Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 

pop-up

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
meaby

meaby

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 131
  • Înscris: 26.07.2010
acum am inceput sa lucrez in HTML deci luati-ma mai usor  :nonobad:  ca nu prea le am . sunt "Incepator"  Am si eu un site si vreau sa imi fac un pop-up.Deci as vrea sa arate cam asa : Cand intra cineva pe site sa se incarce site-ul si sa apara un o fereastra(pop-up) cu o imagine cu link adica atunci cand dau click pe ea sa ma redirectioneze catre un o pagina web.Parte cu imaginea cu link as putea sa o fac dar nu stiu cum sa fac sa se deschida acea fereastra pop-up.

#2
Paullik

Paullik

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,760
  • Înscris: 05.07.2008
Majoritatea browserelor bune blocheaza abureli din astea, deci o sa te chinui degeaba.
PS:
Goagle iz ya friend.

#3
ThunderSS

ThunderSS

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,102
  • Înscris: 27.09.2007
Folosesti javascript, mai exact metoda window.open.
http://msdn.microsof...651(VS.85).aspx

Asta este totusi metoda lenesului. O metoda mult mai placuta utilizatorului este cea in care acel "pop-up" este de fapt parte din web siteul tau si nu ii sare in fata sa il sperie.

#4
vladul_care_este

vladul_care_este

    TV / Radio & Satelit Maniac

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,879
  • Înscris: 27.01.2009