Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Sfaturi pentru reziliere (recuperare bani)

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
Coralia22

Coralia22

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 14.07.2010
Problema cu care nu ma descurc sta in felul urmator: am incheiat pe 28.05.10 un contract de prestare servicii cu firma Larkoti,
prin care urma sa beneficiez de acces la piscina timp de 6 luni, cu incepere din 01.06.10. Din data de 17.06.10 nu au mai functionat, sub diverse motive. Se pare ca ar fi in incapacitate de plata.
Contractul pe care l-am semnat , are multe clauze acoperitoare pentru ei, si anume ca au dreptul sa inchida spatii in cazul in care fac reparatii( nu mentioneaza perioada, dar articolul urmator specifica in cazul igienizarii spatiilor o perioada de 10 zile), daca nu functioneaza o perioada (iarasi nespecificat cat de mare) se obliga sa prelungeasca abonamentul.
In momentul in care nu au mai functionat, au lasat un numar de telefon la portar, la care raspundea cu greu administratorul firmei.
Am luat legatura cu el, si dupa multe tergiversari am depus la sediul firmei o notificare de reziliere, cu cererea de a mi se rambursa valoarea neconsumata a banilor. Mi s-a spus ca voi primi raspunsul prin posta in termen de 30 de zile. Am fost intrebata daca nu vreau in compensatie sa fiu repartizata unei alte sali. Am spus ca nu, deoarece nu cred ca acest lucru este fezabil, si mai ales cred ca e doar o tragere de timp.
As fi apelat la OPC, dar pe site-ul lor spune sa incercam sa ne intelegem intai intre noi. Asa ca, am ceva intarziere pana primesc (daca primesc) raspunsul la notificarea mentionata.
Acum, problema mea e: cum fac sa-mi primesc banii blocati in acel abonament, daca firma e in incapacitate de plata?
Multumesc anticipat pentru sfaturi, si raman recunoscatoare tuturor celor care vor incerca sa ma ajute!

#2
clara_spiele

clara_spiele

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,523
  • Înscris: 04.02.2008
Mi se pare mie, sau chiar s-au inmultit firmele fantoma. Imposibil de recuperat (practic). Cred ca am sa fac un topic sticy. Cu regret, de doi ani de zile pe comercial/penal sunt nevoita sa dau raspunsul standard: bani pierduti.
Care este situatia reala a firmei? Are activitate (pentru declansarea procedurii falimentului)? Este in lichidare? Are un leut in cont? Administratorul poate fi luat de undeva?
Recomandabil o plangere pentru inselaciune (din pacate, foarte dificil de probat).

Edited by clara_spiele, 06 August 2010 - 19:50.


#3
retele

retele

    Acest etern fabulos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,788
  • Înscris: 29.04.2004
probabil acțiunile oficiale împotriva firmei falimentare sunt de luat în considerare dacă prejudiciul este măcar de câteva mii de lei

#4
Coralia22

Coralia22

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 14.07.2010
@clara spiele,
@retele,
Va multumesc pentru raspunsuri, din pacate am neglijat o perioada sa intru pe Softpedia. Oficial nu stiu exact despre starea firmei. Informatiile pe care le am sunt luate de pe forumuri. Pana acum am depus o plangere la OPC, al carei termen de raspuns este 01.09.10, si intentionam sa dau sfoara in tara pe forum sa ne unim mai multi pagubiti si sa hotaram. O varianta ar fi sa-i dam in judecata, nu stiu cat de buna ar fi aceasta, o alta sa angajam o firma de recuperatori.
Acum, e drept ca administratorul firmei Larkoti mi-a propus sa ne transfere catre alta piscina, dar datorita modului evaziv de a proceda am crezut ca vrea doar sa castige timp, si nu ca ar fi o oferta serioasa. Deci, atunci am refuzat. Acum, pe site-ul lor apare ca de maine, 19.08, ar face transferurile, dar din discutiile pe forum reiese ca acestea sunt valabile doar pentru contractele incheiate pe persoana fizica, si doar pentru adulti (o parte a clientelei lor o reprezentau copiii si angajatii unor firme). Vor fi, clar, nemultumiri. In ceea ce ma priveste, daca voi putea, voi renunta la cererea de reziliere a contractului in favoarea trnsferului. Dar daca e teapa din nou? Am ajuns sa ma gandesc numai la rau, din pacate.
Multumesc mult pentru sprijin!

Edited by Coralia22, 18 August 2010 - 19:30.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate