Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 

Legi privind femeia in Islam

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
2507 replies to this topic

#19
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

View Postlex404, on 16th July 2010, 15:15, said:

cate cazuri de pedofilie cunosti in islam,

Incepem cu fondatorii religiei ?  :rolleyes:

#20
searcher-star

searcher-star

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,274
  • Înscris: 07.01.2009

View Postlex404, on 16th July 2010, 15:15, said:

1 cate cazuri de pedofilie cunosti in islam, si cate in crestinism????
am mai spus, procentul criminalitii este mult mai mare in crestinism.
cate cazuri de violenta asupra femeilor vezi la stirile de la ora 5? si asta, numai in romania...
nu zic ca, nu exista musulmani mai violenti... fiecare gradina are buruienile ei!

2 tarile mai periculoase pentru femei sunt Iran si Iraq..si cred ca si Kuweit. in schimb, cunosc femei romance maritate cu arabi, in arabia saudita si nu au absolut nicio problema!
1 La noi se spune. La voi se tace.
Iar cu pedofilia... e simplu, cati ani avea Aisha? Dupa Buckhari vreau sa zic...
2...si Afghanistan, Bangladesh, Sudan, Egipt daca esti copta... se cam aduna.

#21
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,492
  • Înscris: 19.04.2009
vezi, tot nu stii!
da, e adevarat ca Muhamad (saws) s-a casatoric cu o minora, dar citeste sa vezi de ce si cum
eu ma refeream mai mult la violuri! biserica romano catolica e faimoasa pentru asa ceva...

#22
Sp0nky

Sp0nky

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 16.07.2010

View PostAMDG, on 16th July 2010, 14:14, said:

Nu ar fi mai util sa aduci argumente in sprijinul punctului tau de vedere pe forum ? Sau poate insisti ca teoria e mai relevanta decat practica ?  :rolleyes:
Stimate domn,in cazul de fata nu eu sunt cel cu banuieli si ramas fara raspunsuri.Nu ar fi normal ,daca afirmati ceva sa veniti si cu surse?Eu am vazut acest topic,am recomandat o carte,am recomandat o comunicare "face2face" cu o persoana care a studiat islamul,nu e mai bine asa?Dumneata ce zici?

#23
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

View Postlex404, on 16th July 2010, 15:22, said:

vezi, tot nu stii!
da, e adevarat ca Muhamad (saws) s-a casatoric cu o minora, dar citeste sa vezi de ce si cum
eu ma refeream mai mult la violuri!

Minorii nu au capacitate de consimtamant - de aceea in drept situatia descrisa e tehnic un viol :thumbdown:

#24
searcher-star

searcher-star

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,274
  • Înscris: 07.01.2009

View Postlex404, on 16th July 2010, 15:22, said:

vezi, tot nu stii!
da, e adevarat ca Muhamad (saws) s-a casatoric cu o minora, dar citeste sa vezi de ce si cum
eu ma refeream mai mult la violuri! biserica romano catolica e faimoasa pentru asa ceva...
Era diferenta de 40 si de ani intre ei, for heavens' ache! Si era fiica fratelui lui! Sa nu-mi spui mie ca un incest c-o minora trebuia facut c-a avut el un vis, cum scrie c-a fost! Si nu ma lua ca era de fapt mai mare. Scrie ca se juca cu papusile.

Edited by searcher-star, 16 July 2010 - 14:28.


#25
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,492
  • Înscris: 19.04.2009
eu nu vreau sa stau sa explic ce si cum..pentru ca am putea ajunge in 2011 si tot la aceiasi parere ati ramane.
daca s-a fosrmat o idee generala despre islam si Muhamad(SAWS), gata... s-a raspandit ca gripa si toata lumea crede.
nu zic ca n-or exista si adevaruri, dar asta nu inseamna ca toti musulmanii sunt asa!
ce ar fi sa deschid eu un topic pe aria crestina si, la fiecare femeie batuta care o vad la televizor sa generalizez ca tot crestinismul e asa?
cum v-ati simti daca, din cauza a 5% din crestini, cei 95% sunt bagati in aceiasi oala?

#26
searcher-star

searcher-star

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,274
  • Înscris: 07.01.2009

View Postlex404, on 16th July 2010, 15:15, said:

cate cazuri de violenta asupra femeilor vezi la stirile de la ora 5? si asta, numai in romania...
Pai nu e asa ca daca tipul violeaza tipa marturia ei e jumate cat a lui? Mai e si aia cu cei 4 martori... deci n-are ea nici o sansa sa dovedeasca nimic. Daca spune c-a fost violata, rezulta doar c-a facut sex cu el si deci e compromisa. Daca n-o lapideaza/inchid/biciuiesc, oricum n-o mai ia nimeni. Deci, tace.

View Postlex404, on 16th July 2010, 15:27, said:

cum v-ati simti daca, din cauza a 5% din crestini, cei 95% sunt bagati in aceiasi oala?
Nu-s toti rai dar naiba stie ca toti vor fie sa emuleze ce e mai dur in normele alea, sau ii simpatizeaza pe cei care o fac, si nu-i impiedica, si-i chiar ajuta, sa implementeze zisele norme draconice.
Deci mie n-are ce-mi place in asta.
Teoria ca teoria, dar practica ne omoara - in cazul asta, la propriu.

#27
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

View PostSp0nky, on 16th July 2010, 15:22, said:

Nu ar fi normal ,daca afirmati ceva sa veniti si cu surse?

Se scrie deja de ani pe acest forum despre conditia femeii in islam, cu exemple practice. Oferim musulmanilor dreptul la replica - cu conditia sa fie argumentat, nu trimiteri la cartea x ce poate sau nu sa aiba legaturi cu realitatea.

View Postlex404, on 16th July 2010, 15:27, said:

nu zic ca n-or exista si adevaruri, dar asta nu inseamna ca toti musulmanii sunt asa!

Discutam aici de fondatorul religiei si despre moralitatea sa.

Edited by AMDG, 16 July 2010 - 16:47.


#28
Safia

Safia

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 14.07.2010

View PostAMDG, on 16th July 2010, 15:14, said:

Nu ar fi mai util sa aduci argumente in sprijinul punctului tau de vedere pe forum ? Sau poate insisti ca teoria e mai relevanta decat practica ?  :rolleyes:

Deci daca urmam punctul dvoastra de vedere ajungem la concluzia ca pentru ca multi se duc la scoala si pana la urma tot nu stie sa scrie gramatical corect, scoala nu are nici un rost.

#29
eu_unul

eu_unul

    mason lvl 78

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,337
  • Înscris: 20.05.2008

View PostSafia, on 16th July 2010, 13:42, said:

Privind serviciile menajere:

"Barbatul nu are voie sa-si oblige nevasta sa participe la curatenie sau la gatit, daca aceasta nu doreste sa se achite de asa ceva. Iar barbatul este obligata sa-i aduca o bona in casa daca sotia sa cere.Totusi, daca barbatul nu are posibilitatea financiara de a face acest lucru, femeia ar trebui sa faca un efort si sa se ocupe de casa. Iar barbatul nu are dreptul s-o oblige, sub nici o forma, la aceasta."
1. Sunt curios pe ce iti bazezi aceasta afirmatie? Hadith, verset coranic, fatwa? Eu iti dau o fatwa care spune chiar contrariul:
Is it the wife's duty to do all the housework, must the husband help her or not? Or is it possible, that her work is just a favour to the husband and the family and she will be rewarded for it, as if she gave sadaqa?
____________________________________________
Praise be to Allaah.
The more correct view in this matter is that stated by a number of scholars, such as Abu Bakr ibn Abi Shaybah, Abu Ishaaq al-Jawzjaani and Shaykh al-Islam Ibn Taymiyah (may Allaah have mercy on them), who said that it is the woman’s duty to serve her husband within the bounds of what is reasonable and as other women who are like her serve husbands who are like him. She also has to take care of the house, doing things like cooking and so on, in accordance with what is customary among people like her and her husband. This differs according to circumstances, time and place, hence Ibn Taymiyah said: “This varies according to circumstances. What the Bedouin wife has to do is not the same as what the urban wife has to do.”

http://www.islam-qa.com/en/ref/1704/

Quote

Privind locul de munca:
"Femeia trebuie sa aiba autorizatia tatalui (daca este celibatara) SAU autorizatia sotului sau daca doreste sa-si caute un loc de munca.
Daca este divortata, nu mai are nevoie de acceptul tatalui ei.
Chiar daca nu a fost niciodata maritata, si daca tatal (tutorele) a emancipat-o, nu are nevoie de acceptul lui

Privind salariul femeii la locul de munca

Un barbat nu are NICI UN DREPT asupra salariului nevestei sale si aceasta nu este obligata sa dea banii in casa.
Totodata, daca barbatul nu se ajunge cu banii pentru intretinerea casei si a nevestei sale, aceasta ar trebui sa-i dea o mana de ajutor. Dar aceasta alegere ramâne la latitudinea EI.


Privind dreptul de intretinere al femeii

Barbatul este OBLIGAT sa-si intretina nevasta chiar daca aceasta are un loc de munca al ei si chiar daca aceasta este mai bogata ca el.
Obligatia de intretinere inseamna necesarul de mâncare, 4 randuri de imbracaminte (cel putin), cele necesare infrumusetarii nevestei (in functie de posibilitatea lui si de DORINTELE nevestei) si cele necesare pentru casa.
Aici toate afirmatiile sunt corecte asta nu inseamna insa ca este si just. Mi se pare aberant ca sora mea sa fie obligata sa ceara permisiunea mea sa se angajeze.


Quote

Privind relatiile conjugale

Barbatul NU ARE DREPTUL de a-si silui nevasta daca aceasta nu doreste sa intretina relatii sexuale cu el si femeia ARE DREPTUL de a cere divortul daca astfel de lucruri se-ntâmpla.
Fals. Femeia are dreptul de a refuza barbatul doar in anumite circumstante respectiv daca e la ciclu sau e gravida, in rest barbatul se poate duce la femeia lui de cate ori vrea.
Extras dintr-o alta fatwa:
My husband and i have been married for nearly 6 months. We are having re-occuring problems regarding how much sex we have. My husband has strong needs in this area، which he has told me about many times. I have tried hard to meet his needs، but find myself unable to keep up with him for more than a week or so. I become very tired، and feel physically unable to do this.
My husband now finds the situation hard to deal with، and often separates from me - within the home. I understand that it is my obligation to respond to his need، but what are our rights to eachother in the case that one finds it hard to keep up with the other، even though their intention is to please them. Is my husband allowed to separate from me in this way. Also is he allowed to come to me for such relations when we have had an argument and have no been speaking to eachother.
We are alhumdulillah very happy together otherwise and love and respect eachother very much، and would like to find an islamic resolution to remove this problem from our marriage.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
It is not permissible for a husband to force his wife to do more than she is able to bear of intercourse. If she has an excuse such as being sick or unable to bear it, then she is not sinning if she refuses to have intercourse.

Ibn Hazm said:
It is obligatory on slave women and free women alike not to refuse their masters or husbands if they call them, so long as the woman who is called is not menstruating or sick in such a way that intercourse will be harmful to her, or observing an obligatory fast. If she refuses with no excuse, then she is cursed.
Al-Muhalla, 10/40
Al-Bahooti said:
The husband has the right to enjoy intimacy with his wife at any time… so long as he does not distract her from obligatory religious duties or harm her. In that case he does not have the right to intimacy with her without her permission, because that is contrary to the idea of reasonable and kind treatment. So long as he does not distract her from that and does not harm her, then he has the right to intimacy.
http://www.islam-qa....9602/refuse sex

Asadar barbatul poate sa-i ceara sotiei sa faca sex cand vrea atata timp cat nu ii provoaca daune fizice sau o impiedica sa-si indeplineasca indatoririle religioase.

Quote

Barbatul NU ARE DREPTUL sa-si oblige sotia la sodomie sau la sex in timpul sarcinii/menstruatiei. Daca totusi o face, aceasta ARE IAR DREPTUL de a cere divortul. In acelasi timp, el trebuie sa-i PLATEASCA NEVESTEI sale o amenda fixata.
Sodomia e intr-adevar interzisa, nu stau acum sa caut si daca e valabila faza cu platitul amenzii. de obicei dupa divort femeia pleaca cu dota, zestrea primita la incheierea casatoriei.

Quote

Barbatul NU ARE DREPTUL de a-si bate nevasta pentru simple presupuneri de infidelitate. Daca face asa ceva, nevasta ARE DREPTUL de a cere divortul si la a cere despagubiri (fixate de shari'a deja)
Nu o bate din cauza presupunerilor o bate pe motiv ca nu-l asculta. E chestie de chichita legislativa.

Quote

O femeie POATE cere divortul daca barbatul sau :
- refuza sa se culce cu ea fara nici un motiv valabil
- nu aduce bani in casa
- n-o lasa sa-si indeplineasca rugaciunile si posturile obligatorii
- a luat o a doua nevasta fara acceptul ei
In mare parte corect, chestia e ca sunt foarte interprtetabile situatiile. De exemplu poate invoca o gramada de motive pentru a refuza sexul. Mi se pare ca limita este de 3 sau 4 luni in care barbatul poate sa refuze sa se culce cu femeia lui.

Quote

Femeia ARE DREPTUL de a refuza de-a face copii daca nu se simte pregatita. E recomandat totusi sa aiba macar un copil.

Femeia ARE DREPTUL de a cere divortul si daca barbatul sau nu vrea ca ea sa poarte valul islamic si sa se imbrace in limitele stabilite de shari'a.
Ca o chestie generala, degeaba o femeie are teoretic dreptul sa divorteze de barbat pentru ca in practica nu o va face pentru ca un astfel de divor ar aduce rusine asupra ei si familiei ei cea ce ar duce la repercusiuni grave, uneori la honnor killings.
Apoi, e imp[osibil sa nu observi faptul ca femeia poate divorta doar in anumite circumstante foarte clar definite de sharia, nu acelas lucru se poate spune de barbat care poate divorta oricand de sotia sa, chiar daca nu e ceva recomandat nici o regula nu-l opreste pe sot sa isi dea pur si simplu sotia afara din casa.


Quote

Etc etc... revin
Si eu revin... :D

#30
Safia

Safia

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 14.07.2010

View PostAMDG, on 16th July 2010, 17:46, said:

Discutam aici de fondatorul religiei si despre moralitatea sa.

Fondatorul Religiei unui Singur si Unic Dumnezeu este Dumnezeu (swat) Insusi.

Acum daca doriti sa discutati moralitatea ultimului profet (sawas), ar trebui studiat contextul din perioada respectiva.

Vi se pare ciudat ca s-a-nsurat cu o fata de 9 ani? Vi se pare ca fetele de 9 ani de atunci erau infantilizate ca cele de 9 ani din ziua de azi?
Nu. Pe vremea aceea, astfel de casatorii erau obisnuite si nimeni nu considera aceasta ca fiind imoral.
De altfel, deseori se-ntâmpla aceasta chiar si in regiunile europeene (istoria aduce dovezi multe)

Si inca ceva, pe vremea aceea, la 9 ani fetele erau cu mult mai dezvoltate ca in ziua de azi si orice stiintific de calitate va va spune acelasi lucru.

Când spuneti ca Sfântul Profet (sawas) a abuzat de o "fetita" de 9 ani, ar trebui sa cunoasteti aceste lucruri elementare.

Bineînteles, acum veti fi multi a spune ca aberez dar o cercetare mai adânca asupra istoriei si antropologiei v-a putea destepta enorm.

#31
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,492
  • Înscris: 19.04.2009
acum cateva sute de ani, cate fete crestine nu se maritau la 9-10 ani???!
cand vine vorba de condamnat, toata lumea se pricepe! dar nimeni nu se uita in istoria proprie...
si NU, profetul Muhammad (sallallahu alayhi wa salaam) nu a abuzat de ea!

Edited by lex404, 16 July 2010 - 18:28.


#32
SKIORUL

SKIORUL

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 402
  • Înscris: 20.03.2009

View PostSafia, on 16th July 2010, 07:14, said:

Si inca ceva, pe vremea aceea, la 9 ani fetele erau cu mult mai dezvoltate ca in ziua de azi si orice stiintific de calitate va va spune acelasi lucru.

.
ce vorbesti ?
cautati justificare pentru orice aberatie prezenta in religia asta .
cu alte cuvinte ,profetul vostru nu a facut nimic gresit?
daca fondatorul acestei religii este dumnezeu ,de ce va tot caciuliti in fata profetului ? stim ce fel de om a fost si ce a facut ,nici un exemplu demn de urmat .

#33
Safia

Safia

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 14.07.2010

View Posteu_unul, on 16th July 2010, 19:13, said:

1. Sunt curios pe ce iti bazezi aceasta afirmatie? Hadith, verset coranic, fatwa? Eu iti dau o fatwa care spune chiar contrariul:
Is it the wife's duty to do all the housework, must the husband help her or not? Or is it possible, that her work is just a favour to the husband and the family and she will be rewarded for it, as if she gave sadaqa?
____________________________________________
Praise be to Allaah.
The more correct view in this matter is that stated by a number of scholars, such as Abu Bakr ibn Abi Shaybah, Abu Ishaaq al-Jawzjaani and Shaykh al-Islam Ibn Taymiyah (may Allaah have mercy on them), who said that it is the woman’s duty to serve her husband within the bounds of what is reasonable and as other women who are like her serve husbands who are like him. She also has to take care of the house, doing things like cooking and so on, in accordance with what is customary among people like her and her husband. This differs according to circumstances, time and place, hence Ibn Taymiyah said: “This varies according to circumstances. What the Bedouin wife has to do is not the same as what the urban wife has to do.”

http://www.islam-qa.com/en/ref/1704/

Acei ulemas pe care i-ati numit mai sus, nu sunt de-ai nostri si ce au decretat ei nu reprezinta nimic pentru scoala siita.

View Posteu_unul, on 16th July 2010, 19:13, said:

Aici toate afirmatiile sunt corecte asta nu inseamna insa ca este si just. Mi se pare aberant ca sora mea sa fie obligata sa ceara permisiunea mea sa se angajeze.

Datoria barbatilor din jurul unei femei este sa se asigure ca acolo unde aceasta va munci, ea va fi respectata si ca va munci in conditii bune pentru ea si dignitatea ei.


View Posteu_unul, on 16th July 2010, 19:13, said:

Fals. Femeia are dreptul de a refuza barbatul doar in anumite circumstante respectiv daca e la ciclu sau e gravida, in rest barbatul se poate duce la femeia lui de cate ori vrea.
Extras dintr-o alta fatwa:
My husband and i have been married for nearly 6 months. We are having re-occuring problems regarding how much sex we have. My husband has strong needs in this area، which he has told me about many times. I have tried hard to meet his needs، but find myself unable to keep up with him for more than a week or so. I become very tired، and feel physically unable to do this.
My husband now finds the situation hard to deal with، and often separates from me - within the home. I understand that it is my obligation to respond to his need، but what are our rights to eachother in the case that one finds it hard to keep up with the other، even though their intention is to please them. Is my husband allowed to separate from me in this way. Also is he allowed to come to me for such relations when we have had an argument and have no been speaking to eachother.
We are alhumdulillah very happy together otherwise and love and respect eachother very much، and would like to find an islamic resolution to remove this problem from our marriage.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
It is not permissible for a husband to force his wife to do more than she is able to bear of intercourse. If she has an excuse such as being sick or unable to bear it, then she is not sinning if she refuses to have intercourse.

Ibn Hazm said:
It is obligatory on slave women and free women alike not to refuse their masters or husbands if they call them, so long as the woman who is called is not menstruating or sick in such a way that intercourse will be harmful to her, or observing an obligatory fast. If she refuses with no excuse, then she is cursed.
Al-Muhalla, 10/40
Al-Bahooti said:
The husband has the right to enjoy intimacy with his wife at any time… so long as he does not distract her from obligatory religious duties or harm her. In that case he does not have the right to intimacy with her without her permission, because that is contrary to the idea of reasonable and kind treatment. So long as he does not distract her from that and does not harm her, then he has the right to intimacy.
http://www.islam-qa....9602/refuse sex

Asadar barbatul poate sa-i ceara sotiei sa faca sex cand vrea atata timp cat nu ii provoaca daune fizice sau o impiedica sa-si indeplineasca indatoririle religioase.

Si eu ce-am zis? E acelasi lucru. Am dreptul sa-mi refuz barbatul când nu nu ma simt bine si daca ma obliga o data, de doua, de trei ori, am dreptul sa cer divortul pentru incompatibilitate sexuala. poate la voi nu se face asa ceva. Dar la noi se face.


View Posteu_unul, on 16th July 2010, 19:13, said:

Sodomia e intr-adevar interzisa, nu stau acum sa caut si daca e valabila faza cu platitul amenzii. de obicei dupa divort femeia pleaca cu dota, zestrea primita la incheierea casatoriei.

Intr-adevar, pleaca cu ce a primit ca "mahr" dar barbatul trebuie sa-i plateasca o amenda pentru daune morale. O sa caut care este valoarea.

View Posteu_unul, on 16th July 2010, 19:13, said:

Nu o bate din cauza presupunerilor o bate pe motiv ca nu-l asculta. E chestie de chichita legislativa.

Nu are dreptul s-o bata asa cum întelegem noi bataia. Si daca nu-l asculta, aceasta are dreptul de a se adresa autoritatilor religioase ca sa-si explice cazul si acestea intervin. E pacat totusi ca anumite asa-zise autoritati religioase, se iau de nevasta in loc sa aranjeze lucrurile cum trebuie.

View Posteu_unul, on 16th July 2010, 19:13, said:

In mare parte corect, chestia e ca sunt foarte interprtetabile situatiile. De exemplu poate invoca o gramada de motive pentru a refuza sexul. Mi se pare ca limita este de 3 sau 4 luni in care barbatul poate sa refuze sa se culce cu femeia lui.

Trei luni dupa califul 'Umar. Dar de fapt aceasta depinde de cât timp poate astepta nevasta.
Daca ne luam dupa Sfântul Profet, se poate astepta doar 40 de zile.

View Posteu_unul, on 16th July 2010, 19:13, said:

Ca o chestie generala, degeaba o femeie are teoretic dreptul sa divorteze de barbat pentru ca in practica nu o va face pentru ca un astfel de divor ar aduce rusine asupra ei si familiei ei cea ce ar duce la repercusiuni grave, uneori la honnor killings.
Apoi, e imp[osibil sa nu observi faptul ca femeia poate divorta doar in anumite circumstante foarte clar definite de sharia, nu acelas lucru se poate spune de barbat care poate divorta oricand de sotia sa, chiar daca nu e ceva recomandat nici o regula nu-l opreste pe sot sa isi dea pur si simplu sotia afara din casa.

Eu vorbeam despre Islam nu despre ce fac asa-zisi Musulmani in ziua de azi.
Traditia e una si Religia este alta.



View PostSKIORUL, on 16th July 2010, 19:29, said:

ce vorbesti ?
cautati justificare pentru orice aberatie prezenta in religia asta .
cu alte cuvinte ,profetul vostru nu a facut nimic gresit?
daca fondatorul acestei religii este dumnezeu ,de ce va tot caciuliti in fata profetului ? stim ce fel de om a fost si ce a facut ,nici un exemplu demn de urmat .

Exista dovezi stiintifice deci va rog frumos. Daca nu credeti ramâneti in banca dumneavoastra.

#34
Safia

Safia

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 14.07.2010

View Postsearcher-star, on 16th July 2010, 15:34, said:

Pai nu e asa ca daca tipul violeaza tipa marturia ei e jumate cat a lui? Mai e si aia cu cei 4 martori... deci n-are ea nici o sansa sa dovedeasca nimic. Daca spune c-a fost violata, rezulta doar c-a facut sex cu el si deci e compromisa. Daca n-o lapideaza/inchid/biciuiesc, oricum n-o mai ia nimeni. Deci, tace.


Din momentul in care nu cunoasteti nimic despre legea si jurisprudenta islamica, de ce vorbiti?

Marturia unei femei nu este in toate cazurile jumatate din cea a unui barbat si în nici un caz in cazul prezentat.

De altfel, o femeie violata obtine dreptate pentru ca cel care-a dezonorat-o este ucis cu pietre (faptul de a-i taia penisul cum se face în Arabia Saudita nu face parte din Shari'a ci din traditia pagâna)
Si femeia violata se poate recasatori si, în mod normal, pentru adevaratii Musulmani, ceea ce i s-a-ntâmplat nu va fi o problema. Dar bien-nteles, adeptii traditiilor pagâne o vor marginaliza si chiar o vor pedepsi pentru nu-stiu-ce motiv idiot.

#35
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,576
  • Înscris: 11.06.2010
Aaa , acuma am gasit, Muhammad si-a bagat pwla-n copila aia cand ea avea 9 ani. Tare frate .

Edited by Handicarpati, 16 July 2010 - 18:50.


#36
SKIORUL

SKIORUL

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 402
  • Înscris: 20.03.2009

View PostSafia, on 16th July 2010, 07:40, said:

Exista dovezi stiintifice deci va rog frumos. Daca nu credeti ramâneti in banca dumneavoastra.
dovezi stiintifice care sa ne arate ca fetele din vremea aceea erau mai bune de maritat cu cat erau mai copile ?

o fata are prima mensta in jurul varstei de 11 ani . abia de atunci putem spune ca ar fi buna de maritat ,desi ar fi o mare aberatie si asa . tu daca ai avea o fiica ,ai fi de acord sa fie '' luata '' de un hodorog ?
mai... , ganditi putin  !
ce tot dai tu cu dovezile ? este imoral in toate timpurile si anormal . deci ,asa lider .......

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate