![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cina Domnului
Last Updated: Nov 09 2010 22:28, Started by
aduntu
, Jul 31 2010 22:03
·
0

#1
Posted 31 July 2010 - 22:03

Eu sunt creºtin si frecventez biserica penticostala. Am primit botezul lui Isus în apa ºi ºtiu dupa biblie ca copiii nu pot sa se boteze.
Cãci botezul este un legãmânt conºtient pe care trebuie sã-l hotãrasca fiecare in parte "sã-ºi dea viaþa lui Hristos" si parinþii nu pot hotãra pentru compii acest lucru. Dar când au crezut pe Filip, care propovãduia Evanghelia Împãrãþiei lui Dumnezeu ºi a Numelui lui Isus Hristos, au fost botezaþi, atât bãrbaþi cât ºi femei. (Fapte 8:12) "atât bãrbaþi cât ºi femei." ------ copiii nu. Dar Cina Domnului? In biblie Cina Domnului , la început , se practica ca un simbol prima de Hristos care se numea Pastele, care simboliza eliberarea din robia egiptului (care era doar o umbrã a lucrurilor viitoare), dar acum Cina Domnului este simbol a eliberãrii de sub jugul pãcatului si a mortii , in amintirea lui Hristos. La început Cina Domnului era luatã numai de barbaþi (12 apostoli) apoi de toti membrii bisericii, dar nu se evidentiaza dacã si copiii. Pentru cã paºtele era luat si de copii. Pentru cã copiii credincioºilor dupa cuvânt sunt sfinþi si dostoinici sa aiba si ei partaºie cu Histos in amintirea Lui.(Lasa-þi copiii sa vinã la mine...). Dacã copiii sunt sfinþi farã botez pîna la o anumitã vîrsta (pînã cind pot deja ei sa decidã) , pot sã participe si ei la cina? Cãci au aparut puþine dubii la aceasta temã si vreau sã inþeleg. Dacã nu cunoasteþi un rãspuns puþeti sã-mi scrieþi persoane de care pot sa intreb. Edited by aduntu, 31 July 2010 - 22:08. |
#2
Posted 31 July 2010 - 22:09

#3
Posted 31 July 2010 - 22:17

#4
Posted 01 August 2010 - 20:10

aduntu, on 31st July 2010, 23:03, said: Eu sunt creºtin si frecventez biserica penticostala. Regret ca apartii unei biserici. Mai bine frecventai Scriptura. Quote Dacã copiii sunt sfinþi farã botez pîna la o anumitã vîrsta (pînã cind pot deja ei sa decidã) , Nimeni nu este fara pacat. Efeseni 2 1Voi eraþi morþi în greºelile ºi în pãcatele voastre, 2în cari trãiaþi odinioarã, dupã mersul lumii acesteia, dupã domnul puterii vãzduhului, a duhului care lucreazã acum în fiii neascultãrii. 3Între ei eram ºi noi toþi odinioarã, cînd trãiam în poftele firii noastre pãmînteºti, cînd fãceam voile firii pãmînteºti ºi ale gîndurilor noastre, ºi eram din fire copii ai mîniei, ca ºi ceilalþi. Psalmi 51 5Iatã cã sînt nãscut în nelegiuire, ºi în pãcat m'a zãmislit mama mea. Romani 3 10dupã cum este scris: ,,Nu este nici un om neprihãnit, niciunul mãcar. Romani 5 12De aceea, dupã cum printr'un singur om a intrat pãcatul în lume, ºi prin pãcat a intrat moartea, ºi astfel moartea a trecut asupra tuturor oamenilor, din pricinã cã toþi au pãcãtuit... Etc..... Copiii, in Scriptura sunt de doua feluri: ai lui Dumnezeu si ai diavolului. Tu consideri ca sun numai cei fizici, pt ca asa va invata la biserica in predicile lor morale si siropoase. Quote pot sã participe si ei la cina? Numai ca azi nu mai este bine sa mergi la biserica, Duhul nemaifiind prezent. |
#5
Posted 01 August 2010 - 20:33

Zexe, poti sa ne scutesti cu teologia ta egoista, in care numai tu ai dreptate? Esti ca un chimval zinganitor, fara dragoste... si ghici ce spune apostolul ca rezulta de aici? NIMIC....
@aduntu: Copiii nu pot primi Cina Domnului, la fel cum nu pot fi botezati... Acesta este punctul meu de vedere, si cred ca si al Bibliei...Nu am gasit nicaieri in Biblie, nici macar un loc in care sa se spuna ca copiii sa ia Cina... ![]() |
#6
Posted 02 August 2010 - 04:27

aduntu, on 31st July 2010, 22:03, said: Eu sunt creºtin si frecventez biserica penticostala. Am primit botezul lui Isus în apa ºi ºtiu dupa biblie ca copiii nu pot sa se boteze. Cãci botezul este un legãmânt conºtient pe care trebuie sã-l hotãrasca fiecare in parte "sã-ºi dea viaþa lui Hristos" si parinþii nu pot hotãra pentru compii acest lucru. Dar când au crezut pe Filip, care propovãduia Evanghelia Împãrãþiei lui Dumnezeu ºi a Numelui lui Isus Hristos, au fost botezaþi, atât bãrbaþi cât ºi femei. (Fapte 8:12) "atât bãrbaþi cât ºi femei." ------ copiii nu. Dar Cina Domnului? In biblie Cina Domnului , la început , se practica ca un simbol prima de Hristos care se numea Pastele, care simboliza eliberarea din robia egiptului (care era doar o umbrã a lucrurilor viitoare), dar acum Cina Domnului este simbol a eliberãrii de sub jugul pãcatului si a mortii , in amintirea lui Hristos. La început Cina Domnului era luatã numai de barbaþi (12 apostoli) apoi de toti membrii bisericii, dar nu se evidentiaza dacã si copiii. Pentru cã paºtele era luat si de copii. Pentru cã copiii credincioºilor dupa cuvânt sunt sfinþi si dostoinici sa aiba si ei partaºie cu Histos in amintirea Lui.(Lasa-þi copiii sa vinã la mine...). Dacã copiii sunt sfinþi farã botez pîna la o anumitã vîrsta (pînã cind pot deja ei sa decidã) , pot sã participe si ei la cina? Cãci au aparut puþine dubii la aceasta temã si vreau sã inþeleg. Dacã nu cunoasteþi un rãspuns puþeti sã-mi scrieþi persoane de care pot sa intreb. Nu, copiii nu pot lua cina Domnului, deoarece ei nu pot discerne... ma refer la ce zice ap Pavel despre asta; Cine mananca si bea isi mananca si bea osinda lui insusi daca nu deosebeste Trupul Domnului Copiii nu au cum sa deosebeasca lucrurile spirituale in cazul de fata diferenta dintre painea .paine si Trupul Lui Hristos Insa aici avem o problema,o mare problema chiar cu cei maturi botezati care iau cina dar nu intelege partea spirituala cei mai multi isi inchipuie ca aceea paine si acel vin sunt miraculoase si isi schimba compozitia la actul cinei majoritatea celor ce participa nu deosebesc latura fizica materiala si ceea ce este esenta spirituala a actului Cinei Domnului |
#7
Posted 02 August 2010 - 09:07

Talharul de pe cruce nu a luat cina, nu s-a botezat cu apa si este in rai. Ioan a fost salvat in burta la ma-sa, fara botez cu apa si fara sa discearna.
Botezul cu apa si cina sunt CEREMONII. |
#8
Posted 02 August 2010 - 09:43

zexelica, on 2nd August 2010, 10:07, said: Talharul de pe cruce nu a luat cina, nu s-a botezat cu apa si este in rai. Ioan a fost salvat in burta la ma-sa, fara botez cu apa si fara sa discearna. Botezul cu apa si cina sunt CEREMONII. .....sunt ceremonii instituite de Hristos.....iar talharul...daca ar mai fi avut posibilitatea...fi sigur ca le aplica...... ![]() |
#9
Posted 02 August 2010 - 16:14

#10
Posted 02 August 2010 - 22:45

zexelica, on 2nd August 2010, 10:07, said: Botezul cu apa si cina sunt CEREMONII. Stimabile Cina cu apa si vin este ceremonie . Cina(mancarea) din Cuvant sau hrana Cuvantului = Hristos, este Duh si Viata. Prima o reprezinta pe a doua. Ioan 6:58 Astfel este pînea, care s-a pogorît din cer, nu ca mana, pe care au mîncat-o pãrinþii voºtri, ºi totuº au murit: cine mãnîncã pînea aceasta, va trãi în veac. Ioan 6:63 ... cuvintele, pe cari vi le-am spus Eu, sînt duh ºi viaþã. zexelica, on 1st August 2010, 21:10, said: Regret ca apartii unei biserici. Mai bine frecventai Scriptura. Daca acei copii merg la biserica, pot participa la frangerea painii. Grozav. Cuvantul pentru copi este altul: 78:5 El a pus o mãrturie în Iacov,a dat o lege în Israel,ºi a poruncit pãrinþilor noºtrisã-ºi înveþe în ea copiii, 78:6 ca sã fie cunoscutã de cei ce vor veni dupã ei, de copiii cari se vor naºte,ºi cari, cînd se vor face mari, sã vorbeascã despre ea copiilor lor; 78:7 pentruca aceºtia sã-ºi punã încrederea în Dumnezeu,sã nu uite lucrãrile lui Dumnezeu,ºi sã pãzeascã poruncile Lui. Daca au nevoie de credinta cand vor fi mari invatatura legi este un avantaj pentru ei de mici. Peste tot scriptura se adrteseaza spre mintea lor si mai putin catre credinta lor de aceia sant sfintiti prin credinta Parintilor 1 Corinteni 7:14 Edited by husand, 02 August 2010 - 22:34. |
#12
Posted 03 August 2010 - 22:59

53 Isus le -a zis: ,,Adevãrat, adevãrat, vã spun, cã, dacã nu mîncaþi trupul Fiului omului, ºi dacã nu beþi sîngele Lui, n'aveþi viaþa în voi înºivã.
54 Cine mãnîncã trupul Meu, ºi bea sîngele Meu, are viaþa vecinicã; ºi Eu îl voi învia în ziua de apoi. 55 Cãci trupul Meu este cu adevãrat o hranã, ºi sîngele Meu este cu adevãrat o bãuturã. 56 Cine mãnîncã trupul Meu, ºi bea sîngele Meu, rãmîne în Mine, ºi Eu rãmîn în el. 57 Dupã cum Tatãl, care este viu, M'a trimes pe Mine, ºi Eu trãiesc prin Tatãl, tot aºa, cine Mã mãnîncã pe Mine, va trãi ºi el prin Mine. 58 Astfel este pînea, care s'a pogorît din cer, nu ca mana, pe care au mîncat -o pãrinþii voºtri, ºi totuº au murit: cine mãnîncã pînea aceasta, va trãi în veac.`` (Joh 6:53-58 CNS) |
#13
Posted 10 August 2010 - 16:50

#14
Posted 10 August 2010 - 22:35

#15
Posted 22 August 2010 - 23:35

Sfantul Jakob, on 10th August 2010, 16:50, said: Da, dupa programul de biserica. Pot fi invitati toti membrii bisericii mele la un restaurant bun si, la cati suntem, cred ca am putea manca vreo cinci porci la protap. Va angajati sa platiti toata consumatia? ![]() Treaba cu Cina, e o incurcatura mare de tot, de care nu sa gasit inca un raspuns definitiv. Intradevar noi stim ce este Cina Domnului, dar nu suntem siguri ca asta este totul. In porunca Cinei este ascuns un mare (mister) nu un mister ca cele ale BOR. O latura a Cinei este Jertfa a Domnului Iisus Hristos. dar nu e numai asta, ci participarea la Cina Domnului este si o legatura ( sau o comunicare ) intre crestin si Fiul Lui Dumnezeu. Tot asa de dificil de interpretat este si postul. Sau rugaciunea si postul. Consider ca cel mai indicat, este sa ne dedicam rugaciuni si postului si Bunul Dumnezeu ne va descoperi la timpul potrivit (credinti noastre) toate adevarurile Sale. |
#16
Posted 23 August 2010 - 06:46

aduntu, on 31st July 2010, 23:03, said: Eu sunt creºtin si frecventez biserica penticostala. Am primit botezul lui Isus în apa ºi ºtiu dupa biblie ca copiii nu pot sa se boteze. Cãci botezul este un legãmânt conºtient pe care trebuie sã-l hotãrasca fiecare in parte "sã-ºi dea viaþa lui Hristos" si parinþii nu pot hotãra pentru compii acest lucru. Dar când au crezut pe Filip, care propovãduia Evanghelia Împãrãþiei lui Dumnezeu ºi a Numelui lui Isus Hristos, au fost botezaþi, atât bãrbaþi cât ºi femei. (Fapte 8:12) "atât bãrbaþi cât ºi femei." ------ copiii nu. Dar Cina Domnului? In biblie Cina Domnului , la început , se practica ca un simbol prima de Hristos care se numea Pastele, care simboliza eliberarea din robia egiptului (care era doar o umbrã a lucrurilor viitoare), dar acum Cina Domnului este simbol a eliberãrii de sub jugul pãcatului si a mortii , in amintirea lui Hristos. La început Cina Domnului era luatã numai de barbaþi (12 apostoli) apoi de toti membrii bisericii, dar nu se evidentiaza dacã si copiii. Pentru cã paºtele era luat si de copii. Pentru cã copiii credincioºilor dupa cuvânt sunt sfinþi si dostoinici sa aiba si ei partaºie cu Histos in amintirea Lui.(Lasa-þi copiii sa vinã la mine...). Dacã copiii sunt sfinþi farã botez pîna la o anumitã vîrsta (pînã cind pot deja ei sa decidã) , pot sã participe si ei la cina? Cãci au aparut puþine dubii la aceasta temã si vreau sã inþeleg. Dacã nu cunoasteþi un rãspuns puþeti sã-mi scrieþi persoane de care pot sa intreb. Ai vazut vreun copil in Biblie care sa fi luat Cina Domnului? Nu exista. Doar pentru cel care se boteaza e valabila. Ben_Gal_1, on 3rd August 2010, 22:36, said: La Cina Domnului se pot minca porci? Cina Domnului nu este o masa obisnuita. Acolo se servesc doar doua tipuri de produse: vinul nefermentat sau mustul, ce simbolizeaza sangele lui Iisus si painea nedospita sau azima, care simbolizeaza trupul lui Iisus. Practic, Cina simbolizeaza comuniunea cu Iisus cel Rastignit. Atat. |
|
#17
Posted 23 August 2010 - 09:48

Cristian 2, on 23rd August 2010, 00:35, said: O latura a Cinei este Jertfa a Domnului Iisus Hristos. dar nu e numai asta, ci participarea la Cina Domnului este si o legatura ( sau o comunicare ) intre crestin si Fiul Lui Dumnezeu. Tot asa de dificil de interpretat este si postul. Sau rugaciunea si postul. Consider ca cel mai indicat, este sa ne dedicam rugaciuni si postului si Bunul Dumnezeu ne va descoperi la timpul potrivit (credinti noastre) toate adevarurile Sale. |
#18
Posted 23 August 2010 - 10:56

Cristian 2, on 23rd August 2010, 00:35, said: Treaba cu Cina, e o incurcatura mare de tot, de care nu sa gasit inca un raspuns definitiv. Intradevar noi stim ce este Cina Domnului, dar nu suntem siguri ca asta este totul. Este incurcata pentru cei care Cuvantul este ascuns., Luca 4:4 Omul nu va trãi numai cu pîne, ci cu orice cuvînt care iese din gura lui Dumnezeu. Ioan 11:26 ªi oricine trãieºte, ºi crede în Mine, nu va muri niciodatã. Ioan 6:58 Astfel este pînea, care s-a pogorît din cer, nu ca mana, pe care au mîncat-o pãrinþii voºtri, ºi totuº au murit: cine mãnîncã pînea aceasta, va trãi în veac. Hristos = Cuvantul vietii Deci ce mananci painea sau Cuvantul ? Edited by husand, 23 August 2010 - 10:56. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users