Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5
 Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior
 Tratament pt piele..canapea

Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...
 Inregistrare ecran

M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...

Spital stomatologic sector 4 grat...
 

Mitsubishi Pajero Pinin vs. Suzuki Grand Vitara

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
Cristian-Gheorghe

Cristian-Gheorghe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 25.10.2007
Buna ziua.

Se doreste un SUV bun, dar accesibil ca pret.
M-am oprit asupra Mitsubishi Pajero Pinin sau Suzuki Grand Vitara, anul fabricatiei 2000-2005, benzinar, pina in 2000 cmc.
Ambele sunt masini serioase, tractiune cinstitata, etc.
Totusi, d.p.d.v. al intretinerii, pieselor, pe care din acestea doua le recomandati?

Cristian

#2
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006
Ce intelegi prin "tractiune cinstita"? Suspensii de autoturism, sasiu autopurtant si tractiune spate cu planetare?

In plus nu mi-as cumpara o masina a carui nume insemna "lab***u" in spaniola.

Edited by SuperDuper, 02 August 2010 - 18:57.


#3
Cristian-Gheorghe

Cristian-Gheorghe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 25.10.2007
Dif. blocabil, 4x4 low gear. Nu fente gen 4motion.

C

#4
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006
Care are diff blocabil? Eu nu am vazut la Pajero Pinnin sau Grand Vitara asa ceva... Nu vorbesc aici de blocarea rotii care a pierdut aderenta cu ABS-ul.

Edited by SuperDuper, 03 August 2010 - 04:24.


#5
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
pinin e slabut rau. a fast facut ca alternativa pt oras la pajero.

#6
Cristian-Gheorghe

Cristian-Gheorghe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 25.10.2007
Ar mai fi fost in discutie Rav4, dar din pacate nu are reductor.

#7
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006
Toate "SUV"-urile ieftine, din categoria "mini", sunt in fapt masini normale puse pe caroserie si roti ceva mai inalte. Nu are rost sa te uiti dupa caracteristici de vehicol de teren la ele, nu sunt gandite pt asa ceva.

#8
Cristian-Gheorghe

Cristian-Gheorghe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 25.10.2007
@ SuperDuper:

O idee constructiva?

#9
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006
Am zis, in nici un caz Pajero Pinin... Si in nici un caz sa nu se viseze la vesnicul cliseu romanesc "ieftin si bun". Vorbeste de diferentiale blocabile dar optiunile prezente sunt doua masini concepute pentru autostrada.
Suzuki dupa mine este acceptabil in versiunea Limited V6 4WD (are 230CP fata de numai 166CP varianta i4, cutie auto cu 5 trepte fata de auto 4 sau manuala 5), dar sunt convins ca nu intra la conditia lui de pret "acceptabil" - sare (pe siteul USA) de la 19k$ varianta cea mai "cheala" pana la 27k$. Nici una din variante nu zice nimic de diferential blocabil si, normal, nu au nici diferential central ca sunt doar 4x4, nu AWD.
Iar la 27k$ deja incep si alti "jucatori" pe piata SUV, poate mai seriosi decat Suzuki.

Edited by SuperDuper, 08 August 2010 - 04:55.


#10
woe

woe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 16.11.2005

 Cristian-Gheorghe, on 7th August 2010, 22:25, said:

@ SuperDuper:

O idee constructiva?

Eu am GV 2008 2000cmc benzina, 140hp, 5 usi, cumparat nou.
Tractiune pe toate rotile permanenta, reductor si diferential blocabil. Si planetare spate. Si-am iesit din noroaie din care ma indoiesc ca iesea landcruiser si-am mers pe poteci asemanatoare, datorita celor doar 1,55 tone greutate. Si merge si pe autostrada cu 150 km/h constant. Si-am carat cu el si rulota pe serpentine, si remorcute pline ochi cu materiale de constructie, si ATV pe platforma, samd.
Tine mult si de cine conduce masina si dac-o confunzi sau nu cu vreun KTM. Parerea mea.
Iar ca intretinere, 2 ani si 31.000 km am avut doua revizii de 150-180 EU each si-n plus ieri am observat c-ar trebui sa ii cumpar alte stergatoare, ca a inceput sa se rupa lamela la unul. Impozit 200 lei si rca 8-900/an.
La modelele mai vechi nu ma pot pronunta, dar n-am auzit plangeri. Drept e ca nu-i nici vreo masina populara, la romani in continuare place x6 si q7.

#11
mpascuy

mpascuy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 20.08.2007

 SuperDuper, on 03 august 2010 - 21:55, said:

Toate "SUV"-urile ieftine, din categoria "mini", sunt in fapt masini normale puse pe caroserie si roti ceva mai inalte. Nu are rost sa te uiti dupa caracteristici de vehicol de teren la ele, nu sunt gandite pt asa ceva.

O incadrare lipsita de pragmatism si practic.
Sunt atatea masini "mini" cu care poti sa ai iesiri offroad placute si la bani rezonabili. Daca sunt "mini" inseamna ca nu merita sa le cumperi doar pentru ca sunt mici si nu mari precum Defender sau Hilux sau Navara ... ?!
Din cate stiu cutia de viteze de pe Pinin e cea de pe Pajero mare. Nu ca ar fi cea mai buna, dar nici nu se face de rusine. Cat despre raportul gerutate-putere, s-ar putea ca la 1350 kg si 120 CP sa nu fie chiar de rusine nici aici.
Omul a spus ca vrea ceva mai putin pretentios sa faca offroad. Offroad nu inseamna doar sa te duci pe munte cand ploua si sa cauti gropile cele mari si noroioase sa vezi daca "duce" 4x4-ul tau. Pentru altii inseamna sa cauti drumuri frumoase prin natura iar cand vezi un noroi sa ocolesti sleaurile mari. Cu un Jimny sau Samurai , tot "mini", poti sa treci linistit peste noroaie cu care un 4x4 de 3 tone e posibil sa se chinuie ceva.
Incearca sa vezi dincolo de imaginea ta de 4x4 si sa vezi si ce vrea omul . A si zis : "un SUV" bun. Nu cel mai tare offroad-er
Cat despre potrivirea nefericita cu spaniola... daca fag inseamna cam acelasi lucru in engleza inseamna ca nu faci offroad in padurile de fagi ?! e exagerat

Edited by mpascuy, 09 April 2019 - 10:31.


#12
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
9 ani mai tarziu... cineva a vrut sa ii dea o replica sa il usture! Probabil deja masina aia a ruginit Posted Image


Top quality necro!

Attached File  Necro.png   279.42K   4 downloads

#13
flaviuf

flaviuf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 05.09.2007
Cea mai mare problema a acestor masini este rugina.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate