerci sa le intelegi, se intampla altfel decat ai crede tu ca e normal... Ca tie ti se pare revoltator ca pretul biletelor Craiova-Roma este cu muult mai mare decat la Wizz e fix treaba ta si esti liber sa zbori cu Wizzair, desi nu stiu ca WizzAir sa zboare la Craiova, deci comparatia ta e fara nici o relevanta. Plus ca a compara o companie low-cost cu una full-service e iarasi o discutie de purtat la o samanta pe marginea drumului.

#35
boy4ever

boy4ever

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,640
  • Înscris: 21.07.2010

View Postalexxxxx, on 14th June 2012, 16:41, said:

Ca tie ti se pare revoltator ca pretul biletelor Craiova-Roma este cu muult mai mare decat la Wizz e fix treaba ta si esti liber sa zbori cu Wizzair, desi nu stiu ca WizzAir sa zboare la Craiova, deci comparatia ta e fara nici o relevanta. Plus ca a compara o companie low-cost cu una full-service e iarasi o discutie de purtat la o samanta pe marginea drumului.
Nu ziceam ca e mai scump,ci cu mult mai scump decat o cursa Wizz pe aceeasi distanta. Asa mai bine zbor cu Wizz pana la Timisoara sau Bucuresti si de acolo iau tren/autocar sau spun cuiva sa ma astepte cu masina,si tot ies mai ieftin decat biletul la Carpatair. Asta e ideea. In fine,las-o moarta,parca ai avea actiuni la ei,asa le iei apararea...

#36
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View Postboy4ever, on 15th June 2012, 04:33, said:

Nu ziceam ca e mai scump,ci cu mult mai scump decat o cursa Wizz pe aceeasi distanta. Asa mai bine zbor cu Wizz pana la Timisoara sau Bucuresti si de acolo iau tren/autocar sau spun cuiva sa ma astepte cu masina,si tot ies mai ieftin decat biletul la Carpatair. Asta e ideea. In fine,las-o moarta,parca ai avea actiuni la ei,asa le iei apararea...

Observatie: Wizz e low-cost, Carpatair, nu.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate