Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii
Last Updated: Nov 09 2023 20:31, Started by
c_predoiu
, Jul 14 2010 22:27
·
16
#2630
Posted 22 March 2019 - 22:13
Este ceva problema daca am un cauciuc aproape nou si unul aproape uzat pe puntea fata la tractor 4x4 care are diferential de tip lsd?
|
#2631
Posted 28 March 2019 - 22:41
ioansuciu82, on 12 martie 2019 - 07:51, said:
Este ulei care scapa pe la simeringurile de la grup. Ca ghinion ca asta nu am vazut abia ce am cumparat tractorul anul trecut si fiind iarna si neavand treaba de el am zis sa ii fac o cabina home made si a stat in garaj timp de doua luni timp ce am lucrat la cabina si nu am avut nici un gram de ulei pe jos pana intr-o zi cand am observat sub el bartai balta asa dintro data fara sa merg cine stie ce cu el doar la saptamana sambata ce il scoteam doar afara din garaj sa fac curat in garaj in rest a stat degeaba din noiembrie anu trecut cand l-am si luat pana acum cand am vazut balta de ulei ! Adica as fi foarte dezamagit daca reparatia ar consta in dat jos cabina ca am muncit la ea o groaza si am pus foarte multa rabdare in ea! Nu am mai avut rabdare sa merg cu el sa il pun la treaba ca mi s-a parut ok era curat uscat peste tot suruburile neumblate pe nicaieri si am crezut ca e bun dar ...pfff acu mi-a dat de m-a julit! cei ce se pricep daca nu e cu suparare as avea nevoie de ceva sfaturi cum sa desfac si ce! Attached FilesEdited by Marian06tzw, 28 March 2019 - 22:54. |
#2632
Posted 04 April 2019 - 18:22
Salutare, am o problema cu un Case 4240, ramane fata cuplata tot timpul. Am incercat sa gasesc electrovalva dar nu am gasit. Imi spunea cineva ca ar fii sub cabina. Nu as vrea sa dau cabina jos si de fapt ea sa fie într-un loc mai accesibil. Stie careva pe unde ar fii acea electrovalva?
|
#2633
Posted 09 April 2019 - 14:36
Si ca tot veni vorba de Case am o problema cu un Buldo CASE 580CKB de la 1900 ..toamna . Motorul un David Brown in 4 pistoane similar cu cel de pe 990
Se da- pompa de injectie refacutala atelier nu de mine dupa ce a intepenit de stat. cod pompa 3248F820. Injectoare verificate - OK. Motorul porneste "la sfert"sau la jumatate prima cheie fara bujie dar se opreste singur dupa 5-15 secunde in functie de cat de turat este. O noua cheie imediat dupa e se opreste porneste iar la sfert dar se opreste iar in 5-15 secunde. Se poate repeta povestea pana moare bateria. Rezervorul a fost spalat. Motorina de iarna. Pompa de alimentare functioneaza ok si chiar daca ampus pe direct rezervorul fiind deasupra instalatiei tot asa face. filtrele (baterie de 2) noi furtun de la rezervor nou , transparent fara bule de aer in el, am verificat pompa de injectie imediat dupa oprire si este motorina la aerisitorul superior din capac. Rugamintea mea catre cei ce au idee de asemenea patanie: sa-mi dea si mie o solutie. Multumesc |
#2634
Posted 09 April 2019 - 14:55
Trage aer pe traseul de alimentare, rezervor, filtre.pompa alimentare , pompa injectie
|
#2635
Posted 09 April 2019 - 15:02
Multumesc,
incerc sambata sa etansez totul de la Zero +pompa de alimentare noua si sper sa mearga. Nu de alta dar daca nici anul asta nu-l urnesc de unde zace voi dormi cu el sau in el. revin cu experiente. O zi buna |
#2636
Posted 09 April 2019 - 15:05
Sau are aer deja in instalatie (pompa de injectie) si cum se opreste ajutorul electromotrului mai invarte din inertie cateva secunde, iar restul sa fie bine etansat
|
#2637
Posted 10 April 2019 - 10:15
am avut un OPEL Rekord 2,3 diesel vreo 15 ani tot cu rotativa . Am crezut ca am patit tot ce se putea pati .....Teapa .
Acum trecand la treburi mai serioase presupunand ca are aer in pompa cum reusesc sa scot tot aerul din ea. La filtre este clar. Aerisitoarele sunt in motorina. Imediat dupa oprie daca le desfac curge motorina . Recunosc, ce nu am desfacut pentru a aerisi este un surub de strangere al capacului dar nu cred ca era cazul. Pana sambata (fac naveta iar la tara ajung si mai rar) adun variante de rezolvare. Daca o sa fie nevoie sa dau pompa jos asta e doar ca pentru asta trebuie demontata toata fata cu pompa hidraulica radiator ... vreo 3 ore la demontat si vreo 4- 5 la montat. Nu are sau nu cred sa aiba legatura cu electromotorul pentru ca poti eccelera/decelera pana cand ramane fara gaz. Simptomele sunt ca atunci cand tai gazul. Un coleg de munca - fost tractorist- spunea ca ar fi de la regulator. Attached Files |
#2638
Posted 10 April 2019 - 16:54
Am patit la un ARO cu motor de Campulung plimbat in plina vara 20 de kilometrii dupa un TAF fara sa porneasca. Baietii de acolo au strans si aerisit tot si nu a miscat nimic. Ajutorul a venit de la nn electrician care a rezolvat cu aerisirea pompei de injectie intr-un minut si nu a mai avut probleme.
Cred ca iti lipseste un arc de pe pompa de injectie, deasupra unde se vede gaura de pe levier. |
|
#2639
Posted 10 April 2019 - 18:17
multumesc de sfaturi. Inca mai primesc si sunt binevenite. Referitor la arc , nu avut actionarea fiind pe sarma de arc cu levier de taiat gazul in cabina. Este drept ca-l mai uitam taiat si nu stiu motivul pentru care nu porneste. Deci cred ca va primi cadou un arc dar numai dupa ce tine relantiul. Ca sfat primit azi am reusit sa vorbesc cu pompagiul. Mama lui.... Spune ca este simptom de retur pompa infundat. Apai nu fu la el la revizuit? Fara alte comentarii. Daca e doar asta sau de aerisit scap usor. O sa vad eu.
O seara buna tuturor |
#2640
Posted 10 April 2019 - 23:13
Vezi sa nu iti fii ramas opritorul cumva blocat sau ceva.Pompa de amorsare baga bine presiune nu scapa?Tu ai ceva pe partea de motorina problema avansul ii pus ok la pinioane sau nu?
|
#2641
Posted 11 April 2019 - 11:16
Pune pe retur un furtun transparent sa vezi când e aerisita pompa.Am aerisit la un Aro si iesea numai bule de aer la inceput,apoi motorina curata.Daca pompa e de Aro nu stiu cum potriveste la Case ordinea de injectie la asta e 1342 daca nu ma insel.
|
#2642
Posted 11 April 2019 - 12:10
Nu este de ARO pompa. Exemplul l-am dat pentru o pompa cu cap rotativ, motorul de Campuluung avand pompa rotativa, nu in linie ca cel de Brasov si se aeriseste mai greu.
|
#2643
Posted 11 April 2019 - 12:38
In afara de axul pentru fixarea pinionului este ca cea de ARO. Ordinea de injectie nu o stiu insa insa tinand cont ca porneste chiar nu m-a interesat. Pentu cei interesati am acasa un manual PDF dar acolo toate functioneaza impecabil. Problema lui am fost eu care din lipsa de timp l-am lasat sa zaca iar parafina din motorina a blocat tot acolo. Initial pornea cu bateria de logan si isi facea treaba. Acum am si mai putin timp doar ca am primit ultimatum si trebuie sa rezolv cumva problema. Probabil ca dupa motor vor urma garniturile cilindrilor hidraulici dar asta in alta sectiune.
|
|
#2644
Posted 11 April 2019 - 22:07
Domnul Idl1 afirmatia dvs. Nu e corecta pe motoarele de U445,550,640 si cel de Aro este pompa rotativa,pe motorul de U650,800 este pompa de injectie in linie ca cea de Roman.
|
#2645
Posted 14 April 2019 - 21:18
Am ramas dator cu solutia.
am rezolvat problema . vinovata nu era pompa ci conducta de retur dintre injectoare care era infundata. Pasii urmati demontat conducta de retur din pompa era cea mai simpla treaba si surpriza - motorina curge liber. deci in opinia mea nu a avut dreptate "pompagiul" atunci hai sa aerisim pompa si conform sfaturilor primite montez furtun transparent intre returul pompei si rezervor, Si pentru ce nu aveam loc desfac complet conducta de retur intre pompa si rampa de retur injectoare. Dau la automat pentru aerisire porneste si surpriza nu se mai opreste. iesea ceva aer dar clar nu aceea era problema ci returul Infundat mai aales ca din rampa nu curgea strop de motorina. am reusit sa desfund conductele de retur doar cu sarma. Am remontat si acum totul merge asa cum ar fi trebuit in ce privste motorul. Saptamana viitoare sper sa se mai incalzeasca si sa pot continua reconditionarea. multumesc tuturor celor care au incercat sa ma sfatuiasca. Voi reveni cu continuarea |
#2646
Posted 15 April 2019 - 07:54
Chiar nu ma gândeam ca necuratu sa isi bage coada in retur.cum s-a înfundat ,adică de la ce ?
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users